Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7411
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Koska et poistanut profiilikuvaasi muutosprosessin alkaessa, kuvasi tuli jossain vaiheessa takaisin profiiliisi. Itse poistin kaikki kuvani koska sain sen käsityksen, että ne piti poistaa.
Sinäkin voisit vaihtaa värikkäämpään tuon iänikuisen syyssadekuvan haumaalta.
23.06.2015 22:17
Kiva kuva juuri tätä tarkoitin, väriä palstalle lisää.
23.06.2015 22:13
Kuulutko Suomen luontokuvaajat facebook ryhmään?
23.06.2015 21:52
Miksi mennä merta edemmäksi kalaan. Meillä on täysin kotimainen vastike tälle kissan hännän vedolle. Se on Korvessa ja sen nimi on Talvivaara.
23.06.2015 21:44
Kävi mielessäni myös, mutta en oikein jaksa uskoa.
23.06.2015 21:42
Kerro minulle onko se niin vai onko se näin?
23.06.2015 21:38
Joo, Ota kuva pesuhinkasta ja varrellisesta mopista. Käytä eri väriyhdistelmiä, häikäisevästi ; )
23.06.2015 21:31
Sinä olet pudonnut kehityksen kulusta. Selfie löytyy kaikista uusista puhelimista ja se on hyvin helppokäyttöinen.
Keskustelu olisi paljon miellyttävämpää kuvallisen kanssa. Nythän tuo ylioppilaskuva on kaikilla, jotka eivät ole rekisteröityneet sama ja se on sitäpaitsi naisia sortava se on miehen kuva. Nyt olisi naisasianaiselle/miehelle hommia.
23.06.2015 21:27
Väitinkö sinun olevan ; )
23.06.2015 21:18
Voi mummo rakas, enpä ole tiennyt nyt tiedän ; )
23.06.2015 21:10
Mielestäni kuva varsinkin värikäs, olipa se vaikka kollikissan kuva antaa syyn kirjautua koska silloin omat kommentit löytyvät hyvin ja toiseksi ei tarvitse tehdä niitä tyhmiä laskutoimituksia.
Me olemmekin paarpurin kanssa hyvän näköisiä naisia, miten on sinun laitasi. Analyysi valmiina nurkan takaa. Et uskalla olla oma itsesi. Minähän olen jo monesti kirjoittanut omaavani terveen itsetunnon.
23.06.2015 21:09
Luin häntäpään kommentteja. Kissankakan hajun peittäminen on moniosaamista. Mutta miten kissan kakka rikastuttaa kulttuuria?
23.06.2015 21:04
Itseasiassa tuossa ruokaa tehdessäni ajatuksissani pyöri jokseenkin samoissa asioissa. Mistä lähtee omien lastemme ideologiset suuntautumiset, juuristako, kasvuolosuhteistako vai mistä?
10.06.2015 13:49
Pelauspatjoina ne joskus toimivatkin, mutta kirjoitusvirhe se nyt oli ; )
10.06.2015 13:19
Tiedä häntä jos ja kun tulet Suomeen heitämme löylyä rantasaunassani ; ) Muuten illalla kun juhlimme yhdeksänvuotista yhteistä taivaltamme Petzen kanssa katselimme lasikuistille, kerroin verhoistasi ja koska värini tänä kesänä on punainen tulimme siihen tulokseen, että verhoiksi kuistille sopisi punaiset noin 30 - 40 cm leveät ja kolme noin 2 metristä kappaa.
Pistä tilaus sinne takakonttiin ; )
10.06.2015 13:17
Oleppa kuka olet EVVK ; ) Olin juuri puhelimessa. Eräs ihana ystäväni tulee huomenna Korpeen ja haen hänet mökilleni viikonlopulla. Minulla on näitä tosi ystäviä niiden kanssa emme riitele. Tuskin sinunkaan kanssa tai "Paliman" jos olisimmme nokatusten. Livessä ei huudella nurkan takaa toisille; )
Muistan kun vuosia sitten tuolla mäenharjanteella olevan talon isäntä huuteli Petzelle nurkan takaa. No, eihän Petze kuullut saati ymmärtänyt miestä. Hiukan myöhemmin olimme mökkitiekokouksessa. Menin miehen eteen ja kysyin, kerro nyt minulle mitä sinulla oli sanottavaa miesystävälleni än kun ei ole oikein hyvä suomenkielessä. Juttelimme ja meistä tuli hyvät kaverit. Eli nurkantakaa huutelut ovat huutoja tuuleen eivätkä edistä ystävyyden syntymistä.
Sitä paitsi en arvostellut. "Palimalla" oli aloitus vastaavasta asiasta vai väitätkö jotain muuta?
10.06.2015 13:10
En taida alkaa tekemään keramiikkalahjoja, jotka eivät ehkä ole saajansa mieleen. Teen niitä omaksi ilokseni. Nyt niitä on puutarhassa kantojen nokissa ja pirtissä. Kun lämpenee laiturilla on paikka prille työlleni ; )
Jouluksi en ostele lahjoja vain jotain pientä ehkä kuopukselle ja esikoiselle villasukat. Petze ostaa kinkun ja minä teen jouluruoat, joita syömme joulunpyhät.
Itse saan jotain tai sitten en.
10.06.2015 12:41
Katsos hunksi kuten kirjoitin eilen tein kolmen päivän työt ja nyt minulla on aikaa kirjoitella. Ei sillä ole väliä onko juttu uusi tai vanha pääasia on, että saa jotain vastakaikua eikä tarvitse itsekseen höpäjähtää.
10.06.2015 12:36
Yhteinen tekijä he ovat turkkilaisia.
10.06.2015 12:33
Minun mökkini olohuone on kopia syntymäkotini olohuoneesta. Ruokatilan pöytä ja tuolit ovat syntymäkodistani. Ylisen bonnelpatjat isäni ja äitini perua. Uutta pelauspatja.
Eilen entisöin olohuneeseen sohvapöydän. Tuli komea. Huonekaluni ovat kokopuuta ei mitään lastulevykyhäelmiä. Saunamökissä banbua.
10.06.2015 12:29
367 / 371