Vapaa kuvaus

🫠

Aloituksia

105

Kommenttia

7417

1. Onnistuitko?
  2. Missä+ketjussa?
  3. Olet+kirjoittanut+itsestäsi+kattavan+koosteen.+Sinussa+ei+ole+arvoituksia+kaikki+mitä+olet+itsestäsi+esiin+tuonut+on+julkista.+Sekin,+että+halusit+toimittajaksi.Nyt+ketjun+uudelleen+lukeneena,+mietinnän+ja+harkinnan+jälkeen,+sillä+sinähän+kirjoitit+että+olen+tottunut+toimimaan+ensin+ja+ajattelemaan+jälkeenpäin.Tänne+kirjoittelen+pääsääntöisesti+impulssiivisesti,+eilenkin+muutaman+tekstin+autossa+istuessani,+mutta+aloitukset+teen+harkiten.+Koti-kiusattu+kirjoitti+sen+mitä+minäkin+nyt+ajattelen."omia+arvoja+ei+sitten+saa+toiselle+erimieliselle+tyrkyttää+,+eikä+ruveta+erimielistä+syylistämään""Ei+muuten+kannata+aina+olla+samanmielisten+porukassa+ja+toistella+vaan+niit+mielipitei+joita+jo+toisella+on,+ei+semmonen+mittä+keskusteluu+ole."Olen+ymmärtänyt,+että+lähipiirisi+on+samoin+ajattelevien+kooste.+Tiedän+sinun+jakavan+Suomi+24+palstan+keskustelut+läheistesi+kanssa.+Olet+myös+kirjoittanut+siitä.+Olen+huomannut+joissakin+ketjuissa+myös+pienen+yksityiskohdan.+Kun+jäät+alakynteen+poistut+ja+kun+palaat+uhkut+täynnä+voitokasta+voimaa.Itse+kerroin+toisessa+ketjussa,+että+kasvoin+perheyhteisössä,+kuusi+henkilöä+ja+viisi+erilaista+poliittista+ajattelijaa.+Edustettuna+oli+oikeisto,+keskusta,+vasemmistoa+ja+vihreä.+Jo+teininä+osallistuin+politiikkaan.+Nuorena+olin+radikaalimpi+kuten+nytkin+nuoret+ovat+ja+nousin+oikeuksieni+puolesta+parrikaadeille.+Iän+karttuessa+ajatusmaailmani+on+muuttunut+ja+hyvä+niin+koen+sen+kehittymisenä.+En+ole+juossut+yhteen+ja+samaan+suuntaan+vaan+risteyksissä+olen+poikennut+oikealle,+vasemmalle+tai+lekotellut+vihreällä+ruohikolla+tuijottelemassa+sinivalkoista+taivasta.Mitä+tulee+toimittajan+ammattiin+se+ei+tänä+päivänä+ole+helppoa.+Paljon+on+toimittajiksi+haluavia,+mutta+pääsy+alalle+vaatii+suunnattomia+henkilökohtaisia+ponnisteluja+ja+positiivistä+karismaa.
  4. Luuseri.