Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7416
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Se+kuinka+kommentit+ymmärretään+ja+vastaukset+värkätään+on+vain+sanoista+kiinni.+
Mielipiteet+ei+nimimerkit,+olet+hyvin+mukana+tässäkin+nimerkkien+mielipiteissä.
Tykästyt+kaikenlaisiin+ihmisiin,+tykästyksi+tuleminen+ei+ole+sinulle+tärkeää,+mutta+tarvitset+hyväksytyksi+tulemisen+tunnetta.+jne.
Eli+sanoilla+helistelyä+;+)
No+nyt+silmät+alkavat+painua+kiinni,+joten+öitä.
06.08.2016 23:57
Eniten+minua+huolestuttaa+fyysisen+terveyteni+säilyminen.+Muisti+pelaa,+kun+tekee+muistiinpanoja,+älykännykälle+syötän+tärkeät+menot+päivät+ja+kelloajat,+se+pitää+huolen+muistamisestani.+Joskus+saatan+valikoida,+mitä+haluan+muistaa+ja+mitä+en+;+)+
Olen+joskus+kirjoittanut,+että+heikoin+lenkki+kehossani+on+pitkät+koivet,+niillä+loikkimista+olen+pakostakin+joutunut+toppuuttelemaan.
Eilen+tapasimme+ystäväpariskunnan+vaimon,+mies+ei+päässyt+mukaan+kyläjuhlaamme,+oli+puita+pilkkoessaan+astunut+puukalikan+päälle+ja+nyrjäyttänyt+nilkkansa.+Se+tuo+vaara+vaanii+jokaista+ikääntyvää+tavan+arkipuuhissa.+
Tietokoneen+kanssa+pärjään+hyvin,+onhan+minulla+opettajat+ja+ongelmanratkaisijat+omassa+jälkikasvussa.+
Henkinen+tylsyys+ei+ole+vielä+tänä+kesänä+kerennyt+kolahtaa,+mutta+ehkä+ensi+viikolla+kun+esikoinen+lähtee+taas+maailmalle.
Istunen+ja+tuijotan+järvelle,+kaipaan+aikani+ja+sitten+totun+ja+elämä+jatkuu.
Tyhjyyttähän+tunnemme,+näin+uskon,+lastemme+lähdettyä+luotamme.+Mietin+usein+äitiäni,+mahtoi+hän+kaivata+minua+kun+matkustin+Ruotsiin+60-luvulla.+Nuorena+ja+huimana+elämä+imi+mukaan+ja+yhteyden+pito+kotiin+oli+satunnaisten+kirjeiden+ja+korttien+varassa.+Nyt+ymmärrän+äitini+yksinäisyyden,+etenkin+isäni+kuoleman+jälkeen.+Äiti+oli+ikäiseni+kun+isäni+kuoli.+Hän+jäi+yksin,+me+lapset+olimme+maailmalla.+No,+minä+olin+naimaton+ja+pystyin+palaamaan+kotiin+äitini+tueksi.
Fyysinen+tuki+lapsilta+on+tällä+hetkellä+minulle+tärkeää.+Henkinen+tukijani+kulkee+rinnallani,+en+usko,+että+olisin+onnellinen+yksin.
06.08.2016 23:48
korppikorpinsilmää
6.8.2016+14:14
korpikirjailija+kirjoitti:
Mikä+siinä+ärsyttää+jos+nimimerkkejä+mainitaan+sekö,+että+sinun+nimimerkkiäsi+ei+mainita+vai+mikä?
Palsta+on+kai+tarkoitettu+muuhun+kuin+nimimerkeistä+keskusteluun+ja+heidän+kehumisiin+tai+moittimisiin.
06.08.2016 22:47
korjaus,+S+jäi+pois....siis+sen+olen+kyllä+huomannut.....
06.08.2016 22:45
Etpä+ole+ensimmäisenä+ajatuksissani+kun+koneen+avaan.+en+olen+kyllä+huomannut,+että+alat+puolustelemaan+nikkejä,+joiden+kanssa+heitän+hippaa.+Periaatteesta+vaikka+et+tietäisi+hippasella+olon+syytä.
Nythän+roikut+siilen+kaulassa+koska+tiedät+hänen+ärsyttävän+minua.+Pusipusia+ja+haleja,+joopati+joo.
06.08.2016 22:44
Nyt+alkoi+bileet,+kyllä+nimettömänä+on+kivaa+heittää+paskaa+niskaan.+Ei+ole+pelkoa+tulla+leimatuksi.+No,+jotku+vaativat+asiallisia+käytöstapoja.+Ei+taida+olla+niitä+parhaita+ominaisuuksiasi+kuten+ei+matkijallanikaan.+Tunnet+minut+koska+kirjoitan+omana+itsenäni.+Minä+en+tunne+sinua+enkä+haluaisi+olla+kanssasi+missään+tekemisissä,+kuten+en++myöskään+edeltäjäviestien+kirjoittajiin.
06.08.2016 22:38
Oletko+onnistunut+itse+pitämään+erossa+toisistaan+asiasta+keskustelemisen+ja+keskustelukumppanisi?
06.08.2016 21:59
Kirjoitit...."Hyvällä+yleiskielellä+kirjoitettuja,+asiallisia,+oivaltavia+ja+teräviä+huomioita+ilman+mainosvalon+tavoin+hohtavaa+pätemisen+tarvetta,+vittuilua+tai+silmiin+pistävää+piilovittuilua+ja+vihjailuja,+ei+nimimerkeistä+vaan+asioista+kirjoittamista"
Olen+kanssasi+täysin+samaa+mieltä+jos+silmiini+sattuu+kuvailemasi+mielipide.+Tosin+hyvin+harvoin+olen+sellaiseen+törmännyt.+Parhaat+taitavat+kirjoitella+seitenkymppisten+palstalla.
Minä+kyllä+tykästyn+kivoihin+ihmisiin.+Ja+minusta+on+myös+tärkeää+tulla+tykätyksi+;+)
06.08.2016 21:54
;DDDD+hyvä+sinä.
06.08.2016 14:16
Mikä+siinä+ärsyttää+jos+nimimerkkejä+mainitaan+sekö,+että+sinun+nimimerkkiäsi+ei+mainita+vai+mikä?
06.08.2016 14:09
Se+selviää+kun+lukee+kommentteja.+Olet+ottanut+mimimerkistäni+mallia+;+))+Nuletko+minua,+haluatko+huomiotani?
06.08.2016 14:07
Olen+toki+satunnaisesti+keskustellut+suomalaisten+ja+ulkolaisten+tuntemattomien+ihmisten+kanssa+muuallakin+kuin+terveyskeskuksessa,+mutta+en+ole+tykästynyt+heihin+siten,+että+osaisin+sanoa+jotain+syvällistä+heistä+vain+pintapuolista+sälää+joka+unohtuu+hetkessä.+Täällä+oppii+tuntemaan+syvällisemmin+ihmisiä+jos+kirjoittaja+uskaltaa+esiintyä+omana+itsenään+eikä+satunnaisena+täystohelona.
06.08.2016 14:00
No,+kuten+on+usein+todettu+en+pysty+arvostamaan+kirjoitustasi+enkä+sinua+kirjoituksen+takana.
Oikeassa+elämässähän+tunnistamme+kasvot+ja+tiedämme+nimet,+täällä+voin+tykätä+vain+sellaisista+jotka+tunnistan.+En+ole+ylipäätään+koskaan+tykästynyt+kavottomiin+;+)
06.08.2016 13:46
Kesä+vie+vaksat+kesälaitumille.+
Sateisina+päivinä+ja+luppoajalla+voin+värkätä+aloituksen.+
Nimeni+on...aloitukseni+ei+ottanut+tulta+alleen,+joten+kutsuin+eilen+nuohoojan+saunamökin+röörejä+putsaamaan,+samalla+ihanat+mussukkani+putsasivat+räystäät+viime+vuotisista+lehdistä.+Minulla+oli+muonittajan+rooli.+Illalla+olimme+ulkona,+kävimme+katsomassa+kun+Kajaanin+linna+räjäytettin.
Odottelen+syksyn+pimeitä+ja+mitään+sanomattomia+aikoja,+nyt+on+riittävästi+toimintaa.
Paloma+on+Suomessa.+Hän+saa+aina+aikaan+säpinää+;+)+tykkään.+Pirreä+kaipaan+tolokkuine+ajatuksineen.+Demeter+on+yksi+parhaimmista+kirjoittajista.+Persoonia+hienoilla+omaperäisillä+vivahteilla.+Vivahteilla,+jotka+poikkeavat+omistani.
Nuolijat+ärsyttävät.
06.08.2016 13:34
Kirjoitin+jo.
Nimet+palaavat+noin+80-vuoden+välein.+Meidän+ns.+suurien+ikäluokkien+nimet+ovat+kohta+ajankohtaisia.
05.08.2016 11:29
Niin+jospa+sinäkin+joskus+oppisit+ja+keskittysit+asiaan+nythän+viestisi+käsitteli+vain+yhden+lauseen+asiaa.
Minullakin+on+hyvä+nimi.
Sellainen+"aatelinen".
05.08.2016 11:26
Kaikki+muut+vääntää+väkisin+aloituksia+mutta+sinä+et,+fiksuna+voit+myös+ohittaa+väkisin+väännetyt+ja+keskittyä+...omiin+haaveisiisi.
Sul+siintävi+sininen+uni
neito+kesäheinä+kuin+puhdas+lumi.
Ah+kaunosielu+mun,+en+kestä+...nyt+tuli
haaveet+valui,+helmoihisi+suli.
05.08.2016 11:16
Sait+peukun+oli+hyvä+juttu+;+)))
04.08.2016 20:20
Aikoinaan+useat+ruotsalaista+sukunimialkuperää+kantavat+suomalaiset+suomennuttivat+nimensä.+Presitenttimme+P.+E.+Svinhufvudin+suku+on+tainnut+pitää+alkuperäisen+nimensä+;+)
04.08.2016 20:08
Kuten+joka+kesä,+olemme+esikoisen+kanssa+hämmentäneet+katiskaa,+eli+menneet+läpi+kaikkea+roihnaa,+joka+kertyy+möikin+nurkkiin.+Nyt+mentiin+läpi+parereita,+iso+jätesäkki+on+täynnä+jonninjoutavaa,+valokuvien+filmejä,+sopimuksia,+myyntipapereita+kiinteistöistä+jne.+Säkillinen+paskaa+yritystoiminnasta+jne.,+mutta+valikoituna+upea+korillinen+kultaa.
26.07.2016 23:35
337 / 371