Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Liittynyt 11v sitten
105
aloitusta ·
7425
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kovasti+minä+yritin+niitä+puunoksia+polttaa.+Keräsin+narun+mutkaan+oksia+portin+pielestä+ja+hilasin+rantaa.+Työlästä+hommaa.+Jännitti+kun+raapasin+eka+tulitikun+josko+saan+tulen+pysymään+hallinnassa.+Eipä+ollut+pelkoa+tulen+karkaamisesta+vaikka+heitin+sekaan+sinolia,+ei+onnistunut+nuotiomakkarankaan+syönti.+No,+ovatpahan+risut+siinä+rantakivillä+sievästi+kasassa+ja+jos+aurinkoa+riittää+kuivuvat.+Poltan+myöhemmin.+Kiva+uusi+"miestentyö"+kokemus.+
Huomenna+pihatöihin,+haravointia+ja+mullan+levitystä.+Kukat+saavat+vielä+odottaa.
Taakse+on+jäänyt+ihanat+hienohelma-ajat+maailmalla+ja+kynsimanikyyrit.+Lähes+kaikki+pitkät+kynteni+sökönä.+Joka+keväinen+merkki+paluusta+arkeen.
21.05.2017 20:24
Mieti.....Sitä+sanaa+et+sano+jonka+päähän+et+pääse.
21.05.2017 13:20
"Kaikki+mitä+koemme+ja+miten+koemme+on+sidoksissa+asenteihimme.+"
Eli+
"Asenteet+muovautuvat+kokemusten+perusteella+(+eli+asenteet+ovat+sidoksissa+kokemuksiin)+ja+kokemukset+vahvistavat+asenteita"+(eli+kokemukset+ovat+sidoksissa+asenteisiin)
🤗🤗🤗+hyvä+sinä+🤗🤗🤗
.
21.05.2017 13:16
Vielä+yöpuvussa,+pilvistä.+Eiköhän+tästä+kohta+toeta+ulos+ja+ehkäpä+kuitenkin+risujen+polttosavottaan,+pitää+ostaa+grillimakkaraa+seuraksi.
21.05.2017 12:49
En+kelpaa.+Olen+liian+vanha+enkä+lähtisi+muutenkaan.+Ripuli+ei+ole+kivaa+matkaseuraa.+😣
21.05.2017 12:45
En+ole+koskaan+tuntenut+raivoa+ihmisten+mahdollisuuksiin+ostaa+lisäpalveluita+matkustamiseensa.
Esimerkiksi+risteilijöillä+toimii+samat+säännöt+kuin+koneissa.+Saat+sisähytin+halvimmella,+seuraava+hintaluokka+on+ulkohytti+ikkunalla+tai+jos+haluat+parvekkeellisen+hytin+maksat+lisää.
Lentokoneessakin+voi+valita+paikkansa+ja+jos+käy+niin+kuin+meille+kun+palasimme+Amsterdaminta+Helsinkiin+emmekä+olleet+tehnyt+etukäteen+istuin+varausta+jouduimme+koneen+takaosaan,+kone+oli+täyteen+buukattu.+Kun+tarjoilukärry+saapui+ekana+kohdallemme+olimme+sangen+iloisia,+meidän+ei+tarvinnut+odottaa+koneen+keskiosassa+tuntia+matkan+ajasta,+joka+on+noin+kaksituntia.++Istumme+usein+lyhyillä+euroopan+lennoilla+koneen+kesjipaikoilla,+mutta+kokemus+opetti,+että+varaamme+paikat+takaa.+SIellä+on+myös+enempi+käsimatkatavaratilaa.
Eihän+se+ekaluokassa+matkustaminen+välillä+Helsinki+Amsterdam+maksa+Finnairin+jäsenille+kuin+jotain+80+euroa+suunta+ja+niitä+lennoista+kertyneitä+boonuksiahan+voi+käyttää+paikanvalintaan.+
Eka+Nykin+matkalla+maksoimme+extraa+varauloskäytäväpaikoistamma,+oli+lohvakkeen+isot+jalkatilat.+Laitoin+lentolaukkuni+jalkojeni+alle+ja+niin+ollen++leppoisan+nukkama-asennon.+😥
Miamin+kentällä+pisti+silmiini+nuoret+naiset+ja+hyvännäköiset+miehet,+jotka+menivät+sisään+bisnesluokkaan.+Liekö+olleet+jotain+kuuluisuuksia.+
Mannertenvälisillä+lennoilla+isoissa+koneissa+on+bisnesluokka+erikseen+koneen+etuosassa+eikä+rahvas+kulje+sen+läpi+saati+näe+mitä+siellä+puuhastellaan.+
Kaikki+mitä+koemme+ja+miten+koemme+on+sidoksissa+asenteihimme.
21.05.2017 11:44
Aamupäivän+terveiset+Korvesta.+Vettä+on+tullut+koko+yön+ja+tihkuaa+vieläkin.+Hyvä+niin,+sillä+mökin+pihapiiri+huutaa+vettä.+Jäät+sulavat+järvestä+ja+aikaa+jää+sisähommiin.
Olen+kolmena+päivänä+yrittänyt+asentaa+saunakiukaan+vesihanaa.+Pakkanen+oli+rikkonut+entisen+ulostuloputken.+Ohjeita+olen+saanut+runsaasti.+Kuitenkin+tärkein+ohje+tuli+eilen,+vaipan+alapohjan+ruuvi+oli+asennushommissani+väärinpäin+(saamieni+ohjeiden+mukaisest)i+siis+väärin,+samoin+sen+tiivistekin.+No,+tänään+kokeilen+taas+onnistuuko,+haastetta+naiselle+miesten+töissä+riittää,+mutta+suunnittelutyö+on+aivojumppaa,+ihanan+haastavaa.+Tiedän+kun+onnistun+olen+tyytyväinen+itseeni.
Pakko+myöntää,+kylmät+ilmat+ja+miesten+työt+ovat+välillä+liikaa+vanhan+naisen+selälle.+Istuin+eilen+laiturilla,+katselin+tiluksiani+suunnittelin+ja+turhauduin,+paljon+olisi+tekemistä+kunhan+vaan+jaksaisi.+Ajattelin+myös+mökin+myyntiä.+Josko+vielä+tämän+kesän+jaksaisin.+
En+tee+juurikaan+kukka-tai++kasvimaita,+ehkä+vain+salaattipenkin+ja+kohentelen+monivuotisia+kukkapenkkejä.
Istutin+tilliä,+persiljaa,+lehtisalaattia+purkkeihin,+saa+riittää+tälle+kesää.+Ei+tomaatit+yms.+enää+kerkiä,+mutta+kaupasta+saa+jo+puolikiloa+tomaatteja+vajaalla+eurolla.
Synttäreilleni+on+ilmoittautunut+runsas+osallistuja+määrä,+joten+keskitän+energiani+niihin+bileihin.
Kohta+suuntaan+auton+nokan+mökille+ja+vaikka+saisin+saunan+kiukaan+kuntoon,+en+sauno+vielä,++palaan+valmiille,+kuopuksen+saunavuorolle+kylpemään+🤗
19.05.2017 12:20
😂+sinunkin+geenisi+tai+minun+joopati+joo
16.05.2017 22:34
Eihän+selittelystä+tai+ulkopuolisille+olomuotonsa+puolustelusta+ole+kysymys+jos+haluaa+itse+tietää+geeniperimänsä.
16.05.2017 22:31
Mustalaisnaiset+ovat+komeita+ja+löytyy+heistäkin+blondeja+😊Ei+paha.
16.05.2017 22:27
Jos+tarkoitat+entistä+vihittyä+miestäni+hän+elää+ja+voi+hyvin.+Me+olemme+kansainvälinen+perheyhteisö.+Eksäni+asuu+Norjassa.+Minä+olen+kihloissa+hollantilaisen+kanssa.
16.05.2017 22:17
Eikö+ole+raskasta+vihata+omaa+kansaa?
16.05.2017 22:12
Korppis+on+korven+kasvatti.+Korppis+pitää+korven+asukkaiden+hyvinvointia+ensisijaisena.+Näin+ajatteli+myös+Kekkonen,+joka+hiihteli+Kainuun+perukoilla+piipahteli+pirtteihin,+oli+kansan+mies.+Kekkonen+sai+aikaan+Kainuuseen+mm.++kattavan+tieverkoston.+Minun+historian+tietämystäni.+
Tyhmyyttä+on+poistaa+historiasta+tosiasioita.
16.05.2017 22:10
Kyllä+se+oli+Urkki.+Peittoaa+mennen+tullen+seuraajansa.+Mitä+Koivistp+sai+aikaan,+mitä+Halonen+tai+Ahtisaari.+Leukoja+louksuttivat.+Niinistö+kuin+Opama,+hissun+kissun+vaapula+vissun.
Urkki+oli+kotoisin+Korvesta,+tuosta+ihan+naapurista.+Urkki+sai+paljon+hyvää+aikaan+Kainuussa.+Ei+olisi+Terrafamea+vesistöjämme+paskaamassa+jos+Urkki+olisi+sauvoissa....
15.05.2017 22:53
Ps.+kuka+on+urautunut,+lie+sanomattakin+selvää+😅
15.05.2017 11:42
Uusioliitoissa+jäännöshynttyyt+pannaan+yhteen,+joten+omaisuutta+kerrytetään+kun+taas+erotessa+kasattua++omaisuutta+jaetaan.+Hyvin+yksinkertaista,+rakkaus+niin+mitä+se+tällä+ikää+tarkoittaa,++hyvää+ja+turvallista+arkea+ja+juhlaa+samanhenkisen+ihmisen+kanssa,+yhdessä+tai+erikseen+asuen.+Henkilökohtaiset+testamentit+takaavat+omaisuuksien+siirtymisen+oikeisiin+osoitteisiin+toiesen+kumppanin++kuoltua.
15.05.2017 11:40
Tiedän,+että+valmiit+eivät+ole+itse+alusta+kasvatettujen+veroisia+noi+ajatustasolla,+mutta+vihannesten+ja+hedelmien+makuun+ajankohdalla+milloin+aloittaa+ja+miten++ei+ole+mitään+vaikutusta.+Kivempi+on+syödä+tomaatit+kesäkeittiössä+kuin+lokakuussa+ikkunalaudan+lautaselta+yksi+kerrallaan.😙
15.05.2017 11:29
Ole+tyytyväinen+kommentointini+oli+86+🤗
15.05.2017 11:21
Kun+vanha+velaton+talo+myydään+erotessa+ei+se+riitä+kahdelle+uuteen+kämppään.+Onneksi+on+vuokrakoloja,+vaikka+mahtaa+se+olla+shokki+talolliselle+muuttaa+muiden+nurkkiin.+Sinulla+ei+lie+kokemusta+avioerosta+ja+omaisuuden+puolittamisesta.
15.05.2017 11:20
Maahanmuuttajataustaisiahan+ne+kaikki.+Kävin+Lidlissä+ostoksilla.+Somialaisia+uusia+nuoria+miehiä+oli+saapunut+korpeen.+Nälkää+eivät+olleet+ikinä+nähneet+niin+pulskassa+kunnossa+olivat.+Sotakin+taitaa+olla+sodittu+joten+turvapaikkaa+tuskin+tarvitsevat.+Mutta+tää+nyt+on+tätä.+Amerikan+serkkuni+olivat+yllättyneitä+kun+kerroin,+että+meillä+Suomessa+on+etupäässä+nuoria+pakolaisiksi+luokiteltuja+mieshenkilöitä.+Perheitä+ja+naisia+vähäinen+määrä.
15.05.2017 11:01
296 / 372