Vapaa kuvaus

🫠

Aloituksia

105

Kommenttia

7420

1. Kaunis,+tykkään.
  2. Kiireen+hipakka+päivä@+Aamupäivästä+purin+mökin+Pop+Up-teltan+ja+siirsin+talvisäilöön,+grillin+peittelin+pressulla,+samoin+saunan+kupeen+koivuhalot.+Hyvin+ajoitettu,+iltapäivällä+satoi+vettä+kaatamallaKävin+sairaalassa+kahteen+otteeseen+sekoilemassa.+Aamulla+omissa+asioissani+verikokeiden+ja+rintakuvan+otossa😁+Tosin+olin+väärissä+paikassa+vääriin+aikoihin.+No,+kiulutti+taas,+oma+mokani.+P.n+juttu+oli+taas+oma+tarinansa.+KAKS.n+sairaanhoitajan+valitti+sekaannusta +P.n+hoidossa,+kertoen,+että+osastoilla+ei+ole+riittävästi+henkilökuntaa,+toimenpiteitä+ja+asioita+jää+hoitamatta+jopa+unohtuu.Pyysi+meitä+tekemään+kantelun+Valviralle.+No,+sekoili+pahasti+itsekin,+huoneessa+oleva+koulutettava+sairaanhoidon+oppilas+kuikisti+P.n+korviin.+Ohjaava+sairaanhoitaja+kehoitti,+"tulkaa+uudestaan+kahden+viikon+päästä+korvahuuhteluun".+Johon+minä,+että+me+tultiin+nyt+korvahuuhteluun.+"Ei+tässä+huoneessa+oli+välineitä".+Pyysin+hae+ja+hän+haki+hokien,+että+aikaa+ei+ole+kuin+seitsemän+minuuttia.+No,+korva+siis+vai+toinen+huuhdeltiin+se+oli+puhdas.+Saatiin+lähete+kuulontarkastukseen.+Niin+milloin,+ei+haisuakaan.+Tähän+voi+nyt+Suomi24+asiantuntijaraati+kirjoittaa+minulle+nuhteita+teinkö+oikein+kun+vaadin+korvahuuhtelua.+Muuten+KAKS.ssa+ei+ole+hoidettavana+yhtään+koronapotilasta.+Kävin+päivällä+torilla+ostin+toisen+viiden+kilon+laatikon+puolukoita.+Meillä+on+nyt+puhdistettua+puolukkaa+10+kg+hintaan+5+e/kg.+Ei+paha.+Olisiko++saanut+halvemmalla+kun+itse+olisi+marjastanut+ja+puhdistanut?++Autollakin+olisi+pitänyt+ajella,+98-bensakin+maksaa+yli+1,80+e/l.+Kun+palasin+taas+kotiin,+saimme+vieraita.+Hight+tean+jälkeen+sovimme+vastavierailusta+perjantaille.+Onneksi+ruuan+jälkeen+saan+jättää+keittiön+loppusiivouksen+kumppanilleni.+Kyllä+tämä+tästä.+Skillanista+kaunis+nuoruuden+kuva+profiilissa.+Sinisirkullakin+oli+kerran+profiilissa+ihana+kuva+esikoisensa+kanssa.No,+lopuksi.+Haastan+kaikki+kirjoittajat+mukaan+kamppanjaan,+nuoruuskuvat+profiiliin.😊
  3. Pitäisikö+sataa,+tuulla+ja+ötököitä+olla+ympärillä🤣.+No,+luvattu+kaunista+säätä+ja+ötökätkin+minimissään.+Tyyntäkin+luvattu.No,+jos+kaipaat+sateita,+laita+tuuletin+pyörimään+ilmankostuttimen+taakse+ja+asetu+ilmamkostuttimen+eteen+pihalle+pötkölleen.