Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7419
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+sinua+seuraa+enenpää+kuin+muitakaan+julkisella+keskustelupalstalla+kirjoittavia.+Aivan+kuin+sinäkin+luen+ja+teen+oman+mielipiteeni+luetusta.
Kerro+nyt+kun+juttusilleni+antauduit+syy+hyökkäyksiisi+osallistuessani+Nojatuolin+ja+Kahvipirtin+kirjoitteluun?+Miksi+koit+minut+mahtailijaksi+ja+kaiken+osaavaksi+ja+tietäväksi+sekä+sinun+viholliseksi?
Olethan+pyytänyt,+että+kirjoittelisimme+tavallisista+asioista+päiviemme+tapahtumista.+Näin+tein,+mutta+anot+ilkkuivat+paskahuusijutuillaan,+et+kuitenkaa+puuttunut+anojen+kommentointeihin+vaan+minun?
Jänskä+kuinka+et+huomaa,+että+nämä+samat+anot+ajavat+ketjujasi+nurin+ja+eivät+hyväksy+sinua+vetäjänä.+
Minä+en+kuulu+heidän+joukkoon,+en+hauku,+en+nuole+ketään+anona.+Miksi+haukkuisin,+tykkäsin+kirjoittaa+ketjuihisi.
Sitäkään+en+ymmärtänyt,+kun+väitit,+että+aliarvioin+vanhoja+ihmisiä.+Kumppanini+on+sinua+vanhempi.+Makriina+on+palstan+helmi,+neutraalikirjoittaja,+jota+ihailen.+Hups,+nyt+poikkesin+periaatteistani,+taisin+kehua.
Mitä+tulee+ylläpitoon,+mitä+enempi+kommentteja+sitä+enempi+mainostuloja.+Ei+ylläpitoa+kiinnosta+yksittäiset+kirjoittajat,+ketjut+tai+poistot,+poistot+suorittaa+robotti+jos+ne+ovat+vastoin+sääntöjä.
Jospa+saisin+vastauksen+kysymyksiini+jään+odottamaan.
19.11.2021 16:03
Viikonloppua+korvesta+😊+
No,+mietin+illalla+kun+luin+ketjuja,+että+mikä+minussa+ärsyttää+kirjoittajia,+miksi+he+kokevat+minut+ylimielisenä.+
Olen+kirjoittanut+kahvipirtissä+elämästäni,+sellaisena+kuin+päiväni+iltaan+kääntyvät.
Se+ei+ole+ollut+sopivaa,+koska+päivittäiset+aktiviteettini+ja+harrastukseni+koetaan+mahtailuna+tai+niitä+pahasti+aliarvioidaan.+
Menin+itseeni,+pohdin.+
Olen+saanut+voimakasta, +luonnettani+myötäilevän+kotikasvatuksen.+Minua+ei+ole+lannistettu+vaan+kannustettu+olemaan+oma+itseni.+
Nöyristely+ja+pokkurointi+eivät+ole+luonteeseeni+kuuluvia+ominaisuuksia.+En+myöskään+jengiydy+sakin+mukana+vaan+kuljen+aina+omaa+tietäni.+
Olen+ylpeä+itsestäni,++kirjoitan+valehteleville+totuuden+vääristelijöille+ylenmältä,+korkeammalta+jakkaralta+😁+
Huumorini+ei+näy+hymiöillä,+mutta+sarkasmini+iskee.
En+myöskään+hyväksy+väärien+tietojen+kirjoittajien+suojelijoita.
19.11.2021 12:55
En+toki+uhriinnu,+luen+kirjoituksia.+En+vedä+herneitä+nenään,+en+ota+tätä+luppoajanvietettä+tosissani.+
Keskustelun+taktiikoista+on+ollut+mainintoja.+Demeter+on+erikoistunut+seuraamaan+minun+keskustelutaktiikkaa.+Minä+taas+skillanin.+Skillan+heittää+"ärsykkeen"+ja+ilmoittaa,+että+ei+jatka+asiasta+enenpää.+No,+avuksi+rientää+skillanin+"assistentit",+jotka+kertovat+mitä+skillan+tarkoittaa.
No,+mikäpä+hänessä.
Minun+kommenttini+nyt+ovat+mitä+ovat+ja+onneksi+niitä+ei+kukaan+ala+puolestani+selkeyttämään,+pieleen+menisi+hyvä+tarkoitus+;))
18.11.2021 21:47
Miksi+sinä+sitä+minulta+kysyt?
+Ei+siinä+ole+minun+kommentteja,+joten+kysy+häneltä+joka+sen+tänne+toi,+joku+ano,+uskoisin..+
No,+en+enää+hämmennä+tätä+soppaa,+sorry+makriina,+häivyn+nyt.
17.11.2021 18:20
Illankorvaa@
On+kai+minunkin+jotain+sanottava.+Josko+saman+sanoman+esille+toisin+kuin+demeter.
"Enkös+minäkin+saa+olla+oma+persoonani+?+Puolustaa+itseäni+ja+vähän+muitakin+?..))
Vai+onko+se+taas+vain+harvain+ja+valittujen+oikeus+?"
Suosittelen+demeterille+avantouintia,+josta+juuri+palasin+kotiin.+Käyn+about+joka+ilta+pulahtamassa+joessa.+Iloisia+ihmisiä+nämä+avantouimarit,+joista+moni+on+löytänyt+avun+kehon+kolotuksiin.++
Sinne+jäisi+sinunkin+lonkkavaivasi+ja+vitut...kset+persoonaani+kontaan.+
Anona+minäkö?+
No,+en+tykkää+olla+ano,+en+saisi+sitä+"kiihkeästi+kerjäämäni+huomiota",+jota+vaille+olen+jäänyt+;+)
Viisaskin+vinksahtaa,+kirjoitti+Veikko+Huovinen+kirjassaan+Sinuhe+egyptiäinen,+josta+myöhemmin+tehtiin+menestys+elokuva,+Tuulen+viemää+;+)
17.11.2021 17:51
Ei+niitä+jaksa+lukea,+ilmeisesti+wikistä+kopioituja.+Liekö+monta+minun+anoa+löytynyt+;+))
15.11.2021 19:31
Tulipa+mieleen,+pitää+muistaa+hakea+auton+perältä+paistinpannu,+jonka+otin+mökiltä+kun+kävin+kukat+kastelemassa.+Kiva+kun+muistutit+;+))
15.11.2021 19:25
olet+riippuvainen+luonne+et+saa+minusta+koskaan+tarpeeksi,+sellaista+luonnetta+sanota+läheisriippuvaksi
"Läheisriippuva+ihminen+takertuu+toiseen+ihmiseen,+jolle+hän+sysää+vastuun+onnellisuudestaan.+Toipuminen+vaatii+itsetutkiskelua."
14.11.2021 19:33
Miksi+ajat+alas+skillanin+ketjun+jos+häntä+ihailet.
Meistähän+se+ei+johdu,+vaan+ano/anoista.
Minulle+on+ihan+hailee+sun+ihnosi,+minä+kun+en+ole+ikinä+tuntenut+inhoa+ihmisiä+kohtaan.
Kerro+miltä+sellainen+tunne+tuntuu?
Yhtenä+sateisena+syksynä+Hollannissa,+kaduilla+oli+paljon+kotilottomia+etanoita,+niitä+kohtaan+tunsin+lievää+inhoa+kun+ne+listiytyivät+kengän+alle.
14.11.2021 19:18
Mietteitä..
Haastava+luonne+päättää+jo+lapsena+mitä+isona+haluaa.+Kuitenkin+aikuisuuteen+kasvaminen+vaatii+monta+välipäätöstä,+jotka+eivät+aina+imartele+haastavaa+luonnetta,+takkiin+tulee,+luonne+on+koetuksella.
Kun+itsensä+haastaja+saavuttaa+tavoitteita,+ne+ei+ikinä+riittä.++Hän+asettaa+aina+uuden+ja++uuden+tavoitteen+jne...tavoitteet+juoksevat+haastavan+edellä.
Häh...mistähän+tämäkin+tuli+mieleeni++olisko+jotenkin+tuttua+;+))
14.11.2021 19:05
Höpöhöpö,+palasi+palstalle+tuomaan+tuon+15-+vuotta+vanhan+jutun,+uskotko+itsekään.
14.11.2021 18:35
Minunkin+tuttu+on+omaishoitaja+eikä+hoidettavalla+ole+muistisairautta,+mutta+hoidettavan+tarvii+syödä,+ruuat+pitää+hakea+kaupasta,+lääkkeet+apteekista,+pyykit+pestä+ja+koti+pitää+siistinä.
14.11.2021 15:55
Iltapäivää@
Yhden+maissa+iltapäivällä+aurinko+tuli+esiin+pilvien+takaa+juuri+sopivasti+kun+ajelimme+hautausmaalle.+Porukka+oli+liikkeellä,+mikäpä+oli+ollessa+-1C+ja+aurinko+paistoi+mäntyjen+takaa.
+Ostimme+viimeviikolla+Haltin+nastakengät,+olivat+tänään+tarpeen.+Palasimme+kotiin,+mutta+teimme+vielä+sauvakävelylenkin+läheisessä+puistossa.
Arvon+tässä+lähtisko+pulahtamaan+jokeen,+saunakin+lie+jo+käytössä.+
Paloma@
Tuo+Maduizan+juttu,+voisit+hieman+raottaa+kyseisen+henkilön+syyntakeisuutta.
14.11.2021 15:49
Tein+piiitkän+sauvakävelylenkin,+kovasti+on+sillä+aikaa+tuuletusikkunat+narisseet.
Kahvipirtti+on+kiva+paikka+jutustaa+jokapäiväisiä+asioita.+Mutt..mutta...
Ei+tämä+toimi+näin,+että+yhtä+kirjoittajaa+massiivisesti+pois+ajetaan+ja+valheita+levitellään+
Kuten+joku+osaava+lukija+on+ymmärtänyt,+vain+yksi+on+kaiken+takana,+mutta+vuosien+jankutuksella+hän+on+vetänyt+mukaansa+muutaman+ja+nyt++myös+skillanin.
Olen+rehellinen+enkä+lääryä.+Ja+jos+joku+ei+osaa+oikein+lukea+niin+selvennän,+kirje+on+skillanille.
Hän+on+tämän+ketjun+emäntä+ja+emännällä++on+vastuita.+Ei+hän+voi+piiloutua++anon+selän+taakse.
13.11.2021 14:12
Avoin+kirje+skillanille,+jäi+tarkistamatta+kirjoitusasu.+;+)
13.11.2021 11:33
Avoin+kirje+Slkllanille.
Kysysin+eilisen+12.11.21+päivän+avauksesi+jälkimainingeista,+miten+on+oletko+tyytyväinen+lopputulokseen?+Tunnetko+olevasi+hyvä+ja+onnistunut+ryhmän+vetäjänä?+
Pystytkö+kokoamaan+yhteenvedon+siitä+mitä+hyvää+ja+mitä+mahdollista+pahaa+sait+eilen+aikaan.+
Kirjoitit....+
"Uskonkin+palstalla+kävijöiden+olevan+fiksua+ikänsä+tuomaa+kokemusta+omaavia.+
muutaman+esille+pyrkivän+kirjoittajan+panosta+laskematta."+
Ilmestyihän+niitä +odottamiasi+"fiksuja"enemmän+kuin+osasit+ehkä+odottaa.+Kielenkäytössä+toki+olisi+ollut+parantamisen+varaa,+mutta+näihin+kahteen+verrattuma,+huomattavasti+
parempia.+
kirjoitit..+
"Korpikirjailija+on+minut+monessa+yhteydessä+nimitellyt+tyhmien+joukkoon+ja+kieltänyt+jopa+itselleen+vastaamasta."+
Olen+pyytänyt+sinua+olla+mainitsematta+nimimerkkiäni+aamun+avauksessa.+Toivon,+että+eilinen+nimimerkkini+tuominen+avaukseen+todistaisi+sinulle+syyn+miksi.+
En+ole+kieltänyt+sinulta+vastaamasta+kommentteihini,+mutta+eihän+se+ole+edes+mahdollista.+Avauksen+jälkeen+poistut,+etkä+osallistu+enää+keskusteluun.+
Mainitsit+myös...+
Pelkäät+jääväsi+tappiolle,+no+jos+keskustelusi+kanssani+estää+pelko,+ei+tilanne+parane+ainakaan+niin,+että +hyökkäät+puolustaaksesi+itseäsi.+
Jatkan..+
kirjoitit....+
"Jos+kirjoittajan+pitää+toisia+halventamalla+yrittää+itseään+ja+taitojaan+esiin+nostaa,+on+syytä+seurauksista+katsoa+peiliin".+
Enhän+minä+osaa+norjalaispaitaa+kutoa,+enkä+lasitöitä+tehdä,+enkä+ikinä+saisi+sängynpeittoa+virkatuksi.+On+paljon+käden+taitoja+joita+en+hallitse.+
Olen+huumorilla+höystäen+kirjoittanut,+että+muut+tekee+mitä+osaavat,+minä+teen+mitä+haluan.;+))+Sitä+mitä+en+osaa+en+näe+syytä+esiin+tuoda.+
Kirjoitit...+
"Tiedän,+että+hänen+on+vaikea+myöntää+sanomisiaan,+mutta+kaiken+sanomansa+voi+tarkistaa,+niin+halutessaan."+
Olen+sulkenut+profiileistani+kommentointien+näkymisen+muille+kuin+itselleni.+Minun+on+helppo+tarkistaa+sanomiseni.+
Yleensä+ennen+kuin+painan+lähetä+nappulaa+olen+lukenut+tekstin+useampaan+kertaan+funtsinut+ja+muuttanut+kieliasua+ja+yrittänyt+karsia+kirjoitusvirheitä.+
Nämä+pitkät+pohdiskelut+kirjoitan+ensin+omaan+muistioihini,+joista+ne+kopioiden+ja+liittäen+siirrän+ketjuihin.+
Lopuksi.+
Seisot+eturivissä+olet+kahvipirttiketjun+vetäjä.+
Älä+loukkaa+ketään,
älä+lajittele+kirjoittajia,+
ole+objektiivinen,+
pysy+oikeudenmukaisena,+
osaĺlistu+keskusteluun. +
Ole+tasapuolinen+johtaja.
Ole+jämäkkä,+usko+itseesi.
13.11.2021 11:31
Moi+Pirre@
Jekaterinburgiin++johtaa+isäni+jäljet+sukututkimuksen+mukaan.+
Äitini+suku+sukunimen+perusteella+voisi+päätellä+tulleen+Idästä.+Ei+tutkittu.
Lasteni+geenit+lienevät+monipuolisemmat,+heidän+mummonsa+kautta.+Mummon+esivanhempain+polut+kulkivat+Saksasta+Viipurin+kautta+Kymenlaaksoon.
Olen+enempi+kiinnostunut+lasteni+juurista+kuin+omistani,+jotka+about+tiedän.+Odottelen+jahka+innostuvat+ottamaan+selvää+;+)
13.11.2021 11:11
Ano+21.01+
Ymmärrät+varmaan,+että+minun+kannustajat+kommentoivat+anoina+juuri+tällaisten+kommenttien+vuoksi.+Arvostan+makriinaa+hän+on+puolueeton,+ymmärtää+tekstit+oikein+ja+uskaltaa+kirjoittaa+nimimerkillään.
Hyvää+yötä.
12.11.2021 21:59
Sen+minäkin+haluan+tietää+ja+näistä+etu-ja+takariviläisistä+kirjoittaa+pääsääntöisesti+Demeter.
12.11.2021 11:42
Tunteellinen+siili+
Oi,+sanoi+siili,
olen+tunteellinen+siili,
olen+hyvä,+kiltti,+hellä.
Ja+kenelläpä+kellä
on+vastaansanomista?
Se+vain+on+surullista,
että+piikkikuoren+alla
siilin+hellyys+piili.
Kirsi+Kunnas
Huomenta@+
Kuten+illalla,+pitkän+anojen+"keskustelun"+jälkeen+aiheesta+korppis,+kirkoitin+jatkan+näitä+"törkeitä"+kommenttejani".
Luin+juuri,+että+palstaikäni+nousi+neljä+vuotta+alkuperäisestä.+Nousukautta+eletään+lastenikin+ovat+leski-ikäisiä+ja+kumppanini+jo+100-+vuotias.+iIkeyksissä+tehtyä+suurentelua,+joku+eilen+kirjoitti,+moni+vanha+ihminen+uskoo+valheet.+Näin+on+käynyt+myös+sinun+skillan+kohdalla.+Ei+se+tarkoita,+että+olisit+tyhmä,+olet+vain+harhaanjohdettu.
Kukaan+vakiokirjoittaja+ei+ole+ketjua+minun+takia+jättänyt+vaan+minua+seuraavan+sairaan+ihmisen+aiheuttaman+sekasorron+vuoksi.+En+siis+vaihda+koulua+hänen+takia,+turha+edes+kuvitella.+
Heitit+tulta+anojen+nuotioon,+ei+toivoakaan,+että+syntyisi+leppoisaa++keskustelua+joulukoristeiden+tekemisestä.+Niin+moniko+ano+on+ollut+kiinnostunut+lasitöistäsi?+
Minä+olin.
No,+ei+haittaa,+euraan+pinterestiä,+sieltä+sain+yhden+kivan+lasi-idean.
Seuraan+mielenkiinnolla+alkavaa+"keskustelua".
Lähden+pian+selkä-hartia+hierontaan,+pistäydyn+mökillä+hakemassa+lisää+luonnon+askartelutarpeita+nyt+teen+hautakransseja.
12.11.2021 10:58
89 / 371