Vapaa kuvaus

🫠

Aloituksia

105

Kommenttia

7419

1. "kämpässä+asuvan+vuokran."
  2. Tähän+voin+lisätä+seuraavaa:15.11.2016+9:26+hmp.f+tuli+heiluttamaan+katiskaa+linkillä+johon+vastasin+minä,+"löit+siis+bensaa+nuotioon."Paloma-Korppis11+onko+tullut+nukuttua+huonosti+kun+noin+katkeralla+mielellä+heräät?-Tai+ehkä+hänellä+on+hinku+tulla+venäläisten+käpälöimäksi+:))-Laitoin+linkin+somalialaisesta+naisesta,+joka+on+vuosia+kusettanut+Suomen+Kelaa+...ei+mitään+reaktiota.+Jonkinlaista+itsekehu+reakointia++hmp:f:tä.-Jos+suomenruotsalaisuus+tarkoittaa+sitä,+että+tuntee+empatiaa+vähemmistöjä+ja+köyhiä+kohtaan,+niin+olen+entistä+ylpeämpi+juuristani".hmp.f-Rautalankaa.+Sinua+(korppis)+tarkoitin.+Trump+esineellistää+naisia,+ja+on+yhdessä+lausunnossa+sanonut,+että+Venäjä+ottakoon+Suomen.+Sinä+tunnut+olevan+Trumpin+kannattaja.+Riittikkö+rautalanka?-hmp.f-Pitääkö+munan+taas+huutaa+kanoille?+Mitä+hittoa+te+teette+tässä+ketjussa,+jos+ei+aihe+kiinnosta?+Tälläinen+harakka+kun+alkaa+hyppiä+meikäläisen+nenällä+jo+vai+voipi+saada+huitaisun+siipeensä.Taidan+purkaa+tuntojani+sielun+syvimpiä+juuria+myöten+näiden+fiksujen+ja+sivistyneiden+ladyjen+Paloma+ja+hmp.f+teennäisestä+elämästä.+Kumpikin+persaukisia+miesten+rahoilla+eläviä.+Palomakin+jo+menossa+Amerikkaan+eläkepäiviksi+eikä+tullut+tuota+kirjoittaessa+mielenkään,+että+Lutunen+ei+varmasti+seuraa+mukana.+Hienosteluja+jälkikasvusta+molemmilla+vaikka+esim.+Ruotsin+valtio+maksaa+opiskelijapojan+kämpässä+asuvan+vuokran.+Ja+onko+se+oma+vai+vuokrakämppä+sekin+on+vähän+kuin+se+jätesäkkilohi+epämääräisiä+selityksiä+täynnä.Voi+vittu+sanon+minä.Sitten+vielä+hämmennetään+USA:n+vaalituloksien+kanssa+kuin+parhaatkin+asiantuntijat.+Koettakaa+jo+tulla+maanpinnalle+ja+ymmärtää,+että+jos+minä+tykkään+jostain+mistä+Te+ette+tykkää+niin+vittuako+minua+sohitte+se+on+minun+totuuteni+kunnes+se+toiseksi+todistetaan+ja+silloin+voin+vaihtaa+mielipidettäni..
  3. Niinkö?