Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7419
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nojatuolissako+asiat+edellä...höpö+höoö
08.09.2022 13:02
Huomenta+korvesta@
Inhoan+paperitöitä,+ne+on+kuitenkin+tehtävä.+Eli+aamupäivä+meni+käytännön+asioiden+järjestelyissä.+Ajokortin+uusimisen+asiakirjojen+kokoamisessa,+laskujen+maksamisessa,+jne.
Nyt+kun+taas+hurahdin+vesielementtiin+taidan+poiketa+tänään+kylmäkaraistuskeskuksessa.+
On+myös+tapahtunut+kuntoni+paranemista,+johtunee+lääkeannosten+hajautuksesta.+Kortisoniannostuksen+pienentäminen+vaikuttaa+myös+hyvältä+kehossani.
No,+skillaan+kertoi+lopettavansa+nojatuolin.+Huvitti+anon+vuodatus+nojatuoliin.+Liekö+ano+koskaan+kirjoitanut+omista+päivän+puuhista.+Tietty+on+jos+oli+vakiokirjoittaja+anona.
Minä+sentään+yritin+kertoa+omista+touhuistani,+ei+ne+olleet+koskaan+tervetulleita,+vaikka+ne+eivät+poikenneet+muiden+kirjoittajien++viesteistä.+Ihan+normielämää+mikä+luonnehdittiin+asennevamman+vuoksi+ylimieliseksi+rehvasteluksi.+Käsitykset+teksteitäni+kuten+se+uimahallireissuni+kuvaus+meni+Kelan+ilmaispalveluihin+😁
No,+ehkäpä+on+hyvä,+että+keskusteluissa+palataan+keskustelemaan,+eikä+vain+hyvin+suppean+piirin+toistensa+kehumisiin.
Torstai+on+toivoa+täynnä.+Nyt+pitäisi+vielä+keksiä+päivällisruoka.+P.+toivoi+vihanneskeittoa.
Mikäpä+hänessä.
08.09.2022 12:11
No,+jopas+keksit+hajoita+ja+hallitse+teema-aloitukselleni+selityksen+vaikka+hajoitimme+teidät+anot+pois+skillanin+ketjusta,+tiesin,+että+seuraatte+johtajia;;D
07.09.2022 18:31
Siitä+on+aikaa+kun+kävin+uimahallissa,+nyt+kävin.+
Oli+ihana+lillua+lämpimässä+vedessä+ja+jumpata+vedessä+ison+TV.+ruudun+ohjelman+mukaan.+Hierottaa+selkää+ja+hartioita+hierovien+suihkujen+alla.+Istahtaa+saunan+lauteille,+suihkutella,+pukeutua+ja+juoda+kahviossa+iltapäiväkahvit.
Tällainen+päivä+tänään.+Ja+kuten+jo+mainitsin+kuntosalla+ehkäpä+ensi+viikolla.
07.09.2022 18:06
Moiks@
No,+kritiikkiä+tulee+teki+mitä+teki,+mikään+ei+ole+kaikkien+mieleen.+
Aloin+pohtimaan+tuota+sanoihin+takertumiseen,+jonka+Makriina+toi+esille.+
Tapani+on+käyttää+tavanomaista+poikkeavia+sanoja+ja+ne+tulkitaan+tietty+hyökkäyksinä.+Esim.+tänään+käytin+sanaa+"kiviriippa"+ilmeisesti+se+vedettiin+nojatuolin+vetäjälle+tarkoitetuksi+vaikka+se+oli+oma+tulkintani+pitkien+ketjujen+vetämisestä.
Keskiviikko,+lähden+uimahalliin,+sovin+fysioterapeutin+kanssa,+että+kokeilen+erilaisia+itsenäisiä+kuntoilumuotoja+ennen+seuraavaa+tapaamistamme.+Kuntosali+seuraavaksi,+hyvää+kuntoilupäivää+kaikille+kynnelle+kykeneville.
07.09.2022 12:17
Älä+takerru+käyttämiini+mielikuvasanoihin.
07.09.2022 12:07
Demeter@
Se+aloitus+toimi+hallitse+ja+hajoita+tavoitteella,+jonka+asetin+aloitukseeni.+Olihan+Makreena+ja+Paloma+myös+tehneet+omat+aloituksensa+ja+me+kolme+saimme+anot+peräämme+ja+nojatuoli+sai+pienen+huokaisu+taon.+
En+kuitenkaan+halua+vetää+pitlää+kiviriippaa+vaan+hyödynnän+satunnaisia+mielikuvia.
Jospa+nyt+ymmärrät+mitä+aloituksellani+hain.+Hyvä,+että+funtsailit+tarkoitusperiäni,+ne+kun+eivät+aina+ole+sitä+mitä+sinä+kuvittelet.
07.09.2022 11:52
Kuka+niin+on+kirjoittanut,+että+lapsen+pitää+olla+vanhemmilleen+kiitollsuuden+velassa...+sinä
06.09.2022 13:24
No,+en+ole+vaan+sinä+voit+omia+napatittelin.
06.09.2022 13:19
No,+ei+kovin+vanha,+mutta+olet+muuntanut+alkuperäisen+viestini+sisältöä.+
Nythän+syytät+minua,+koska+poikani+piti+huolta+minusta+ja+huolehtimisen+syyn+hänellä+olleen+kasvatukseni+vika.+
Otapa+teistä+selvää+😖
.
06.09.2022 12:45
No,+ei+kolahtanut,+ilman+muuta+luet+vain+viestini+koska+et+tiedä+mitä+muut+ovat+kirjoittaneet.+Lue+nyt+ketju+uudestaan.
06.09.2022 12:34
Luet+näet+vain+minun+viestini,+etkä+syvenny+muiden+viesteihin.
06.09.2022 11:42
Pääsin+hyviin+käsiin+kun+selvisin+pahimmasta.+Käyn+säännöllisesti+KAKS.n+asiantuntijoiden++vastaanotoilla+ja+saan+informaatiota+erilaisista+palveluista+joita+vanhuksille+tarjotaan.+Monet+palvelut+ovat+ilmaisia,+joten+rahan+puutekaan+ei+ole+este+osallistua+erilaisiin+harrastus-ja+kuntoutusohjelmiin.
Niin+ja+perhe+on+tärkeä+selviytymiseen.+Moni+kieltää+taakkana+olemisen+läheisilleen.+Rakkautta+ei+ole+liikaa,+sitä+voi+jakaa.
06.09.2022 09:40
Luin+kommentinne+rikas/köyhä.+Mietin+onko+tämä+sitä+samaa+kuin+vaativa/vaatimaton.+Eli+nostetaan+itsemme+jollekin+kunnioitettavalle+tasolle+köyhien+tai+varakkaiden+joukossa.Esim.+tuo,+että+on+tullut+omillaan+toimeen+ilman+yhteiskunnan+tukia+ei+pidä+paikkaansa.+Olemme+saaneet+koulutuksen,+lapsilisät,+terveyden+huollon+jne...jne+ilmaiseksi+yhteisistä+varoistamme.+
En+ole+ikinä+ollut+köyhä.+Köyhyyshän+on+suhteellisen+pysyvä+olotila.+Tilapäistä+puutetta+lie+itsekukin+jossain+elämän+varrella+kokenut.+Nuorena+Tukholmassa+ollessani+tienasin+hyvin,+mutta+rahat+kuluivat+vaatteisiin+ja+biletyksiin.+Tilipäivän+edellä+syötiin+kaurapuuroa+ilman+voisilmää.+
Ei+se+ollut+köyhyyttä+se+oli+elämän+rikkautta.
Rikkaus+ei+ole+vain+ostokykyä,+eikä+köyhyys+kuivettumista.+
Uskon+tänne+kirjoittavien+olevan+sut'+hyvin+toimeentulevia.+Itse+koen+olevani+herran+kämmenellä,+ei+ole+puutetta,+sähkökuluista+tai+ruuasta.+
Lähden+taas+fysioterapeutin+luokse+saamaan+kuntoutusohjeita.+Kotiin+palattuani+siivooja+on+siistinyt+kotimme.+;+))
05.09.2022 10:54
P.+on+88-vuotias+minä+75-vuotias,+minä+olen+heikompi+kuntoinen+kuin+P.
01.09.2022 12:54
Me+emme+tanssineet+aamuun,+sillä+päivät+ulkona+tekivät+tehtävänsä+ja+illalla+olimme+väsyneitä.+Emme+me+ylellisesti+eläneet,+nautimme+näkemästämme++löytäessämme+kohteen+jota+etsimme+;+)
01.09.2022 12:20
P.+on+ollut+hyvä+kestävyyskävelijä,+nyt+tosin+lonkkaleikkaus+on+hidastanut+ja+lyhentänyt+matkoja.+Ennen+kävelimme+10+-+15+km+matkoja+ulkomaan+matkoillamme+nähdäksemme+kaiken+haluamamme.
Soitin+eilen+sairaanhoitajalle+ja+kysyin+pitääkö+P.n+käydä+kontrollissa+lonkkaleikkauksen+takia.+Ei+tarvitse+jos+ongelmia+ei+esiinny,+oli+vastaus.+Ei+ole+esiintynyt+ja+maanantaina+viemme+rollaattorin+takaisin+sairaalaan.+Kumpikaan+meistä+ei+sitä+enää+tarvitse.+Aloitamme+sauvakävelylenkit.
Jahah...+torstai+ja+syksyinen+koleus+puhalsi+kasvoihini+kun+parvekkeen+oven+avasin.+No,+ei+minua+haittaa+säiden+vaihtelut,+liekö+kun+kuntokin+alkaa+kohenemaan.+Voin+heittää+vuoden+2022+pois+ajatuksistani.+On+tämä+ollut+vaikea+vuosi,+jospa+jatkossa+saisin+parempia.
Tein+lääkeinventaarion,+joten+nyt+Apteekkiin.
01.09.2022 11:46
Sänky,+ruoka+ja+wc+ovat+minulle+itsestäänselviä+asioita,+mikäli+ei+sinulle+niin+mistä+keskusteltaisiin?
31.08.2022 16:11
Huomasin+;+))
31.08.2022 16:05
Jos+kysyit+mimulta+vastaan,+keskustellaan+niitä+näitä+omia+mietteitä+ja+tekemisiämme,+maailmaa+mullistävistä+asioista+voimme+itse+kukin+lukea+lehdistä,+niihin+emme+pysty+täältä+vaikuttamaan.
31.08.2022 15:50
82 / 371