Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7420
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kokeiltu+on+ja+läpi+menee+kuin+väärä+raha+🤣
12.10.2021 19:07
Mietin,+olihan+meitä+kiikkustuoliin+vakituiseen+kirjoittajista+noin+puolet+alle+80-vuotiaita.
Nämä+häiriköt+taas+voivat+olla+monen+ikäisiä.+Minun+"laahukset"+ehkä+skaalalla+70+-+80.+Kuuskymppisissähän+kirjoittaa+monta+jo+70-vuotiasta.+Joten+olisiko+sittenkin+palstajako+eri-ikäisiin+tarpeeton.+Olisi+vain+ikä-ihmiset/senjorit+tai+joku+vastaava+yhdistävämpi+kuin+tiukka+ikäraja-ajattelu.
Sain+"turpiini"++juuri+kuuskymppisiin+siirtyneenä+kun+tein+aloituksen+plus+70-palstalle.+Nythän+nämä+henkilöt+ovat+plus+80-vuotiaita.
Niin+olihan+minulla+siihen+aikaan+kun+vielä+oli+"keskustelevat"+galleriat+ystäviä+kaikilta+ikäpalstoilta+otetaan+vaikka+esim,+viehättävä+Ullamirjami.
12.10.2021 13:51
Tiedät+itsekin...
että+laahukset+kulkevat+perässäni.+En+ole+tuonut+vanhoja+kaunoja+tänne+vaan+laahukset+niitä+ovat+tuoneet,+ymmärrätkö?
09.10.2021 09:59
Tämähän+kuten+olen+jo+kirjoittanut+on+Maduixan+tapa+hätistellä+minua+pois+palstalta,+lyömällä+kiiloja+minuun+ystävällisesti+suhtautuvien+ja+minun+väliin.
Kai+olet+huomannut+miten+positiivisiin+saamiini+palautteisiin+vastataan+😊
Paloma+tuli+höynätyksi
09.10.2021 09:59
Huomenta@
Muistelosi+taisi+olla+ankka,+mutta+se+tepsi+laahuksiin++kun+valheessasi+hyväksi+käytit+entistä+ystävääsi.
09.10.2021 09:43
Missä+se+uhkaus+oli?+Minne+se+hävisi?+Kuka+sen+näki?
09.10.2021 09:40
No,+ei+meillä+Demen+kanssa+ole+ongelmia,++laahukset+ovat+heikompaa+kangaslaatua+ja+kun++jäävät+korkojen+alle+ja+repeävät+herkäsi.
09.10.2021 09:38
Käy+lukemassa+se+uhkaus,+jota+uhattu+ei+edes+itse+ole+nähnyt++vain+kuulopuheita,+poistetusta+viestistä,+viestistä+jota+ei+ole+ollut+olemassakaan,+siis+valheellista+tiedon+levitystä.
09.10.2021 09:29
Lainaus,,
"Hän+jopa+aikoi+hakata+minut,+jos+sattuisimme+kadulla+vastakkain+(olin+tosin+kirjoittanut+”omana+ajatuksena”+jotain+hänen+erikoisesta+persoonastaan).+En+ennättänyt+lukea+tuota+uhkausta+(sain+tiedon+toisilta+kirjoittajilta),+koska+se+oli+jo+poistettu+sopimattomana,+kun+seuraavan+kerran+tulin+lukemaan+ketjua,+jonka+aiheena+oli+ystävänpäivä+ja+korttien+lähettäminen+postin+kautta."
Maduixan+muisteloita+uhkailustani,+joka+on+keksitty,+ei+sitä+muista+muutkaan,+eikä+hän+edes+nähnyt+uhkausta.
Eilen+maduixa+paljasti+itsensä+yhtenä+minuun+katkeroituneena+kirjoittajana.+Olisi+kuulemma+halunnut+tavata+minut+ja+olin+torjunut+tapaamisen,+tosin+minulla+ei+ole+mitään+muistikuvaa+mistään+tapaamisehdotuksista.
Menneiden+kaiveluksi+muuttuu+ikääntymivien+touhut.+Yksi+muistaa+yhtä,+toinen+toista+ja+kolmas+ei+muista+mitään.🙄
Kova+on+työ+vanhoilla+naisilla+karistaa+minua+pois+ja+lyödä+kiiloja+minun+ja+minuun+ystävällisesti+suhtautuvien+kirjoittajien+väliin.+
huhuhh..olmit+ryömivät+hiljalleen+esiin,+halu+tulla+huomioiduksi+anojen+joukosta+kiihtyy.
Hyvisten+ja+pahisten+viimeiset+kamppailut+ennen+tuonpuolista.😁
09.10.2021 09:22
Huomenta@
Otan+nyt+näitä+pitempiä+kommentteja+käsittelyyn@
Tanskassa+asuimme+Best+Western+Hotel+Hebronissa,+jossa+meillä+oli+käytössä+viihtyisä+hyvän+kokoinen+ja+rauhallinen+huone,+siisti+wc/kylpyhuone,+yhdellä+miinuksella,+siellä+oli+matala+wc-pönttö+kuin+lapsille+suunniteltu.
Pitkäkoipisina+meillä+oli+hankala+nousta+pytyltä+ylös.+No,+Vaakunassa+Helsingissä+oli+myös+matala+wc-pönttö,+mutta+ei+niin+matala+kuin+Hebronissa.+
Kirjoitit,
"Harmi,+että+en+elä+niin+kauan,+että+voisin+lukea,+mitä+tälle+tapaturma+alttiille+sattuu,+kun+on+jotain+84-v+ja+osaako+sitten+lennellä+Kööpenhaminaan".
Olen+nyt+74-vuotias,+kumppanini+86-vuotias.
Hän+on+saanut+elää+pitkän+vaihtelurikkaan+elämän.+Hän+rakastaa+matkustamista.+Hän+hän+ensin+yli+kymmenen+vuotta+matkojemme+käytönnön+järjestelyjä+nyt+järjestelyt+ovat+siirtyneet+minulle.
En+usko,+että+enää+yli+80-vuotiaana+matkustelen,+en+ainakaan+usko+yksin++onnistuvani.+
Täällä+kiikkutuolissa+jokainen+kertoo+päivittäisistä+tspahtumista.+Niin+minäkin+omistani+ja+nyt+matkastamme.+Köpiksen+matka+ei+olisi+onnistunut+kuppaniltani+enää+yksin.+Siksi+teemoitin+kirjoituksissani+kokemuksista+iän+karttuessa+syntyvistä+ongelmista.
Vuonna+2019+Kauko-Idän+matkallamme+huomasin+jo+muutoksia+hänen+kyvyissä+selvitä+joistakin+päivämatkoista+ilman+tukeani.
Kirjoitit..
"Voi,+voi+noita+juttuja,+vaikka+on+niitä+tosi+kiva+lukea,+kun+vain+menisi+Kiikkustuolista+omalle+aloitukselleen"
Mielestäni+kirjoitukseni+oli+oikealle+kohderyhmälle+suunnattu.
No,+kumppanini+suunnittelee+jo+keväälle+pitempää+lomamatkaa+Portugaliin+😊
09.10.2021 09:00
Laitoin+saunan+tulille,+menen+aina+kuivana+löylyhuoneeseen+ja+istun+ylälauteella,+lyön+löylyä+kunnes+vesi+valuu+ihollani,+sitten+käyn+suihkussa+pistän+kylpytakin+päälleni,+menen+huurteisen+kanssa+ulos+pstiolle+istumaan.+kohta+takas+ja+löylyä+lissää...ja+lopuksi+peseytyminen+😁
08.10.2021 20:41
Iltaa@
Olin+mökillä+iltapäivän+enkä+lukenut+ketjua+kuin+vain+lopusta+osin.+Ynmämuu+mainitsi+sinun+kommentoineen+joten+hyvä,+että+osallistuit+itse+tähän+omituiseen+asetelmaan,+jossa+puolestasi+vastataan.+
Sovimme+hyvin+molemmat+enkä+nää+mitään+syytä+riitaan.
Toivon,+että+kunnioitamme+toisisamme,+emmekä+anna+anoille+aihetta+repiä+oletuksia+mitä+minä+kommenteillani++tarkoitan.+Pientä+on+sinulle+suunnattu+ilkeily+minuun+verrattuna.
Mutta+olen+oppinut+hymyilemään+ja+sehän+ei+näy.+Itseasassa+osaan+jo+ulkoa+muutamia+kommentteja,+jotka+toistuvat+lähes+päivittäin.
Napsautin+saunan+päälle,+hyvää+illan+jatkoa+sinulle.
08.10.2021 20:31
Se+tarkoitus+Maduizalla+juuri+oli+ja+ikävä+kyllä+ystäväni+meni+lankaan.
08.10.2021 19:28
"Tiedän+että+tällainen+juttu+tapahtui+ja+en+pyydä+anteeksi+korppiksen+käyttäytymistä+mitenkään;+se+ei+ollut+kaunista+ei+tahdikasta+millään+tapaa+ja+samalla+menetin+toisenkin+pitkäaikaisen+palstaystäväni,+vaikka+sen+uskon+tapahtuneen+muista+syistä"
Kertoisitko+rivaatisti+millainen+juttu+tapahtui,+katsos+kun+en+itse+muista,+tiedät+osoitteen+mihin+viestittää.
08.10.2021 19:07
Minäkö+toin+vanhoja+asioita+palstalle,+eikö+olekin+omituinen+sattuma?
08.10.2021 18:49
No,+jopas...olen+ollut+tuhma+🤣
"Hän+jopa+aikoi+hakata+minut,+jos+sattuisimme+kadulla+vastakkain+(olin+tosin+kirjoittanut+”omana+ajatuksena”+jotain+hänen+erikoisesta+persoonastaan).+En+ennättänyt+lukea+tuota+uhkausta+(sain+tiedon+toisilta+kirjoittajilta),"
Se+tuo+muisti+ikääntyessä+alkaa+tehdä+tepposia.+Toisen+käden+tieto+se+vasta+muuttuu.+Olet+varmaan+joskus+leikkinyt+peliä.+jossa+eka+kertoo+pikku+tarinan+tokalle,+toka+kolmannelle+ja+lopuksi+eka+ei+enää+tunnista+juttuaan.
Maduizan+muistan.+Muistan+valokuvasi+sillä+kopioin+sen+tiedostoihini.+Voisi+löytyä+isosta+myllystä.+
Näinhän+se+on,+että+juuri+ne+viestit+poistuu,+joita+ei+nähdä++ja+yritetään+muistella+sitä+ekan+juttua.
Olipa+ovela+veto+Maduizan+ilmestyä+juuri+nyt+kun+Demeter+mokasi+haukkumalla+minut+ja+hänen+laahuksensa+repesi.
No,+toivon,+että+saat+taas+sielunyhteyden+Palomaan.
08.10.2021 18:39
No,+jopas+😂
08.10.2021 18:20
Olen+potenut+matkaväsymystä+tänä+aamuna.+Nyt+kuitenkin+alan+pääsemään+väsymyksen+yli+joten+lähden+pian+mökille+kukkien+kasteluun.
Moottarisahalla+ei+ole+nyt+käyttöä,+mutta+lehtipuhaltimella+ja+haravalla,+mutta+odottelen+kuivempia+kelejä.
Jotain+värivalojutskoja+voisin+jo+tuonne+ikkunani+taakse+viritellä,+jahka+saan+lisää+energiaa.
Mökin+piha+on+noin+kymmenen+kertaa+suurempi+kuin+tämä+rivitalon+takapiha,+joten+livetöistä+ei+ole+puutetta.
Miten+itselläsi?
No,+istuntoni+loppuu+nyt,+käyn+lukemassa+illemmalla+asiakirjoituksia+sekä+aivopierujanne+😊
08.10.2021 14:06
No,+sitten+meitä+on+kaksi,+joilla+ei+ole+aavistustakaan+mikä+on+Demeterin+mielestä+anteeksiantamatonta.
No,+ei+hän+"alistu"+antamaan+anteeksi+sen+olen+ymmärtänyt,+mutta+sehän+ei+ole+minun+ongelmani.
Olen+sovun+eteen+tehnyt+oman+osuuteni.
08.10.2021 13:49
En+ole+kommentoinut+nimimerkki+demeterille+olen+kommentoinut+anoille🥴
08.10.2021 13:33
95 / 371