Vapaa kuvaus

🫠

Aloituksia

105

Kommenttia

7416

1. Mihin kastiin itsesi luet? Olmiko, takarivin tyynekö. Haravanvarsikin oli asian yhteydestä revitty, eikä minun haistattelu.

Löytyy toki raihnaisuutta, siitä olen kertonutkin.

Ihailin eilen perjantai ohjelmassa vieraana ollutta Saimi Hoyeria. Hän on ottanut voimaa luonnosta vastoinkäymisiin.
  2. Perjantai-iltapäivää Korvesta@

Minä olen viimepäivinä keskittynyt ns. omaan elämään, vai miten sitä sanotaan kun on pois netistä.

Keskiviikkona ystävättäreni kurvasi mökin pihaan asuntoautollaan. Hän 73-vuotias ja hänen ystävättärensä 80-vuotias, tulivat katsomaan kuinka "haurasvanhus" voi korvessa.

Tulijaiset olivat kostean sorttiset, mitä muuta sitä voisi odottaa 73- ja 80-vuotiailta. Illan aloitimme pienellä annoksella Baileys Irish Creamiä.
    Juustojen kera nautimme Sherryä (en minä) ja valkoviiniä ( minä).
    Oi niitä muisteloita, joita kävimme läpi. Tulimme ystävättäreni kanssa siihen tulokseen, että joskus oli vaikeaa kun meillä oli niin samanlainen miesmaku. Naurua riitti aina puolelle yön, eikä ulkona mylvivä myrskykään meitä häirinnyt.

Suomen halki ajoivat nämä "hauraat vanhukset" vanhalla asuntoautolla, jossa ei ollut edes ohjaustehostinta. Torsteina puolelta päivin ystävykset jatkoivat matkaa Karjalan kunnaille, sieltä hiljalleen kohti etelää.

Torstaina istuin keramiikkaluokassa, pakko myöntää ei meinannut kone lähteä käyntiin.

Tällaista omaa elämää.

Tänään peittelin grilliterassin pressuilla. Siinä sitten kahvitellessa ja istuissani porrasterassilla hokasin lahon lehdettömän koivun varaston vieressä. No, apua kutsuttu, puu menee kaatoon ja tilasin samalla rungon pilkkomisen saunapuiksi.

Niin, Skillaan huomasit varmaan kuinka vaikea on olla vastaamatta provoon.
    Itse olen yrittänyt olla vastaamatta, mutta kun huomaan, että vastapuolikin odottaa huomiota pitäähän sitä vastata ja mielellään yrittää panna paremmaksi🫠
  3. Oikein piti miettiä!

Talviaikana en polta puuta. Auttaisko tuo ilmaston saastumista vastaan 🙂

Kesällä elämä mökillä on yksinkertaista. Vesi tulee ja menee kun jaksaa kantaa.

Huusin tyhjennyksen olen ulkopuolistanut joten massa ei loka-auton käynnin jälkeen ole ongelmani.

En ole pilannut mökkipihaa peittämällä maata aĺlani, juoksentelen nurmikolla avojaloin.

Saastutan eniten autolla ajaessani. Se nyt on minulle välttämätön koska kävely on toistaiseksi hidasta.

Talvella jaamme elämämme kumppanini kanssa kaupungissa. Parvekkeella istuminen ei saastuta ilmastoa. Meillä ei jää biojätettä juurikaan.

Kohta lennämme Hollantiin, kävellen se matka ei onnistuisi. Kolmeen vuoteen eka lento.

Miten sinä?