Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7417
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Onnistuin hyvin riippumattotelineen kokoamisessä. Nyt makoilen siinä. Ihanaa 😊
16.07.2023 14:19
Vastasin aloitukseen, missä vertailtiin vanhaa ja uutta rakentamista.
Itselläni on vanhan ajan mökki kauniilla paikalla ja runsaalla puustolla ja samalla rantaviivalla on ökytalo kaikilla nykyajan mukavuuksilla puuterasseilla ja katetuilla poluilla, kaikki puut hakattu pois.
12.07.2023 22:59
Tänä kesänä olen asustellut mökillä yleensä vain kauniina päivinä. Yöpynyt vain muutamana yönä.
Niemi muuttui kun yksi vanha mökki myytiin ja sen tilalle nousi ökytalo, se poikkeaa kuin yö ja päivä meidän muiden niemeläisten mökeistä.
Se on siis talo ympärivuotisessa käytössä. Jo pohjustustöissä se nousi parimetriä meidän muiden mökkien yläpuolelle.
Onnekseni se ei ole ihan aitanaapurini, joten en tunne jääneeni alle. Ylisen ikkunasta katsottuna nousen hieman jopa ylemmäksi.
Pihaan on tehty eritasoille kukka-ja pensasistutuksia. Talon edessä rantaan päin on iso puuterassi. Polku kiertää istutusosan ohi rantaan saunamökille. Sitä vanhaa saunaa he eivät voineet purkaa koska sen tilalle he eivät olisi voineet uutta rakentaa.
Komiahan se on, mutta ei ikäänkuin istu muihin pikku mökkeihin.
Maltaita se on maksanut koska tontti olisi ilman lisämaan ostoa ollut liian pieni talolle. Suolta pohjustivat lisämaata.
No, en ole kade, mutta tekemistä riittäisi omalla tontillanikin. Varasto pitäisi remontoida, jos luoja suo niin ehkä ensi vuonna jos nyt selviän tämänkin vuoden rästihommista. Joku kirjoitti ostaneensa vanhan talon ja saanut ensin tuomion purkaa se ja tehdä uusi. Sitähän se appiukkonikin minulle sanoi kun ostin tämän mökin, joka oli tuolloin tosi huonossa kunnossa, mutta sijainti loistava.
Rahaa on palanut ja mökki kohentunut. Siinä kai se mökkiläisen unelma onkin ostaa vanha ja rempata siitä vuositolkulla ihku ihanaksi omasta mielestä. No, nyt alkaa ikä painaa eikä kumppanikaan nuorene avuksi. Mökki ja huusi ihanuus ja maanvaiva, kauanko katsotaan.
12.07.2023 22:12
Terveiset saunasta, pulahtelin myös järvessä.
Grillasin ihania hampurilaisia, ilta-auringon parhaat.
Kymmenen uutista juuri kuulin, että lämpimät kelit jatkuvat. Ruotsi lie kohta Naton jäsen.
Entäpä meidän Purra....hupsis miten tässä nyt näin kävi?
10.07.2023 22:28
Niin ja jos tätillä olisi munat täti olisi setä 🤣
07.07.2023 20:27
Tässä pyrin olemaan itselleni rehellinen. Jokainen uskoo asioita tavallaan. Ex-ministeri tietää totuuden ja se on hänen totuus kuin myös sinun totuus on sinun. Minä en tiedä totuutta, kerro sinä tiedät joten kerro, miksi hän erosi?
07.07.2023 20:23
Tässä on kysymys Rytmanin kirjasta jossa noita salassapitotietoja hän on julkaissut. Minä en tiedä tarkemmin mistä on kysymys. Pitää katsoa illan uutisia.
07.07.2023 19:57
Ehtoota@
En minä valehdellut, luen monipuolisesti eri uutislähteitä ja pystyn päättelemään.
On kai samomattakin selvää, että isojen poikien kesken käytetään ilmaisua, sanoitui irti tai erosi omasta halustaan.
07.07.2023 19:53
Hallitus | IL: Krp teki tutkintapyynnön Rydmanin kirjasta, epäilynä salattujen tietojen julkaisu:
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009706124.html
Luin juuri netistä.
07.07.2023 19:10
Miksi huudat, ei huuto ja rähinä mitään auta. Tuskinpa Orpo kantaväestövastainen on.
06.07.2023 11:14
On asunut Sveitsissä, sitä en tiedä ssuuko edelleen. Ei hänellä ole mitään mahiksia, mutta lienee suosittu salaliittoteoreetikkojen parissa.
06.07.2023 10:42
Jos hän on kärähtänyt, tuomittu silloinhan asia olisi ollut julkinen. Nythän kirjoitat suppeita oletuksiasi.
06.07.2023 10:39
Omituinen on käsityksesi kirjoituksistani.
Kaikki mitä kirjoitan on kirjoitettu valtakunnan medioissa.
Jos et seuraa päivittäin uutisia voi kirjoitukseni tuntua vastuuttomilta.
06.07.2023 10:27
Olin juuri puhelikontaktissa poikieni.kanssa. Esikoinen tulee mökille kuun loppupuolella ja kuopus ilmoittaa kun saapuu.
Ihanaa pääsen kalalle ja viettämään aikaa poikien ja heidän perheittensä kanssa.
Minua passataan, tiedän.
03.07.2023 13:37
No, olisihan minun pitänyt jo ymmärtää, että Kristiinahan se siellä, sureva leski .
03.07.2023 11:55
Huomenta korvesta@
Osalmistumisemi keskusteluun näyttää menevän sinulla Nojatuolin kaavalla.
Kehut vetäjiä ja haukut minua sanonpa mitä hyvänsä.
Olen saanut kaksi lasta. Lasteni lisääntyminen on heidän asiansa siihen en voi vaikuttaa.
Luin kesämökkiketjua, en ole ikinä kokenut mökkeilyssä mitään sellaista, joista mummot ja vaarit valittavat, että lapset ja lapsenlapset käytetävät heitä hyväkseen.
Minun lapseni eivät ikinä tekisi niin. Eilen kuopus soitti ja sanoi lähettäneensä minulle syntymäpäivälahjan. Odotan innolla 💕
03.07.2023 11:11
Minulla on ongelma, johon ehkä sain googlettamalla tietoa.
Ongelmani ei ole lemmikit eikä edes karvaiset vaan etanat. Huomasin, että väliaidan humalapensaan lehdet olivat reikiintyneet.
Tarkkailtuani pensasta näin ison etanan ja pikku jälkeläisen.
Luin, että mm. kalkki on hyvä humalalle, mutta tuho etanalle. Onko kokemuksia. Minulla on kalkkisäkki mökillä joten haempa sen ensiapuun.
02.07.2023 17:39
Eihän Matti ja Hilkka eronneet. Kuolema heidät erotti.
02.07.2023 16:09
Muistan muodista pepitaruudulliset hiihtohousumalliset housut. Sellaiset äiti osti minulle 😊
02.07.2023 16:01
Kutsun vieraat eivät he tule yllätyksenä. Tapanani on järjestää isot juhlat Heinäkuun alussa ja kutsua sukua ja ystäviä juhlimaan vuosipäivääni. Nyt tein poikkeuksen ja hyvä niin, sillä sää ei olisi suosinut.
Lapsienikin vierailut tiedän etukäteen ja he ovat aina tervetulleita. Eivät he passattaviksi tule päin vastoin he huolehtivat syömisemme.
Lakanat ja pyyhkeet jaksan pestä myöhemmin koneella kaupungissa.
02.07.2023 15:55
75 / 371