Vapaa kuvaus

🫠

Aloituksia

105

Kommenttia

7411

  1. Nousuviikkoa@

    On ollut keskusteluita ns. kuolinsiivouksista.

    Mielipiteitä on myös vaihdettu aikuisten kotoa pois muuttaneiden lasten tavaroiden säilömisistä.

    On oltu puolesta ja vastaan.

    Sokeritoukistakin on keskusteltu, niitä sikiää sängyn alle sullottujen parerien seassa ja pölyssä.

    Huone joka aiheuttaa terveysriskejä on siivottava. Toisen ihmisen esineisiin, julisteisiin tai valokuviin en koske en siivoa. Olisiko mielestäsi pitänyt?

    Nyt huone on raikas siisti ja helppohoitoinen. Ainoastaan huoneen vaatekaapissa on laatikoita joiden odotan häviävän.

    Lopeta jo tyhmät huomauttelusi ei niistä heijastu muu kuin....se siitä.
  2. Asiasta toiseen luin mielenkiintoisen kirjoituksen.

    "Nainen, jolla ei ole yhtään ystävää tai jolla on hyvin pieni lähipiiri, on syvästi, syvästi itsevarma nainen."
    Usko minua. Hän ymmärsi, että laatu voittaa määrän.
    Hän ei tarvitse joukkoa vahvistamaan arvoaan.
    Hänen itseluottamuksensa tulee sisältä, ei muiden katseista.
    Hän ei pelkää yksinäisyyttä, koska hän tuntee oman voimansa.
    Hän valitsee tarkkaan, kenelle ja mihin hän omistaa energiansa.
    Hän on nähnyt myrkyllisten ystävyyssuhteiden, draaman ja juorujen menevän ohi, ja hän on päättänyt kävellä pois.
    Hän rakensi rauhallisen elämän ilman turhaa turbulenssia, ja se teki hänet onnellisemmaksi.
    Hän ei tarvitse ympärilleen tunteakseen olonsa kokonaiseksi, vaan hän on rauhassa omassa itsessään.
    Hän tietää, että todelliset ystävät ovat harvinaisia, ja mieluummin hänellä on muutama, mutta todellinen ystävä kuin lukuisia illuusioita.
    Hänen pieni ystäväpiirinsä koostuu ihmisistä, joihin hän todella luottaa.
    Ihmisistä, jotka osasivat todistaa uskollisuutensa hänelle.
    Hän ei tuhlaa aikaansa pinnallisiin suhteisiin; hänen aikansa on kallisarvoista ja hän käyttää sen viisaasti.
    Hän on nainen, joka tietää, mitä haluaa, eikä koskaan tyydy vähempään.
    Jos siis jonain päivänä tapaat naisen, jolla ei ole ystäviä tai jonka ystäväpiiri on hyvin pieni, älä aliarvioi häntä.
    Hän on rauhallinen, vankka ja täysin tietoinen omasta arvostaan.
    Hän on nainen, joka ei tarvitse muiden hyväksyntää, koska hän on jo löytänyt itsensä. "

    Anthony Hopkins
  3. Ei ymmärrä 🤪
  4. Ihanko totta osaatte jokainen lukea paremmin kuin minä. Bilden oli USA.n pressa. Hamas on ymmärrettäneen kirjoitetaanpa se isolla tai pienellä. Jäämurtajakaupat toteutuu.