Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7419
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Huomenta@
Eilen+tuli+teemalta+viimmeinen+jakso+6/6+historia+dokumentistä+afroamerikkalaiset.
Amerikka+ei+ole+ollut,+ei+ole,+eikä+tule+koskaan+olemaan+vapaa+ja+tasa-arvoinen+maa+muille+kuin+valkoihoisille.
16.11.2016 11:29
"kämpässä+asuvan+vuokran."
15.11.2016 23:10
"Minä+en+tunnista+mitään+omituista+itsessäni."+Et+tietenkään+tunnista+se+nyt+on+ihan+turhaa+edes+mainita+se+tiedetään.
15.11.2016 19:18
Tähän+voin+lisätä+seuraavaa:
15.11.2016+9:26+hmp.f+tuli+heiluttamaan+katiskaa+linkillä+johon+vastasin+minä,+"löit+siis+bensaa+nuotioon."
Paloma
-Korppis11+onko+tullut+nukuttua+huonosti+kun+noin+katkeralla+mielellä+heräät?
-Tai+ehkä+hänellä+on+hinku+tulla+venäläisten+käpälöimäksi+:))
-Laitoin+linkin+somalialaisesta+naisesta,+joka+on+vuosia+kusettanut+Suomen+Kelaa+
...ei+mitään+reaktiota.+Jonkinlaista+itsekehu+reakointia++hmp:f:tä.
-Jos+suomenruotsalaisuus+tarkoittaa+sitä,+että+tuntee+empatiaa+vähemmistöjä+ja+köyhiä+kohtaan,+niin+olen+entistä+ylpeämpi+juuristani".
hmp.f
-Rautalankaa.+Sinua+(korppis)+tarkoitin.+Trump+esineellistää+naisia,+ja+on+yhdessä+lausunnossa+sanonut,+että+Venäjä+ottakoon+Suomen.+Sinä+tunnut+olevan+Trumpin+kannattaja.+Riittikkö+rautalanka?
-hmp.f
-Pitääkö+munan+taas+huutaa+kanoille?+Mitä+hittoa+te+teette+tässä+ketjussa,+jos+ei+aihe+kiinnosta?+
Tälläinen+harakka+kun+alkaa+hyppiä+meikäläisen+nenällä+jo+vai+voipi+saada+huitaisun+siipeensä.
Taidan+purkaa+tuntojani+sielun+syvimpiä+juuria+myöten+näiden+fiksujen+ja+sivistyneiden+ladyjen+Paloma+ja+hmp.f+teennäisestä+elämästä.+
Kumpikin+persaukisia+miesten+rahoilla+eläviä.+Palomakin+jo+menossa+Amerikkaan+eläkepäiviksi+eikä+tullut+tuota+kirjoittaessa+mielenkään,+että+Lutunen+ei+varmasti+seuraa+mukana.+Hienosteluja+jälkikasvusta+molemmilla+vaikka+esim.+Ruotsin+valtio+maksaa+opiskelijapojan+kämpässä+asuvan+vuokran.+Ja+onko+se+oma+vai+vuokrakämppä+sekin+on+vähän+kuin+se+jätesäkkilohi+epämääräisiä+selityksiä+täynnä.
Voi+vittu+sanon+minä.
Sitten+vielä+hämmennetään+USA:n+vaalituloksien+kanssa+kuin+parhaatkin+asiantuntijat.+
Koettakaa+jo+tulla+maanpinnalle+ja+ymmärtää,+että+jos+minä+tykkään+jostain+mistä+Te+ette+tykkää+niin+vittuako+minua+sohitte+se+on+minun+totuuteni+kunnes+se+toiseksi+todistetaan+ja+silloin+voin+vaihtaa+mielipidettäni..
15.11.2016 19:15
Niinkö?
15.11.2016 16:02
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201611152200027769_ul.shtml
Tässä+lukemista+vaimon+pieksäjästä+;+)
15.11.2016 15:51
En+koska+tiesin+mitä+siellä+suurin+piirtei+kirjoitetaan,+katsoin+vain+kuvaa+poliisista+ja+trinkkelimiehestä.+Paloman+peräkamaripoika+kantaa+rintamuksissaan+vasemmiston+tunnusmerkkejä+ja+trinkkeleitä.+Ei+omenat+puusta+kauksi+putoa.
15.11.2016 12:42
Et+jaksanut+lukea+ketjua+läpi.+Et+itseasiassa+osallistunut+kusteluun+tulit+vasta+kun+alkoi+rytisemään,+tulit+puolustamaan+avutonta,+maahan+lyötyä.+
Kirjoiti:
"+Pitääkö+munan+taas+huutaa+kanoille?+Mitä+hittoa+te+teette+tässä+ketjussa,+jos+ei+aihe+kiinnosta?"
Aloituksen+alku/lopputeksti+usein+ratkaisee+miten+lukijat+reakoivat.
Koska+päätoimittaja+Appelsiini+on+suomalaisille+lukijoille+arvostettu++NAIS-journalisti.+Huom...NAINEN.
Olikos+se+Trump,+joka+vähätteli+naisia+vai+kuka+se+oli?
Aloituksen+ekalauseet:
"Ympäripyöreää,+suurta+lukujakuntaa+kosiskeleva+kolumni.+Ei+mitään+uutta.+Otsikkokin+populistisesti+kärjistetty:"
15.11.2016 12:35
Ps.+sinä+toit+tuon+linkin+palstalle+ja+minä+yhdistin+venäläismieliset+trinkkelit+joten+sinun+on+vastuu+vastata+ei+Paloman.
15.11.2016 12:24
Luuseri+olet,+et+uskalla+kertoa+mitä+tiedät+kommenttini+taustasta.+Trinkkeleistä+rintapielissä+ja+venäläisten+kosiskelusta.+Käänsit+surkeasti+sen+muka+minuna+koskemaan,+surkea+olet.
15.11.2016 12:13
Maata+joka+rakstaa+vapautta,+voi+pyhä+yksinkertaisuus.+Maa+ei+rakasta+mitään+muuta+kuin+lannoitteita,+kansalaiset+ovat+jakaantuneet+vapaus+ei+ole+itsestään+selvyyttä+missään+maailman+kolkassa.+Intiaaneilta+ryöstetty+maa,+Afrikan+orjilla+muokattu+hedelmälliseksi+valkoiselle+väestölle..
15.11.2016 12:07
http://www.hs.fi/kaupunki/a1479177771907?jako=57689932c1637fb1083d07132fa1b570&ref=og-url
Ole+ylpeä+tässä+sinulle+katetta+olla+empaattinen.
15.11.2016 12:04
Älä+venkoile+et+enää+voi+perua+sitä+tosiasiaa,+että+tiesit+tasan+tarkkaa+mitä+tarkoitin+kommentillani,+vai+tyhmääö+leikit.+Mutta+luonnollisesti+sinulla+ei+ole+kanttia+sanoa+julkisesti,+mitä+tarkoitit....
En+ole+Trumpin+kannattaja.+Kannatin+Clintonia,+mutta+ei+ole+minun+asiani+nousta+pbrrikaadeille+saarnaamaan+turhautuneisuutta+jos+amerikan+kansalaiset+ovat+äänestäneet+Trmpin+presitentiksi.+Se+on+demokratiaa,+vai+haluaisitko,+että+demokratian+maailmassa+muutettaisiin+enemmistön+tahdon+vastaiseksi.
Mitä+tää+keskustelu+itseasiassa+hyöveijää+ei+mitään.+Kuten+siivooja+kirjoitti+Dalajoen+rannalla+tarvitaan+pikaista+kriisiapua.+Kriisi+alkaa+levitä+ruotsinsuomalaisiin.
15.11.2016 12:01
Joulu+tulla+jollottaa
kuu+taivaalla+mollottaa
joku+kuvaruutua+tollottaa
uutisiset+vie+mielet+shokkiin+
jotkut+ottaa+herneet+nokkiin
Keli+on+harmaa+täällä
jalkakäytävätkin+jäällä
lämmintä+päällä.
Ulos+kaipaa+vanhan+mieli
hiljentyy+tää+satakieli+;+)
Se+on+15.11+ja+vielä+on+matkaa+200.
15.11.2016 11:49
Niin+mehän+emme+vielä+tiedä+mitä+Usassa+tulee+tapahtumaan+kaikki+on+vain+oletusta+ja+arvuuttelua.+Joten+odotetaan+ja+katsotaan+tuleeko+hyvä+kakku+vai+paha+kakku.
15.11.2016 11:37
Vastaa+suoraan+mun+kyssäriin,+eläkä+venkoile+näsäviisasta.
Minun+vai+näiden+kahden+odotat+tulevan+venäläisten+kourimaksi?
15.11.2016 11:34
Niin+tää+sun+ystäväsi+hmp.f...Trump+on+suomenruotsalinen.+Hän+ei+ole+vielä+vastannut+kysymykseeni.
Tiesitkö,+sinun+kirjoituksesti+on+ihan+tätä+mistä+Appelsiinia+syytit.
"Ympäripyöreää.+Ei+mitään+uutta.
15.11.2016 11:33
http://www.hs.fi/kaupunki/a1479177771907?jako=57689932c1637fb1083d07132fa1b570&ref=og-url
Tässä+vastakkaista+faktaa.
15.11.2016 11:26
Raitistuneet+alkoholistit+pitävät+suurinta+ääntä+muiden+alkoholin+käytöstä.++Ketään+ei++kiinnosta+jos+he+juovat+tuoremehua+tai+vettä+vain++he+itse+tekevät+raittiudestaan+numeron.++Olen+ollut+tänäkin+kesänä+erilaisissa+syntymäpäivä+ja+terassijuhlissa,+joissa+join+vain+vettä,+tuoremehua+tai+kahvia,+eikä+ketään+kiinnostanut+eikä+kukaan+tullut+kyselemään+saati+minua+juottamaan+;+)
14.11.2016 22:32
Valmistuin+tarjoilijaksi+vuonna+1972.+Aloitin+Kajaanin+Seurahuoneella.+Viinit+olivat+jo+tuolloin+yleisiä+illallisruokajuomia.+Minkä+ruokien+kanssa+nautittiin+mitäkin+viiniä+oli+tarkkaa+;+)+Kattaukset+tehtiin+huolella.+Tarjoilusäännöt+olivat+tiukkoja.
Minulle+ovat+viinit+aina+kuuluneet+suomalaiseen+ruokakulttuuriin,+en+ole+oikeastaan+koskaan+ajatellut+milloin+ne+yleistyivät.
+Minkälaista+yleistymistä+ylipäätään+tarkoitat?
Viime+vosinahan+käsittääkseni+miedotviinit+ovat+saavuttaneet+tavan+suomalaisten+kansan+hyväksynnän.
Itse+olen+taas+puolestani+pudonnut+shottien+ja+muiden+uusien+väkevien+juomien+kelkasta.+Mietoviini+on+ainut+jota+vielä+nautin.+Olutta+vain+hyvin+harvoin,+ehkä+kesällä+mökkisaunan+jälkeen.
14.11.2016 22:17
321 / 371