Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2892

1. Sanos+muuta.+Joskus+pidin+Ruunemannia+hyvänä+kirjoittajana,+mutta+nyt+hän+on+sortunut,+....niin..kuinka+sen+muotoilisi?+Olkoon,+mutta+oikeastaan+säälittävää+on+hänen+elämänsä+nyt+päätellen+noista+yöllisistä+kirjoituksista..vaikka+nyt+olikin+ihan+päivällä+"pläjäytetty"!+Siis+ei+yön+päivän+rauhaa,+kun+aina+on+mielessä+"rakkain"!;))
  2. MK+kirjoitti;+Onpas+ikävää+jos+tontut+ja+muut+apujoukot+eivät+riennä+VS:sän+avuksi.+Pitäisköhän+alkaa+joukulla+värväämään+niitä+teille+päin+että+selviäisi+nuo+piuhat+ja+kirjautuminenkin+toimisi."Tätä+kävin+nauramaan+ja+toisaalta+miettimään,+että+mikä+teidän+koneita+vaivaa,+koska+olen+jossain+onnistunut+napsauttamaan+sellaisen+säädön+päälle,+että+kaikissa+toiminnoissa+olen+aina+kirjautunut,+mutta+myös+s-postini+on+aina+valmis+ja+nyt+en+taida+muistaa+edes,+mikä+minun+salasana+on,+jos+sitä+kysyttäisiin?+Älkää+vain+kysykö,+mikä+selain+on?++Olisko+joku+Google+Chrome,+koska+sillä+kuvakkeella+tulen+nettiin+ja+muuta+en+paljon+tiedäkkään.+Sen+muistan,+että+aikaisemmin+oli+ongelma+tuosta+nikin+häviämisestä,+mutta+sitten+tein+jotain+muutoksia+ja+nyt+on+ja+pysyy+aina.Kirjastoauton+rouva+lykkäsi+käteeni+uutuuskirjan;+Murha+lesken+muistelmat,+joten+otin+ja+nyt+olen+lukenut+sitä.+Täytyy+sitä+tietää,+mistä+puhutaan.+Voi+zeezuz,+on+pahempi,+kuin+nuo+lukemani+dekkarit+ja+jotain+rakkaudesta+pyysin+häntä+antamaan.+"Sirkkusta=s-s)+jo+pyysin+myös+lukemaan+sen+ja+voisimme+yhdessä+pohtia,+onko+syyllinen+vai+syytön?+Karmein+tuo+loppu,+jossa+hän+spekuloi+näitä+pedofiili+juttuja.+Outoa+on,+tosi+outoa.Nyt+tietenkin+alkaa+myös+tavanomainen+Jouluun+valmistelu,+jossa+toiset+hehkuttaa+ihanasta+Joulusta,+kun+taas+jollain+on+vain+puuroa,+jos+sitäkään.+Onneksi+eivät+voi+nyt+valittaa,+että+kaikki+on+kiinni,+eikä+mihinkään+pääse,+sillä+oletan,+että+kaikki+on+auki+ja+ennenkaikkea+se+rahapussi!DD+Olen+saanut+nauttia+onnellisista+Jouluista+lapsuuskodissani+maalaistalossa++ja+olen+saanut+antaa+myös+sitä+onnellisuutta+omille+lapsilleni,+koska+mieheni+kanssa+olemme+saman+kylän+lapsia,+joten+koskaan+ei+tullut+riitaa,+mihin+mennään.+Joskus+hieman+harmittaa,+kun+lapsenlapseni+ei+voi+kokea+samaa,+mutta+voin+vain+kuvitella+tuonkin+porukan,+kun+he+lähtisivät+ajamaan+490+km+aatonaattona+ja+palaamaan+takaisin+Tapanina.+Ei+onnistuisi,+ei,+ei,+sanon+minä.Oman+Jouluni+vietän+mieluusti+yksin+ja+"syön+kaurapuuroa",+kun+riisit+olikin+loppuneet,+mikäli+en+nyt+tomerdaudu+kauppaan+ja+kuntosalille!:))))
  3. Kymmenen+peukkua+sulle,+sait+minut+nauramaan.
  4. Jaa,+kuntosalillapa+hyvinnii!+Ei+ole+vielä+ovi+avautunut.Mutta+noista+rokotuksista,+joita+en+ole+ottanut,+vaikka+ehkä+pitäisi,+koska+lapsenlapset+saavat+varppina+tuota+nuhakuumetta,+mutta+mikä+on+se+vaarallisin,+joka+on+saanut+sini-sirkunkin+sairaalaan?+Alkaa+hieman+askarruttaa,+koska+sain+juuri+suruviestin,+että+naapurini,+sieltä+Espoosta+on+kuollut.+Ei+ollut+paljon+vanhempi,+mutta+paljon+meillä+oli+yhteistä+kaikessa.Vaan,+mitäpä+minä+autoni+kanssa,+koska+kerroin+jo+sen,+että+auton+akku+jäi+lataamatta+viime+käynnillä+ja+eilen+yritin+lähteä,+niin+ei+inahtanutkaan.+Aamulla+nyt+menin+rohkeasti+yrittämään+uudestaan+ja+käynnistyihän+se+romu,+joten+oli+sittenkin+se+päivän+silitys+urakka+edessä.Siellä+sitten+totesin,+että+mitään+ei+saa+heittää+pois,+kuten+uusia+verhoja,+jotka+vein+Kierrätyskeskukseen,+joita+olisi+nyt+tarvittu.+Lapseni+oli+tosin+tuonut+Espoosta+kaikki+verhot+ja+pessyt,+mutta+ne+ovat+kaikki+liian+pitkiä+heidän+ikkunoihin.+Nyt+on+sitten+edessä+verhojen+lyhennystä,+kunnes+he+keksivät+muuttaa+koko+porukka+toisaalle+ja+tarvitaan+pitkiä+verhoja!:))Olisihan+tuota+järjesteltävää+minullakin,+mutta+kun+on+se+vaikeus,+mitkä+heitän+roskiin+ja+mitä+säästän?+Eihän+tästä+tolkkua+tule,+joten+luesken+kirjojani+ja+huomenna+tulee+taas+kirjastoauto+tuohon+nurkantaakse,+joten+näillä+mennään.+Onneksi+minä+en+tarvitse+Jouluun+satsata+mitään,+siis+ei+lahjoja,+ei+erikoisia+ruokia,+eikä+mitään+koristeitakaan.+Lapseni+luona+onkin+sitten+kaikki,+koska+siellä+ovat+pikkuiset+"kullanmurunikin".Vaan,+apropoo!+Voi+jokunen+10,-€+mennä,+koska+joka+numerosta+9-10+olen+luvannut+tuon+kympin+Jouluna+ja+likka+oli+saanut+jo+10,matikassa,+koska+isänsä+oli+opettanut+sitä+"tuntitolkulla".