Vapaa kuvaus

🫠

Aloituksia

105

Kommenttia

7416

1. Eniten+minua+huolestuttaa+fyysisen+terveyteni+säilyminen.+Muisti+pelaa,+kun+tekee+muistiinpanoja,+älykännykälle+syötän+tärkeät+menot+päivät+ja+kelloajat,+se+pitää+huolen+muistamisestani.+Joskus+saatan+valikoida,+mitä+haluan+muistaa+ja+mitä+en+;+)+Olen+joskus+kirjoittanut,+että+heikoin+lenkki+kehossani+on+pitkät+koivet,+niillä+loikkimista+olen+pakostakin+joutunut+toppuuttelemaan.Eilen+tapasimme+ystäväpariskunnan+vaimon,+mies+ei+päässyt+mukaan+kyläjuhlaamme,+oli+puita+pilkkoessaan+astunut+puukalikan+päälle+ja+nyrjäyttänyt+nilkkansa.+Se+tuo+vaara+vaanii+jokaista+ikääntyvää+tavan+arkipuuhissa.+Tietokoneen+kanssa+pärjään+hyvin,+onhan+minulla+opettajat+ja+ongelmanratkaisijat+omassa+jälkikasvussa.+Henkinen+tylsyys+ei+ole+vielä+tänä+kesänä+kerennyt+kolahtaa,+mutta+ehkä+ensi+viikolla+kun+esikoinen+lähtee+taas+maailmalle.Istunen+ja+tuijotan+järvelle,+kaipaan+aikani+ja+sitten+totun+ja+elämä+jatkuu.Tyhjyyttähän+tunnemme,+näin+uskon,+lastemme+lähdettyä+luotamme.+Mietin+usein+äitiäni,+mahtoi+hän+kaivata+minua+kun+matkustin+Ruotsiin+60-luvulla.+Nuorena+ja+huimana+elämä+imi+mukaan+ja+yhteyden+pito+kotiin+oli+satunnaisten+kirjeiden+ja+korttien+varassa.+Nyt+ymmärrän+äitini+yksinäisyyden,+etenkin+isäni+kuoleman+jälkeen.+Äiti+oli+ikäiseni+kun+isäni+kuoli.+Hän+jäi+yksin,+me+lapset+olimme+maailmalla.+No,+minä+olin+naimaton+ja+pystyin+palaamaan+kotiin+äitini+tueksi.Fyysinen+tuki+lapsilta+on+tällä+hetkellä+minulle+tärkeää.+Henkinen+tukijani+kulkee+rinnallani,+en+usko,+että+olisin+onnellinen+yksin.
  2. ;DDDD+hyvä+sinä.
  3. 337 / 371