Yritimme+aikoinaan+auttaa+häntä+nimimerkki+"nettifrendi+/+edesa+:+n+kanssa+muttaemme+näköjään+onnistuneet.Hänestä+saisimme+kylläkin+hyvän+julistajan+eli+toivoisin,,,,,,,!
Suuria+asioita++alkaa+tapahtua+nyt+kun+pakanain+aika+on+loppumaisillaan++ja+Herrakääntää+katseensa+jälleen+kansansa+Israelin+puoleen.Pakanain+aika+loppuu+juuritänä+vuonna+2017.http://kultaomeniahopeamaljoissa.munfoorumi.com/viewtopic.php?f=24&t=20Hesekiel+:37:6 Minä+panen+teihin+jänteet,+kasvatan+teihin+lihan,+vedän+yllenne+nahan+ja+annan+teihin+hengen,+ja+te+tulette+eläviksi.+Ja+te+tulette+tietämään,+että+minä+olen+Herra."+37:7 Minä+ennustin,+niinkuin+minua+oli+käsketty.+Ja+kävi+humahdus,+kun+minä+ennustin;+ja+katso,+kuului+kolina,+ja+luut+lähenivät+toisiaan,+luu+luutansa.+37:8 Minä+näin,+ja+katso:+niihin+tulivat+jänteet+ja+kasvoi+liha,+ja+päälle+vetäytyi+niihin+nahka;+mutta+henkeä+niissä+ei+ollut.+37:9 Niin+hän+sanoi+minulle:+"Ennusta+hengestä,+ennusta,+ihmislapsi,+ja+sano+hengelle:+Näin+sanoo+Herra,+Herra:+Tule,+henki,+neljästä+tuulesta+ja+puhalla+näihin+surmattuihin,+että+ne+tulisivat+eläviksi."+37:10 Minä+ennustin,+niinkuin+hän+oli+minua+käskenyt,+ja+niihin+tuli+henki,+ja+ne+tulivat+eläviksi+ja+nousivat+ylös+jaloillensa:+ylenmäärin+suuri+joukko.+37:11 Ja+hän+sanoi+minulle:+"Ihmislapsi,+nämä+luut+ovat+koko+Israelin+heimo.+Katso,+he+sanovat:+'Meidän+luumme+ovat+kuivettuneet,+toivomme+on+mennyttä,+me+olemme+hukassa.'+37:12 Sentähden+ennusta+ja+sano+heille:+Näin+sanoo+Herra,+Herra:+Katso,+minä+avaan+teidän+hautanne+ja+nostan+teidät,+minun+kansani,+ylös+haudoistanne+ja+vien+teidät+Israelin+maahan.+37:13 Ja+siitä+te+tulette+tietämään,+että+minä+olen+Herra,+kun+minä+avaan+teidän+hautanne+ja+nostan+teidät,+minun+kansani,+ylös+haudoistanne.Ne+kadonneet+10+heimoa+Jumala+palauttaa+Israelin+maahan.
On+jopa+tapahtunut+jo.