Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7411
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Korvesta@
Tänään on Kaukametsän taidepiiri. Kotona sain lähes valmiiksi värikkään maalauksen "miniä ja neliapila". Ajattelin ottaa sen tänään mukaan taidepiiriin haluan opettajan ja kurssilaisten mielipiteitä väreistä ja asettelusta.
Petze tuli juuri huoneeseeni laulaen postilähetys käsissään. Sain Ifolor kortit, voin alkaa joulukorttien teon.
Sinullakin kivoja vieraita tulossa. Olemme iloisia aamun viestistä, mekin saamme mieluisia vieraita jouluksi.
29.10.2025 11:19
Kaupan tuoreosastolta vihannes-ja juurestarpeeni kerään. Sianpotkia en osta, pekonia joskus paistan tai lisään uunivuokaan.
Mitä sinulle kuuluu kristiina?
29.10.2025 11:03
Hyvillä mielin aamukahvin jälkeen.
En osaa sanoa mikä on mieheni nuorempien lasten suunnitelmat joulun suhteen. Viimevuosina ovat viettäneet joulua äitinsä kanssa, äidin mummolassa.
Minä olen kolmas vaimo.
29.10.2025 10:53
Olet juuttunut menneisyyteen yritä elää vuotta 2025 kun sitä on vielä jaljellä.
Joulustamme 2025 tulee ihana. Sain juuri viestin Hollannista. Mieheni aikuiset lapset tyttö ja poika (63v. ja 62v.) saapuvat viettämään joulua kanssamme.
Nyt alkaa jo hössötys.
29.10.2025 09:50
Rekkaus ei pysy, no, tekstini tunnet.
29.10.2025 09:31
Mitä tunteita koet muita palstalaisia kohtaan, heitä, jotka kertovat terveydestään ja toimintakyvyn muutoksista?
Mitä he hakevat surkuttelemalla ja vähättelemällä ihmisarvoaan. ? Ovatko he empatiasi kohteita?
En valita. Olen hyväosainen, mitään ei puutu, saan huolenpitoa ja lämpöä livessä läheisiltäni, ne ovat aitoja.
Kokemukseni palstalaisista vaihtelevat. Osa on pitkän ajan kavereita muuallakin kuin tällä alustalla, joten tiedän heidän olevan rehellisiä.
Osa on halunnut tulla iholleni ja onkia lisätietoja joita vääristelevät omilla tulkinnoillaan.
Jos uskot kukkasten aitouteen suomi24 sivustoilla se on sinun käsitys aidosta ja rehellisestä kirjoittajasta. Minä en usko.
28.10.2025 23:13
Iltaa@
Peukutukset ovat olleet viimepäivinä hyvin suosittuja. Jos moitteena minulle kirjoitit niin sinulla on väärä osoite.
Peukutus on neutraalia hyväksyntää Huudahdukset.. ihana olet..
ruusujen kera lapsellista ja nöyrästi osaa ottaminen myötäelämistä kun elämä on raskasta, ei ilon häivää.
Täällähän empatiaa ei sen oikeassa muodossa esiinny.
Yliammuntaa esiintyy ja se ei tunnu rehelliseltä. Ironia on suosittua, tykkään tosin käyttää sitäkin.
28.10.2025 19:59
Iltapäivää@
Uunikakaa, juureksia ja perunaa, tillikermaviilikastiketta. Kohta valmista.
Alkää pistäkö minua tikunnokkaan, uskokaa itseenne ja uskaltakaa elää.
28.10.2025 17:02
Entä nämä Valamon reissut ja pahoittelut Varkauden ohiajoista, ei se eka kerta ole, että laistaa face to face tapaamisen mm. sukujuhliin vedoten.
28.10.2025 14:48
Lillinlillin lieru pääsikö aivopieru?
28.10.2025 13:11
Kumarrus sinulle pyllistys meille kahdelle.
"Kestoriisiä pystyy hyvin naakka nokkimaan. On niin kuivaa ettei tartu nokkaan."
28.10.2025 13:03
Onnellinen maa/asunto/ruokaa riittävästi/ toimiva terveydenhuolto, ilmainen koulutus jne.
28.10.2025 12:58
Olen myös jättämässä talviteloille mökkini.
Viime viikon saunominen Nuaksen( kuten sanotaan) rannalla oli nautinto. Vielä joku päivä käyn laskemassa vedet pois saunan vesisäilöistä.
Kipulääkkeillä olen syystöistä selvinnyt, nyt kun pojatkaan eivät ole ehtineet apuun tulla. Onneksi Kajaanissa on nuorten koulupoikien "yritysrinki", jonka saan apuun raskaimmissa hommissa.
28.10.2025 12:49
On ala arvoista käyttää toisen nimimerkkiä-väärin.
Valhekomission manipulointi on ikävä kyllä mennyt rivienvälistä lukutaidottomissa läpi.
Mutta eteenpäin, kohti Kekrin viettoon
28.10.2025 12:41
Kymmenen peukutustako uskot herättävän kateuteni, älä unta nää. Eräällä toisella kirjoitusalustalla saan joka päivä enempi kuin kymmenen peukutusta ja ne ovat eri ihmisiltä.
28.10.2025 12:38
Kostan Hillalle Demen mokat, Niinkö?
Ei ymmärrä.
28.10.2025 12:37
Aloitan sinusta@
Olen huomannut, että pyörii. En ole huomannut sinun kommentteja arjen touhuista Hillan ketjussa. Olen pahoillani jos koet hengenahdistusta ajatustasollasikin.
28.10.2025 12:37
Illan korvaa@
Talvirenkaat vaihdettu, kiirettä oli ja tunteroinen siinä odotellessa meni.
Ikävä välikohtaus kiikkituolissa, mutta vahvisti näkemystäni "jengin" toimintamallista.
Iso D laukaisee lähtövihjeen, tietäen reaktioni.
Anojen peukutus alkaa, mitään suurta hyökkäystä ei onneksi tullut, vain yksi ymmärtämätön ja lukutaidoton kohdisti konfliktin syyn ulospotkituille tunkeutujille.
Katsotaan huomisen aamun avauksen jälkeen kenelle kumarretaan ja kenelle pyllistetään.
27.10.2025 19:49
Lähden kohta talvirenkaitten vaihtoon.
Vielä tuohon edelliseen viestiin lisään, "ateljeehuoneellani" on monta nimeä.
Juuri nyt kuivaushuone, pestyille vaatteille. Jouluna vierashuone kauempaa tuleville jouluvieraille ja lisäksi läpikulkuhuone takapihalle ; ))
27.10.2025 12:48
"Tuossa "Vanha jengi"-ketjussa muuan kirjoittaja arveli, että Hil-lan paluu palautti meidät "ilon akselille", iloa irtosi sanailusta ainakin minulle niin, että vielä aamulenkillä hörahtelin linssiludekeitolle, pottuilupannulle ja muille sanataitureiden oivalluksille.
Kirjoittaa Demeter.
"Korven kauhutar on se itserakas linssilude."
"Hänelle uusi paistinpannu, kun entinen otti osumaa jonkun päähän."
"Tämän kourmet kokin pravuuri taitaa olla ne vohveliraudalla litistetyt makkarat."
"Korpikyynel ehtii joka juttuun.
Kai kuuluu tähän vanhoille ilmenneitä vaivoja ja unettomuutta vaivaavien joukkoon, vaikka kai kännissä leikkauksen pilasi kaatumalla."
Olihan se yhden lajin ilottelua, onneksi lopussa kääntyi muihinkin kuin Paloman riiseihin ja minun paistinpannuun.
27.10.2025 12:42
25 / 371