Vapaa kuvaus

🫠

Aloituksia

105

Kommenttia

7419

1. Niinpä,+mitä+voit+asialle+tehdä?
  2. Huomenta@+Skillanille+ja+muille,++tämä+viestini+on+viides+viesti+tähän+ketjuun.+Lukekaa+kaikki+viisi+tekstiäni+ja+kertokaa+mitä+pahaa+niissä+olen+ketjuun+kirjoittanut.+Miksi+Skillan+syytät+minua+siitä,+että+joku+mieleltään+vinksahtanut+seuraa+minua,+sotkien+ketjuasi.+Kumman+pitää+muuttaa+koulua+minun+vai+vainoojani?+Olethan+tuon+hänen+vainon+kokenut+itsekin+ja+siitä+huolimatta+heität+hänelle+karkkeja,+tämän+aamun+viestisi+innostaa+häntä+jatkamaan.Hän+onnistui+jälleen+saamaan+hyväksyntäsi+huseerata+ketjuasi+toimilleen.+Mutta,+mutta+sitä+kynnät+mitä+kylvät,+lainatakseni+näitä+suosittuja+kliseitä.+Lupasin+olla+kirjoittamatta,+mutta+ketjusi+alkoi+täyttyä+mitä+ihmeellisimmistä+oletuksista,+että+kirjoitan+anona.+No,+vielä+kerran,+en+kirjoita.+Minulla+on+kanttia+kirjoittaa+nimimerkeilläni,+en+häviä+mitään.+Samoja+epäilyjään +demeterkin+kirjoitti+eilen+omassa+viestissään,+että+"maalitan"+häntä+anona,+saatesanoin.Kirjoitin+eilen,+että+tapanani+ei+ole+puolustella.+Joskus+on+kuitenkin+tarpeen+oikaista+valheita.Totean+vain,+että+tämä+sinunkin+aamun+avauksesi+kannustaa+minua+ajatukseen+olla+puolustelematta+mitään+koska...Mitäpä+se+hyvejjää.+Kun+olin+jonkun+aikaa+pois+palstalta+lähti+jonkun+mielikuvitus+lentoon+ja+luin+ketjustasi,+että+olen+Hollannissa +Omicron-viirusta+hakemassa+;+)+Kun+tätä+kirjoitan,+ketjussa+on+noin+130+kommenttia+6+poistettua+ja+viisi+minun+kirjoittamaa+viestiä.+Demeter+kirjoitti+toisaalla+tykkäävänsä+huumorista+eritoten+ironiasta+ja+sarkasmista.+Huumori+on+hänen+mielestään+unohtunut+ihmisiltä+täällä+itseään+korostavassa+kulttuurissamme.+No,+se+onkin+sitten+eri+asia+jos+joku+huumorin+muoto+osuu+omaan+nilkkaan.+Kuten+omassa+pläjäyksessäni+toin+esille.(ymmämuu/vappuheila),+mitä+pahaa+siinä+oli,+ovathan+he+toisiaan+arvostavia+ihmisiä.+Naimisissa+tai+eronneita+ei+väliä,+kirjoitusalustahan+tämä+vain.+Lue+noita+anoja+ja+mieti+osuitko+oikeaan+maaliin+itsenäisyyspäivän+virallisessa+avauksessa.+Osui+siten,+että+kommentteja+tulee+kiitettävästi+ja+päässet+huomenna+avaamaan+uuden+ketjun.No,+kiitos+kuitenkin,+että+pääsin+tahtomattani+pilaamaan+104.n +itsenäisyyspäivän+viettoasi.+Hyvillä+mielinhän+minä+täällä+hankien+keskellä,+ei+puutu+mitään+ei+harmita+eikä+kiukuta.+Kohta+aamupalalle+ja+rekien+kimppuun.
  3. Etenin+loogisesti.