Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7412
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Otteita artikkelista. http://www.hs.fi/sunnuntai/a1439523511614
Dayib päätyi sisaruksineen Suomeen vuonna 1990. Ensimmäisistä Suomen-vuosistaan hän muistaa esimerkiksi humalaisen suomalaismiehen, joka lauloi lentomatkan Moskovasta Helsinkiin, Lapinjärven vastaanottokeskuksen, jossa hän tapasi tulevan aviomiehensä, Siilinjärvellä sijaitsevan pakolaiskeskuksen, jonka pihaan parkkeerasi suomalaisia naisia, jotka halusivat kokeilla mustaa miestä, ja kuopiolaisen suomen kielen opettajan, joka karjui kuin kuuroille
Tällaisia me ollaan ja entä suomalaiset poliisit.
"Poliisit tulivat ja näyttivät meille kuvaa bikiniasuisesta naisesta ottamassa aurinkoa. Sitten he toistelivat englanniksi, että 'älä koske'", Dayib kertoo.
02.09.2015 20:27
Tämä oli Somalian tulevaksi presitentiksi aikovan naisen kertomus. Siis hänen yksi tiivistelmä tyhmistä suomalaisista, jonka ikään kuin kuulin kun luin Hesaria.
02.09.2015 20:14
Mustanaamaista mustanaamaista.
02.09.2015 20:04
Katselin tänään raitilla komeita nuoria pakolaismiehiä, minä vanha akan kääkkä ihastelin ; )
02.09.2015 20:03
Miten miehesi kuoli?
02.09.2015 20:01
"Pappa" on jaksanut kasvattaa ja onnistunut erinomaisesti.
02.09.2015 19:59
En todellakaan olivat jo eronneet kun tapasimme. Vaimo lähti lätkimään kun pelkäsi vanhenevan miehen rinnalla joutuvansa omaishoitajaksi. Ikäero 28-vuotta. Lähti nuoremman miehen mukaan ja jätti lapsensa. Hän on nyt miehen omaishoitaja.
02.09.2015 19:57
Onhan ne komeita kieltämättä, nää korpeen juuri tulleet nuoret miehet. Katselin K-marketissa. Kyllä niille ottajia on sen uskon ja pian Kainuun hiljainen kansa tuplaantuu pikisilmistä.
Mutta olisiko ollut järkevää tehdä ensiapuohjelma SPR:n ja vastaaottajakunnan toimesta.
Kuka sitä nyt jaksaa ilman naista/miestä olla raavat terveet ihmiset.
Seksuaalisuutta ei olla otettu huomioon näissä kotoutusohjelmissa.
Se Somalian presitentiksi aikova voisi nyt järjestää samaa ensiapua mitä kuulemma suomalaiset naiset antoivat kun hän tuli Suomeen ja asui vastaanottokeskusksessa.
Suomalaiset naiset olivat kuulemma tulleet taxeilla vastaaottokeskuksen pihaan ja halusivat kokeilla mustaa miestä.
02.09.2015 19:48
Yhteisö rakentuu perheestä leviten sukuun ja heimoon jne. Olemme nykyisin vieraantuneet sukuyhteisöistä, heimoista puhumattakaan. Olemme siirtyneet nettiyhteisöihin. Uskon monen meistä olevan jonkun nettiyhteisöjen jäsen. Harrastuskausi alkaa, itse siirryn taiteen tekijöiden yhteisöihin. Syksyn edetessä jätän haikein mielin mökkiyhteisöni ; (.
31.08.2015 23:48
On tavoittanut, löysin suomi24 yhteisön.
Kirjoitan aktiivisesti, teen aloituksia, vastailen ,olen samaa mieltä, mutta pääsääntöisesti vastustan. Osallistun turpakäräjille jopa päivittäin siis silloin kun on luppoaikaa.
Yhteisöni on vaikuttanut minuun ja elämääni siten, että olen oppinut kirjoittamaan hyvin.
Täällähän me, Suomi24/plus60, yhteisössä ; ))
31.08.2015 23:13
Ancela Merkell piti puheen, joka oli selvä viesti pakolaisten maahan tulon vastustajille. Uhkailu, vihapuhe, ja yritykset vahingoittaa maahan tulijoita ei tulla hyväksymään. Saksassa Ancelin puheen mukaan ollaan laatimassa lakeja vastustajia vastaan.
Jos ja kun ajatus leviää Suomeen ei ole enää Suomessa päänsijaa totuuden puhujille. Totuus tungetaan saappaan varteen muhimaan. Muljaillaan ja toisella suupielellä annetaan äänne huulet tiukasti kiinni..vitun nokikepit..
Eli näin siinä taisi käydä, että koska Saksa ei voi pysäyttää massiivista maahan tunkeutumista on taktiikka muutettava. On luovuttava vastaustamisesta. No, onneksi Saksan teollisuudella menee hyvin ja työpaikkojakin on kuulemma luvassa.
Jos nyt Sipiläkin saa Suomen nousuun, niin mikäpä hänessä.
31.08.2015 22:47
Kävin tervehtimässä lasteni mummua. Siellä sitä kans saa jos jonkinlaista psykologista oppituntia.
Rullatuolia työntäen saapui tv-huoneeseen hyvin pukeutunut ja asiallisen näköinen nainen, jonka tuolissa työnnettävä oli selvästi potilas ja hyvin utelias, kysellen keitä me olimme ja mistä tulimme, tunnemmeko hänet jne.
Työntäjä kysyi, oletteko menossa takaisin kaupunkiin jos olette voisinko saada kyydin. Jaa, en vielä tiedä, koska tulin juuri. Nainen jatkoi asiallisesti kun olette valmiit lähtemään löydätte minut Ainolan puolelta.
Minulle heräsi outo tunne, sanoin pitää kysyä hoitajalta. Nainen jatkoi hymyillen ja ystävällisesti. Niin jos ette lähde tänään vaan huomenna, voitte yöpyä täällä, minäkin yövyin, tulin eilen.
Potilashan hän oli tajusin.
Mietin, olisi ihanaa jos saisin pitää tämänkin järjen...huh...vaatetus ja käytös sekä korut siis ulkoiset asiat voivat olla hämääviä jos ei ole sairaanhoidon asiantuntemusta. Mietin myös, että kehon terveys lie arvotota jos muistisairaus iskee silloin kun keho on vielä voimissaan.
31.08.2015 22:19
Joo nyt muistan.
Kävin iltapäivällä lukemassa keskustelua "nykytekniikan ja maailmanmenon vaikutuksesta keskittymiskykyymme ja samojen asioiden keskinäisestä vuorovaikutuksesta."
Siellä hän kertoi leppuuttaneen jalkojaan Dalajoen rantakivillä. Tasapainoharjoitteluako, no joo, tiedä häntä.
31.08.2015 22:03
Kuten jo kirjoitin et siis ole kokenut.
Tiesitkö, että glucosami-valmiste ei ole kelan korvattavien lääkkeiden listassa koska sen tehoa ei ole tieteellisesti pystytty todistamaan. Kuitenkin valmiste auttaa, mutta ei kaikkia.
Aloitin glucosamin syönnin polvikipuun aijemmin kuin minut oli tuomittu polvileikkaukseen. Valmiste tehosi ja leikkaus peruttiin.
Lantiopohja saa rakastelusta ihanaa chabadaba-liikuntaa eikä suinkaan tärvele sisukalujas..
Rahaa ei g-pisteen löytymiseen toki tarvita vaan taitavaa rakastajaa.
31.08.2015 21:57
Kristiina ei kiinnosta tutustua, ei yhtään. Minulla on työelämässä olevia maahanmuuttajaystäviä Euroopan maista eikä hekään ole kiinnostuneet tekemään tuttavuutta kerjäläisten kanssa.
Taloyhtiööni muuttaneella ketjupolttaja ukon käppänällä on autossa invalidiparkkilappu, ei sitäkään velvoitetta tarvitse kun on jo valmiiksi sairas kun saapuu elätiksemme.
31.08.2015 17:01
Niinpä, mutta olen pitänyt tätä yhteiskuntaa pystyssä aktiivi työvuosinai omalta osaltani. En saanut mitään ilmaiseksi. Kun pyöritin yritystäni maksoin paljon enempi veroja kuin sinä tienasit kuukaudessa. Lisäksi työllistin ihmisiä.
31.08.2015 16:57
"Olet sitä mieltä, että lantiopohjasi timmeyttäsi tärvelisi miehen touhut siellä"... et sitten ole kokenut sisäistä g-pisteorgasmia.
31.08.2015 16:49
Olen josku kirjoittanut, että haluaisin vielä laskeltella, mutta itsesuojeluvaisto kieltää. Suksillekaan en ole noussut vuosiin koska jos mätkähdän mahalleni en pääse ylös pehmeästä lumesta.
On ollut pakko luopua näistä harrastuksista. Luistelustakin tykkäisin, mutta silloin pitäisi varautua kaikilla suojavarusteilla.
Ihanin tuoksu kesäillalla on rantasaunasta tuleva savun haju. Sanoinkin tänään ystävälleni, että ole kesän lapsi ja alkaa tympii kun talvi lähenee.
Ystävättärelleni oli myös sattunut paha kaatuminen, tavaratalon rullaportaissa. Kuitenkin kun kertasimme tapahtumia nauroimme vääränä.
Hänen tapauksessa sitä kun myyjä oli vetänyt häntä jalasta pystyyn ja hän oli huutanut, älä herrasjestas vedä, lonkkani on leikattu jalka voi irrota.
Minun keisissäni taas sitä kun kerroin, että olin ensin aikeissa mennä sitä risua hakemaan alasti, mutta onneksi laitoin uimapuvun ; )
31.08.2015 16:31
En minäkään ymmärrä rotuerottelua.
31.08.2015 16:06
En käynyt asettamassa itseäni naurunalaiseksi vaan satun tuntemaan taksin omistajia, annan tiedon heille ja he tehköön asialle mitä haluaa. En ole vielä niin uhkarohkea, että pistäisin itseni alttiiksi rikollisille.
31.08.2015 16:05
356 / 371