Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7420
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kysäise+samalla+tykkääkö++vetäjä+minun+haukkujista+ja+saako+he+jäädä?
06.11.2021 14:48
Niinkö+olen+tehnyt,+muita+asiakkaita+haukkunut;+))+Miksi+he+eivät+vaihda+kahvilaa?
Kerra+kenelle+olen+kade?
Kysy+aloittajalta,++kumpi+lähtee+politiikka+vai+minä.+Uskon+kuitenkin,+että+hän+lakaisee+kysymyksesi+maton+alle+;+))
06.11.2021 14:22
Minulla+oli+miespuolinen+opettajakollega,+jonka+kysymykset+olivat+esittämäsi+laatuisia.+No,+suhtauduin+huumorilla+sillä+noihin+aikoihin+ei+tunnettu+metoota.
06.11.2021 14:04
Heti+poistun+jos+skillan+on+samaa+mietä+kanssasi,+että+minun+on+poistuttava+ja+persupolitiikka+jääköön.
06.11.2021 13:38
Eilen+illalla+nautimme+kulttuuripläjäyksestä+Kajaanin+kaupunginteatterissa.+
Mukaansa+tempaava+musiikkin+ja+tanssin+keinoin+toteutettu+Zorron+tarina.+
Zorro+oli+oikeamielinen+aikansa+politikko,+köyhien+puolustaja+ja+vääryyden+vastustaja+sai+aikaan+muutoksia,+toisin+kuin+tänne+kahvipirtin+nurkkiin+pesiytyneet+politiikan+suunsoittajat,+joilla+ei+ole+kenellekään+mitään+annettavaa.
Uskon,+että+suurin+osa+vakikirjoittajista+lukee+päivän+lehtiä+ja+seuraa+sekä+Suomen,+että+maailman+politiikkaa.
Ai+niin+se+on+kekripyhä,+pitää+käydä+viemässä+kynttilät+haudoille.+Jotenkin+pääsi+yllättämään,+en+ole+edes+havukranssia+aikaan+saanut.+
Illalla+Kajaanin+linnanraunioiden+kupeessa+on+kaikenkansan+kekrijuhla.+Olkipukki+syttyy+tuleen,+valaisten+pimeää+iltaa.+Kajaanijoen+molemmin+puolin+on+erilaisia+oheistapahtumia.+On+kai+sitäkin+näytelmää+käytävä+katsomassa+ennen+saunailtaa.+
Kekriä+;+)
06.11.2021 12:36
Päivä+yli+puolen,+kohta+jo+pimeä+laskeutuu.+
Aloitin+päiväni+heti+aamusta+risusavotalla.+Luotto+metsuri+hääräsi+tontillani,+pätkien+pari+koivua+pölkyiksi+sekä+pinoten+pötkityt+pölkyt+suojaan.+Kannonpoistojyrsijä+teki+sileää+syysmyrskyssä+kaatuneen+koivun+kannosta.+Itse+keräsin+risuja+ja+haravoin+kasaan.+Nyt+voi+talvi+tulla+;+))
Kotiin+ajelin+kirpputorin+kautta.+Ostin+värikkäitä+kaulaliinoja+3+kpl/1+e.+Kaulaliinoista+askartelen+joulujutskoja.+Valmistin+eilen+keramiikassa+kuusi+joulutonttua,++yhden+isomman+noin+12+cm+ja+viisi+pienempää+noin+7+cm.
Jätin+reijät+pienien+tonttujen+käsien+kohdalle.+Kädet+ompelen+huivista+leikkaamistani++raidallisista+kangassuikaleista.+Asettelen+valmiit+tontut+käsi+kädessä+toinen+toisiinsa+liitettyinä+ikkunalaudalleni.+Isommalle+tontulle+teen+narujalat,+joihin+liimaan+keraamiset+tossut.
Jostain+luin,+että+marraskuu+on+vuoden+pisin+kuukausi,+no+jaa+nyt+jo+5.+päivä+ja+vastahan+kuun+taittui.
Kyllä+oli+taas+kiva+fiilis+illalla+kun+palasin+avannon+kautta+kotiin.+
Tänä+iltana+kulttuuripläjäys+;+)
Viikonloppuja+🎅
05.11.2021 13:01
Rookotusvastaiset+kampanjat+ovat+hyvin+organisoituja,+jopa+johdettuja.+
Esim.
Kainuun+Sanomissa+on+päivittäin+kysymys,+johon+voi+vastata+netissä+joko+kyllä+tai+ei.
Tänään+kysymys+oli,+Pitääkö+hoitohenkilökunnalle+määrätä+pakkorokotus.
Vastauksia+tuli+2011+joista+78%+vastasi+ei+ja+22%+kyllä.
Kainuun+Sanomien+päivittäinen+kysely+kerää+keskimäärin+noin+450+vastausta.
04.11.2021 19:01
Aloittajalle..ei+ole+eroa+normaaliajassa+tai+laatuajassa.
04.11.2021 11:46
No,+olen+eronnut+äiti,+joka+kasvatti+jälkeläisensä+sanotaanko+lähes+kokonaisvaltaisesti+yksin.+Olimme+triangeli,+tiivis+kolmen+hengen+perhe.+Lapset+mukana+arjessa+ja+juhlassa.+Lomat+vietimme+tiivìsti+yhteisten+harrastusten+parissa.+
Jälkikäteen+ajateltuna+nuo+ruuhkavuodet+olivat+hyvää+laatuaikaa.
Nyt+laatuajan+koen+itseni+hemmotteluna,+annan+aikaa+itselleni,+silloin+huolehtijan+roolini,+unohtuu,+minusta+huolehditaan.
Tuli+mieleen+Maslow’n+tarvehierarkia,+joten...
uskoisin+laatuaikani+tänään+olevan+itsensä+toteuttamisen+tarpeiden+tasolla.
04.11.2021 11:44
Ei+se+niin+mennyt,+älä+kirjoita+omaa+versiotasi.
Ystävättäreni+työskenteli+kansanedustajan+avustajana++2000-luvun+loppupuolella.
Hän+sanoi,+että+kun+hän+avaa+pullon+korkin+hän+sulkee+puhelimen.
Eilen+illalla++pistin+puhelimen+latauksee+ja+avasin+TV.n.
Olet+kiero+ja+ruokit+vääryyttä.+Valehtelet+ja+kirjoitat+perättömiä.
31.10.2021 12:02
Kun+vastaan+kommemttiisi,+käyttäen+omia+sanojasi,+kannattaisiko+perustaa+oma+ketju+jne.+niin+en+olekaan+kykenevä+keskustelemaan.
Ei+kannata+ruvetakaan+kivireen+vetäjäksi+vaikka+olisi+aikaakin.+Onhan+tuo+jo+nähty.
No,+mutta+menoksi,+mitä+vielä+odotat,+lauantai+ilta+ja+no+joo+;+))
30.10.2021 19:08
Skillan+aloitti+sättimisen+jo+aijemmassa+ketjussa+koska+ei+ymmärnyt+kommenttiani+ynnämuulle.+Ynnämuu+ei+ollut+moksiskaan,+mutta+hänen+puolestaan+loukkaantuivat+skillan+ja+Demeter+kera+anojen.
Miksi+sinä+et+perusta+omaa+ketjua+esim.+Me+lahjattomat.+Ketjuun+tulisi+näin+uskon+ryntäys+mitä+se+hyövää+porukkaa.
30.10.2021 18:22
"Koitahan+rauhoittua.+Näyttäisi+olevan+mania+päällä."+kuten+kirjoitit.
30.10.2021 17:48
Huumori+on+taitolaji+se+on+kuin+tanssisi+veitsen+terällä,+joku+ymmärtää+sinä+et.
30.10.2021 17:13
On+ollut+motiivia+sillä+tykkään+kirjoitella+arkisista+asioista,+en+enää+jaksa+pohdiskella+elämän+syntyjä+syviä,+enkä+kaivella+sielunelämän+laatikoita.
Ongelma+on+siinä,+että+arkiset+puuhasteluni+ovat+joidenkin+mielestä+omituisia+koska+ne+koetaan+itseni+liiallisena+esiin+tuomisena.+En+osaa+nöyristellä+ja+enkä+kehua.+Kannustaa+kuten+peitellen+kehumisia+kuvataan.
30.10.2021 17:08
Tänne+vain+joukkoon++tappelemaan,+ota+jotain+kättä+pidempää,+jotta+jos++jäät+alakynteen+on+millä+huitoa.
30.10.2021 16:30
Ei+sinussa+ole+stalkattavan+ainesta,+olet+lörpöttelet+kaikki+yksityiselämäsi+asiat+ihan+itse+ja+ne+ovat+kaikkien+lukijoiden+stalkattavissa.+
Mee+jo+maate,+kohta+kello+on+17.00.
30.10.2021 16:25
Omat+taiteilijaystäväni+ovat+noin+25-vuotta+nuorempia+kuin+minä.+Meillä+synkkää+hyvin+yhteen,+edustamme+kukin+omaa+tyyliämme+niin+keramiikan+teossa+kuin+siveltimien+vedoissa.
Minimaailman+harrastajat+ovat+ikäryhmää+16+-+85-vuotiaita+miehiä+ja+naisia.
Ymmärn+toki,+että+me+kirjallisesti+lahjakkaat+joksi+itsenikin+lasken+olemme+kilpailuhenkiä.+Kilpailemme+keskenämme+kuka+saa+parhaiten+iskettyä+muilta+tekarit+kurkkuun.
No,+leppoisaa+lauantai-iltaa,+saunat+päälle,+kilpailkaamme+tänä+iltana+löylynlyömän+tittelistä+sen+saa+hän,+joka+istuu+kauimmin+löylyjen+välissä++piha-patiolla+tai+jos+ei+ole+patiota,+ulkoportailla.
30.10.2021 16:19
Olet+omaksunut+me-muodon.+
Osumiako+yrität,+joilla+riitaa+haastaa.++Sehän+tässä+huvittaakin.
Jätä+minut+aloituksissasi+mainitsematta,+olen+ennenkin+pyytänyt,+en+tarvitse+kehujasi,+en+ohjeitasi.++En+ole+massan+mukana+kulkija+enkä+kehujen+kalastaja+saati+holhouksen+alainen.
Ulkona+oli+happirikas+sää+kun+päivittäisen+sauvakävelylenkin+tein,+hain+samalla+sunnuntain+päivällisraaka-aineet.+Naudan+maksaa,+teen+maksapihvejä+punaviini-+hunajakastikkeessa,+lisuna+perunasosetta+ja+puolukkasurvosta.
Tänään+jääkaapin+loppuja+päivällisellä+ja+illalla+saunan+jälkeen+Elämäni+Biisiä+katsellessamme+paahtoleipäkolmioita,+savulohitäytteellä.
Hyvää+lauantai+iltaa+;+((
30.10.2021 15:48
Olen+saanut+nivelvaivat+hallintaan+Glucosamin+1,5+g+oraaliliuoksella.+Kymmenen+vuoden+kokemuksella+voin+sanoa+on+auttanut+polviin+ja+ranteisiin+sekä+sormiin.+Välillä+söin+miedompia+tabletteja,+nyt+taas+reseptillä.+1,5+g/vrk.+Eron+huomaa.
29.10.2021 20:20
91 / 371