Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2892

1. Samat+askareet+Skillanin+kanssa,+siis+silitys,+mutta+sitä+ennen+lapsen+kouluun+vienti.+Sitten+täytyi+hakea+toinen+klo+12,+joka+on+jo+12-v+tyttö.+Olin+jo+ehtinyt+silittää+kaikki+miesten+paidat+ja+lasten+poolot/pökät+y.m.+siis+ne+vaikeimmat,+kun+ajattelin+"nakittaa"+tuolle+tytölle+hieman+"possakkaa"+ja+onnistuihan+se,+kun+10,-€+maksoin.+Kyllä+tuon+ikäinen+osaa+silittää+tyynyliinat+ja+pyyhkeet,+tosin+isot+lakanat+ei+ehkä+vielä+onnistu.Ensin+näytin,+mistä+vettä+laitetaan+ja+kuinka+rauta+laitetaan+päälle,+sillä+siinä+on+sivussa+sellainen+nappi,+jota+ilmeisesti+hänen+äitinsäkkään+(tyttäreni)+ei+osaa,+koska+ei+koskaan+silitä,+sillä+itse+olen+"pestautunut"+silittäjäksi+heille.Aloin+samalla+"petailla"+tulevaisuutta,+että+hänen+on+opeteltava+myös+ruoanlaittoa,+muuta+kuin+pipareita,+sillä+kun+minä+tulen+vielä+vanhemmaksi,+niin+autettava+on,+että+ruokaa+saan+ja+hän+saa+eläkkeeni,+kunhan+vuokra+ja+sähkö+on+maksettu.+Oli+meillä+hauskaa+leikkiä+tulevaisuutta.Vanhuutta+ja+kuolemaa+kun+ounastelin,+niin+hän+"loihe+lausumaan",+"sinähän+olet+niin+tomera+mummi"!+Ei+tiedä+laps´parka,+että+yöpaitaani+en+olisi+vaihtanut,+jos+ei+olisi+tullut+viesti+viedä+yhtä+kouluun+ja+toista+hakea+ja+sitten+silittää+siinä+välillä.
  2. Voihan+venäläinen+suolakurkku,+kun+saisi+vain+jostain+niitä+oikeita.+Ainakin+meidän+S-marketin+kurkut+ovat+laiha+kopio+niistä.+Tallinnasta+niitä+saisi,+mutta+hintoihin+tulisi.Osaisin+itse+niitä+laittaa+äitini+opin+mukaan,+mutta+mistä+saisin+ne+mustaherukan+lehdet?+En+mistään,+koska+"omenavarkaus"+aika+on+loppu,+saati,+että+riivin+jonkun+naapurin+herukkapensaita.Muutaman+päivän+olen+myös+manaillut+näitä+nykyisiä+laitteiden+kestävyyksiä.+Jo+toinen+sähköliitäntä(jossa+on+useita+liittymiä)+johto,+jossa+on+se+katkaisin+meni+rikki,+siis+se+valo+näpykkä+lensi+hevontuuttiin.+Aikaisempia+oli,+joihin+ei+saanut+kuin+lekalla+pistoketta+sisään.Entäs+se+Nokialainen+puhelin,+josta+soittoääni+hävisi?+Samoin+tuo+pieni+radio/DV-+soitin,+joka+toisia+levyjä+soittaa,+mutta+toisia+ei?!+Kaikki+radiolaitteet+voimenkin+heittää+kehitysapuun,+mikäli+tänne+tulee+Norjan+malli,+että+nekin+tarvitsee+jonkun+digiboxin?Tyttäreni+myös+zeezusteli,+kun+hänen+Audinsa+joku+valo+oli+sammunut,+niin+sitä+ei+voinut+vaihtaa,+vaan+uusi+aihio+täytyi+tilata+"Saksasta",+no+ei+kai!?Toista+se+oli+ennen,+kun+joka+kylällä+oli+"auto/mopo"+korjaamo,+jossa+hommat+hoitui.+Ne,+jotka+eivät+osallistuneet+puuhaan,+päätyivät+pääkaupunkiseudulle,+eikä+suinkaan+Pankinjohtajiksi!Kaiken+lopuksi+huomasin,+että+pankin+vaihdon+yhteydessä,+jossa+olin+vuokraani+maksanut+liikaa,+niin+mielestäni+siinä+on+edelleen+yksi+liikaa,+mutta+laskun+sain.+Sitä+olen+nyt+miettinyt,+koska+toisinaan,+siinä+ei+ole,+mutta+sitten+taas+on,+koska+minulla+ei+ole+enää+sen+lopetetun+pankin+tunnuksia+ja+tämä+ihmeellinen+kämppä+kadottaa+kaikki+minun+tavarani+ja+pistää+niitä+esiin+silloin,+kun+en+enää+tarvitse.+Nyt+on+siis+se+edellinen+tiliote+hukassa,+samoin+kun+toinen+puhelimeni+ja+kaiken+tämän+kukkuraksi+alatte+jutella+Venäläisistä+suolakurkuista!!!+Kuka+tietää,+mistä+niitä+saa,+siis+Suomesta.+DDps.tämä+on+ihana+Pirtti,+kun+kukaan+ei+uskalla+huudella,+että+painu+Nevadaan!D
  3. Pidäppäs+sinä+Toivo+pienempää+suuta+arvostelussasi,+vai+haluatko+itse+"palstavetäjäksi",+siis+aloitusten+tehtailijaksi?Voihan+niitä+aloituksia+tehdä,+mutta+kuka+niihin+vastaa?++Ai,+niin.+Minä+hölmö+nyt.D