Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7410
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joulun aikaan järvi on jäässä.
15.01.2026 12:28
Käytännöllistää, astianpesukoneella saa puhdasta.
15.01.2026 12:07
Mietipä vielä kerran?
15.01.2026 11:51
Sain kävelysauvat Hesassa asuvalta minältäni. Niissä on heijastimetkin ; ))
15.01.2026 11:46
Huomenta@
Aamun avaus lie tarkoituksella tehty, jatkakaa.
Osaltani keisi on loppuun puitu.
Mitä tänään, ajattelin ostaa tulppaaneja.
Kivaa päivän jatkoa ; ))
15.01.2026 11:44
Sorry, että kesti. Olin taidepiirissä koko iltapäivän ja tulin juuri kotiin.
On hyvä, että vastasit. Onko sinulta palstatuttavuutemme alkuaika unohtunut.
En ala nyt lupauksiasi ja perumisiasi toistelemaan tai elämän käänteitäsi esiintuomaan, niitä joita olet itse kertonut, etkä ole vastannut kun olen kysynyt esim. se miesystäväsi katolta putoamisesta ja häviämisestä elämästäsi.
Nyt kun olet ymmärtänyt, että petyin sinuun positiivinen elämänasenteeni vesittämiseen, ymmäŕän, että me ollaan todella vastakohtia toisillemme.
"Anojen monet viestit tässäkin ketjussa ovat mielestäni esimerkkejä vain hyvästä keskustelutaidosta: kiihkotonta viestittelyä, tarkentavia kysymyksiä (yhteenkään et vastannut) hyvää tilannetajua, hyväntahtoista huumoria ... Siitä arvostus ja kiitokset heille."
Tämä kirjoituksesi todistaa, että olen
ollut oikeassa, tästä anot tykkää he yhtyvät mielipiteeseesi, eivät kyseenalaista omia kommenttejaan jotka loukkaavat vaan uskovat sinua.
Nyt voimme lopettaa tämän keitin, mikä on seuraava, aika näyttää.
14.01.2026 20:11
Ehdotan, lopeta, et ole ilmeisesti deme, mutta tiedä häntä. Eiköhän älykäs pysty itse itseään puolustamaan. Emme kukaan tiedä toistemme älykkyysosamääriä eikä se meille kuulukaan.
14.01.2026 14:23
Tekeekö romaanien lukeminen älykkääksi.
On toinenkin kirjojen suurkuluttaja nimimerkki Kristiina, en ole huomannut heidän ja muiden kirjoittajien kommenteissa suuria eroja.
Toinen turhautuneena metsäpolkua kepillä raivaava ja toinen auton peräkonttiin roskapusseja keräävä.
14.01.2026 14:12
Olen yrittänyt ja pettynyt, vastaus on näkyvillä tässäkin ketjussa "ei kukkokäskien laula."
14.01.2026 13:41
Ei pidä kirjoittaa asioista joiden taustoja ei ole tiedossa, todelliset syyt tiedämme vai minä ja demeter.
14.01.2026 13:31
Puolta viikkoa Korvesta@
Kävely lämpimästi puettuna, piikki-kainalosauvoilla ja - kengillä varustettuna on raskasta, mutta jatkan. Eilen olin ihan puhki kun kotiin palasin tein ruuan ja ajattelin pötköttää lepäämään. Ajatukset olivat kuitenkin selkeät ja päättivät toisin ja aloin hoitamaan asioitani kuten nykyään voi asioitaan hoitaa, netissä. Päänvaivaa se tuottaa, eikä apua löydy kuin omasta päästä.
No, onnistuin ja seuraan nyt menikö kaikki oikein.
Tänään taidepiiri, opettelen Geeli grafiikkaa.
Hilla, minun pitää opetella myös mummona olemista ; )) Onhan lasta toivottu ja hartaasti odotettu.
Sää on lauhtunut ja odotettavissa jopa nolla keliä. Sitten pääsenkin kuntoharjoituksiin mökille lumilinko apuna.
Kivaa pikkulauantaita.
14.01.2026 13:26
Iltaa Tellu@
Kiitos, on se iso asia. Vihjasin suoraan eka kertaa joulun alla, sinä arvasit vihjeen. Olen ottanut kyllä kantaa kommentteihin, joissa on pilkattu lapsenlapsettomuuttani.
Muuten kirjoitit Palomalle pois vetäytymisestä. Paussit on varmaan monella mielessä sen sanomista vain vältetään. Poisjääminen on minullakin ollut monesti mielessä, mutta niin kauan kuin Hilla jatkaa, kuulunen kalustoon. En juurikaan muualla kirjoita.
Kun tämä ketju tyssäsi kuin seinään iltapäivällä. Kävin toki pari kertaa vilkaisemassa, että olenko vielä suosittu ; ))
Mehän kirjoitamme huomaamatta tavastamme toimia, eli niinhän muutkin toimivat, sinäkin.
Yötä.
12.01.2026 23:25
Kiitos Ramoona@
Olen vaijennut tulevasta lapsenlapsestani, mutta nyt kun miniä julkaisi kuvia babyshower juhlista uskalsin jakaa ihanan uutisen.
Miniän Sisko oli järjestänyt värianalyysin tulevalle äidille ja ystävät ja työkaverit olivat tuoneet vauvatuotteita lahjaksi.
Juhla on minulle uusi tuttavuus.
12.01.2026 11:54
Lassi ja Leevi, on mielenkiintoinen lapsen maailmaa kuvaava sarjakuva. Lassi muuttuu avaruusolioksi, mielikuvitus on Lassin vahvuus. Se on hauskaa lapsen maailmaa.
Mielikuvat päässä asuvista, jos ne otetaan tosimielessä eikä huumorilla huvittaa yhtä lailla.
Aikuisen pitäisi selvitellä ihmisten välisiä vuorovaikutussuhteita pohtien miten niissä syntyneet ongelmat ratkaistaisiin.
Anteeksipyyntökään ei vastaavassa keisissä aijemmin mennyt perille. Joten se kaunis tapa on kokeiltu.
Pyysin palautetta ja pohdin miten voisin toimia toisin. Eli en istunut kenenkään pääkoppaan, tosin kielikuva on mainio jos ymmärtää huumoria.
No, päivän iloisiin uutisiin. Miniä oli laittanut faceen kuvia baby showerjuhlan vietosta.
Iloisena uuteen päivään.
12.01.2026 09:49
Olen väsynyt sinuun ja samoihin viesteihin joita toistat.
Olepa vaikka Huntun Liisa, ei kiinnosta.
11.01.2026 18:59
Hyvin kirjoitit, kiitos Eliaana, olen nostanut älämölyn tietoisesti, saan liian paljon ilkeitä kommentteja olen väsynyt tähän piiloleikkiin anonyymiyden suojissa.
Menköön jokainen itseensä. Minä olen mennyt itseeni, tiedän itsestäni jo jotain, en voi sietää valehtelua ja asioiden vääristelyä.
Olkoon tämä miettimisen paikka kaikille.
11.01.2026 17:59
Terkut Prismasta, kävin lenkkeilemässä pitkijä kaupan käytäviä, sain hiukan haudattujen raitista ilmaakin.
Ohjeita en jaa, enkä riitaketjua aloita. Ainut toivomus on jättäkää anot kommentoimatta kirjoituksiani.
Rauhan saavutettavissa.
11.01.2026 16:13
Kysy demeltä; )
11.01.2026 13:55
No, nyt lopetan tältä päivältä kiitos mukavista virsteistänne, älkää unohtako hyviä muistoja,
11.01.2026 13:52
Oliko oikein ketju luotu, en muista kuin kommentoineeni asiasta, näin ne asiat suurenevat.
11.01.2026 13:50
15 / 371