Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7412
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kun katsoin ohjekirjaa eilen, ajattelin taitaa jäädä kokoamatta. Yöpöydässa oli laatikosto metallikiskoilla.
Mutta onnistuin kun en hötkyillyt. Laiton vastaparit vierekkäin ohjekirjan mukaan, ja kieli keskellä suuta sovittelin. En ruuvannut mitään osaa kiinni tai loppuun vaan tarkistin ensin toimiiko ja sitten jos toimi ruuvasin tiukkaan.
Olen aikasti hyvä timpuri ; )
23.01.2016 21:52
Eikös K/K ole mato loukkaantumaan ei kaikille, mutta muutamille. Marttyyri on puhunut ; )))
Vihatusta keinusta puhumattakaan,
23.01.2016 21:44
Jouduin hakemaan muutaman tavallisen ruuvin ja isompia kiinnitys koukkuruuveja lisää. Myyjä sanoi, että paketissa on aina ylimääräisiä, vastasin vaan kun nyt ei ollut.
Jyskillä on varastossa huonekalujen kokoamiseen ruuveja ja muttereita yms. joten sain puuttuvat.
23.01.2016 21:38
Et ole pitänyt uuden vuoden lupaustasi kehittää kirjoitustaitoasi.
Aloita siten, että kirjoitat aloituksen sanat oikein sitten jatkossa voikin syyttää jorriininjuuriaan.
vernkertotemppuj?
23.01.2016 21:29
Harjoittelin joulun edellä kun hain tämän uuden tietokonepöydän ja kokosin. Voisin sanoa, että huonekalujen kokoaminen on verrattavissa sanaristikoiden ratkomiseen. Jos hyvä mäihä käy kaikki ruuvit ja mutterit menee oikeisiin kohtiin.
23.01.2016 21:25
Et kai sinä marttuuriksi lannistunut ; ) kommentoinnistani.
Kun olin tarjoilijaharjoittelijana vanhemmat tarjoilijat sanoivat kun ehdotin uutta tapaa esim. tehdä joku työ. Aina on tehty näin ja tullaan tekemään jatkossakin.
23.01.2016 21:21
Jos tällaisia ihmisiä kuin tämä anarkisti nainen on näissä pellepartioissa niin he jos ketkä ovat vaarallisia.
23.01.2016 21:16
Olin tänään naishaasteen edessä. Ostin eilen yöpöydän Jyskistä. Sain jumalattoman painavan paketin jonka sain kuin sainkin kieriteltyä kotiin. Tänään alkoi pöydän kokoaminen. Pakko myöntää, että nautin sillä kokoaminen ei ollut helppoa. Tuolla se nyt tököttää makuuhuoneessa, ei tullut akkaa ; 9
23.01.2016 21:05
Eilen illalla katsoin tovin Tv-ohjelmaa, jossa itseään anarkistiksi kutsuva isonenäinen nainen kaakatti kuin kana tasa-arvoisesta maailmasta. Hän tyrmäsi kaikki, jotka avasivat suunsa ja esittivät mielipiteitään. Onko anarkisti sellainen joka on kaikkea vastaan kaikessa ja tasa-arvoa liputtava. ; )
23.01.2016 20:35
Seitkytluku oli minulle henkilökohtaisesti aikuistumien vuosikymmen.
Seitkytluvun alkupuolisko oli hulvatonta biletystä. E-pillerit ja seksuaalinen vapautuminen. Opiskelin itselleni ensimmäisen ammatin. Yöunet eivät olleet meikäläisen juttu, vaan nuoruuden innolla mentiin. Pettymyksiä, mutta myös elämää pää pilvissä. Muutto toiselle paikkakunnalle ja uuteen sopeutumista.
Seitkytluku oli työntekijöille kulta-aikaa. Työhön ei tarvittu CW:n värkkäämisiä ei työhaastatteluihin keskittymistä, työpaikan ovilta vedettiin sisään halukkaat. Työsopimusehtoja neuvoteltiin ja lakkoiltiin herkästi. Toimin ammattiyhdistysliikkeessä aktiivina. Olin monessa mukana mm. lakkovahtina ja vedin tiukkaa linjaa. Tajusin myöhemmin, että se barrikaadeilla kailottaminen ei osaltani kannattanut. Rikkurit kiilasivat ylös ja ohi työpaikkani hierarkiassa,
Myöhäisheränneenä seitkytluvun puolessaväliin aloin opiskelemaan. Samoihin aikoihin tapahtui sitoutuminen ensimmäiseen parisuhteeseen. Opiskelu ja hyvin toiminut parisuhde tyynnytti hurjan luontoni ja kouhotukset tasaantuivat.
Seitkytluvun lopulla olin taas sinkku. Mietin, että se oli nyt tässä. Olin loppusuoralla perusopinnoissani ja ilman miestä ja lapsia. Kävin läpi voimakasta kolmenkympin kriisiä.
Sitten vaihtui vuosikymmen. Kahdeksankytluku oli minulle nousua työhierarkiassa, avioliitto ja lapset sekä lisäopiskelua.
23.01.2016 20:12
Luin ketjun. Olen kiertänyt maailmaa, siitä kun syntymäkotini oven ensimmäisen kerran suljin ja matkustin Tukholmaan. Maailman tuulissa räpiköidessäni opin arvostamaan kotiani ja vanhempiani jotka olivat minulle rakkaita. Koti ja sen antamaa turvaa en enää tavoita, muutoin kuin kesämökilläni, jonka pirtti on kalustettu syntymäkotini kalusteilla.
Asun syntymäkaupungissa ja olen joskus ajanut syntymäkotini ohi. Ei se talo ole enää minulle tärkeä. Syntymäkotiani asustaa joku rakennusmestari, hän on nikkaroinut siitä upean talon.
Asun lapsuuden maisemissa, mutta ilman lapsuusajan läheisiä. Ukki ja mummi asuivat lähellä nykyistä asuntoani, talo tosin on purettu ja tilalla on kerrostalo.
Olen juurillani ja tunnen olevani oikeassa paikassa. Täältä voi halutessa matkustaa muille maille vierahille, mutta parasta on palata kotiseudulle.
22.01.2016 12:59
Keinu värisee
Keinu tärisee
pakkas-sää
sekoaako pää
keinuminen riittää
tasapaino kiittää.
Keinuko jäässä,
huimausta päässä.
Keksi uusi juttu
keinu vanha tuttu.
Älä samaa jauha
vaihda uusi nauha.
Ainakin minun silmiini sana "keinu" on loppuun käytetty.
22.01.2016 12:46
Eiköhän Paloma paineta villasella vanhat riidat ; )
22.01.2016 12:34
Heräsin puoli yhdeksältä. Jäsenet kipeinä kolmen päivän spurteista pakkasessa. En lääkitse kipuja lääkkeillä, kyllä luonto korjaa rasitukset. Siivosin loputkin jouluiset jutut pois ikkunalaudalta. Imuroin ja laitoin pari posliinin maalauksessa tekemääni taulua keittiön seinälle ne, jotka olivat odottamassa sopivaa aikaa ja paikkaa itselleen. Olen vielä flanelli-yöpuvussa. Alasti en nuku pitää olla aina vähintään villasukat ja pikkuhousut. Eipä ole kiire minnekään. Iltapäivällä lähden kauppareissulle samalla kokeilen autoani miten hyrrää. Pakkasta vain -19 C mittarissani. Nostin hirvipaistia pakkasesta sulamaan, teen siitä jotain hyvää. Kuten tiedät elän LAT-suhteessa ja nukumme eri huusholleissa. Emme kuitenkaan kaukana toisistamme vain noin 200 - 250 metriä minun kämpästä Pezen taloon. Paino ei ole ongelmani, mutta liikun koska nautin ulkoilmasta. Syön aamulla puuroa ja pari leipäpalasta, maitolasin ja kahvikupposen. Seuraava täydennyt on joskus neljältä iltapäivällä jolloin teen lämpimän ruoan. Illalla syön salaattia tai sämpylän. Jutustelin juuri puhelimessa kumppanini kanssa. Päätimme siirtyä mustikkamehuun. Se on terveellistä ja hyvin pohjoismaista. Finairikin tarjoaa sitä lennoillaan.
En kuten jo kirjoitin ole tekopirteä. Jäsenet jumissa, mutta hyvillä mielin heräsin tähän päivään.
22.01.2016 12:30
; ))
18.01.2016 23:26
Politiikkaa.
Muistan kun Haavisto oli ehdokkaanan pressaksi, vihreät olivat hyvin aggressiivisia sosiaalisessa mediassa. Eipä mennyt mielipiteet läpi vaan tyrmäys tuli jos yritti kyseenalaistaa valinta.
18.01.2016 23:07
Huomasitko aloitus on vuodelta 2012. Kun luin vastauksiani ne olivat kuin asiantuntijalausuntoja ; ) Olen samaa mielta vieläkin. Tunnen tapauksen, jossa aikuisena tehty leikkaus paransi henkilön elämän laatua,
18.01.2016 23:01
Aloitus ei ollut selkeästi muotoiltu. Siitä sai käsityksen, että se oli naisille ja piti olla joku huomiotta jäänyt mies jota kehuisi.
Ei tullut mieleen yhtään onnetonta.
18.01.2016 22:40
On välttämätöntä jos esinahka on liian kireä hakeutua leikkaukseen. Venytellä ja venytellä samaa kuin maata selällään teepussit silmillä ja odottaa, että silmäpussit häviävät :))
18.01.2016 22:36
Aloituksen olisit voinut muotoilla paremmin. Koska nämä tytöt tulevat kulttuurista jossa he avioituvat nuorina, jopa 12-vuotiaina, meidän eri kulttuurin ihmisten on turha huudella aviomiehiä pedofileiksi. Enkä usko, että Palomalla on asiaan mitään sanomista.
18.01.2016 22:23
349 / 371