Kristiina23

Kristiina23 profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Liittynyt 11v sitten
36 aloitusta · 2899 kommenttia
Uusimmat aloituksetSuosituimmat aloituksetUusimmat kommentit
"vielä+leipäjonossakin+kuolemaan+kituessa"..Oletko+ollut+itse+leipäjonossa,+koska+siellä+jaetaan+kaupan+ylimääräistä+ruokaa,+joten+valikoima+on+runsasta?++"Kuoleman+kituisiiksiin"+siellä+ei+pääse.+Minä+olen+ollut+ja+menen+vastaisuudessakin.+Edelliskerran+lohta+on+vielä+pakkasessa+ja+nyt+oli+jopa+kahvia.+Koska+kirjoitat+leipäjonoista,+niin+tiedät+itse,+mitä+siellä+jaetaan+ja+jos+et+tiedä,+niin+mene+katsomaan.+Turhaan+täällä+kitiset.Älä+seuraavaksi+valita,+että+lääkkeet+tulee+kalliiksi,+koska++yhteiskunnalla+on+lääkekatto+ja+on+sinulla+itselläsi+pakko+olla+pistää+50.-e/kk+lääkkeisiin,+vai+oletko+oikein+monisairas?Jassoo,+uutta+infofmatiota:"+Vitun+tollot??+Ei+ole+varaa+ottaa..+Kyllä+olen+varmasti+tienannut+enemmän,+kuin+te+laskutaidotomat+luserit.+Osaan+katsoa+eteenpäin.+Mitä+on+jäljellä+10+v.+päästä..+No+ei+teitä+laiskoja+kepuloisia..+Mutta+minä+tarvin+silloinkin+eläkkeeni!Mitäpä+tähän+sanoisi,+jos+10+v+päästä+tarvitsee+eläkkeensä+ja+on+70+v+palstalla?+Ikuinen+optimisti,+että+en+kuole+koskaan+ja+lopunelämääni+vietän+huonosti+hoidetuissa+laitoksissa+vaippoihin+kusten!DD+Pistäkää+nyt+tietoja+tännekkin+palstalle,+missä+kurimuksessa+elätte+nyt+tällä+hetkellä+ja+voin+vannoa,+että+myöhemmin+en+pyydä+"dokumenttejä"+mitä+olette+kertoneet+täällä.Minä+en+vain+ymmärrä+ihmisiä,+tai+ymmärrän,+mutta+väärällä+tavalla.+Luusereina,+jotka+haluavat+vain+kaiken+yhteiskunnan+rahoittamana.