Vapaa kuvaus

🫠

Aloituksia

105

Kommenttia

7419

1. En+sinua+seuraa+enenpää+kuin+muitakaan+julkisella+keskustelupalstalla+kirjoittavia.+Aivan+kuin+sinäkin+luen+ja+teen+oman+mielipiteeni+luetusta.Kerro+nyt+kun+juttusilleni+antauduit+syy+hyökkäyksiisi+osallistuessani+Nojatuolin+ja+Kahvipirtin+kirjoitteluun?+Miksi+koit+minut+mahtailijaksi+ja+kaiken+osaavaksi+ja+tietäväksi+sekä+sinun+viholliseksi?Olethan+pyytänyt,+että+kirjoittelisimme+tavallisista+asioista+päiviemme+tapahtumista.+Näin+tein,+mutta+anot+ilkkuivat+paskahuusijutuillaan,+et+kuitenkaa+puuttunut+anojen+kommentointeihin+vaan+minun?Jänskä+kuinka+et+huomaa,+että+nämä+samat+anot+ajavat+ketjujasi+nurin+ja+eivät+hyväksy+sinua+vetäjänä.+Minä+en+kuulu+heidän+joukkoon,+en+hauku,+en+nuole+ketään+anona.+Miksi+haukkuisin,+tykkäsin+kirjoittaa+ketjuihisi.Sitäkään+en+ymmärtänyt,+kun+väitit,+että+aliarvioin+vanhoja+ihmisiä.+Kumppanini+on+sinua+vanhempi.+Makriina+on+palstan+helmi,+neutraalikirjoittaja,+jota+ihailen.+Hups,+nyt+poikkesin+periaatteistani,+taisin+kehua.Mitä+tulee+ylläpitoon,+mitä+enempi+kommentteja+sitä+enempi+mainostuloja.+Ei+ylläpitoa+kiinnosta+yksittäiset+kirjoittajat,+ketjut+tai+poistot,+poistot+suorittaa+robotti+jos+ne+ovat+vastoin+sääntöjä.Jospa+saisin+vastauksen+kysymyksiini+jään+odottamaan.
  2. Avoin+kirje+Slkllanille.Kysysin+eilisen+12.11.21+päivän+avauksesi+jälkimainingeista,+miten+on+oletko+tyytyväinen+lopputulokseen?+Tunnetko+olevasi+hyvä+ja+onnistunut+ryhmän+vetäjänä?+Pystytkö+kokoamaan+yhteenvedon+siitä+mitä+hyvää+ja+mitä+mahdollista+pahaa+sait+eilen+aikaan.+Kirjoitit....+"Uskonkin+palstalla+kävijöiden+olevan+fiksua+ikänsä+tuomaa+kokemusta+omaavia.+muutaman+esille+pyrkivän+kirjoittajan+panosta+laskematta."+Ilmestyihän+niitä +odottamiasi+"fiksuja"enemmän+kuin+osasit+ehkä+odottaa.+Kielenkäytössä+toki+olisi+ollut+parantamisen+varaa,+mutta+näihin+kahteen+verrattuma,+huomattavasti+parempia.+kirjoitit..+"Korpikirjailija+on+minut+monessa+yhteydessä+nimitellyt+tyhmien+joukkoon+ja+kieltänyt+jopa+itselleen+vastaamasta."+Olen+pyytänyt+sinua+olla+mainitsematta+nimimerkkiäni+aamun+avauksessa.+Toivon,+että+eilinen+nimimerkkini+tuominen+avaukseen+todistaisi+sinulle+syyn+miksi.+En+ole+kieltänyt+sinulta+vastaamasta+kommentteihini,+mutta+eihän+se+ole+edes+mahdollista.+Avauksen+jälkeen+poistut,+etkä+osallistu+enää+keskusteluun.+Mainitsit+myös...+Pelkäät+jääväsi+tappiolle,+no+jos+keskustelusi+kanssani+estää+pelko,+ei+tilanne+parane+ainakaan+niin,+että +hyökkäät+puolustaaksesi+itseäsi.+Jatkan..+kirjoitit....+"Jos+kirjoittajan+pitää+toisia+halventamalla+yrittää+itseään+ja+taitojaan+esiin+nostaa,+on+syytä+seurauksista+katsoa+peiliin".+Enhän+minä+osaa+norjalaispaitaa+kutoa,+enkä+lasitöitä+tehdä,+enkä+ikinä+saisi+sängynpeittoa+virkatuksi.+On+paljon+käden+taitoja+joita+en+hallitse.+Olen+huumorilla+höystäen+kirjoittanut,+että+muut+tekee+mitä+osaavat,+minä+teen+mitä+haluan.;+))+Sitä+mitä+en+osaa+en+näe+syytä+esiin+tuoda.+Kirjoitit...+"Tiedän,+että+hänen+on+vaikea+myöntää+sanomisiaan,+mutta+kaiken+sanomansa+voi+tarkistaa,+niin+halutessaan."+Olen+sulkenut+profiileistani+kommentointien+näkymisen+muille+kuin+itselleni.+Minun+on+helppo+tarkistaa+sanomiseni.+Yleensä+ennen+kuin+painan+lähetä+nappulaa+olen+lukenut+tekstin+useampaan+kertaan+funtsinut+ja+muuttanut+kieliasua+ja+yrittänyt+karsia+kirjoitusvirheitä.+Nämä+pitkät+pohdiskelut+kirjoitan+ensin+omaan+muistioihini,+joista+ne+kopioiden+ja+liittäen+siirrän+ketjuihin.+Lopuksi.+Seisot+eturivissä+olet+kahvipirttiketjun+vetäjä.+Älä+loukkaa+ketään,älä+lajittele+kirjoittajia,+ole+objektiivinen,+pysy+oikeudenmukaisena,+osaĺlistu+keskusteluun. +Ole+tasapuolinen+johtaja.Ole+jämäkkä,+usko+itseesi.
  3. Moi+Pirre@Jekaterinburgiin++johtaa+isäni+jäljet+sukututkimuksen+mukaan.+Äitini+suku+sukunimen+perusteella+voisi+päätellä+tulleen+Idästä.+Ei+tutkittu.Lasteni+geenit+lienevät+monipuolisemmat,+heidän+mummonsa+kautta.+Mummon+esivanhempain+polut+kulkivat+Saksasta+Viipurin+kautta+Kymenlaaksoon.Olen+enempi+kiinnostunut+lasteni+juurista+kuin+omistani,+jotka+about+tiedän.+Odottelen+jahka+innostuvat+ottamaan+selvää+;+)