Vapaa kuvaus

Seitkytluvun muistoja ; )

Aloituksia

104

Kommenttia

7341

1. Ihmissuhteita hoidetaan puhelimen ja netin välityksellä. Nyt kun minulla on älypuhelin perun kaikki paheksuntani siitä, että puhelin olisi ihmissuhteita häiritsevä, päin vastoin. Älypuhelimella on monia hyvin tärkeitä tehtäviä. Se ilmoittaa moneltako minun pitää tavata se ja se henkilö. Se lähettää singaalin kun olen saanut viestin sähköpostiini tai joku on kommentoinut facebookissa tilaani tai lähettänyt viestin. Jos maailmalla on tapahtunut jotain merkittävää tulee siitä heti ilmoitus kännykkään. Aamukahvilla luen päivänlehtiä puhelimella.

Tänään hoidin tärkeitä asumiseen liittyviä asioita netin välityksellä. Yhteistyössä netti ja älypuhelin löytyi kuopukselle isompi asunto, hienolta paikalta.

Eihän tänä päivänä saa mistään toimistosta palvelua ei edes passia jonottamatta poliisilaitokselta. On tilattava puhelimella tai netillä palveluaika virkailijalta. Jos ei tilaa etukäteen aikaa ja menee istumaan toimistoon voi käydä niin, että saa yksin istua useamman tunnin. kyllä siinä ihmisuhteet kärsivät.
  2. Ei ole Tiinainen ei.
  3. Kirjoitit, "huudahdit kohti kattoa kurkoittaen Minä elän", mutta entäpä jos olisit kaatunut ja taittanut niskasi... No, elämä on arvaamattomia sattumia, mutta kivaakin. Vaarallisia tilanteita tulee päivittäin vaikka kotona yksin puuhastellessa.

Olin viikko sitten mökillä, lämmitin saunan. Talven jälkeen mikään ei toiminut jouhevasti kun paikat olivat jäässä ja jumissa. Saunan peltiä avatessani, jakkaralla seistessäni ja muurista peltiä riuhtoessani olin varautunut kaatumiseen. Onneksi olin, sillä kun pelti putkahti ulos, putosin jakkaralta.

Vuokatti on tuttu laskettelupaikka vuosien takaa. En ole enää uskaltanut muutamaan vuoteen mäkeen vaikka mieli tekisi. Olisi se elämä rakastettavaa, mäen harjalta katsottaessa, vetreät polvet täynnä voimaa, aivot antamassa käskyjä, alta pois täältä tullaan ja lujaa.