pertsa2012 / "rakettimies ja höppänä."

Kun katselemme nyt 23.09.2017 tapahtumahorisonttiin niin näemme siellä väkivallantekojen ja luonnonkatastrofien kavalkadin , joka on levottomuutta herättävän tasapaksu ja odotusarvoisesti lohduton mitä tulee niiden jatkumoon.

"Rakettimies" ja "vanha höppänä" ovat aloittaneet sotapropakandaretoriikan jollaista ei olla ennen tällä tasolla nähty ja nähtäväksi jää milloin tuo paise puhkeaa ja miten.

Tänä vuonna suurin piirtein loppuu pakanain aika ja Herra kääntää katseensa kansansa Israelin puoleen ja Jerusalem on oleva sen pääkaupunki.

Jerusalem on oleva pakanain tallattavana kunnes pakanain ajat täyttyvät mutta toistaiseksi Itä - Jerusalemissa ja temppelivuorella pitää valtaa epämääräinen arabijoukkio.

§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

http://kultaomeniahopeamaljoissa.munfoorumi.com/viewtopic.php?f=24&t=20

Vuonna 1217 juutalainen rabbi Judah Ben Samuel profetoi, että Turkin Ottomaanit tulisivat hallitsemaan Jerusalemin pyhää kaupunkia kahdeksan riemuvuoden ajan. 3.Moos. 25:8-13 mukaan riemuvuosi on 50 vuoden jakso. Kahdeksan riemuvuotta on siis 400 vuotta. Ja kuinka kävikään, 300 vuotta myöhemmin vuonna 1517 Turkin ottomaanit valtasivat Jerusalemin kaupungin ja hallitsivat sitä seuraavat 400 vuotta. Liittoutuneet joukot kenraali George Allenby'n johdolla ajoivat heidät lopulta vuonna 1917 ulos kaupungista ja pyhältä maalta. Rabbin profetia 400 vuodesta toteutui täsmälleen ja vuodelleen.

Sama Rabbi oli myös profetoinut, että yhdeksännen riemuvuoden aikana Jerusalem olisi "ei kenenkään maata."
Tämä toteutui täsmälleen vuosina 1917-1967 johtuen siitä tosiasiasta, että Kansainliitto asetti pyhän maan Brittiläisen Mandaatin alaiseksi, eikä se "kuulunut" millekään valtiolle.
Vielä Israelin itsenäisyyssodan jälkeen vuosina 1948-1949 Jerusalem oli edelleen jaettu maakaistalla, joka meni suoraan kaupungin sydämen läpi Jordanian hallitessa kaupungin itäistä osaa ja Israelin läntistä.
Tuon maakaistan katsottiin olevan ja sitä jopa kutsuttiin nimellä "ei kenenkään maa" sekä israelilaisten että jordanialaisten taholta. Jokainen tuolle kaistalle astuva ammuttiin.
Elin tuon ajan ja muistan hyvin raportit sanomalehdissä ja TV:ssä koskien Jerusalemin jakoa.
Vasta kuuden päivän sodassa vuonna 1967 Israelin armeija valloitti pyhän maan koko länsirannan ja koko Jerusalemin kaupunki siirtyi takaisin Israelin omistukseen.
Siten jälleen kerran tämän Rabbin 750 vuotta aikaisemmin antama profetia toteutui kirjaimelleen.

Eikä siinä vielä kaikki. Sama Rabbi profetoi myös, että kymmenennen riemuvuoden aikana Jerusalem olisi juutalaisten hallinnassa ja
messiaaniset "lopunajat" alkaisivat. Kymmenes riemuvuosi alkoi vuonna 1967 ja päättyy vuonna 2017. Rabbin profetia on toteutunut kirjaimelleen tähän päivään saakka. Ei siis ole mitään raamatullista syytä uskoa, ettei se voisi jatkaa toteutumistaan edelleenkin, ja Messiaaniset lopun ajat alkaisivat jossakin kohden tätä kymmenennettä riemuvuotta.
§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

https://yle.fi/uutiset/3-7168054

Arvostettu israelilainen rabbi Moshe Shternbuch on ilmoittanut seuraajilleen salaisuuden, joka on hänen mukaansa periytynyt eräältä juutalaisen maailman tunnetuimmalta oppineelta, Vilna Gaonilta. Tämä 1700-luvun lopulla kuollut rabbi on Shternbuchin mukaan välittänyt ennen kuolemaansa eteenpäin tiedon, joka koskee Venäjää ja Krimiä.
- Kun kuulette, että Venäjän joukot valtaavat Krimin, tietäkäätte, että messiaaninen aika on alkanut ja hänen askeleensa alkavat kuulua. Sitten kun kuulette, että Venäjän joukot ovat saavuttaneet Konstantinopolin, teidän on syytä laittaa yllenne sapattivaatteet, koska se tarkoittaa, että Messias tulee millä hetkellä hyvänsä, kuuluu ennustus Shternbuchin mukaan.
Veljet ja sisaret - tämän selvempiä merkkejä emme enää tarvitse.

Pitäkää katseenne terävänä.

61

493

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lähde.kritiikkiä
      • lähde.kritiikkiä

Eli tajuatko yksinkertaista asiaa? Profetia on jälkikäteen luotu tarina.

• kiiiskivastarannalta

Pertsa viittaa ilmestyskirjan ilmoitukseen. Tänään 23.9.2017 on taivaalla merkki neitsyen tähtikuviossa. Se on kuvattuna ilmestyskirjassa ja alkumerkkinä tapahtumille Israelin ja samalla kristikansan kohdalla.

• kiiiskivastarannalta kirjoitti:

Pertsa viittaa ilmestyskirjan ilmoitukseen. Tänään 23.9.2017 on taivaalla merkki neitsyen tähtikuviossa. Se on kuvattuna ilmestyskirjassa ja alkumerkkinä tapahtumille Israelin ja samalla kristikansan kohdalla.

Aivan niin kiiiskivastarannalta mutta sitten on vielä tuo :

Arvostettu israelilainen rabbi Moshe Shternbuch on ilmoittanut seuraajilleen salaisuuden, joka on hänen mukaansa periytynyt eräältä juutalaisen maailman tunnetuimmalta oppineelta, Vilna Gaonilta. Tämä 1700-luvun lopulla kuollut rabbi on Shternbuchin mukaan välittänyt ennen kuolemaansa eteenpäin tiedon, joka koskee Venäjää ja Krimiä.
        - Kun kuulette, että Venäjän joukot valtaavat Krimin, tietäkäätte, että messiaaninen aika on alkanut ja hänen askeleensa alkavat kuulua. Sitten kun kuulette, että Venäjän joukot ovat saavuttaneet Konstantinopolin, teidän on syytä laittaa yllenne sapattivaatteet, koska se tarkoittaa, että Messias tulee millä hetkellä hyvänsä, kuuluu ennustus Shternbuchin mukaan.

• pertsa2012 kirjoitti:

Aivan niin kiiiskivastarannalta mutta sitten on vielä tuo :

Itse olen elänyt aikana, jolloin Neuvostoliitto ja Jugoslavia ovat ajautuneet sotatilaan ja lopulta hajonneet. Euroopassa.

Venäjä otti aikoinaan haluttomasti Krimin, ja antoi sen sitten Ukrainalle. Sitten Venäjä valtasi Krimin uudestaan. Onhan se kuulunut myös Saksan valtapiiriin.

En tiedä millaista olisi olla hyvän mielikuvituksen omaava ja kaiken maailman profetioihin uskova. No, en sitten olisi oma itseni.

• torre12 kirjoitti:

Itse olen elänyt aikana, jolloin Neuvostoliitto ja Jugoslavia ovat ajautuneet sotatilaan ja lopulta hajonneet. Euroopassa.

Venäjä otti aikoinaan haluttomasti Krimin, ja antoi sen sitten Ukrainalle. Sitten Venäjä valtasi Krimin uudestaan. Onhan se kuulunut myös Saksan valtapiiriin.

En tiedä millaista olisi olla hyvän mielikuvituksen omaava ja kaiken maailman profetioihin uskova. No, en sitten olisi oma itseni.

Tee parannus homoiluistasi!

• pertsa2012 kirjoitti:

Tee parannus homoiluistasi!

Minulla ei mielikuvitus riitä. Pitäydyn Raamatussa ja Jumalassa, joiden mukaan homoilu ei ole synti, josta pitää tehdä parannus.

Sinun pitäisi käskeä minun tekemään parannus vaikka sapatin rikkomisesta. Tänäänkin aion käydä kaupassa, tehdä ruuan, tehdä juoksulenkin. Siitä pitäisi jo hävittää kansasta.

>> Pertsa viittaa ilmestyskirjan ilmoitukseen. Tänään 23.9.2017 on taivaalla merkki neitsyen tähtikuviossa <<
        Joo, katsoin sen videon, jossa messiaaninen papparainen kertoi aasinsillalta toiseen aasinsiltaa jatkuvan tarinan ja joka välissä se selitti, että "uskoakseni, olen ymmärtänyt niin että, jne." eli ei se setä oikein itsekään ollut vakuuttunut, että mitä tänään mahdollisesti tapahtuu.
        Siinä meni Raamatun profetiat ja tähdistä ennustaminen iloisesti sekaisin.

• qwertyilija kirjoitti:

>> Pertsa viittaa ilmestyskirjan ilmoitukseen. Tänään 23.9.2017 on taivaalla merkki neitsyen tähtikuviossa <<
        Joo, katsoin sen videon, jossa messiaaninen papparainen kertoi aasinsillalta toiseen aasinsiltaa jatkuvan tarinan ja joka välissä se selitti, että "uskoakseni, olen ymmärtänyt niin että, jne." eli ei se setä oikein itsekään ollut vakuuttunut, että mitä tänään mahdollisesti tapahtuu.

Ja pertsalle uppoaa tämäkin! Siinä on mies, jolla minkäänlaista kritiikkiä lähteisiin.

• torre12 kirjoitti:

Minulla ei mielikuvitus riitä. Pitäydyn Raamatussa ja Jumalassa, joiden mukaan homoilu ei ole synti, josta pitää tehdä parannus.

Sinun pitäisi käskeä minun tekemään parannus vaikka sapatin rikkomisesta. Tänäänkin aion käydä kaupassa, tehdä ruuan, tehdä juoksulenkin. Siitä pitäisi jo hävittää kansasta.

Sinähän sanoit olevasi ateisti :-)

• pertsa2012 kirjoitti:

Sinähän sanoit olevasi ateisti :-)

Pikkulusikka on läikkynyt yli 😂torrella...

• kiiiskivastarannalta
        qwertyilija kirjoitti:

Mutta sitä et voi kiistää, etteikö Raamatussa olisi selostettuna juuri Neitsyen- ja Seulassten tapahtumat. Tähdistä ennustelu on eri asia.

Näyttää 23.9.2017 olevan merkityksellinen muillekin kuin kristityille ja Israelille.

Mutta sitä et voi kiistää, etteikö Raamatussa olisi selostettuna juuri Neitsyen- ja Seulassten tapahtumat. Tähdistä ennustelu on eri asia.

Näyttää 23.9.2017 olevan merkityksellinen muillekin kuin kristityille ja Israelille.

Kyllä kiistän, koska siinäkin Israelissa asuvan messiaanisen juutalaisen tekemässä piirrosanimaatiossa ne planeetat, joita sanotaan raamatussa muuten tähdiksi, eivät menneet kuin sinnepäin. Ja epäilen, että todellinen tähtikartta olisi vielä paljon epäselvempi kuin se setän piirrosanimaatio.

Ja ne sen setän jutut. Lähes joka lauseessa hän, ihan kiitettävästi, oli skeptinen. Hän puhui tyyliin "minun mielestä, oletan, että kyse on tästä, mikä muu voisi selittää tämän, minusta nämä sopii yhteen, jne."

Ihan sujuvaa tarinaa, mutta lähinnä mielikuvituksen hurjaa lentoa ilman ensimmäistäkään todistetta. Eli hölynpölyä.

• qwertyilija kirjoitti:

Ilmestyskirja:
        12:1 Ja näkyi suuri merkki taivaassa: vaimo, vaatetettu auringolla, ja kuu hänen jalkojensa alla, ja hänen päässään seppeleenä kaksitoista tähteä.

• pertsa2012 kirjoitti:

Ilmestyskirja:
        12:1 Ja näkyi suuri merkki taivaassa: vaimo, vaatetettu auringolla, ja kuu hänen jalkojensa alla, ja hänen päässään seppeleenä kaksitoista tähteä.

Mitä taas höpäjät? Mihin tuokaan sitten liittyy?

Olet jo hullumpi ja vailla järkeä kuin ennen.

• torre12 kirjoitti:

Mitä mielikuvituksesi sanoo tuosta :

Roomalaiskirje:
        1:24 Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, HYLJÄNNYT saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa,
        1:25 nuo, jotka ovat VAIHTANEET Jumalan totuuden VALHEESEEN ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.
        1:26 Sentähden Jumala on HYLJÄNNYT heidät häpeällisiin HIMOIHIN; sillä heidän NAISPUOLENSA ovat VAIHTANEET luonnollisen yhteyden LUONNONVASTAISEEN;
        1:27 samoin MIESPUOLETKIN, luopuen luonnollisesta yhteydestä NAISPUOLEN kanssa, ovat KIIMOISSAAN syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, RIETTAUTTA ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.
        1:28 Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän KELVOTTOMAN mielensä valtaan, tekemään SOPIMATTOMIA.
        1:29 He ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä;
        1:30 ovat korvaankuiskuttelijoita, panettelijoita, Jumalaa vihaavaisia, väkivaltaisia, ylpeitä, kerskailijoita, pahankeksijöitä, vanhemmilleen tottelemattomia,
        1:31 vailla ymmärrystä, luotettavuutta, rakkautta ja laupeutta;
        1:32 jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että NE, jotka senkaltaisia tekevät, OVAT KUOLEMAN ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.

• Fofouma

Kun Jeesus sanoo Pertsan suulla jotta hintti, niin kyllä värisyttää. Se on Pertsa muuten ”propaganda”.

• "Kun Jeesus sanoo Pertsan suulla jotta hintti, niin kyllä värisyttää. Se on Pertsa muuten ”propaganda”.

• teillenauretaan

Juutalaiset eivät usko Jeesukseen. Heille pelkkä myytti ja satuolento.

• Juutalaisten oppineiden mukaan Messiaan olisi jo pitänyt tulla.

• pertsa2012 kirjoitti:

Juutalaisten oppineiden mukaan Messiaan olisi jo pitänyt tulla.

Niin sitä uskonnoilla ihmisiä huijataan! Onneksi olen nykyään ateisti, joten minua ei voi enää huijata.

• torre12 kirjoitti:

Niin sitä uskonnoilla ihmisiä huijataan! Onneksi olen nykyään ateisti, joten minua ei voi enää huijata.

Sinua on jo huijattu. ;-( saatana vei kuin pässiä narussa...

• George_L kirjoitti:

Teillä fundiksilla on itsellä naru kaulassa ja narun pää omassa kädessä.
        Te olette omien uskomustenne vankeja.

• George_L kirjoitti:

Sinä uskot saatanaankin! On se jo järjettömyyttä. Minä en usko siihenkään.

• George_L kirjoitti:

He eivät vain ymmärrä sitä.

• torre12 kirjoitti:

torre ei aina hallitse valheittensa ulossuoltamista. :-) :-)

• pertsa2012 kirjoitti:

Minä olen täällä kertomassa totuuksia kaiken soopan keskellä.

Kun olin koululainen, niin luonteenpiirteeni oli hyvin selvästi näkyvissä: ainekirjotuksiin kirjoitin aina siitä mitä oli tapahtunut, kun muut kirjoittivat sitä mitä mielikuvitus antoi anniksi.

Samoin tuli esiin toinenkin luonteenpiirteeni: "Jouko puhuu aina asiaa", kun muut heittivät paljon vitsiäkin.

Itse sanoit kuinka juutalaisten oppineiden mukaan Messiaan olisi pitänyt jo tulla. Vastasin ,että niin sitä uskonnoilla ihmisiä huijataan. Eli missä valheen suoltaminen?

• pertsa2012 kirjoitti:

Hyi! Onpa kuvassa harvinaisen tympeän ja ruman näköinen mies. Homotkaan ei tykkää.

• OletTyyris
        torre12 kirjoitti:

Hyi! Onpa kuvassa harvinaisen tympeän ja ruman näköinen mies. Homotkaan ei tykkää.

Olette kuin kaksi marjaa, Tyyris Tyllerö😊

• OletTyyris kirjoitti:

Olette kuin kaksi marjaa, Tyyris Tyllerö😊

Mutta onko silti jotain eroa? Minusta tykkää naiset ja homot.

• OletTyyris
        torre12 kirjoitti:

Olisitte unelmapari Pertsan kanssa, tämä vain vinkkinä😉

• OletTyyris kirjoitti:

Olisitte unelmapari Pertsan kanssa, tämä vain vinkkinä😉

Sinulla ei ole arvostelukykyä.

Ensinnäkin pertsa inhoaa minua yli kaiken, joten parisuhde olisi yhtä helvettiä.

Ja minulla on jo kaunis mies, joten vaihtaminen rumaan olisi katastrofi.

Sinä et ole parisuhdeasiantuntija, etkä mitään muutakaan.

• OletTyyris
        torre12 kirjoitti:

Ei teissä mitään eroa ole. Olette ulkonäöllisesti samaa tasoa.

• itsestäsikö.puhut

"Rakettimies" ja "vanha höppänä"

Tarkoitatko itseäsi? Vastahan niitä raketteja toivoit rupusakin takapihoille ja vanha höppänä eittämättä olet.

• Aito.Aivoliitto

Ei hän muuten olisi aloitukseen niitä nostanut. Tiedostaa itsekin tilansa.

Odottelen sitä Raamatun käännöstä, josta Pertsa löytää nämä nimenomaiset sanat väkevien visioidensa tueksi.

Toki visioiden suhteen voi auttaa niiden väkevien pienempi annostelukin.

• Aito.Aivoliitto kirjoitti:

Ei hän muuten olisi aloitukseen niitä nostanut. Tiedostaa itsekin tilansa.

Odottelen sitä Raamatun käännöstä, josta Pertsa löytää nämä nimenomaiset sanat väkevien visioidensa tueksi.

Toki visioiden suhteen voi auttaa niiden väkevien pienempi annostelukin.

On huvittavaa kun te ette huomaa halveeravanne itseänne :-) :-)

• pertsa2012 kirjoitti:

On huvittavaa kun te ette huomaa halveeravanne itseänne :-) :-)

Heh. Sinähän tässä se vanhuudenhöppänä olet.

• Kannattaa katsoa:

Suuri merkki 23. syyskuuta 2017 & Ilm. 12:

"Jumala johtaa maailmanhistoriaa täysin suvereenisti, ja nyt on alkamassa aivan uusi vaihe. Uuden aikakauden alkuun liittyy Ilmestyskirjan 12. luvun suuri merkki, joka toteutuu taivaalla kirjaimellisesti 23. syyskuuta.

Vuosi 2017 on kuin huutomerkki Jumalan kalenterissa. Suuri merkki täydentää tasavuosien suman, jotka kaikki liittyvät Jerusalemiin ja Israeliin."

Suuri merkki (23. syyskuuta 2017) - Kuningaskunnan tuuli 44:
      https://www.youtube.com/watch?v=wiLuP8LDqco

• Fofouma

Jenkkijeesusoikeiston hassulle etäpajattimelle eli Georgelle jumala tosiaan on kuin hiukan turvonnut mutta näkymätön Trump.

• Suuria asioita alkaa tapahtua nyt kun pakanain aika on loppumaisillaan ja Herra
        kääntää katseensa jälleen kansansa Israelin puoleen.Pakanain aika loppuu juuri
        tänä vuonna 2017.

Hesekiel :
        37:6 Minä panen teihin jänteet, kasvatan teihin lihan, vedän yllenne nahan ja annan teihin hengen, ja te tulette eläviksi. Ja te tulette tietämään, että minä olen Herra."
        37:7 Minä ennustin, niinkuin minua oli käsketty. Ja kävi humahdus, kun minä ennustin; ja katso, kuului kolina, ja luut lähenivät toisiaan, luu luutansa.
        37:8 Minä näin, ja katso: niihin tulivat jänteet ja kasvoi liha, ja päälle vetäytyi niihin nahka; mutta henkeä niissä ei ollut.
        37:9 Niin hän sanoi minulle: "Ennusta hengestä, ennusta, ihmislapsi, ja sano hengelle: Näin sanoo Herra, Herra: Tule, henki, neljästä tuulesta ja puhalla näihin surmattuihin, että ne tulisivat eläviksi."
        37:10 Minä ennustin, niinkuin hän oli minua käskenyt, ja niihin tuli henki, ja ne tulivat eläviksi ja nousivat ylös jaloillensa: ylenmäärin suuri joukko.
        37:11 Ja hän sanoi minulle: "Ihmislapsi, nämä luut ovat koko Israelin heimo. Katso, he sanovat: 'Meidän luumme ovat kuivettuneet, toivomme on mennyttä, me olemme hukassa.'
        37:12 Sentähden ennusta ja sano heille: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä avaan teidän hautanne ja nostan teidät, minun kansani, ylös haudoistanne ja vien teidät Israelin maahan.
        37:13 Ja siitä te tulette tietämään, että minä olen Herra, kun minä avaan teidän hautanne ja nostan teidät, minun kansani, ylös haudoistanne.

Ne kadonneet 10 heimoa Jumala palauttaa Israelin maahan.

• pertsa2012 kirjoitti:

Suuria asioita alkaa tapahtua nyt kun pakanain aika on loppumaisillaan ja Herra
        kääntää katseensa jälleen kansansa Israelin puoleen.Pakanain aika loppuu juuri
        tänä vuonna 2017.

Hesekiel :
        37:6 Minä panen teihin jänteet, kasvatan teihin lihan, vedän yllenne nahan ja annan teihin hengen, ja te tulette eläviksi. Ja te tulette tietämään, että minä olen Herra."
        37:7 Minä ennustin, niinkuin minua oli käsketty. Ja kävi humahdus, kun minä ennustin; ja katso, kuului kolina, ja luut lähenivät toisiaan, luu luutansa.
        37:8 Minä näin, ja katso: niihin tulivat jänteet ja kasvoi liha, ja päälle vetäytyi niihin nahka; mutta henkeä niissä ei ollut.
        37:9 Niin hän sanoi minulle: "Ennusta hengestä, ennusta, ihmislapsi, ja sano hengelle: Näin sanoo Herra, Herra: Tule, henki, neljästä tuulesta ja puhalla näihin surmattuihin, että ne tulisivat eläviksi."
        37:10 Minä ennustin, niinkuin hän oli minua käskenyt, ja niihin tuli henki, ja ne tulivat eläviksi ja nousivat ylös jaloillensa: ylenmäärin suuri joukko.
        37:11 Ja hän sanoi minulle: "Ihmislapsi, nämä luut ovat koko Israelin heimo. Katso, he sanovat: 'Meidän luumme ovat kuivettuneet, toivomme on mennyttä, me olemme hukassa.'
        37:12 Sentähden ennusta ja sano heille: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä avaan teidän hautanne ja nostan teidät, minun kansani, ylös haudoistanne ja vien teidät Israelin maahan.
        37:13 Ja siitä te tulette tietämään, että minä olen Herra, kun minä avaan teidän hautanne ja nostan teidät, minun kansani, ylös haudoistanne.

Ne kadonneet 10 heimoa Jumala palauttaa Israelin maahan.

Voi voi!Miten jaksat elää moisissa harhoissa? Mitä hyödyt siitä?

• torre12 kirjoitti:

Voi voi!Miten jaksat elää moisissa harhoissa? Mitä hyödyt siitä?

Tottelen lähettäjäni tahtoa.

• pertsa2012 kirjoitti:

Ja Hän haluaa että sinäkin pelastuisit.

• pertsa2012 kirjoitti:

Ja Hän haluaa että sinäkin pelastuisit.

"Ja Hän haluaa että sinäkin pelastuisit."

Mutta miksi yrität jatkuvasti vesittää Herran tahtoa?

• pertsa2012 kirjoitti:

Lähettäjäsi ei ainakaan taida olla Raamatussa esiintyvä? Jeesusko lähetti?

Oli miten oli, niin Jumala eikä Jeesus toimineet kuten sinä, eivätkä käskeneet toiminaan niin. Olet omien polkujesi kulkija. Tottelet omia käskyjäsi.

• Lääket.tri

Onko tämä Pertsakin jotenkin sekaisin?

• rouvaTappinen

Onko lääket.tri jotenkin sekaisin?

• Pudis55

On tämä surullinen tapaus tämä Pertsa. Eikö miestä saada hoidon piiriin. Hänen tapauksessaan varmaa eutanasiakin olisi inhimillinen ratkaisu.

• bddfdfbdfdffdgfg

Säälittävää kuinka kauas kaveri on irtaantunut todellisuudesta noiden profetioiden ruotimisensa kanssa. Elää ihan huuhaa-maailmassa ja postailee noita tänne käsittämättä tekevänsä itsestään vain idiootin.

• Katsokaa varsinkin tuota Shternbuchin profetiaa , sillä siitä saatte apua aikojen
      haarukointeihin.

• Kaikki esittämäsi profetiat ovat menneet aivan poskelleen.

Usko jo, että olet menettänyt uskottavuutesi jo aikoja sitten.

• nosto

• Pudis55

Pertsa sinä olet kuin pieni lapsi jonka äiti on hylännyt. Olet aikasi kurkistellut kaappeihin ja sänkyjen alle ja nyt mielikuvituksesi kehittelee tapahtumia jossa äiti palaa takaisin. Ihan vakavasti, olet mt-tukitoimien tarpeessa. Ota yhteyttä paikalliseen tk:n. Ystävällisesti Pudis55.

• et.ole.uskottava

Sinun uskottavuus on Pertsa aivan nolla. Nytkin esittämäsi profetia on jälkikäteen keksitty ja vain laitettu Judah Ben Samuelin nimiin. Mutta tätähän et kykene käsittämään.

Sinulla ei ole minkään laista kykyä lähdekritiikkiin, nielet totena aivan mitä tahansa joka tukee uskomuksiasi. Aivan mitä tahansa.

On hämmästyttävää kuinka joku voi ottaa todesta esimerkiksi vitsisivuston "uutisen" meren pohjasta löytyneistä armeijan jäänteistä siitäkin huolimatta, että SIVUSTO VAROITTAA USKOMASTA JUTTUIHINSA JA KERTOO NIIDEN OLEVAN VALHEITA JA SATIIRIA.

Mitä sinä teet? Pidät asioita totena vaikka niiden esittäjä kertoo niiden olevan valheita. Uskomatonta.

• Pian rakettimies ja höppänä "keskustelevat."

• Pakanain aika on loppumassa ja messiaaniset lopun ajat alkamassa.
      Te kaikki saitin hinttarit tehkää parannus , mutta pian , ovi ehkä suljetaan.

• torre11

Voi voi, etkö ole ollenkaan huolissasi todellisista parannuksen tarpeessa olevista. Pelkkä ihmisyydestä tehtävä parannus ei sovi oikein Raamatun ideologiaan.

Toisaalta olet suoltanut jo niin paljon valheita, ettei sinua enää kukaan ota tosissaan. Ja tietääkseni kuolet saamatta "tontillasi"- tämän palstan homoja heteroiksi. Elämäsi on siis turhaakin turhempaa, joka näkyy taivaaseen asti. Otit väärän kohderyhmän.

• "Tänä vuonna suurin piirtein"

Hyvä tarkennus tuo suurin piirtein. Ja mitäpä tuota niin vuosikymmenen, vuosisadan tai tuhannen päälle näissä asioissa katsomaan. Jeesuksen paluukin on parituhatta vuotta myöhässä alkuperäisestä suunnitelmasta mutta ei ole uskovaiset luopuneet toivosta. Suurin piirtein...juuri niin. Suuuuuuurin piirtein...

• Ja pertsamme mukaan juutalaisten oppineiden Messiaankin olisi pitänyt jo tulla.

Uskovat kautta historian on pantu odottamaan, odottamaan, odottamaan.

• torre12 kirjoitti:

Ja pertsamme mukaan juutalaisten oppineiden Messiaankin olisi pitänyt jo tulla.

Uskovat kautta historian on pantu odottamaan, odottamaan, odottamaan.

Olen viime aikoina miettinyt mitä on ollut niiden mielessä, jotka pokkana vaan kehittävät uskontoja huijaten ihmisiä. Taitavat olla vaan päästään vialla.

• torre12 kirjoitti:

Olen viime aikoina miettinyt mitä on ollut niiden mielessä, jotka pokkana vaan kehittävät uskontoja huijaten ihmisiä. Taitavat olla vaan päästään vialla.

"Taitavat olla vaan päästään vialla."

Varmaankin näin. Kun joku on tarpeeksi vakuuttavasti sekaisin niin jo alkaa porukat ottamaan horinat todesta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      110
      5875
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3833
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3285
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      465
      2691
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      268
      1720
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1396
    7. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1383
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1346
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1268
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      154
      1255
    Aihe