Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Liittynyt 11v sitten
105
aloitusta ·
7425
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aijotko+vielä+lisääntyä😄+minä+en.
Lestaadiperheessä+voi+olla+15-lasta.+Nainen+voi+väsyä+olemaan+synnyttäjä.
Korvessa+sattunutta.+Lestaadi-äiti+oli+väsynyt,+herra+ei++tullut+avuksi,+hän+oli+kasvattanut+kymmenkunta+lasta+sitten+hän+sairastui+syöpään.+Hän+päätti+elämänsä+ja+käveli+junan+alle.+
Kuolinilmoituksessa+luki.
Kuoli+uskossa+Jumalaan+OYKS:ssa.
Annanhan+minä+teidän+uskovaisten+elää,+mutta+jotkut+teistä+ei+jaksa+elää.
26.05.2017 21:32
Mitä+tekemistä+Pohjois-Korealla+on+esim.+hallitsemattoman+"+tyhmien"++lisääntymisen+kanssa.
26.05.2017 21:08
Olisiko+niin,+että+sana+tauti+pysyvän+sairauden+nimiyhteydessä+hämää.+Tauti+on+mielestäni+ohimenevää,+usein+tarttuvaa+esim.+"räkätauti"+kansanomaisesti.+Minä+sisäistän+taudin+kuten+Bessie+kirjoitti.
Eli+monien+sairauksien+nimet+ovat+vanhoja+ja+siksi+tauti-liitteellä
26.05.2017 21:05
Täh...+tuttu+tokaisu.
25.05.2017 19:36
Onko+yliopiston+käyneet+päässeet+ammattitöihin+ja+hyviin+tienesteihin?
25.05.2017 16:52
Olen+hieman+ristiriitainen.+
Tiedän+vain+yhden+ADHD:n,+joka+on+älykäs,+mutta+ei+hän+ole+päässyt+vielä+yli+nelikymppisenä+kunnianhimoisiin+päämääriinsä.+
Muut,+joita+tiedän+pyörivät+ja+hyörivät+paikoillaan.+Kaikilla+niin+tällä+älyköllä+kuin+muutamilla+muilla+joita+tiedän+on+yhteistä+yhteiskunnan+tuilla+eläminen.
Aspergerit+luokitellaan++älykkäiksi,+mutta+epäsosiaalisiksi.
25.05.2017 16:49
Sama+pätee+toimittajan+ja+ulkomaan+kirjeenvaihtajan+työhön.
Valmistua+toimittajaksi+ja+erikoistua+ulkomaankirjeenvaihtajaksi.
Ei+ihan+helppo+tavoite.
Erikoistuminen+alalle+pitäisi+aloittaa+jo+lukiossa+ollessa+kesätöiden+myötä.
Siksi+kysyinkin+aloittajan+pojan+ikää.
25.05.2017 16:38
Jos+pojallasi+on+kaikki+nuo+oireet+vielä+lähes+viiskymppisenä,+uskotko+ihmeeseen?
Nyt+halua+painottaa+sitä,+että+toit+poikasi+ongelman+palsta+tietoisuuteen+ja+luin+siitä+eka+kertaa.+Kukaan+ei+voi+syyttää+minua+yksityisasioittesi+tuomiseen+palstalle+kuten+aikaisemmin+eräs+palsta+kirjoittaja+väitti.+Ja+väitti+väärin.
25.05.2017 13:27
En+löytänyt+runostasi++hollannin+valoa,+positiivisuutta+enkä+lämpöä.
Löysin+suomalaista+pessimistiä.
Navetan+takana+horsmien+kaunistaman+kompostikasan+päällä+kiekui+kukko.
Tolkkien+varjot+tanssivat+ilta-auringossa+navetan+viereisen+huusin++seinillä.
25.05.2017 13:17
Tää+oli+Palomalle.
25.05.2017 13:04
Voi+olla,+että+koska+en+ole+tehnyt+ulkomaan+gradua+piimätetran+avaamisesta,+enkä++tiedä+super-älykkään+poikasi+sairauksista+olen+väärä+ihminen+kommentoimaan+asiaa,+luen+teidän+viisaampien+kopiointeja,+samalla+etsin+vastineuta+Wikistä😁
Tulee+dg.t+kirjoitettua+oikein.
25.05.2017 13:01
Ei+hän+osaa+muuta+kuin+hekottaa.
24.05.2017 12:34
Kuopukseni+tietää+mitä+hän+haluaa+isona+tehdä,+mutta+hän+etenee+omia+latujaan.+Kaikki+aikanaan+tyyppi.+En+puutu+poikieni+elämään+sillä+he+elättävät+itsensä+ja+vastaavat+tekemisisistään+tai+tekemättä+jättämisistään.++Esikoinen+on+edennyt++step+by+step+urallaan,+työ+on+ollut+hänen+paras+opettaja+nykyiseen+asemaansa.
Itse+perehdyin+aikoinani++jatkuvan+kouluttautumisen+ja+oppimisen+ohjelmaan,+suorittaessani+aikuiskasvatusen+approa.
Leveä+tietotaitopohja+haluamalleen+alalle+on+paras+valtti+muuttuvilla+työmarkkinoilla.
24.05.2017 12:23
Jos+olet+nainen+niin+lue+teksti+siten,+että+mies+sana+kohdalle+laitat+nainen.
21.05.2017 22:23
Ei+ollut+oikeita+pottuja,+ei+😅
21.05.2017 22:20
Mitä+minä+olen+taas+tiennyt+paremmin?+😇
21.05.2017 22:19
Mielestäni+sinun+nimimerkki+kertoo+asenteesi+lentoemäntiin.+Tarjoiliko+tarjoilijasiistijä+sinulle+tuon+wc-reissun+jälkeen+hymyillen+kanarisottoa?"
21.05.2017 22:14
Miksi+sinua+ärsytti+lentoemäntä?
Normaali+käytäntö+reittilennoilla+Suomessakin,+että+lentoemot+laittavat+suojahanskat+kun+keräävät+esim.+asiakkaiden+mukeja+ja+muita+tarjoilun+jämiä.
21.05.2017 21:01
Linja-autoista+yksityisautoiluun.+Kuinka+on,+kesähelteellä+lomamatka+Suomessa,+omalla+autolla?+
Hikistä+touhua,+ahdasta,+termoskahvia+levähdyspaikalla+jonne+edellinen+pysähtyjä+on+pudottanut+sinappipläjäyksen+istuimelle+ja+ulkohuone+haisee.+Kun+päästään+perille+Kirvenkolon+lomakeskukseen+varattu+mökki+on+suon+laidassa.++
Lentäen+olisit+jo+kotona.
21.05.2017 20:54
Sinun+nimimerkkisi+tuo+mieleeni+pullukan,+punertava+naamaisen,+harmaatukkaisen+miehen+joka+istuu+kannon+nokalla+ja+syö+heinänkortta,+paukuttelee+henkseleitään.
Minun+ei+ole+tarvinnut+taistella+tasa-arvon+puolesta+sekun+on+ollut+aina+minulle+itsestään+selvyys.
En+muuten+ole+ikinä+tykännyt+hekottelija+miehistä.
21.05.2017 20:35
295 / 372