Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7410
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oli ne aikoja ; )
11.01.2026 13:48
Älä älä; ) Ei vastaa....ei kukko käskien ...
11.01.2026 13:47
Sitähän kysyn, kun en en tiedä miksi?
11.01.2026 13:04
Minkä vastauksen poistin. Mitä tulee suoliston toimintaan noin 80 % ikäihmisistä kantaa divertikkeleitä.
11.01.2026 12:53
Minua kiinnostaa henkilön motiivit, hän provosoi anoja. Minusta hän on luonut pintapuolisen ihmisen, jolle avoimuus on itsekorostusta. Osaan lukea rivien välistä ja hän tiedostaa sen.
Hän ei ole rehellinen.
11.01.2026 12:46
En tarkoita.
Hän hyväksyy minuun suunnatut ilkeilyt perustellen, kirjoitukseni ovat tyylitömiä.
Hän kirjoitti hymiöitä lisäten salaperäisyyttä tihkuvan viestin.
"Tivaamalla ei vastausta yleensä saa tai ainakin se herättää helposti ärsytystä. "Ei kukko käskien laula"..))"
Ei se kukko kauaa katolla kiekkunut. Näinhän siinäkin kävi.
11.01.2026 12:13
Kuinka intiimejä asioita olet palstalla joutunut lukemaan?
11.01.2026 11:51
Mikä kuvaamassasi kirjallisuudessa kiinnostaa?
11.01.2026 11:44
Rekkaus ei tullut mukaan vaikka olin kirjautunut.
11.01.2026 11:00
Olen miettinyt, että miten osaisin kirjoittaa, jotta minua ymmärrettäisiin oikein, en
todellakaan ymmärrä miksi sama asia minun kirjoittamana on negatiivisten kommenttien arvoinen. Kysyin demeteriltä ja mitä sain vastaukseksi? Anon vastauksen,
hyvää päivää kirvesvartta. Niin kukahan tämä mysteeri ano mahtaa olla.
10.01.2026 19:28
Etkö pysty vastaamaan selvästi omin sanoin, vai anonako vastaat?
10.01.2026 17:49
Kun luen kommenttiasi, mietin miksi ajattelet kylmätotuuden tarkoittaneen Hillaa hän tarkoitti myös sinua kuten olin toivonut vastausta vakiokirjoittajilta.
Kirjoitat talosi remontista kuten minä kirjoitin keväällä taloyhtiömme putkiremontista. Et kuitenkaan saa moitteita asian kertaamisesta kuten minä keväällä.
Et saa moitteita päivän puuhasteluista kuten minä. Mistähän moinen johtuu?
Jos et keksi omia sanoja lainaa jotain kirjailijaa.
10.01.2026 15:06
Ei todellakaan mitään kadehdittavaa, nyt pakkaset rajoittavat liikkumistani. Kaipaan ulos, en voi liikkua ilman autoa.
10.01.2026 13:50
Noinko koet keskustelun tavan arjesta, paskapuhetta, pyllistelyä ja halveksintaa.
10.01.2026 13:46
En ole numeroa kotikielestämme tehnyt olen kirjoittanut arjestamme ja lukijat ovat hämmästelleet, miksi mieheni ei puhu suomea.
Kyllä hän suomeakin osaa. Hänen kaikki lapsensa ovat monikielisiä. Englanti on yhteinen meille kaikille, myös omille lapsilleni kun olemme isommalla porukalla koossa.
10.01.2026 13:26
Huomenta@
Luin kerran testin, jossa kirjoitetusta tekstistä oli otettu pois kirjaimia. Minulle testi oli helppo, en muista oliko poistetut kirjaimet konsonantteja, poistettu alusta vai lopusta, mutta pystyin lukemaan sitä sujuvasti.
Kielellistä osaamistani; )
"ai spiik inglis kvait kuud, pat raitting is moor diffikult, pikoos ai häv dyslexia ; )"
On se tiedostettu, mutta käyttämiäni vääriä kirjaimia käytettään piikkeinä. No, olen hyväksynyt senkin asian.
Minulla on julkinen kuvablogi. Sieltä voi tarkistaa kertomaani asioiden taustat jos kirjoituksiani pidetään mielikuvituksen tuotteena. Olen mukana tässä ajassa, avoin ja rehellinen siis trendikäs ; ))
Katselin tovin kuvia facesta tämän päivän Amsterdamista. Kanavia oli jäässä luistelijoita kanavilla ja lumipeitteisiä keskustan maisemia. Kaunista niin talvella kuin kesälläkin.
Nyt aamupalalle; ))
10.01.2026 11:54
Ei kylmätotuus Hillaa mollaa, hän kyseenalaistaa sinun tapaasi toimia, jos nyt satut ymmärtävän, mutta pahasti epäilen.
09.01.2026 23:47
No, sinä taas keskityt negatiivisiin ongelmiin ;))
09.01.2026 23:05
Oletko tosiaan noin pöljä tai elänyt yksin
ilman parisuhdetta.
Me katsoimme Tv.stä dokumenttiä Stalingradista ja keskustelimme vähemmän romanttisesti sotien julmuuksista. Miehenihän on elänyt lapsuutensa saksalaisten piirittämässä Haarlemissa. Onneksi hänen isänsä oli saksankielitaitoinen ja perhe oli turvassa.
Kun tapasimme lähes 20-vuotta sitten päätimme elää yhdessä vähintään 20-vuotta.
Nyt tuntuu siltä että, jatkamme vähintään 10-vuotta.
Pystytkö perässä.
09.01.2026 23:01
Sairauksista, olisko kuitenkin kysymys takarivissä ikänsä kärvistelleet Tyynet, joiden kotona opittu ohje on kel onni/epäonni on hän onnen/epäonnen kätkeköön. Puhuminen/kirjoittaminen on psyykkisesti voimaannuttavaa, siksihän aloittajakin kirjoittaa.
Saunoin, Istumme mieheni kanssa takkahuoneessa. ovi saunaan auki, joten lämpöä riittää. Ei juuri nyt kohota. Ulkona noin -30 C.
Miten sinulla, kolottaako?
09.01.2026 21:07
16 / 371