Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7421
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Teillle+ei+ole+vielä+murtauduttu,+mutta+jos+niin+kävisi+murron+jälkeiset+tunnelmat+eivät+olisi+kovinkaan+korkealla.
Sanotaan,+että+kotiin+tunkeutuminen,+paikkojen+hajoittaminen+ja+tavaroiden+ryöstäminen+on+psykologisesti+kova+paikka,+eikä+siinä+hekoteltaisi,+että+onneksi+muumimukit+säilyivät.
04.05.2017 10:40
Huomenta@+
Uhrit+syyllistetään,+pahoja+puolletaan.+Tämä+on+yleinen+suuntaus+niin+Suomessa+kuin+muuallakin.
Tästä+asiasta+on+syytä+keskustella.+
Ei+kannata+vetäytyä+sen+kuuluisan+empatian+peiton+alle+ja+alkaa+puolustamaan+sellaisia,+joilla+on+epärehelliset+tavoitteet.
Esim.+Rikollisella+on+huonot+lähtökohdat+elämälle..+lapsuus,+koti,+koulu+jne.+hänellä+oli+epäinhimmilliset+lähtökohdat+jne.
Kun+taas+uhri+syyllistetään,+olisi+pitänyt+ymmärtää,+olla+varuillaan,+tietää+mitä+voi+tapahtua++kun+kohtaa+rikollisilla+aikeilla+olevan+henkilön.
04.05.2017 10:31
Olen+entinen+motskarimimmi+😜
03.05.2017 15:28
Ehkä+lapsesi+saaman+koulutuksen+varjopuolia.+
Uudehkoja+mökkivaunuja+saa+kirpparilta,+ei+kannata+vanhoja+tyrkyttää.+
Onhan+tapauksessasi+yksi+hyvä+puoli.+Taapero+pyyhkii+pölyt+sieltä+mistä+itse+olet+unohtanut+pyyhkiä.
03.05.2017 11:41
Tää+unohtui+😊
Škoda+Auto+(lausutaan+[ʃkoda])+on+saksalaiseen+Volkswagen-konserniin+kuuluva+tšekkiläinen,+aiemmin+tšekkoslovakialainen+autonvalmistaja,+joka+sijaitsee+Mladá+Boleslavin+kaupungissa.+Se+on+Mercedes-Benzin+ja+Peugeot’n+ohella+yksi+vanhimmista+edelleen+toimivista+autonvalmistajista.
Škoda+on+ollut+jääkiekon+maailmanmestaruuskilpailujen+pääsponsori+vuodesta+1993+vuoteen+2017+asti.[1][2]
wiki
03.05.2017 11:34
Eikö+sinulla+ole+pahanpäivän+varalle+patjan+alla+setelinyssäkkää?
03.05.2017 11:24
Ensimmäinen+autoni+oli+Volkswagen+kupla+vm.+72.+Se+oli+talvella+kylmä,+mutta+varma+käynnistymään.+Sitten+ostin+uuden++Skodan+ja+jo+vain+tarkeni.+Yksi+outo+ominaisuus+siinä+oli.+Varapyörä+oli+auton+alla+ja+pyörän+luukku+aukesi+kulkusuuntaan.+Se+alkoi+minua+häiritsemään+ja+vaihdoin+autoa,++en+nyt+muista+mihin+kun+minulla+on+ollut+jo+aika+monta+autoa.
Palasin+Volswageniin+vuonna+1996+ja+viime+vuonna+ostin+myös+VW:n.+Automyyjä+tarkisti+vanhan+VW:ni+tiedot,+vielä+sekin+on+liikenteessä.
Nykyisessä+autossani+etuistuimen+saa+säädettyä+korkealle+joten+nousu+autoon+on+helppoa+asettaa+vain+takamuksen+penkille++ja+jalat+perässä,+ei+kumartelua+tai+kyykistelyä.
Sitä+tällä+ikää+tykkää+pienistä+mukavuustekojöistä.
03.05.2017 11:21
Huomenta@
Entivanhaan+ylioppilaat+pitivät+yo-+hattua+läpi+kesän.
Opiskelijoiden+vappu+esim.+Helsingissä+alkaa+Mantan+patsaan+lakittamisella.+Korvessa+vappu+alkaa+Elias+Lönnrotin+patsaan+lakituksella.
Suomessa+yo-lakki+kuuluu+Vappuun.+En+tiedä+miten+siellä+Ruotsissa,+mutta+se+on+kuin+tippaleipä,+kerran+vuodessa.
03.05.2017 10:58
Puhu+sinä,+minä+piän+hevosta+😥
02.05.2017 23:49
Kuka+se+nyt+enää+vanhaa+yo-hattua+päähänsä+laittaa.
Ostin+joku+vuosi+uuden.+Se+ei+ollut+kusenkeltainen,+mutta+pienentynyt+alkuperäisestä+useiden+suihkulähdesukellusten+vuoksi.
02.05.2017 21:00
Ei,+mutta+kauneimmat+etunimet+jotka+tiedän+on+Petzen+vanhemmat+kolmelle+lapselleen+antaneet.
Minähän+olen+jo+Mandi+Korppi.
02.05.2017 14:23
Ps.+Takuut+ovat+työnlaadun+tae,+palvelujen+ostajalle.+Jos+yrittäjä+ei+anna+takuita+se+ei+vakuuta+asiakasta+ostamaan+yrityksen+palveluja.+Yhtä+tyhjän+kanssa+jos+yritystoiminta+loppuu+ennen+takuuajan+umpeamista.+Googleta+vaikkapa+
tämän+päivän+kilpailutilanteita+ja+konkurssitilastoa.
02.05.2017 13:55
Miksi+sinä+täällä+eläkeläispalstalla+sitten+vaahtoilet+yrittäjien+epärehellisyyttä?
Jos+et+ole+yrittäjänä+ollut+niin++kuulopuheita+toistat.+Lehtikirjoittelua+ja+googletietoa+kaikki.+Keskustelussa+on+osattava+antaa+myös+oma+henkilökohtainen+panos+aiheeséen+ei+vain+yleistä+tasoa.+Yleisellä+tasolla+olet+sitä+mieltä,+että+muorit+ja+ukot,+ottakaa+selvää+kuka+mökkiänne+timpuroi,+sillä+yrittäjät+pettää,+he+ovat+ammattitaidottomien+harrastelijoita+ja+muutenkin+tekevät+pimeää+työtä..
Harmaa+talous,+joo+on+sitä,+mutta+suurin+osa+yrittäjistä+on+mukana+puhtain+paperein.
Loppuosasi+kuittaan+....Jos+tätillä+olisi+munat+täti+olisi+setä.
02.05.2017 13:21
Kun+esikoiseni+meni+naimisiin,+molemmat+pitivät+omat+suomalaiset+maatiaisnimensä+kuten+minäkin+kun+vaihdoin+nimeni+tyttönimelle,+entisestä+maatiaisnimestä.+Tiedän+kyllä+yhden,+joka+ei+vaihda+nimeään.+Hänen+tyttönimensä+on+peri+suomalainen+ja+avioliitosta+saatu+nimi+Suomessa+erikoinen.
Onneksi+nimenmuutos+ei+ole+enää+ajankohtainen,+joten+näillä+mennään.
02.05.2017 12:58
Minäkin+olen+hattuhullu+👳👲
Petze+sai+Panamahatun+lahjaksi+Colonista.+Istuimme+ravintolan+terassilla.+Tutustuimme+pariskuntaan,+joka+piti+raflaa,+lähtiessämme+mies+toi+P:lle+valkoisen+panamahatun.
Mene+ihmeessä+koulutapaamiseen.+Voi+olla+viimeinen+mahdollisuus+kohdata+nuoruden+muistot.+Tietty+kohtaamisessa+tulee+olemaan+tunteet+koetuksella.+Ne+siloposkiset+ylioppilaat+ovat+muuttuneet+etkä+enää+tunnista+heitä+muuten+kuin+ehkä+äänestä+🤔
Olin+joku+vuosi+sitten+nuoruuden+työpaikkani+tapaamisessa.+Kuulin+nurkkapöydästä+herskyvää+naurua.+Käännyin,+tiesin+kuka+hän+oli,+mutta+en+olisi+heti+tunnistanut+häntä.
Jälkeenpäin+olin+iloinen,+mutta+muös+surullinen.+Moni+oli+vuosien+saatossa+jo+kuollut.
Paluu+menneeseen+ei+aina+ole+helppoa,+mutta+yksi+kokemus+lisää.+Niin+ja+taas+jonkin+ajan+päästä+aika+kultaa+muistot.
02.05.2017 11:17
Huomenta@
Kuten+jo+kirjoitin,+yrittämisellä+elätin+perheeni+yli+kymmenen+vuotta.
Maksoin+osto-+ja+myyntiahintojen+erotuksesta+22+%+ALV:a.+
Ostin+uuden+auton+ja+sain+ALV+vähennyksen.+Maksoin+aikoinani+Alv-veroja,+ja+tuloveroa+seka+tilitin+työntekijöiden+verot+valtiolle.+
Kirjanpitoni+hoiti+kirjanpitofirma.
Oletko+itse+yrittäjä?
02.05.2017 10:00
Minä+toimin+ennen+eläkkeelle+siirtymistä++toistakymmentä+vuotta+yrittäjänä+😜
01.05.2017 20:10
http://www.studio55.fi/vapaalla/article/nain-vappua-vietetaan-maailmalla/129530
Löysin+tällaisen+koosteen+vapun+vietosta+muualla+kuin+Suomessa.+Meillä+se+kuitenkin+lienee+monipuolisempi+kuin+monessa+muussa+maassa.+Kevään+tulojuhla,+opiskelijoiden+ja+työläistenjuhla.
01.05.2017 20:05
Täällä+on+normi+maanantai.+Kirjoita+oikeaa+tietoa,+luen+mielelläni.
01.05.2017 19:55
Matkallani+sattunutta+🤕
Kun+laskeuduimme+Miamin+kentälle,+koneen+kapteeni+tuli+ohjaamosta+juuri+kun+olin+siinä+edessä.+Hän+hymyili+ihastuneesti++sanoen+wau.....what+a+hat.
Sininen+lomahattuni+huomattiin+muuallakin+ja+ihasteltiin.
Niin,+olisivatpa+tienneet,+että+se+oli+kirpputorilöytö+täältä+Hollannista+hinta+1,50+e.+Poistin+siitä+aikaisemman+käyttäjän+hörhelöt,+pesin+ja+sidoin+sinipohjaisen+kaulaliinan,+jossa+on+erivärisiä+palloja+sen+ympärille.
Aijon+ottaa+sen+mukaan+kotiin+mökkihatuksi.
01.05.2017 19:49
298 / 372