Kädet riisuttuna Ruuneperi

Ruuneman

Tuolla oli pukeuduttu niin oudosti, että oikein huomiota kiinnitti.

Jokainen kirjoittaja on varmaan huomannut tuon suuren erikoisuuden: Keskustelujen avauksetkin ovat usein meistä kirjoittajista.

Seriffinä olen "päässyt" häiritsemään "hyviä keskusteluja" 16 vuotta. Tässä hommassa joutuu puutumaan palsta-asioihin ikään kuin viran puolesta. Ellei noin tee ei ole seriffi kuin näennäisesti.

Edellistä toimintaa, eli sen puutumista, sanotaan moderoinniksi. Puutuminen on kirjoitusvirhe. Suoranaisesta valvonnan halvaantumisesta on kysymys.

Paljo kirjoitteluni syntyy aiheuttamisesta. Kun joka ketjussa haukutaan, niin jotain on joskus vastattava.

Niin paljon on puutteitani lueteltu. Peliaddiktioni on suuri haitta, samoin valvominen. Jos vielä kirjoittaa yöllä on selvästi palstarikollinen.

Hyvin kiintynyt olen palstaan ja moniin sen kirjoittajiin. Olen pahoillani siitä, että joku pitää minuakin hiukan ihmisenä. Palannevat pian toivotuille raiteille!

Paremman palstasisällön ja käytöksenkin toivossa.

Tuo ihmisen näköinen otus tuossa rekisteröidyssä nikissä on Ruuneperi, sanoo mirjam23 mitä tahansa.

9

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korjausta

      Kristiina 23 se on. Ullamirjami on kiltti , ei kettuile kuten tuo 23.

      • Anteeksi!! Muistui vain tuo 23


      • Ruuneman kirjoitti:

        Anteeksi!! Muistui vain tuo 23

        Lehmänpaska lepikossa
        on niin haisevainen,
        Sinä Ruune mielestäni,
        olet samanlainen.

        siitäs´sait!D


    • jou._

      Älä Ruune alá millekään.
      Unohda jo kaunat, unohda jo jäynät. Olet mies vanhemmasta päästä.
      Olet ollut se mikä olet. Älä tuhoa sitä. Anna arvo vanhemmuudelle.

      Kypsä ihminen ajattelee myös itsensä lisäksi muuta kuin ulkokuortaan. (ei katso peiliin sen vuoksi, että näkisi ihanan kuvajaisen).

      Ruunepäri et ole huono, olet nykyisin vaan niin kesy! Pilmari talla mennen tullen sinut-
      Tee asialle jotain.

    • jakolasku

      Mä en ikinä katsele kenenkään pukeutumista. Kuullostelen mitä tyypillä on mulle sanallisesti annettavaa..
      Ja minä Ruune puhun paljon liikkuessani ulkona, siellä niitä ihmisiä tapaa.
      Tänään tapasin yhden meidän talon rouvan. Hänet viimeksi tapasin viime syksynä. Juttua tietty piisasi.
      En jaksa ymmärtää jatkuvaa marinaa varsinkaan kun olet mies. En ihmettele että saat sitä mitä kerjäät aika ajoin.

    • En yhtään ihmettele tyyliäsi sen jälkeen, kun kerroit olevasi edelleen seriffinä.

      • Siis nyt en oikein ymmärrä avauksesta mitään,..onko Ruuneman vaalierkin mukaan palstan sheriffi?
        Onkohan minulta jäänyt jotakin kuulematta/lukematta asian tiimoilta?


    • En ole palstan sheriffi. En tiedä enää itsekään mitä olen kirjoittanut ja miksi. On kuin toisen henkilön kirjoittamaa.

      • Oletkohan ollut nukuksissa, tai muuten vain kirjoitellut yömyssyssä 😃

        Kun käyt maate, tuudittaudu uneen, kyllä Sinä ihan pidetty ja hyväksytty olet! Heippa taas🍀


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      212
      1714
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      82
      1123
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      927
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      78
      895
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      817
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      754
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      733
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      628
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      607
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      19
      596
    Aihe