Vapaa kuvaus

🫠

Aloituksia

105

Kommenttia

7420

1. Mietin,+olihan+meitä+kiikkustuoliin+vakituiseen+kirjoittajista+noin+puolet+alle+80-vuotiaita.Nämä+häiriköt+taas+voivat+olla+monen+ikäisiä.+Minun+"laahukset"+ehkä+skaalalla+70+-+80.+Kuuskymppisissähän+kirjoittaa+monta+jo+70-vuotiasta.+Joten+olisiko+sittenkin+palstajako+eri-ikäisiin+tarpeeton.+Olisi+vain+ikä-ihmiset/senjorit+tai+joku+vastaava+yhdistävämpi+kuin+tiukka+ikäraja-ajattelu.Sain+"turpiini"++juuri+kuuskymppisiin+siirtyneenä+kun+tein+aloituksen+plus+70-palstalle.+Nythän+nämä+henkilöt+ovat+plus+80-vuotiaita.Niin+olihan+minulla+siihen+aikaan+kun+vielä+oli+"keskustelevat"+galleriat+ystäviä+kaikilta+ikäpalstoilta+otetaan+vaikka+esim,+viehättävä+Ullamirjami.
  2. Huomenta@Otan+nyt+näitä+pitempiä+kommentteja+käsittelyyn@Tanskassa+asuimme+Best+Western+Hotel+Hebronissa,+jossa+meillä+oli+käytössä+viihtyisä+hyvän+kokoinen+ja+rauhallinen+huone,+siisti+wc/kylpyhuone,+yhdellä+miinuksella,+siellä+oli+matala+wc-pönttö+kuin+lapsille+suunniteltu.Pitkäkoipisina+meillä+oli+hankala+nousta+pytyltä+ylös.+No,+Vaakunassa+Helsingissä+oli+myös+matala+wc-pönttö,+mutta+ei+niin+matala+kuin+Hebronissa.+Kirjoitit,"Harmi,+että+en+elä+niin+kauan,+että+voisin+lukea,+mitä+tälle+tapaturma+alttiille+sattuu,+kun+on+jotain+84-v+ja+osaako+sitten+lennellä+Kööpenhaminaan".Olen+nyt+74-vuotias,+kumppanini+86-vuotias.Hän+on+saanut+elää+pitkän+vaihtelurikkaan+elämän.+Hän+rakastaa+matkustamista.+Hän+hän+ensin+yli+kymmenen+vuotta+matkojemme+käytönnön+järjestelyjä+nyt+järjestelyt+ovat+siirtyneet+minulle.En+usko,+että+enää+yli+80-vuotiaana+matkustelen,+en+ainakaan+usko+yksin++onnistuvani.+Täällä+kiikkutuolissa+jokainen+kertoo+päivittäisistä+tspahtumista.+Niin+minäkin+omistani+ja+nyt+matkastamme.+Köpiksen+matka+ei+olisi+onnistunut+kuppaniltani+enää+yksin.+Siksi+teemoitin+kirjoituksissani+kokemuksista+iän+karttuessa+syntyvistä+ongelmista.Vuonna+2019+Kauko-Idän+matkallamme+huomasin+jo+muutoksia+hänen+kyvyissä+selvitä+joistakin+päivämatkoista+ilman+tukeani.Kirjoitit.."Voi,+voi+noita+juttuja,+vaikka+on+niitä+tosi+kiva+lukea,+kun+vain+menisi+Kiikkustuolista+omalle+aloitukselleen"Mielestäni+kirjoitukseni+oli+oikealle+kohderyhmälle+suunnattu.No,+kumppanini+suunnittelee+jo+keväälle+pitempää+lomamatkaa+Portugaliin+😊
  3. No,+jopas+😂