Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2899

1. Arvosteluahan+on+opittava+sietämään,Hyvin+kirjoitettu+mielipide+sinulta+sini-sirkku.+Minäkin+olen+oppinut+jotain+ja+kukapa+ei+olisi?Onneksi+on+jäänyt+se+nuoruuden+temperamentti+vähemäle,+koska+silloin+ihmettelin+mm.+erään+vanhemman+naisen+tyyneyttä,+vaikka+häntä+selvästi+loukattiin,+noin+niinkuin+"piikitellen"+ja+minä+ihmettelin,+miksi+hän+ei+vastaa+siihen?+Nyt+ymmärrän+senkin.Lainaus+s-s;"Olen+ihmetellyt+joskus+miten+viitsitte+reagoida+noihin+älyttömyyksiin?+"Jotenkin++ymmärrän+sen,+koska+se+ei+koske+minua,+mutta+entä+omalta+kohdaltani,+niin+siinä+ja+siinä!+Silloin+laitan+koneen+kiinni+ja+otan+hyvän+kirjan+ja+en+avaa+sitä+ketjua+enää.Olisiko+siinäkään+mitään+järkeä,+että+sellaisiin+aloituksiin+ei+vastattaisi,+jossa+moititaan+palstalaisia?
  2. "Kuule+pöljä!+Olen+ihan+itse+tienannut+eläkkeeni+vuosikymmenissä+ja+eläkesopimusten+"+j.n.e.Huomaatko+itse,+että+syyllistyt+kunnianloukkaukseen+nimittelemällä+tuntematonta+ihmistä+pöljäksi?Olisi+minulla+vastalauseitakin+kirjoitukseesi,+mutta+tuskin+kanssasi+haluan+sanan+vaihtoon,+joten+ainakin+tiedät,+että+minä+en+ole+syyllinen+sinun+eläkeesi+suuruuteen,+kuten+ei+Sipiläkään+ja+nykyinen+Hallitus.+Ne+leikkaukset+tehtiin+aikaisemmissa+hallituksissa.Nuku+rauhassa.+Et+kuole+nälkään+lähiaikoina!DD