Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7419
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No,+en+tunne+kenenkään+muiden+joulun+viettoa,+vastasin+anolle+18.32+ja+hänen+kommentistaan+käsitin,+että+nuket,+nukketalot+eikä+suklaa+ylipäätään+kuulu+heidän+jouluun.
Jokainen+touhuaa+tietenkin+sitä+mikä+lapsia+kiinnostaa.+Minä+pärjään+hyvin+kaikkien+lasten+kanssa,+vaikka+omia+lapsenlapsia+ei+vielä+olekaan.
08.12.2021 20:58
Niinpä,+mitä+voit+asialle+tehdä?
07.12.2021 19:44
Huomenta@+
Skillanille+ja+muille,++tämä+viestini+on+viides+viesti+tähän+ketjuun.+Lukekaa+kaikki+viisi+tekstiäni+ja+kertokaa+mitä+pahaa+niissä+olen+ketjuun+kirjoittanut.+
Miksi+Skillan+syytät+minua+siitä,+että+joku+mieleltään+vinksahtanut+seuraa+minua,+sotkien+ketjuasi.+Kumman+pitää+muuttaa+koulua+minun+vai+vainoojani?+
Olethan+tuon+hänen+vainon+kokenut+itsekin+ja+siitä+huolimatta+heität+hänelle+karkkeja,+tämän+aamun+viestisi+innostaa+häntä+jatkamaan.
Hän+onnistui+jälleen+saamaan+hyväksyntäsi+huseerata+ketjuasi+toimilleen.+
Mutta,+mutta+sitä+kynnät+mitä+kylvät,+lainatakseni+näitä+suosittuja+kliseitä.+
Lupasin+olla+kirjoittamatta,+mutta+ketjusi+alkoi+täyttyä+mitä+ihmeellisimmistä+oletuksista,+että+kirjoitan+anona.+No,+vielä+kerran,+en+kirjoita.+Minulla+on+kanttia+kirjoittaa+nimimerkeilläni,+en+häviä+mitään.+
Samoja+epäilyjään +demeterkin+kirjoitti+eilen+omassa+viestissään,+että+"maalitan"+häntä+anona,+saatesanoin.
Kirjoitin+eilen,+että+tapanani+ei+ole+puolustella.+Joskus+on+kuitenkin+tarpeen+oikaista+valheita.
Totean+vain,+että+tämä+sinunkin+aamun+avauksesi+kannustaa+minua+ajatukseen+olla+puolustelematta+mitään+koska...
Mitäpä+se+hyvejjää.+
Kun+olin+jonkun+aikaa+pois+palstalta+lähti+jonkun+mielikuvitus+lentoon+ja+luin+ketjustasi,+että+olen+Hollannissa +Omicron-viirusta+hakemassa+;+)+
Kun+tätä+kirjoitan,+ketjussa+on+noin+130+kommenttia+6+poistettua+ja+viisi+minun+kirjoittamaa+viestiä.+
Demeter+kirjoitti+toisaalla+tykkäävänsä+huumorista+eritoten+ironiasta+ja+sarkasmista.+Huumori+on+hänen+mielestään+unohtunut+ihmisiltä+täällä+itseään+korostavassa+kulttuurissamme.+
No,+se+onkin+sitten+eri+asia+jos+joku+huumorin+muoto+osuu+omaan+nilkkaan.+Kuten+omassa+pläjäyksessäni+toin+esille.
(ymmämuu/vappuheila),+mitä+pahaa+siinä+oli,+ovathan+he+toisiaan+arvostavia+ihmisiä.+Naimisissa+tai+eronneita+ei+väliä,+kirjoitusalustahan+tämä+vain.+
Lue+noita+anoja+ja+mieti+osuitko+oikeaan+maaliin+itsenäisyyspäivän+virallisessa+avauksessa.+Osui+siten,+että+kommentteja+tulee+kiitettävästi+ja+päässet+huomenna+avaamaan+uuden+ketjun.
No,+kiitos+kuitenkin,+että+pääsin+tahtomattani+pilaamaan+104.n +itsenäisyyspäivän+viettoasi.+
Hyvillä+mielinhän+minä+täällä+hankien+keskellä,+ei+puutu+mitään+ei+harmita+eikä+kiukuta.+Kohta+aamupalalle+ja+rekien+kimppuun.
06.12.2021 09:56
Huomenet+korvesta+Mkr@
Olen+vuosien+varrella+oppinut,+että+en+puolustaudu+en+selittele.++Enkä+enää+pyydä+anteeksi++;+))++Kaikkeen+edellä+mainittuihin++olen+syyllistynyt,+mutta+ajan+saatossa+turhaksi+todennut.
Kaikki+mitä+nimimerkkini+ympärilläni+tapahtuu+luen+ja+hymyilen.
Se+lie+kuten+mainitsitkin+päivän+selvää,+että+kun+itse+kysyy+ja+itse+vastaa+pääsee+haluamaansa+lopputulokseen.+
Kirpakka+aurinkoinen+pakkaspäivä+Korvessa.
05.12.2021 12:29
No,+lue+tuo+rokotusvastaisen+kirjoitus,+siinä+rokottamattomat+lapset+annetaan+kuolla+tauteihin+vedoten+se+on+luonnon+laki.
01.12.2021 14:55
Onko+rokotusvastaisten+toive+lapsikuolleisuuden+nosto+Suomessa?+
Tällainen+ajattelutapa+suosii+vahvoja+miehiä+esim.+pakolaisia,+jotka+esteitä+uhmaten+matkaavat
Suomeen,+jättäen+vaimonsa+ja+lapsensa+kuolemaan+sodan+tai+kulkutautien+keskelle.+
Luonnon+lakia+se+vain+on+vahvat+pärjäävät+heikot+joutavat+kuolla.+Näinkö+ajattelette?
01.12.2021 14:03
Iltaa+Pirre@+
Tämä+palsta+on,+no+olkoon.+On+aika+liittyä+anoihin+;+)
Kyllä+tämä+tästä.
19.11.2021 20:13
Kuule+ei+voi+vähempää+kiinnostaa+kuhan+kirjoitin.
19.11.2021 20:01
Näin+näyttää+käyneen.+Nyt+skillan+uuden+pirtin+kivijalan+muuraukseen+ja+kaikki+rekatut+ja+anot+käsikädessä+soputalkoisiin+pirtin+penkkien+jakoon.+Minä+lupaan+pysyä+poissa+pirtistä.
19.11.2021 19:46
Vituttaako+jos+sanon,+että+ei+osunut+;+)
19.11.2021 19:42
Kiitos,+että+vastasit.+Lakaistaan+maton+alle,+yritetään+olla+kompastumasta.
19.11.2021 19:39
Vittuako+hästäät,+olen+yrittänyt+aijemmin+sopua+Demen+kanssa,+mutta+hän+ei+halua+koska+ei+unohda+jotain+15-vuotta+sitten+sanomaani.
Nyt+on+kysymys+Skillanista+ja+jos+hän+asettuu+samaan+linjaan+demen+kanssa+en+voi+mitään.
19.11.2021 19:37
Etenin+loogisesti.
19.11.2021 18:43
Niin,+miten+kotoutamme+maahamme+tulevat+sotapakolaiset+kun+oman+väen+kanssa+ei+pystytä+rauhaa+solmimaan.++Yksi+oven+raosta+tiiraileva+desantti+;+)
19.11.2021 18:24
No,+sovinnon+etsiminen+ei+nyt+näytä+tulevan+huomioiduksi?+Tottakait+jos+tietäisin+skillanin+facen+lähettäisin+hänelle+yksityisviestin.+Kysyisin+ilman+teitä+välikäsiä,+miten+tämä+meidän+kahden+välinen+ongelma+voitaisiin+ratkaista.
19.11.2021 18:11
Eli,+oletko+sitä+mieltä,+että+kysymykseni+jolla+etsin+ratkaisua+meidän+kahden+välisiin+ongelmiin+selviää+ulkopuolisen+puolustuskannanotolla.
19.11.2021 18:04
Kello+jo+yli+viisi,+ei+herätetä+;+))
19.11.2021 17:42
Nyt+keskustellaan+kannanotoista+ei+puolustamisesta
19.11.2021 17:37
Oletko+sitä+mieltä,+että+skillan+ei+pysty+itse+keskustelemaan?+
Tämä+on+nyt+sitä+keskustelua+jossa+on+vuorovaikutussuhde+ei+vain+paljon+kritisoitu+päivän+avaus+ja+sitten+kerrotaan+kuka+on+mitäkin+saanut+päivän+aikana+aikaseksi+ja+seuraavana+aamuna+päivän+avaaja+vastaa+kenelle+näkee+sen+aiheelliseksi+ja+jos+ei+nää+aiheelliseksi+vastata+kysymykseen+joku+tulee+häntä+auttamaan.
19.11.2021 17:34
Miksi+otat+kantaa+skillanin+puolesta,+jotenkin+niin+tuttua+hommaa.
19.11.2021 17:10
88 / 371