Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Liittynyt 11v sitten
105
aloitusta ·
7426
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Iltaa+ystäväni@+
Minulla+on+ollut+ihana+viikonloppu.+Täynnä+vierailuja.+Isoveljeni+ajoi+eilen+mökin+pihaan+juuri+kun+palasimme+P:n+kesämökiltä+Sotkamosta.+Esikoinenkin+oli+mamin+luona.+Tiinuskan+vierailu+miehensä+ja+tyttären+pojan+kanssa+oli+ihana.+Päivä+helteinen+ja+P:llä+oli+synttärit,+joita+juhlistimme+skumpalla,+kakulla+ja+pikkunaposteltavilla.
Oikeesti+viikonloppu+vei+vanhan+naisen+voimia+siten,+että+tänään+en+ole+hötkyillyt.+Päiväunetkin+vetelin+ja+nyt+kun+palasin+koneelle+editoimaan+valokuvia+löysin+tämän+aloituksen.+
Hauska+juttu+tuo+P:n+nimen+arvuuttelu.+Yksikään+ei+ole+osunut+oikeaan+nimeen.+Uskoisin,+että+Tiinakaan+ei+tiedä,+ei+olla+asiasta+puhuttu.+On+aina+niin+paljon+omiakin+juttuja+tapetilla.+
P:llä+on+neljä+nimeä,+joista+viimeinen+on+Maria.+"Kaunein+nimiyhdistelmä+mitä+olen+kuullut"+sanoi+ystävämme+sen+eka+kertaa+kuullussaan.
P:n+sisaruksilla+kaikilla+on+kauniit+nimet,+mutta+jokaisen+kutsumanimi+on+lyhennetty+.
Kaikilla+on+vanhat+katolliset+nimet.
Eilisen+ukkosmyrskyn+jäljiltä+kuivattelen+nyt+laituriolohuoneen+pehmusteita.+Suojapressuviritelmäni+ei+toiminut+100%.
No,+ollaan+iloisia+on+kesä.+Vaikka+juhannussää+on+arveluttava,+poltetaan+kokkoa+jos+syttyy😉
18.06.2017 19:58
Minulla+on+tapana+seurata+ajankohtaisia+tapahtumia+mediasta.+Jauhan+sitä+paskaa+mitä+luen+mediasta.+Tällähetkellä+käydään+kiivasta+keskustelua+siitä+oliko+käsien+ylös+nosto+natsitervehdys+vai+ei.+Seuraa+sinäkin+mediaa+niin+pysyt+mukana.
Kommentoit+14.6+kello+10.20+jo+elilistä+uutista.
14.06.2017 11:14
Kunhan+tästä+suuntaan+mökille+tarkistan+tilanteen.+Itseasiassa+laidoille+voisi+tuo+tautaputkiommel+olla+käytännöllisin+ratkaisu,+sillä+kun+peitteen+rullaa+kasaan+voisi+putket+ottaa+pois+kujasta,+katsotaan+😊
14.06.2017 11:05
En+oikein+jaksa+uskoa,+että+nykyinen++Halla-Aholaisen+perussuomalaisten+nousu+olisi+edessä.,+päinvastoin.+Radikaaliryhmät+lähtevät+mukaan+ja+maltilliset+siirtyvät+taka-alalle+tehden+kukin+omat+ratkaisunsa.
Mietin,+mitä+mahtaa+alkaa+tapahtumaan+kentällä.+Kenttäväki+ymmärtääkseni+hajaantuu+suhteessa+puolueen+hajoamiseen.+Nyt+on+vain+odotettava+vaihtoehto+eduskuntaryhmän++toimintoja,+rekisteröityvätkö+he+puolueeksi+jne.
14.06.2017 11:01
Minusta+otsikon+poliittinen+koti+on+osuva+ilmaisu+uudella+perussuomalaisista+eronneilla+eduskuntaryhmällä.
Poliittinen+koti.+Kuinka+monella+se+onkaan+hukassa.+
Poliittinen+koti+tiedän+mitä+sellainen+tunne+on.+Ollessani+nuori+demari+ja+touhuillessani+muiden+samoin+ajattelijoiden+kanssa+tunsin+olevani+poliittisessa+kodissa.+Se+nuoruuden++into,+se+yhteenkuuluvuuden+tunne+se+oli+voimakas.
Ei+sitä+enää+ole,+sitä+oli+nuorena+ja+huimana+kun+uskoi+vahvasti+hyvyyteen.+
Politiikkaan+osallistuminen+ei+enää+kiinnosta.+Elämä+on+opettanut,+että+politiikassa+mukana+oleminen+on+omat+taskut+ensin+toimintaa,+ja+aina+on+joku,+joka+haluaa+puukottaa+selkään.
14.06.2017 10:45
Huomenta@+yökyöpeli.
Sinulla+tuntuu+olevan+vakavampi+ongelma+kuin+minulla.+
Yö+on+tarkoitettu+levolle+ja+päivä+puuhasteluille.+Nettikeskustelut+tietty+voi+hoitaa+yöllä+jos+ei+saa+unta,+mutta+ne+voi+hoitaa+myös+aamupalaa+nauttiessa+tai+istahtaessa+huilaamaan+töiden+lomassa.+Tapansa+kullakin.+
Ihmettelen+kiintymystäsi+minuun.+Kivahan+se+on+kun+olet+ahkera+seuraajani+sehän+päivän+sana+sosiaalisessa+mediassa+kuinka+monta+seuraajaa+on+esim.+instagramissa.
Minulla+on+tapanani+kertoa+elämästäni+facessa,+instagramissa+ja+blogissani++(nyt+blogi+on++jäänyt+odottamaan+aikaa+jolloin+en+ole+kiireinen)+Se+on+nykyaikaa.+Olen+ajassa+mukana.+
Kysyit+mitä+olen+oppinut....paljon+sellaista+mikä+ei+kaikille+naisille+onnistu.+Vasara,+sähkösaha+ja+muut+verneet+istuvat+kätösiini+samoin+kuin+maalaussiveltimet+tai+savi.+Lisäksi+olen+hyvä+kirjoittaja.+Kirjoitan+mieluummin+itsestäni+kuin+haukun+muita+heidän+puutteistaa.+
Kuinka+monta+Teitä+on+siellä+koneellasi+kun+monikossa+kirjoitat?+Yöllä+on+turvallisempi+kuvitella,+että+lähellä+on+muitakin.+Ymmärrän,+kun+kesäyöt+pimenevät,+nukun+hyvin+mökin+ylisillä+kun+näen+naapurustossa+pihavaloja.
En+minä+mitään+avaudu.+Ymmärrätkö+sinä+mitä+avautumisella+tarkoitetaan?
14.06.2017 10:26
Nykyinen+perussuomalaiset+koostuvat+Halla-Aholaisista.+Nykyisen+ryhmän+jäsenillä+on+kytköksiä+ääri+liikkeisiin+kuten+suomen+sisu+jne.+Hitler+tervehdyskin+valokuvattiin+puoluekokousedustajien+joukosta+Halla-Ahon+valinnan+julustuksen+kunniaksi.
13.06.2017 22:30
Perussuomalaisten+lipun+alla+kulkevat+Halla-Aho+ja+puolueeseen+jääneet.+He+jatkavat+puolueena+ja+saavat+siten+puoluetuet.
Uusi+vaihtoehto+on+aluksi+pois+lähteneiden+kansanedustajien+eduskuntaryhmän+nimi.++Uudessa+eduskuntaryhmässä+toimii+puheenjohtajana+Simon+Elo+ja+varapuheenjohtaja+Tiina+Elovaara.+Timo+Soini+on+rivimies.
Ministereinä+jatkannevat++Timo+Soini,+Jussi+Niinistö,+Sampo+Terho,+Jari+Linström,+Pirkko+Mattila+ja+eduskunnan+puhemies+Maria+Louhela.+
Tämänpäivän+persu+on+perussuomalaiset.+
Uusi+vaihtoehto+on+uusi+eduskuntaryhmä.+He+miettivät+vielä+eri+vaihtoehtoja.+Uusi+puolue+ja+puolueohjelma+jne.
A-studiossa+ainakin+minulle+selvisi+mistä+joukkolähdössä+oli+kyse.+
Maltilliset+yhteistyökykyiset+jäsenet+lähtivät.+Jäljelle+jäi+sekalainen+joukko+perussuomalaisiksi+itseään+kutsuvia.+Kytkökset+eri+fasistisiin+puolueisiin++olivat+taustoilla+lähdölle.+Hitler+tevehdys+oli+mm.+kuvattu+kokousedustajan+tekemänä+Halla-Ahon+valinnan+jälkeen.
Uusi+vaihtoehto+irtautui+näistä+vaihtoehtoliikkeistä+kuten+Suomen+Sisu+ja+mitä+niitä+on+ja+joilla+on+kytköksiä+henkilöiden+kautta+perussuomalaisiin..
Myös+tiukka+ei+rasismille.
Mielenkiintoista+tämä+politiikka+jos+jaksaa+seurata.+Ei+puutu+äkki+käännöksiä.
13.06.2017 22:20
Minulla+on+😊
12.06.2017 12:00
Aivan,+Suomi+kaipaa+vahvaa+johtajaa.
12.06.2017 11:56
"Sosiaalitoimi+ja+terveydenhoito+oltaisiin+ihan+hyvin+voitu+pitää+pääosin+julkisen+sektorin+hoidettavana+ja+siihen+oltaisiin+voitu+ottaa+valinnanvapaus+mukaan+täydentämään+palveluja+yksityssektorin+tuottamilla+palveluilla.+Asiakkaalla+olisi+ollut+täysi+valinnanvapaus+ja+raha+olisi+seurannut+potilasta."
Näinhän+se+meillä+harvaanasutussa+Korvessa+menee.+Meillä+on+ollu+kuntayhtymäkokeilu+jo+vuosia.+Terveyspalvelut+pelaavat.+Soitin+kuun+alussa+terveyskeskukseen+pyysin+kiireettömän+ajan+lääkäriin.+Menen+keskiviikkona+14.6+lääkärin+vastaanotolle.+Ei+paha.
Miten+siellä+Ruotsissa?
12.06.2017 11:50
Entäpä+jos+saatkin+hoitajan?
12.06.2017 11:42
Sekö+teki+hyvän+mielen,+että+vielä+on+toivoa+sinullakin+vai+se,+että+kahdeksankymppinen+ihminen+on+terve,+elää+mielenkiintoista+elämää+ja+voi+hyvin.
12.06.2017 11:41
Minulla+oli+erilainen+viikonloppu.+Perjantai-iltana+annoin+periksi+mökkitöille,+ei+silti+kaikki+isommat+työt+on+tehty.+Aijoin+pitää+lauantaina+vapaapäivän,+mutta+vapaat+ovatkin+kestäneet+aina+tähän+päivään+asti.
Luvasta+antaa+periksi,+keho+otti+vihjeen+ja+kunto+romahti+kertalaakista+alas.+Lauantai-aamuna+joka+paikkaan+koski,+sormenpäästä+varpaisiin+ja+kaikki+lihakset+olivat+jumissa.++Lauantai+yönä+kuumeilin+ja+tänään+on+suussa+kipeitä+paukamia.
Olen+ennenkin+huomannut+kropassani+vastaavia+reaktioita+kun+olen+pinnistänyt+voimani+niiden+äärirajoille.
Osaan+onneksi+antaa+periksi+kunnianhimoisille+tavoitteilleni,+olla+täydellinen+suoriutuja+nìin+miesten+kuin+naisten+töissä.+
Olen+makoillut+auringossa,+nesteyttänyt+kehoani+raikkaalla+vedellä+ja+tuorehedelmäsalaateilla.+Olen+saanut+takaisin+kauniin+rusketukseni,+joka+pohjustui+jo+keväällä.
Nyt+voin+jo+paremmin,+joten+tulossa+oleva+vilkas+viikko+ei+tuottane+ongelmia+selvitä.
12.06.2017 11:33
Joo,+Tanja+Karpela+on+myös+entinen+missi+ja+äiti,+mikä+lie+tänään.
12.06.2017 11:05
Liitäntä+ei+onnistunut,+yritin+postata+Halla-Ahon+hääkuvan.+Ei+ollut+julmaa+katsetta,+ei.
12.06.2017 00:22
Katsopas+kuinka+soman+kuvan+löysin+Jussista+ja+Hillasta.
0ahUKEwiVkqif2LbUAhXrDZoKHdL9CyQQ_AUICSgB&biw=800&bih=1280#imgrc=qiWKW0vQo4fJKM:
12.06.2017 00:08
Luin+juuri+presitentti+Niinistön+lausuntoja+Halla-Ahosta.
Siirryin+sitten+lukemaan+kansanpalautteita.+Hämmästyin+Niinistön+saamasta+negatiivisesta+palautteesta+puheilleen.
Näyttää+siltä,+että+Halla-Aho+on+nostanut+tunnekuohuja+valtaeliitissämme.+
Jonkin+sortin+Halla-Aho+pelkoa.+Eli+Halla-Ahon+ensimmäinen+saavutettu+voitto,+presitentti+on+menettänyt+mielenrauhansa.
Mutta,+miten+hän+voi+olla+uhka+presitentille?+Tuleeko+Halla-Aho+liian+iholle+Saulia.
11.06.2017 23:52
Jos+kerrot+ilmansuunnat+mistäpäin++Ruotsista+lähdet+ja+minnepäin+Suomea+aijot.+Pystyn+orientoitumaan+ongelmaasi.+
Suomessa+kesäajonopeudet+valtateillä+ovat+100Km/h+ja+moottoriteillä+120/h.
Olen+ajanut+Ruotsin+läpi+enkä+ole+huomannut+eroja+keskinopeuksissa.
Niin+voihan+olla,+että+jos+halajat+jonnee+Takahikiälle+tiettömien+taivalten+taakse+kärrypolkuja+pitkin+se+saattaa+rasittaa+ruotsalaista+turistia+😂
11.06.2017 23:16
Tappele+itesseis,+pistä+ekaks+tekarit+suuhusi.
11.06.2017 22:39
291 / 372