Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7419
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
On+aivan+turha+tulla+mulle+tosielämässäkään+soittamaan+suuta+siitä,+että+suomalaiset+ovat+apinoita.+
"Suomi+ja+sen+TV+on+alhaisinta+apinaa.+Historia+samoin."
Jos+tällainen+kommunikointi+on+oikeaa,+ymmärrän+agressiivisen+suhtautuisesi+minuun.
03.12.2016 11:53
Niin+elämää+on+ja+vilkasta+on+elämäni+netin+ulkopuolella.+Teen+aina+suunnittelemani+päivän+työt+ensin+ennekuin+avaan+tietokoneen.+Nytkin+olen+pyntännyt+itseni+valmiiksi+sotaveteraanien+pikkujoulua+varten+joka+alkaa+seurakuntakeskuksessa+kello+13.00.+
Olen+huomannut,+että+ikä+alkaa+jo+näkyä+kasvoista.+Ripsien+värjäys+ei+tuota+sitä+haluamaani+tulosta+kun+silmäluomet+ovat+jo+rullalla+ja+silmien+alla+on+näkyvät+pussit.+Hiukseni+ovat+vahvuuteni,++vahvat,++helppo+sitaista+kiinni.+Vaatetuksella+toki+voi+yrittää+kohentaa+vanhaa+naamaa+ja+pitkiä+jalkoja+tiukilla+pitkiksillä+ja+sopivilla+jalkineilla.
------
En+tiedä+kauanko+olet+kirjoittanut+palstalle,+mutta+kun+kirjoittaa+niinkin+kauan+kuin+minä,+että+on+aloittanut+viiskymppisissä+ja+siirryn+pian+seitenkymppisiin+niin+sitä+on+jo++oppinut+tuntemaan+kirjoittajat+ilman+urkkimista,+sitä+paitsi+ei+minulla+ole+sellaiseen+aikaa.+Oppiin+myös+lukemaan+ne+rivien+välitkin+ilman+suurennuslasia.+
Minulla+on+aina+vain+yksi+tosiystävä.+Facessa+olen+yhteydessä+lapsuuden+kavereihin,+joita+tapaan+silloin+tällöin.+Vaikka+se+voi+tuntua+sinusta+vaikealta+ymmärtää+olen+hyvä+ja+luotettava+ystävä+ystävilleni.+Sitähän+täällä+ei+voi+ymmärtää+sillä+kirjoitettu+teksti+jättää+tuon+jo+aijemmin+mainitsemani+tulkinnan+varan,+jota+ei+normaalissa+kommunikaatiossa+pääse+syntymään.+
Korvessa+kaunis+kuulas+pakkasaamu,+aurinko+jossain+horisontin+rajan+yläpuolella+valaisemassa+siniharmaata+taivasta.
03.12.2016 11:48
Sinä+menet+jokaisessa+viestissäsi+minun+henkilööni.+Mutta+minkäs+sinä+itselles+voit+et+mitään.
03.12.2016 11:28
No,+mutta+homot+ja+lesbot+olivat+70-luvulla+kaikkialla+ympärillämme+eilaisissa+työpaikoissa,+mutta+eivät+tuoneet+seksuallisuuttaan+ulos+he+elivät+ns.+kaapeissa.+
Meillä+korvessa+ei+ole+metroja+eikä+yleensäkään+kannattavaa+liikenneyhteysjärjestelmää.+
Meillä+tosin+on+paljon+nuoria+komeita+muslimipoikia,+jotka+näyttää+käyvän+kaupan.+Moni+nuori+tyttö+on+pukattu+paksuksi+tai+jo+joutuneet+lastenvaunujen+työntäjäksi.+Nuorilla+on+loistava+tulevaisuus+Kelan+päivärahoilla.+
Että+jossain+suhteessa+nuoriso+korvessakin+on+tyylitietoisia.
02.12.2016 23:21
Atte+et+ymmärrä+yhtään+mitään+mistään+joten+älä+ota+kantaa+sinulle+liian+vaikeisiin+asioihin.
02.12.2016 23:02
http://yle.fi/uutiset/3-9332223
Kuka+sai+nokilleen+;+)
02.12.2016 22:58
Pressiklubi+näytti+jälleen+tietä+sananvapaudelle.++
Työkalu+älykkäästi+suodattuvan+maailmankuvan+rakentajille.+Perjantaisin+Yle+TV1+klo+20.00.+Isäntänä+Ruben+Stiller.
Ylen+päätoimittaja+Atte+Jääskeläisen+mlkaan+Juha+Sipilän+vaikea+mediasuhde+oli+alkanut+jo+ennen+pääminiteriyttä.
Ylen+Pressiklubin+keskustelijat+arvioivat+pääministerin+vahingoittavan+itseään+omalla+toiminnallaan+suhteessa+mediaan.
Sipilä+ei+ole+koskaan+antanut+politiikkaan+liittyvistä+kysymyksistä+palautetta,+vaan+ne+ovat+liittyneet+aina+näihin+kolmeen+asiaan:+
-uskonnollinen+vakaumus+
-oma+varallisuus
-+yrittäjähistoria+
Pidän+hänen+toimintaansa+suhteessa+mediaan+aika+omituisena.+Se+on+aika+harkitsematonta.+Mielestäni+hän+itse+asiassa+vahingoittaa+itseään+menettämällä+malttinsa+itseään+koskevissa+uutisissa+pääministerin+asemassa,+Jääskeläinen+kommentoi+pääministerin+toimintaa.
Koivunen+on+Jääskeläisen+kanssa+samaa+mieltä.
Ja+sen+lisäksi+hän+tulee+epäsuorasti+vahingoittaneeksi+Yleä,+Koivunen+huomauttaa.
Hän+ei+ymmärrä+asemaansa+tällä+hetkellä.+Selvästi+näkyy+se,+että+hän+on+tullut+liike-elämän+opein+ja+vielä+tavallaan+tämmöisen+yksityisyrittäjätaustan+filosofialla+politiikkaan.+Se+johtaa+toistuvasti+konflikteihin,+kritisoi+myös+kustantaja+Jouni+Tervo.
Tänä+iltana:
Isäntänä,+Ruben+Stiller.+(+joka+vielä+maanantaina+sai+varoituksen+Jääskeläiseltä)
Vieraina,+päätoimittaja+Atte+Jääskeläinen,+mediatutkija+Anu+Koivunen+ja+kustantaja+Jouni+Tervo.
http://yle.fi/uutiset/3-9332223
Voitaneen+pitää+selvänä,+että+myös+täällä+kirjoittavat+pistävät+itsensä+likoon.+Samalla+soppaan+sekoittuu+läheiset,+työ+ja+ideologiat,+joten+henkilökohtaisuuksiin+menossa+kannattaa+katsoa+peiliin+ja+miettiä+olenko+herkkä+hipiäinen,+eikö+kestä+kovaa+arvostelua.+Onko+paikka+oikea+heitellä+niskojaan.
02.12.2016 22:52
Miksi+siis+helvetin+pitkä+alustus,+jolla+ei+ollut+mitään+tekemistä+Athinan+surulla.+Ukko+se+petti+ja+jätti.
02.12.2016 18:25
Ketju+näyttää+toimivan+joten+antakaa+palaa,+ottakaa+viesteistä+kaikki+irti+ja+tehkää+omia+johtopäätöksiä.+Totta+vai+valhetta.+Tarua+vai+totta.+Fiksu+omasta+mielestään+vaan+ei+toisen.+Oikeassa+toisen+mielestä,+mutta+ei+jonkun+toisen+jne.
Minäkin+tein+yhdestä+viestistä+johtopäätöksen,+huvitti,+ei+tietty+ketään+muuta+kuin+minua.+Sain+tietää+lisää+erään+henkilön+yksityisyydestä.+
Johtopäätöksiähän+kaikki+lukijan+korvien+välissä+oivallettuja,+välttämättä+ei+totta+vaan+saattaapi+ollakin+totta+;+)+
Kun+kirjoittajalta+lipsahtaa+viaton+paljastava+lause+se+avaa+lukijan+silmät+näkemään+erilaista+totuutta.+Ai,+helkkari+jo+minä+ihmettelin,+mutta+en+enää.
02.12.2016 18:03
Koska+sinä+olet+ulkona+kuin+lumiukko,+et+ymmärrä+lukemaasi+tosi+ketkula+sellainen+ihrapallo+koivun+oksalla.
02.12.2016 13:26
Suksi+vit.....,+vainoharhainen,
02.12.2016 13:23
Niinkö+on+,+minulle+aivan+uusi+asia.+Jos+joku+kirjoitta+Korppis+on+tyhmä+hän+tarkoittaa+sata+varmasti+minua+nimimerkki+Korppiksen+takana+olevaa+henkilöä+;+)
02.12.2016 13:19
Korjaus.+Athina+oli+lapsi+kun+peri+miljoonansa+ei+hän+kerännyt+niitä+tietoisesti+viedäkseen+ulkomaille.+Liian+hepponen+esimerkki.
02.12.2016 13:13
Onko+mahdollista?+kysyit.+Kyllä+jos+kirjoitamme+kaikki+puskasta.+Ei+muuten,+sillä+jokainen+vakinikki+on+kertonut+itsestään+joten+piikit+lentävät.
Sain+toki+tämän+ohjeen+tuolla+ylempänä+nimimerkiltä+"se.omatunto".+Voisinhan+toki+kokeilla,+ehkäpä.+Puhuttais+vain+asiaa...aika+tylsä+ajatus+;+)
02.12.2016 13:05
Kirjoitit.+"Mitä+varten+me+ollaan+rakennettu+sivistystä+monta+tuhatta+vuotta,+ja+sitten+ei+noudateta+sitä?"
Esimerkkinä+Mesopotamia.
Mesopotamia+eli+Kaksoisvirranmaa+käsittää+lähinnä+nykyisen+Irakin+alueen+sekä+Syyrian+itäosan+ja+Turkin+kaakkoisosan.++Mesopotamia+on+osa+niin+sanottua+hedelmällistä+puolikuuta,+joka+on+Lähi-idän+vanhan+kulttuurin+kehto.+Mesopotamia+on+saanut+sivilisaation+kehdon+maineen.
Kysymyksessäsi+onkin+miettimistä.
02.12.2016 12:53
Hyvää+alkanutta+joulukuun+toista+päivää.
Nukuin+pitkään+isossa+piscinassani+uusi+termopeitto+ylläni.+Nyt+fanitan+termopeittoa.
Minulla+on+ollut+tapana+kirjoittaa+blogialoituksia.+Niissä+ollaan+kaikki+henkilökohtaisesti+mukana+kertoen+omista+iloistamme+ja+suruistamme,+kommunikoimme+henkilötasolla.+Ei+olisi+mitään+tolkkua+keskustella+niissä+asiakeskeisesti.+
Jos+aloitan+keskustelun+päivän+polttavista+asioista+reviirini+ulkopuolelta+on+sanomattakin+selvää,+että+erimielisyydet+astuvat+kuvioihin.+
Jos+joku+ilkiää+neuvoa,+miten+minun+pitää+käyttäytyä+palstalla+nauras+paskasen+naurun.+Minä+olen+minä+ja+sananvapaudestani+en+luovu.
Huvittavaa+lukea+ohjeistajia,+jotka+ovat+itse+suuna+päänä+persienä+jokaisessa+provoaloituksessa+ja+erimielisyysketjussa+;+DD.
No,+joka+tapauksessa+Korvessa+on+runsaasti+lunta,+sitä+ripeksii+koko+ajan+lisää.+Olen+saanut+kotini+"ehkä"+jo+mieleisekseni+muuttamalla+huonekaluja+paikasta+toiseen.+Eilisen+raskaan+päivän+jälkeen+voin+nyt+istua+ja+huokaista.
Vanha+ystävättäreni+soitti,+oli+kirjoittamassa+joulukortteja+kysyi+nykyistä+osoitettani.+Olen+ostanut+kymmenkunta+korttia+ja+ajattelin+josko+kirjoittaisi+valmiiksi+postin+punaiseen+kirjekuoreen+odottamaan+lähettämispäivää.+Ulkomaille+lähetän+sähköiset+jouluterveiset.+
Tänä+iltana+ajattelin+katsoa+pressaklubin.+Katsotaanko+onko+Suomessa+sananvapautta+rajoitettu+pääministerin+teipillä.+
Huomenna+sotaveteraanien+pikkujouluun+;+)
02.12.2016 12:43
Sinä+sanoit+minulla+olevan+ongelman+;+))+ei+joku+sanonut+sitä.+Minulla+ei+siis+ole+ongelmaa+koska+tiedän,+että+menen+henkilökohtaisuuksiin.+
Tuo+"joku"+kertoi+niin+ja+näin+on+suora+meneminen+henkilökohtaisuuksiin+sillä++kierretään+sitä,+että+en+minä.
01.12.2016 13:15
Sitten+asiaan.+Onko+karkkihyllyt+tarkoitettu+vain+lapsille?+Sen+kuvan+jutusta+sai,+että+meidän+lapsi+ei+saanut+karkkeja+ja+joutui+poistumaan.+Uskon+monen+aikuisenkin+poistuneen+ruuhkan+alta+ne+vain+eivät+pidä+meteliä+kuten+pikkulasten+vanhemmat.
01.12.2016 13:10
Harvemmin+eläkeläisten+nivelet+ovat+niin+joustavia,+että+lattialta+karkkeja+kontallaan+keräisevät.+
Niin+poikaan+mennäkseni,+nuorethän+pitävät+kuuden+kympin+korvilla+olevia+pata+vanhoina.+En+usko+nuoren+pystyvät+erottamaan+viis/kuuskymppisiä+saati+eläkeläisiä+toisistaan+;+)
01.12.2016 13:07
Minä+muistelen,+että+noita+valuuttaluottoja+joku+otti,+minä+en,+aloitin+hyvin+pienillä+panoksilla+50+000+mk+lainalla+pankista.+
Avioliittoni+oli+jo+rakoilemassa+yhdeksänkytluvun+alussa,+joten+se+lama+ei+meidän+liittoamme+kaatanut+vaan+ihan+eri+syyt.
Sain+seitkytkytluvulla+yliannostuksen+musiikkia+työskennellessäni+tanssiravintoloissa.+En+vieläkään+seuraa+kuka+laulaja+on+muotia.+Kuuntelen+autolla+ajaessa+radiota+ja+joskus+hyvin+harvoin+kun+kudon+laitan+radion+päälle.+Televisio+pysyy+pääsääntöisesti+kiinni.
01.12.2016 12:47
316 / 371