Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7420
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minulla+on+hyvät+suhteet+sekä+isäni+puolen+sekä+äitini+puolen+serkkuihin+jotka+asuvat+täällä+Korvessa.+Annetaan+apua+ja+saadaan+apua+toinen+toisiltamme.+He+ovat+hyviksiä,+talkoohenkeä+piisaa.
Pahisten+kanssa+en+seurustele+koska+heitä+ei+ole+🙄
23.09.2021 23:23
Onko+hän+jäänyt+katujyrän+alle+eikä+pääse+omin+avuin+ylös?
23.09.2021 23:14
No,+olisihan+se+kiva+ollut+saada+yksi+mies+lisää+yhden+miehen+lisäksi,+vaan+kun+jo+sinua+minuna+pidettiin+jo+vain+menettivät+sinutkin.
Jutellaan+taas+kun+linjoille+tuut+vaikka+ikkunan+pesimistä+😁
23.09.2021 23:04
Ootte+te+mainiota+sakkia,+kun+"teille"+heittää+yhden+porkkanan,+ryntäätte+käsirysyssä+sen+heittämäni+porkkanan+perään.
Purkaa+porkkanaa+😁
23.09.2021 22:55
Arvomaailmoissasi+olet+jäänyt+viiskytluvulle.
Ilmeisesti+et+saanut+riittävästi+kannustusta+kotoa+ja+jäit+"kannustusloukuun".
Nykyisin+vaatimattomuuden+korostus+ei+ole+ohje+nuorille.+Takarivin+tyynet+jäävät+junan+kyydistä+asemalaiturille.+Eetlat+menevät+ohi.
Kun+luen+yhden+nojatuolin++vaksan+joka+päiväiset+kehuviestit+muille+"vaksoille"+puistan+päätäni.....ihana+kommentti,+ihana,+tuli+niin+hyvä+mieli,+pelastit+päiväni,+ihanaa....
Mietin+itekseni...liekö+kaikki+hyvin.😁
23.09.2021 20:17
Minuakin+huvitti+tuo+tokaisu,+enkä+nyt+olisi+ihan+varma+olisko+se+lähtenyt+makriinan+koneelta.+Mutta,+jos+oli+kehoitus+niin+ikkunan+pyyhkijät+karanteeriin+😁
Päivä+pulkassa,+sinä+kissan+kanssa+touhuilet++minä+palasin+kotiin+Kurssikeskuksesta+kaksi+keramiikkakissaa+kainalossa.
Aloitin+haastavan+projektin.+Lupasin+tehdä+ystävättären+keväällä+kuolleelle+koiralle+tuhkauurnan.+Projekti+kantaa+nimeä+Syli.+Lähetin+jo+kuvia+ystävättärelleni+syli-uurnasta,+joka+on+nyt+kuivumassa+ja+menossa+eka+polttoon.+Sain+hyvän+palautteen.+Haastetta+vielä+riittää+uurnan+kannessa,+mutta+uskon,+että+onnistun.
Hyvää+illan+korvaa.
23.09.2021 19:41
No,+kiva,+että+otit+yhteyttä+nikilläsi,+arvostan+avoimuutta.+En+ole+käynyt+aikoihin+plus+60-palstalla,+joten+en+tiedä+mistä+siellä+keskustellaan.
Eliaana+on+mielestäni+objektiivisimpiä+ja+miellyttävimpiä+kirjoittajia.+Arvostan+häntä+paljon.+Koen+hänet+samanlaiseksi+arjen+puurtajaksi+kuin+itsekin+olen.+Ei+hän+ketään+loukkaa+tahallaan.
Palasin+juuri+kotiin+keramiikan+teosta+kaksi+valmista+keramiikkakissaa+kainalossani.
Hyvää+illan+jatkoa,+eletään+kaikki+ihmisiksi.
23.09.2021 18:32
Kumppanini+oli+kirjojen+suurkuluttaja+aina+viime+vuosiin+asti.+Nyt+kirjojen++lukeminen+on+häneltä+lähes+loppunut.
Tapaamme+oli,+että+hän+luki+hollannin-tai+englanninkielisen+kirjan.+Etsin+saman+suomennetun+kirjan+ja+luin.+Sitten+keskustelimme+kirjasta.
Ne+ajat+on+ohi.+Kun+ikäännymme+lukeminen+vähenee.+Jos+nyt+haluaisin+jonkun+kirjan+avata+se+voisi+olla+jotain++taattua+hyvää+kuten+Ian+Mcewan+kirjat.
23.09.2021 12:56
Eildn+illalla+katsoin+pätkän+ohjelmasta
Kulttuuricoktail+Live.+
"Äänikirjoja+kuunnellaan+paljon+ja+jatkuvasti+enemmän.+Millainen+väline+äänikirja+on,+millaiseen+kirjallisuuteen+se+sopii?+Keskustelemassa+ovat+kirjailijat+Laura+Lindstedt+ja+Päivi+Alasalmi."
Siinä+käsiteltiin+myös+kirjailijan+korvauksia+myydyistä+kirjoista+sekä+äänikirjoista.
Esim.+Myydyn+kirjan+myyntituotot+kirjailijalle+ovat+3+-+4+euroa+kirja.+
Kuunnellun+kirjan+myntitulot+0,60+s
23.09.2021 11:41
Entäpä+mitä+tietää+kun+unessa,+yrittää+etsiä+pienelle+kiinalaispojalle+siskoa+ja+isää,+jotka+tuon+tuosta+katoavat+ihmisvilinään+🧐
23.09.2021 11:25
Kirjoittajaseminaarissa.+2006
Tehtävä,+kirjoita+kerronnallinen+runo,+jossa+esiintyy+sanat,+suo+ja+napa.
Suon+napa.+
Kontiosaapas+upposi+veteen,+läiskäytti+pisaroita+ympärilleni.
Sateenkaarin+värit,+kuin+pienet+enkelit,+ajattelin.+Haluavat+suojella+tietäni+matkalla+napakalliolle.+
On+ylitettävä+suo,+reppu+painaa+selkääni,+suutani+kuivaa.
Katseeni+etsii+sammalikkoa,+löysin, +istahdan,+ihailen+tätä+ylenpalttista+väriskaalaa.+🎨
Olen+onnellinen.
23.09.2021 11:20
Mietin,+antaako.+kirjan+kuunteleminen+saman+nautinnon+kuin+lukeminen,+mitä+mieltä,++minulla+ei+ole+kokemusta+kirjojen+kuuntelemisesta?
22.09.2021 19:57
Suomenkielinen+teksti+ei+tuota+minulle+ongelmia,+virtahepo+olohuoneessa+on+todellakin++ainut+kirja+jonka+olen+tänä+vuonna+lukenut.+
Jos+lukisin+kaksi+kirjaa+viikossa,+mitähän+niistä+jäisi+mieleeni.+Ei+kai+mitään,+mutta+virtahepo+olohuoneessa+mietityyttää+vieläkin.
22.09.2021 19:13
Ei+se+määrä+vaan+laatu.+En+todellakasn+ammenna+elämään+sisältöä+kirjoista.+Luen+kirjan+silloin+tällöin,+noin+pari+kolme+kirjaa+vuodessa.+
Kirjan+pitää+pysäyttää.
22.09.2021 18:50
Ajatelmia+ja+hajatelmia+kun+lapset+kasvoivat+helmoissani+😊
Lapsesi+eivät+ole+sinun.+He+ovat+sinulla+lainassa.+Kaikki+se+rakkaus+jonka+annat+heille+kantaa+heitä+pitkälle+elämässä.+Tulee+kuitenkin+aika+jolloin+joudut+luopumaan+heistä.+Toivon,+että+se+hetki+on+onnellinen.+
Menevä+esikoiseni+
Festarit,+juhannus,+meno+ja+vauhti,+mosh-pit,+mustelmat+ja+väsymys.
Voi+kuinka+minulla+on+ollut+työ+opetella+olemasta+huolissani+sinusta.+
Kuopukseni+
Olimme+torilla.+Halusit+lelukauppaan.
Tiesit,+sieltä+löytyy+pienoismalleja+joita+maalaat+ja+keräät+sotajoukoiksi.
Olit+varuillasi,+kumpa+kukaan+ei+näkisi.+
Ihanaa+puhua+poikieni+kanssa+asiat+suoraan,+ei+tarvitse+teeskennellä+äitiä+
Saunan+jälkeen+mökillä
Molemmat+poikani+järvessä+kumirenkailla+kellumassa+ihan+kuin+ennen+vanhaan.
💞
22.09.2021 18:43
Eikö+ole+tullut+mieleen,+että...
kirjailijat+ovat+yrittäjiä.+Ostettu+kirja+on+heidän+tulojensa+päälähde.+Kirjasto,+no+joo+yksi+kirja+pyörii+satojen+jonottaessa+sitä,+se+ei+elätä+kirjailijaa.
22.09.2021 18:37
Miten+niin,+törppöä?
22.09.2021 18:20
Mieleisiään+kirjoja+voi+ostaa+kirjakaupoista+ilman+jonotusta+😁
22.09.2021 17:58
Kuka+on+vakooja?+Kuka+poistaa+viestejä?+Salaliittoteoriat+esiin,+haluamme+tietää+totuuden+🤣
22.09.2021 17:43
Ihana+viini+🥂
Viini+on+tunnettu+ikivanha+juoma.+
Etelästä+laivojen+tänne+mukanaan+tuoma.Jeesuskin+viiniä+naukkaili+kun+ehtoollisleipää+haukkaili.+
Lämpimillä+keleillä+valkkista+jäillä,+
punkkua+lasiin+kylmillä+säillä.
Valkkislasiin+mansikka+ja+basilikan+lehti,+siitä+on+lempijuomani+tehty.+
Saunan+jälkeen+janoon+kaljan+juon.+Syysiltana+patiolla+tuon+nautinnon+itselle+suon.+
Kiitos+muusa.+
Mandi+22.09.21
22.09.2021 17:34
98 / 371