Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7418
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No, ihan kohtuullisesti voidaan. Eilinen meni mökkipihan huoltoon. Päivällistä söimme grilliterassilla. Oli kaunis tyyni päivä. Jäin mökille yöksi ja mikä onnen tunne kun pääsin vihdoin ylisille nukkumaan. Viimeksi nukuin siellä kesällä 2021.
Nyt pitäisi vielä jotain saada aikaseksi sen jälkeen kun hilasin juhla-astiastot kaupungista mökille. Lisäksi pari 10 litran vesikanisteria oli mukana.
Nyt tuntuu, että taidan laittautua pitkälleen keskipihan lepotuoliin.
Vähemmälläkin touhulla selviää.
19.06.2023 14:29
Onnelisuudella joka näkyy kauneitena kasvoilta oli keskustalun aihe.
Onnellinen on kaunis 😊
17.06.2023 13:28
Tänään väsynyt, mutta onnellinen.
Kumppanini syntymäpäiväväjuhlat vietettiin eilen kauniissa säässä puutarhassamme.
Asumme kaksikerroksisessa rivitalossa.
Alakertaan oli katettu kahvipöytä ja puutarhaan varjoon juomapöytä sekä pöytiä ja tuolija puiden varjoon. Kuumuus ei haitannut, jäät viilensivät ja kahvipöydän herkut olivat alakerran viileissä sisätiloissa.
Tunnelma oli täydellinen. Olen saanut kiitosviestejä pitkin aamua. Yksi mielenkiintoinen keskustelun aihe juhlassa oli, mikä tekee ihmisen onnelliseksi.
Kannustavat, rakastavat läheiset.
Muistetaan kehua läheisiä se kaunistaa ja tekee onnelliseksi.
17.06.2023 12:42
Festarit lie jo haukuttu siirrytään eteenpäin
Heräsin juuri päikkäreiltä. Olin aamulla lääkärin vastaanotolla. Pitää kehaista näitä nuoria tohtoreita, eivät vetoa ikään vaan tutkivat perusteellisesti, sain jatkolähetteen röngteniin.
Ja ohjeita liikkumisen ylläpitoon.
No, nyt keittiön pöydällä on jauhopussukka, leivinjauhoja, sokeria ja kananmunia vain perunajauhot puuttuu. Rasvasin jo kakkuvuokan ja nyt kipasen hakemassa perunajauhoja.
Tule hyvä kakku, älä tule huono kakku.
12.06.2023 13:26
No, mutta festarien järjestäjät vastaavat meluhaitoista ei taloyhtiön vanha pariskunta, joka nauttii lämpöisestä kesäyöstä ja musiikista.
Meille tosin tuli kirje, jossa tarjottiin ilmaislippuja festarialueelle. No, ei me lämmetty.
11.06.2023 12:02
Mistä sinä nyt kirjoitat? Taloyhtiön säännöistäkö?
Siitäkö, että saako narsistit parvekkeella keskiyöllä istua vai siitäkö mihin aikaan narsisti ikäihmisen on mentävä sääntöjen mukaan nukkumaan.
😴😅
11.06.2023 11:57
Huomenta@
Meillä nukutaan silloin kun nukuttaa. En voisi kuvitellakaan nousevani viideltä aamulla.
Oman elämän kertominen saa aikaan nuhtelua.
No, näyttää siltä, että mummot ovat erkaantuneet nuorisosta. En nähnyt ohikulkevia nuoria örveltävämässä.. Näyttää olevan tyyli, että juomatölkit käsissä edetään, jutellaan ja naureskellaan.
Tämä tyyli taas hyödyttää tölkkien kerääjiä. Tummaihoinen mies oli jo yhdentoista maissa illalla kerännyt yhden ison muovisäkin ja pienemmän pussin täyteen tölkkejä ja pulloja.
Mummojen partiopoikia ei siivoustalkoissa näkynyt.
No, tänään aijon siivota ja kukittaa grilliterassin.
11.06.2023 11:00
Mistä olet juttusi keksinyt? Eihän niissä ole päätä ei häntää, "mummon mökin periminen" ja "Hesan japsin auttaminen." No, sitä vanhemmuutten sotkee ihmset ja tarinat keskenään.
Josko kertoisit vain kuinka sinulla nyt menee.
10.06.2023 11:32
Taisin kirjoitaan "parvekefestarimme".
No, kieltämättä empä jaksaisi sukua jatkuvasti
passata, kasvatinhan lapseni yksin ja kunnon miehiä tuli. Samoin kumppanini kasvatti nuorimmat itse, joten samoja kokeneena me viihdytään hyvin nyt keskenämme. Lapset pärjää omillaan.
No, laituri pitää korjata, sen on kuopus luvannut lomallaan tehdä. Esikoinen tulee mökille joskus heinäkuussa. Käy ensin isäänsä moikkaamassa Norjassa.
10.06.2023 11:24
Enhän minä tällä parvekkeella 17-vuotta. Seitsemeentoista vuoteen olen istunut monilla parvekkeilla mm. Hollannin kodin parvekkeella ja kiertänyt mailmaa lännestä itään sekä istunut omalla mökkiterassilla ja kumppanin mökinlaiturilla kesäisin käen kukuntaa kuunnellen.
Rikasta on elämäni ollut, kiitos siitä kumppanilleni.
10.06.2023 09:30
Huomenta siilirouva, olenkin jo ihmetellyt milloin siirryt omanikäistesi palstalle nimimerkilläsi.
Mehän aloitimme kauan sitten syöpäpotilaat palstalla. Et kuitenkaan ole vanhentunut sitten kuudenkymmenen. Vaikka eihän nämä ikärajat ole oleellisia.
Kaunis aamu korvessa. Kainuun musiikkijuhlat jatkuvat tänä iltana, joten parvekefestarimme jatkuu myös.
Tänään esiintyy esim. Lauri Tähkä ja Eerika Fikman.
Hyvää viikonloppua yhdessä tai yksin.
10.06.2023 09:22
Otan osaa.
09.06.2023 21:22
Ei hääpäiviä, ei olla vielä päästy naimisiin ; ))
09.06.2023 21:20
Kun on oltu yhdessä 17-vuotta niin ollaan välillä hiljaa keskenämme ja naputellaan kännykällä milloin minnekin 😊
09.06.2023 20:41
Me jaksetaan hyvin, istutaan parvekkeella, juustolautasen kimpussa, kuunnellaan Kainuun musikkijuhlien tarjontaa. Punaviiniä laseissa.
Kerronpa teille, että tapani ei ole valittaa, sen kumppanikin allekirjoittaa...vaikka olen oikeesti aika vammainen. Kuitenkaan se ei estä minua nauttimasta elämästä ja tästäkin illasta.
Anna Puu aloitti osuutensa ja aurinko palasi taivaalle.
Toivon teillekin kivaa iltaa.
09.06.2023 20:04
No, kävin labrakoneissa, tarkkailin ympäristöä. Odotustiloissa en nähnyt naulakkoja, mutta näytteenottohuloneessa oli ulkovaatteille tila.
09.06.2023 12:36
Hyvää huomenta@
Heräsin juuri, näin unta, kävelin pimeää kujaa. Yhtä äkkiä näin edessäni hirttopuussa roikkuvan miehen, toisessa jalassa saapas toinen jalka paljas. Samassa hirttopuussa roikkui koira.
Laitapuolen kulkija, en katsonut kasvoja.
Niin mitähän tuo kertonnee.
Maailman pahuus tulee olohuoneisiimme joka ilta. Vähempi riittäisi, mutta ei, sitä sanotaan tiedonvälitykseksi. Tiedon, jota emme välttämättä haluaisi tietää.
Haluaisin lukea ja nähdä positiivisia uutisia niin kauan kuin minulle on annettu elämän lahja.
Aurinko pilkottaa, nyt lähden kahvinkeittoon. Joskohan tänään saisin siivottua vaatekomeron.
09.06.2023 09:07
No, iltaa.
Päivä hurahti nopsaan, kävin verikokrissa. Mitä nyt maallikkona ymmärsin viitearvoissa tulokset pyöri. No, maanantaina tapaan tohtorin.
Käväsin myös mökillä, vettä oli tullut ja maa ilo kostea. Katsastin kukat annoin vettä.
Vai kuoli se Kristiinan mies tulipalossa, en tiennytkään kun et vielä ole kertonut
Kerroit vain, että miehesi naapirin emäntä hukkui kaivoon.
Kovasti surit miestäsi, vaikka asuitte erillään ja mikäli oikein muistan, hautajaisinkaan et aikonut mennä.
Eihän ne hautajaiset kivoja ole, mutta tällä ikää useimmin kutsuja tulee kuin kesäjuhliin.
08.06.2023 19:02
Kirjoitan mielipiteitäni asioista, niillä ei ole mitään tekemistä ilkeyden kanssa .
En toivo kenenkään keskustelua herättävän kirjoittajan poistumista. Ikävistäkin asioista voi puhua.
08.06.2023 16:04
Eutanasia, onko se pelastus mielen eheytykseen? Itsemurha repii läheisiä. Eutanasia, tyyneyden lupaus läheisille.
Olen toki kertonut sairaudestani, en siksi, että etsisin päänsilittäjiä, ei ei vaan olen kuvitellut, että voin luoda uskoa sairauksien keskellä taisteleviin.
Iloinen asia on toipua, mutta valittaminen on surullista luettavaa.
08.06.2023 15:51
77 / 371