Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7420
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hyvä+minä+olen+sellainen+huolehtia.+Ystävättäreni+lähti+puolueristeilylle+väsyneenä.+Olen+hänestäkin+huolissani.+
Olet+siis+aloittanut.+Minulla+olisi+vanhassa+pöytäkoneen+muistissa+muutamia+novelleja.+Kun+aloitan+kirjoitusprojekteja+hyödynnän+jo+olemassa+olevia.+Oikolukua+ne+kaipaavat,+kiitos+kirjallisen+esitystaitoni+kehittymisestä+kuuluu+tälle+keskustelufoorumilla.+
En+ole+ollut+kovinkaan+aktiivinen+esim.+Blogissanikaan+++Marraskuulle+2016+taisin+päästä+viimeksi.
Kolusin+suomi24+arkistoja,+löysin+runojani++ja+mielenkiintoisia+keskusteluketjuja,++joita+voisi+hyödyntää+jossain+kirjoitusprojekteissa.
Eli+vanha+kirjallinen+materiaali+helpottaa+uuden+työstöä.
Ostin+apulaitteen,+näyttöpäätekynän.+Huippuhyvä,++kirjoitan+nyt+makuultani+vuoteesta+ja+homma+pelaa+hyvin.
05.02.2017 22:58
entä.+Siivooja...Menin+valokuviani+läpi+ja+pystyin++niiden+avulla+kartoittamaan+ajankohdan+Hesan+vierailuun.+Kämppijuttu+sijoittuu+elo-syyskuulle+vuonna+2013.+
Löysin+mielenkiintoisia+nimimerkkejä.+Pitää+vielä+tsekata+korpikirjailija+nimmarin+kirjoitukset.+Korppismerkin+viestit+menin+läpi.
Friidu+kirjoitti+ihanainen+naisena+ja+joku+Sisko+hämmensi+jokseenkin+lesken+tavoin.+On+kiva+istahtaa+arkistoon.+Tosi+hyviä+asiaketjujakin+löysin.
05.02.2017 22:21
Eli+tänne+piti+kirjoittamani+sana+Kamppi,+joka+on+siis+sääntöjen+vastainen.+
Osuiko+Kamppi+vai+Kämppi?
05.02.2017 13:17
Entinen+siivooja@+Sorry,+tämä+tuli+väärään+paikkaan
05.02.2017 13:15
Siis+tajusit+ja+poistatit...mmm.+sitähän+sattuu.
05.02.2017 13:12
Oletko+Pulp-fictio?+Kämppi+tuntuu+olevan+tänään+pinnalla.
05.02.2017 13:11
spagaattia?
05.02.2017 11:01
Niinkö+sinulle+käy?
05.02.2017 10:16
Aamuvoimistelu+jorriininjuuri+sormilleni+makuuasennossa.+Tosin+verenkiertohäiriö+sormissa+alkaa+oireilemaan+tikutuksena+ja+puutumisena.+Pitänee+tehdä+päiväkävelylenkki+Lidliin+ostamaan+näppäinkynä.
05.02.2017 10:12
Kun+kastuu+ei+tarvitse+liukuvoiteita,+vai+ymmärsinkö+asiasi+väärin++😣
04.02.2017 23:46
Myöhäisiltaa😊+saitte+peukut+ihanat+omatoimikuntoilijat.
Kunto+pysyy+hyvänä+ja+säästöä+tulee+kuntosalikustannuksiin+kun+muistaa,+venyttellä+siivotessa,+harrastaa+umpihankikuntoilua+pestä+astiat+käsin.
Ja+mikä+tärkeintä+ei+saa+nipottaa.+Hauislihasten+kuntoa+voi+harjoitella+maitolasilla+tai+litran+olut+tuopilla.
Lepo+on+myös+tärkeää.+Vähintään+8-tunnin+yöunet+yhdellä+pissajumpalla.
Hyvää+yötä+❤
04.02.2017 23:41
Meillä+on+kotitekoiset+kunto-ohjelmat+hallinnassa,+mitenkähän+muilla?
Nyt+poistun+sauvakävelylle+määränpäänä+Petzen+sauna+ja+anistippalöylyt.
04.02.2017 18:09
Voimistelen+syviä+lihaksiani+päivittäin.+Suoli+toimii+aamuisin+eikä+hajuhaittoja+päivän+edetessä+ilmaannu.+Muista+nostaa+persettä+siitä+tuolista+aina+määräajoin+se+on+polvijumppaa.
04.02.2017 17:52
Kirjoitit:
Nyt+hän+odottaa+Väistötilassa,+Hoivakodissa+pääsyä+Tehostettuun+ympärivuorokautiseen+pitkäaikaishoitopaikkaan.+
Tulevan+hoitopaikan+rakennuksen+remppa+on+valmis+maalis-huhtikuussa,+jolloin+siirrot+muidenkin+potilaiden/asukkaiden+osalta+tapahtuvat.+Lesken
Pitkä+on+aika+väestötilassa+ja+kotikaljakin+kiellettyjen+liställa+;+)
Itsekö+maksaa+tehostetun+ympärivuotisen+pitkäaikaishoitopaikan+kulut?
04.02.2017 17:46
Käytän+omaa+multimediatuoliani+lattiaa+luututessani.+Istualleen+huoneesta+toiseen+edeten,+pesumoppi+edellä,+minä+perässä.
04.02.2017 17:41
Umpilumihangessa+on+helpompi+edetä+kun+on+koivissa+pituutta+sen+koin+taas+eilen.
04.02.2017 17:32
Mihin+sitä+tarvitaan?
04.02.2017 17:31
Teenpä+aloituksen+siitä+;+)
04.02.2017 16:58
Minkä+ikäinen+veljesi+on+ja+toinen+kysymys+onko+hänkin+raitistunut+alkoholisti+🍷
04.02.2017 16:19
Aikuisten+oikeasti+älä+ihmeessä+kannusta.+Ei+Palomasta+ole+politiikkaan😊+kuten+hän+itsekin+totesi,+joutuisi+tuon+tuosta+törmäyskurssille+toisin+ajattelevien+siis+väärässä+olevien+kanssa.
Minä+olen+ikäni+seurannut+politiikkaa.+Tehnyt+yhteistyötä+valtuustoissa+ja+ehdokaslistoilla.+Nykyisin+toimin+keittiössä+kahvitusten++järjestelijänä+kuuntelen+virallisia+puheita+ja+tiskatessa+epävirallisia.+Tottakait+minuakin+on+pyydetty+mukaan+ääniä+haravoimaan,+mutta+minulla+on+hyvä+syy+jo+ikänikin+puolesta+ja+muualla+asumisen+vuoksi+kieltäytyä+kunniasta.+Kunniasta,+joka+ääntenkerääjille+ei+lankea.
Etelä+Suomessa+ja+isoimmissa+kasvukeskuksissa,+joissa+on+yliopistoja+ovat+nuoret+imeisesti+aktiivisesti+mukana+valtuustotyössä,+mutta+maaseudulla+eletään+ikäihmisten+ja+lestaadien+vaikutuspiirissä.+Vihreät+taitavat+kokoomuksen+kanssa+saada+hyvin+toimeen+tulevia+nuoria+riveihinsä.
04.02.2017 16:11
309 / 371