Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7418
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuleeko+sinulle+"vanhainlehti"?+Mikä+on+vanhainlehti?
04.11.2016 12:25
Naisilla+kuukautissiteiden+käyttö+on+normaalia+ja+alkaa+nuorena.+Tampooneja+ei+suositella+liian+aikaisin+aloitettavaksi.+Pikkuhousun+suojien+käyttö+jatkuu+koko+naisen+aikuisiän.+Milloin+siirryn+Tenoihin+saa+nähdä.
03.11.2016 13:58
Valotan+hieman+kommenttiani.
Hollantilainen+mieheni+sisko+ei+ole+saanut+päätettyä,+milloin+hän+viettää+pyöreitä+syntymäpäiviään.+Jahkailu+on+kestänyt+jo+yli+puolivuotta.+Juhlat+pitäisi+olla+ensi+keväänä,+mutta+ne+siirtyy+ja+siirtyy.
03.11.2016 13:53
Toivotan+runsasta+osanottoa.+
Jankuti.
Venyti.
Lanttuki.
Hautunuki
03.11.2016 13:44
Ei+yleistä+luonteenpiirrettä,+ei+tapaa+toimia+voi+omia+suomalaiseksi.
03.11.2016 13:41
Tykkään+huonekalujen+siirtelystä+paikasta+toiseen,+tykkään+ideoida+ja+toteuttaa+ideoitani.+Tykkään+hypätä+tuntemattomaan,+tukkään+matkustelemisesta.+Mutta+se+ei+ole+luonteenpiirteen+muuttamista+tai+jonkin+peruskykyni+vaihtamista,+mielestäni+sellainen+on+mahdotonta.+
Jos+nyt+kuitenkin+tarkoitat+ailahteluja,+ei+ole+enää+mun+juttu+liian+vanha+sellaiseen.
03.11.2016 13:21
Taidat+turhautua+kun+kukaan+ei+sinua+enää+jaksa+ottaa+tosissaan.+Se+on+seurausta+live+elämän+olemattomista+keskusteluyhteyksistä.
Ilmeisesti+kun+menet+ulos+sanot+ensimmäiselle+vastaan+tulleelle+joka+tervehtii+sinua...+
Jankuti.
Venyti.
Lanttuki.
Hautunuki.
03.11.2016 13:12
Savu-+ja+graavilohi+ovat+lemppareitani+ja+niitä+löytyy+aina+jääkaapista.+Kuulin+eilen+entiseltä+naapuriltani,+tuon+saman+ehdotuksen,+entäpä+jos+syöt+viikon+vegeä+ja+toiseen+viikkoon+lisäät+liharuokia.+Pitkälle+jalostettuja+maitotuotteita+kuten+jugurtteja+tai+rahkaa+en+juurikaan+syö.+
Mieheni+hyvän+peruskunnon+salaisuus+on+maustamaton+jugurtti,+myslit+ja+pähkinät.+Punaista+lihaa+hän+ei+juurikaan+valmista+mutta+syö+kun+tarjotaan.+Aion+nyt+kuitenkin+kokella+tätä+aloittamaani+lihatonta+juttua+kuukauden.+Jouluna+on+pakko+paistaa+kinkku+se+kun+on+joulupöydän+kunkku+;+)
03.11.2016 13:09
Pitäisi+ostaa+pastakone,+este+pastan+itse+valmistamiseen+;+)
03.11.2016 12:58
Puurovinkkisi+oli+hyvä,+aijon+kokeilla+heti+miten.+
Tänä+aamuna+söin+pikakaura/riisipuuroa+voisilmän+kanssa+;+)
+
Mietin+voisinko+jättää+leivän+pois+aamiaiselta.+Ehkä+en+sillä+aamiaiseni+on+tavan+ihmisten+lounasaikana+enkä+syö+päivän+aikana+välipaloja.
Päivälliseni+sijoittuu+kello+16+-+18+välille.+
Iltapalaa+nautin+satunnaisesti+kello+20.00+-+22.00+välillä.
03.11.2016 12:57
Minä+en+ymmärrä+sinua.+Etkö+osaa+lukea+tai+yhdistää+kommentteja+toisiinsa.+Jos+trumpin+kommentin+jälkeen+on+3+vastausta+se+tarkoittaa+kolmea+vastausta+hänen+viestiinsä+linjassa+alaspäin.
Tuntuiko+teksti+sinulle+osoitetun,+en+ymmärrä+kuten+jo+kirjoitin,+en+ymmärrä+sinua+muutenkaan.
03.11.2016 12:46
Minäkin+tapaan+unissani+poisnukkuneita+läheisiäni.+Tapaamiset+tapahtuvat+aina+hyvissä+merkeissä,+värikkäissä+unia,+missä+keskustelen+tai+puuhastelen+vanhempieni+kanssa.
Äitiä+kaipaan+usein,+äidiltä+opin+kuinka+tärkeää+on+avoin+keskustelusuhde.+Isältä+opin+uskollisuuden+ja+rehellisyyden+merkityksen.+
On+hyvä+hiljentyä+jo+nyt+viikolla+tulevaan+pyhäinpäivään.
03.11.2016 12:41
Pimeys+ja+talven+tulo+aiheuttaa+sen,+että+minun+"karhun"+unen+tarve++lisääntyy.+
Vasta+tänä+vuonna+olen+ymmärtänyt+kellojen+siirron+typeryyden+ainakin+mitä+tulee+omaan+elämääni.+Aamusta+kun+on+valoisaa+nukun+ja+pimeä+hiipii+kun+olen+päässyt+päivän+alusta+vauhtiin.
Olen+"karhu",+keväällä+herään,+kesät+tepastelen+tyytyväisenä,+syksyllä+alan+kaivaa++pesää,+mihin+köllähdän+nukkumaan+kun+talvi+heittää+lumet+päälleni.
Joulun+seutu+herättää+"pennut"+tulevat+temmeltämään.
03.11.2016 12:34
Tiedän+tuon+tunteen,+yksin+vastuunkanto+on+raskasta,+vaikkakin+samalla+antoisaa,+siteet+lapsiin+muodostuvat+avoimiksi+ja+lujiksi.+Luotsasin+poikiani+oikeastaan+yksin+koko+heidän+elämänsä+ajan.+Lasteni+isä+muutti+Norjaan+kun+nuorin+oli+kolme/neljävuotias.+Sen+jälkeen+hänen+huolenpitonsa+on+tullut+rahan+muodossa.+
Ei+hän+ollut+isätyyppi.+Esikoisen+synnyttyä+muutaman+vuoden+ja+kuopusta+hän+hoiti+vauvana+vajaan+vuoden+kun+oli+työtön.+Viikonlopulla+jos+olin+vapaa,+näin+hänet+eteisessä+kun+hän+lähti+viettämään+ansaittua+vapaatansa.+Oli+hänessä+hyviäkin+puolia.+Kun+väsyneenä+kahdesta+työstäni+saavuin+kotiin,+hän+oli+siivonnut+kodin,+pessyt+pyykit+ja+laittanut+ruoat.+
Kiittämätönkö+olin,+en+vaan+pettynyt+yhteisen+vapaa-ajan+luisumisesta+hänen+menoilleen.+No,+se+oli+lopun+alkua+ja+sitten+se+avioliitto+päättyikin.
Kun+lasten+kanssa+on+kokenut+"hylätyksi"+tulemisen,+se+sitoo+meitä+kolmea+yhteen.+Luotamme+toisiimme,+emmekä+jätä+toisiamme+yksin+missään+elämän+tilanteessa.+
Olemme+triageli.
03.11.2016 12:23
Kuvittele+ihan+ittekseis.
02.11.2016 23:08
Kiitos+kaikille+neuvoistanne+oli+kaikinpuolin+hieno+ostosreissu.+Löysin+K-Citymarketista+vegeosaston,+hyvän+ja+kattavan+valikoiman+kaikenlaista+leikkeleistä+valmisruokiin.
Ostin+Vegesalamia,+maistoin+äsken+tosi+hyvää.
+
Kaikkea+löytyy+kun+saa+perustietoa+ja+osaa+kysyä+neuvoja.
Eppu+kirjoitti+hyvin+tuolla+toisessa+ketjussani.
"Joka+kysyy,+on+vain+hetken+tyhmä,+joka+ei+kysy,+on+tyhmä+koko+ikänsä."
Ainut+huono+puoli+oli,+että+vegetuotteet+ovat+kalliita.+Mutta+kerrankos+se+kirpaisee,+pakkohan+niitä+on+testata.+
Ostin+valmiiksi+marinoituja+tofuapaloja,+grillijuustoa,+tillisulatejuustoa+sekä+tomaatteja,+paprikaa,+viinirypäleitä+ja+klementiinejä,+niin+ja+sitä+vegesalamia.
Päivällisen+söin+juuri.+Paistettua+lohta,+tillisulatejuusto-kastiketta,+keitettyjä+perunoita+ja+salaattia+ja+laktoositonta+maitojuomaa.+Jälkkäriksi+klementiini+ja+viinirypäleitä.
+Hyvää.
02.11.2016 18:06
Olet+siis+näitä+käteennyhtöjiä.
02.11.2016 13:08
Kun+ihminen+vetäytyy+eläkkeelle+ei+voi+kehua+ammattitaidon+säilymisellä.+
Esimerkiksi+voinen+laittaa+jos+olet+kirjanpitäjä,+olet+suorittanut+seitkytluvulla+yo-merkonomin+tutkinnon+se+ei+ole+enää+pätevä+verratessamme+tämän+päivän+Ammattikorkeakoulun+tutkintoon.+Jos+haluat+kehua+tutkinnoillasi+sinun+on+päivitettävä+tietosi+ja+suoritettava+nykypäivänä+vaadittavat+ammattitutkinnot.
Itse+en+ole+edes+saanut+perusruoanlaittokoulutusta+;+)+
Olen+suorittanut+ravintolakoulukoulutuksen+yhteydessä+perusruoanlaittoon+liittyviä+kursseja+ja+myöhemmin+esimieskoulutuksessa+erikoisruokien+koulutuksen.
Ammattilainen+no+jaa.
02.11.2016 13:03
Minäkin+laitan+puuroihin+marjoja...hyvää.
02.11.2016 12:47
Hi+Voilaa,+muistatko+kun+pidimme+hauskaa+Voilaan+ja+hänen+perheensä+toilauksista+Suomessa,+Haagissa+ja+Italiassa.+Voi+niitä+aikoja.+Ne+sjoittunee+niihin+aikoihin+kun+laitoin+luudan+yritykseni+oven+eteen.+Siitä+nyt+on+yli+kymmenen+vuotta+ja+ruokakulttuuri+on+saanut+uusia+tuulia+ihmisten+matkustellessa+maailmalla.+Esikoiseni+avulla+olen+pysynyt+mukana,+joten+kuten,+uusien+ruokien+opettelussa,+mutta+jälkeen+olen+jäänyt+kieltämättä++uutuusruokien+vauhdista.+Uskon+kuitenkin,+että+kun+on+peruskeittäjän+kokemusta,+uutta+ei+ole+vaikea+oppia.+Etanapannua+en+ole+ostanut+sillä+en+valmista+etanaruokia+kotona,+ravintolassa+joskus+mutta+en+monestikaan.+Elävät+osterit+oli+jännä+kokemus,+ei+ne+nyt+mitenkään+makunautinto+ollut.+Merivettä+ja+limainen+luikaus+kurkusta+alas.
Käytätkö+vielä+sitä+sinihomejuustopalaa+pikkuhousunsuojana+kuten+aijemmin+kirjoitit.
02.11.2016 12:45
326 / 371