Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7420
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No,+jos+haluatte+pilata+tämänkin+skillanin+ketjun+voin+tässä+joutessani+auttaa.
Minä+olen+kirjoittanut+kymmeniä+skillanin+ketjua+kannustavia+kommentteja,+mutta+tässä+nyt+pääsi+käymään+niin,+jotta+tein+tyhjää+työtä.+
Epärehelliseksi+olen+nyt+skillaninkin+taholta+leimattu.
Ei+kun+pipaapiipaa...🤭
15.10.2021 18:08
Lue+ja+ymmärrä.+älä+vääristele.
15.10.2021 18:02
Taitaa+joku+muu+nyt+seota,+ilmoitan+jos+menen+puskaan+🤗++mutta+tässä+ketjussa+kirjoitan+omnalla+nikilläni++nyt+ja+jatkossa.
15.10.2021 17:12
Moni+pieni+lapsonen+elää+kaksikielisissä+kodeissa+oppien+molempien+isän+ja+äidin+kielet+täydellisesti.+Oppivat+rakastamaan+kahta+maata,+kahden+eri+maan+mummoja+ja+pappoja,+oppivat+kshden+kulttuurin+tapoja+jne.+niin+yksinkertaista+se+on.
Mutta+mistäpä+sinä+tuota+tietäisit.
14.10.2021 23:15
Tuskinpa+kieley+sinulta+sujuu+kun+olisit+ajamassa+ukkosikin+pois+jos+hän+uskaltaisi+jotain+sanosi+vieraalla+kielellä.
14.10.2021 23:11
Ei+kielitaidoton+ymmärrä+kuin+omaa+kieltään.
14.10.2021 23:05
Ymmärrän+toki,+että+tarkoitat+minua+ja+kuten+demeter+kirjoitti+70-vuotiaat+"nurkanvaltaajat"+on++rajattu+pois.+
Joten+totean+huumorinkukkanen+silmäkulmassa..pitäkää+tunkkinne.😊
14.10.2021 21:30
Iltaa@
Olemme+siirtymässä+normaaliin.+Olimme+kuuntelemassa+Jazzia+ravintola+Sulossa.
Tapaksia+ja+punkkua+ja+hyvää+seuraa.
Pikkujoulunviettoa+suunnittelimme+ystäviemme+kanssa+jahka+he+lastenlasten+hoitojaksojen+välissä+ehtivät.
Kävin+heittämässä+yhdessä+välissä+anona+pökyä+tähän+pesään+ja+hyvin+tehosi+😁+Se+tuo+itsekehu+tehoaa+negatiivisesti,+mutta+itsensä+mollaamaaminen+tehoaa+positiivisesti+js+vaatii+roimasti+huumorintajua.
Nyt+suurennuslasit+esiin,+ketkä+meni+halpaan🤣
14.10.2021 21:18
Hyvää+iltaa@
Oli+jännä+päivä,+aurinko+paistoi+ja+välillä+tuli+kylmää+tihkusadetta.+Sain+kuitenkin+mökin+pihan+lehtikasat+hilattua+pressun+avulla+varastorakennuksen+takana+olevaan+poukamaan,+jota+täytän+toivossa+valloittaa+lisämaata+tontilleni.+Mökkitiellä+oli+vilkasta.+Ökytalon+perustuksia+täytettiin.+No,+ei+haitannut,+mutta+varoa+piti+kun+ajoi+mökkitietä,+että+ei+tule+iso+kuorma-auto+samaan+aikaan+kapealle+tielle.
Kaupan+kautta+palasin+kotiin+ruuanlaittoon+ja+lakanapyykin+viikkaukseen.+Nyt+huilaan,+kohta+napsautan+saunan+päälle+ja+paistan+vielä+muutaman+tortun,+omena/vanilja/sitruuna+sekä+omenasosetta+väliin,++siis+vihje+teille,+jotka+voisitte+ajatella+luumun+sijaan+jotain+torttujen+täytteeksi.
Tällainen+juttu.
13.10.2021 18:55
Sadisteille+riittää++masokisteja+😂
13.10.2021 12:37
No,++sinähän+valehtelet+niin,+että++korvasi+heiluu...
"Tosiasiaan+on,+että+suurinta+osaa+ei+teidän+jutut+kiinnosta+pätkääkään,+ei+vaan+viihdytä+tässä+käräjätuvassa."
Kaikissa+ketjuissa+olemme+keskustelun+keskipisteenä.+Kaikki+aijemmin+kirjoittamamme++julkaistaa+niiden+henkisten+kykyjen+mukaan+kuin+kukin+ne+ymmärtävät+ja+jopa+joka+päivä,+kerran+tunnissa,+aamu+varhaisesta+ilta+myöhään+joskus+yösydänäkin.
En+välttämättä+haluaisi+olla+noinkin+paljon+tikun+nokassa.
13.10.2021 12:33
Olisko+kuitenkin+kysymys+keskustelupalstasta,+jossa+kerron+tavan+elämästäni++ja+ongelmien+ratkaisuista+kahden+eri+kulttuurin+välissä..
13.10.2021 12:25
Ei+ole+omistusasuntoni,+mutta+on+valtakirja+toimia+osakkeenomistajan+etujen+asianajajana.
Onko+väärin?+Näkisitpä+kuinka+hyvin+pidän+tästä+asuntoosakkeesta+huolta.+Tyttö+tulee+viikonlopulla+ja+olen+varma,+että+ihastuu+alakerran+WC.n+uudesta+ilmeestä.
13.10.2021 12:21
Keksin+uuden+jutskan+jolla+vedän+teitä+tiukemmin++perässäni,+ihan+siksi,+että+ette+pääsisi+irti+pakkomielteistänne.++
Kommentoin+myös+puskasta.+Nyt+sitten+silmat+tärkkana,+minkä+puskan+takana+olen+🤭
Leikki+jatkukoon.
13.10.2021 12:11
Jatkan+eilistä+tekstiäni..anolle+22.32
Ketjun+aloittaja+kysyi+mahtuuko+joukkoon.+Mahtuuhan+tänne,+tilaa+on.
Miten+aloittajan+kysymykseen+reagoidaan+on+jokaisen+omassa+vallassa.
Esitä+jotain+omantakeista+joko+avaukseen+tai+kommentteihin+joissa+käsitellään+palstan+tilaa+ja+koeta+keksiä+mikä+auttaisi+sopuun.+Jos+ei+ole+mitään+ehdotettavaa+tilanteen+laukaisemiseksi,+muuta+kuin+osoittaa+sormella+toisia,+on+parempi+olla+hiljaa. +Sota+ei+ikinä+lopu+jos+osoitetaan+syyllisiä+ja+ollaan+hätistelemässä+heitä+pois.+
Aloitus+pitää+alustaa+mielenkiinnon+mukaan. +Täällä+on +esim.+kirjallisuudesta+keskustelevien+ryhmä. +Ei+sinne+käsittääkseni+mennä+huutamaan,+että+tämä+ei+kuulu+yleiselle+keskustelupalstalle+kuten+tullaan+huutamaan+kiikkustuoliin,+jossa+rajattu+määrä+vanhoja+ihmisiä+keskustelee+päivän+kuulumisistaan.
Kohta+puolipäivä,+avasin+tabletin,+lakanapyykki+koneessa.+Täällä+on+jo+varhaisesta+aamusta+asti+ollut+puhe+nimimerkistäni.+No,+mikäpä+hänessä,+lähden+mökille+lehtikasojen+kimppuun,+joten+en+ole+pilaamassa+palstaa+muutamaan+tuntiin.
13.10.2021 11:57
Omasta+mielestäni+kirjoitin+asiallisen+ratkaisuehdotuksen+muuttaa++ikäihmisten+karsinoiminen+poteroihin,+joita+sitten+kynsin+hampain++puolustellaan.+Elänhän+minäkin+samassa+tilassa+87-vuotiaan+kanssa+ja+olen+74-vuotias.+Ei+meillä+ole+ongelmiamistä+tänään+keskusteltaisiin.+Kinat+ja+kätinät+nyt+kuuluu+jokaiseen+ikäryhmään+ja+parisuhteeseen,+miksi+ottaa+niistä+hepuleita++🤭
Mielestäni+osaan+ottaa+asiat+huumorilla,+osaan+nauraa+itselleni,+rekatuille+ja+anoille.+Yhtä+sekoja+ollaan+kaikki.
12.10.2021 23:34
No,+kun+ei+jaksa+🤣🤣🤣
12.10.2021 21:48
Anteeksi+..korjaan
Ano+14.23+eikä+24.23
12.10.2021 21:40
Syylliset,+löytyneet
Ano+24.23
Ano+20.18
Ano+21.29
Hyvää+illan+jatkoa+🙄
12.10.2021 21:37
Voisitko+vastata+kysymyksiini.+
Korppis+tietää+asioita+enemmän+kuin+muut?+
a.+olen+lukenut
b.+olen+luullut
c.+en+tiedä
Mikä+on+mielestäsi+paljon,+viettää+aikaa+palstalla.
a.+tunnin+päivässä
b.+vähemmän+kuin+tunnin+päivässä
c.+enemmän+kuin+tunnin+päivässä
Kun+Korpikirjailija/Korppis+kirjoittaa+kommentin.
a.+huomaat+itse+koska+olet+paikalla
b.+kaveri+soittaa+ja+kertoo
c.+odotan+koneella++kommenttejasi
Millä+kommunikoit.
a.+pöytäkonella
b.+läppärillä/tabletilla
c.+älykännyllä
Kiitos+vastauksestasi.
12.10.2021 20:49
94 / 371