Etsintäkuulutus missä meidän esp on, kun ei ole täällä. Sinua kaivataan.
Missä on ?
25
124
Vastaukset
- henrjii
ajanvietteessä
- KehittämässäItseään
Leikkimässä
- lomanvietossa
Kanarian saarella.
- puhdasta.tulee
Viimeksi kun luin esp:n jutun niin aikoi ruveta pesemään ikkunoitansa. Taitaa olla isompi urakka kun ei vieläkään palstalle jouda.
- kadullepäin
Ettei olis pudonnu.
- nyk.huomioija
Sori mutta entisenä siivoojana hänen ikkunapesut ja siivoukset on paketissa. Niitä ikkunoita se on aloittanut pesemään jo kaksi vuotta sitten. Mutta ei ole saanut laskettua vettä edes tiskialtaaseen.
Ei kai putoa kovin korkealta jos löhöää nojatuolissa ja roikkuu tietokoneella.
- PärjätäänIlmankin
Mihin exp:tä kaivataan? Komppasi lähinnä vain Palomaa maahanmuutossa.
- alotuksenkin.teki
Ite itteään kaipaa.
- PärjätäänIlmankin
alotuksenkin.teki kirjoitti:
Ite itteään kaipaa.
Voi ollakin ja sitten ilmoittaa, että "laajojen kansalaispiirien pyynnöstä olen suostunut palaamaan. Juhlitaan minua!"
- uteliasmutsi
Kuka on esp?
- tunnistin.heti
Elisabeth Santramanta Prättäläinen. Tuttujen kesken Ellu vaan.
- takaskaantullut-ei
Kuka on esp?
Edesmennyt pieru saharasta. En ensin tajunnut ketä tarkoitetaan. Nimim. expimot ei ole kirjoittanut pitkään aikaan, jopa minäkin sen huomasin jokin aika sitten.
Kokeilkaa tehrä alotus uskosta ja jumalasta ,eiköhän se siitä.
- rättivaihtuirevolveriin
Taisi lähteä Isisin joukkoihin vierastaistelijaksi.
Kelahan maksaa kaikki reissut päivärahoineen, antaa vaaterahaa ja järjestää jopa nukkumapaikankin.
Takaisin tullessaan saa tämä taistelijasiivooja kunniamerkin, kuntoutumistukea, kriisiapua ja toimeentulotukea takautuvasti taisteluiden ajalta.
Miksi pitäisi kotimaassaan kärsiä nälkää ja puutetta, kun ulkomaille pääsee paineitaan purkamaan ja siitä vieläpä maksetaan selvää rahaa? - huomenia
Missä nyt on palstapoliisit?
Tässä ketjussahan mennään henkilöön.- ei.nimiä
Ei vaan tässä mennään nimimerkkiin.
- KKOstaViesti
Nimimerkkiä, rekisteröityäkään, ei pysty loukkaamaan.
KKOstaViesti kirjoitti:
Nimimerkkiä, rekisteröityäkään, ei pysty loukkaamaan.
Niinkö on , minulle aivan uusi asia. Jos joku kirjoitta Korppis on tyhmä hän tarkoittaa sata varmasti minua nimimerkki Korppiksen takana olevaa henkilöä ; )
- Tavuviiva
Eipä ilmiantokaan Suomi24 toimi. Lupaavat nopeaa vastausta. Jos nuoret lukisivat tekstejä, millainen käsitys tulisi. 60 on kohtalaisesti pysynyt raameissaan. Henkilösuojaa ei pitäisi rikkoa sivusta. En tunne ko. nimimerkkiä tai kirjoituksia, mutta miksi aloitus, kun tulos on enimmäkseen moskaa? Onko tämä ns. provo?
- lanttuloora
Eikä ole provo vaan etsintäkuulutetaan mukavaa kirjoittelijaa. Liekö tuo ahkerana kokkaajana valmistelemassa jouluruokia.
- aina-töissä
hunksz kirjoitti:
"Tavuviiva"
Tämä on nimen-omaan typerä provo.
Ei yhtään mitään muuta.
H.heheh.... oletkos vähän katkera käppänä. Sinua kun ei kukaan täällä huhuile. Ai niin, sinähän oletkin aina päivystämässä.
aina-töissä kirjoitti:
heheh.... oletkos vähän katkera käppänä. Sinua kun ei kukaan täällä huhuile. Ai niin, sinähän oletkin aina päivystämässä.
"aina-töissä"
Totta.
Tieto-koneeni on, öitä lukuun-ottamatta aina auki.
Minä kun teen koneella kaiken-laista.
Myöskin palstamme ikkuna on pienennettynä jossain kuva-ruudun nurkassa.
Siellä missä on monen muunkin palstan pikku-ikkunoita.
Ralli-ikkuna on pikkuisen isonpi.
-
Voih, olen aina niin kateellinen tämmöisille :)
Älkää...älkää enää...amtakaa elää!(Aarne Laine)
H.hunksz kirjoitti:
"aina-töissä"
Totta.
Tieto-koneeni on, öitä lukuun-ottamatta aina auki.
Minä kun teen koneella kaiken-laista.
Myöskin palstamme ikkuna on pienennettynä jossain kuva-ruudun nurkassa.
Siellä missä on monen muunkin palstan pikku-ikkunoita.
Ralli-ikkuna on pikkuisen isonpi.
-
Voih, olen aina niin kateellinen tämmöisille :)
Älkää...älkää enää...amtakaa elää!(Aarne Laine)
H....antakaa elää...
H.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001733- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401107- 1701033
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän128793- 83730
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38685- 57671