Siirry sisältöön
Suomi24
ValikkoSulje

Suomi24-palvelut

• 24KeskusteluAiheet ja ketjutOlet täällä
  • 24TreffitSeuranhaku
  • 24ViihdeTV ja elokuvat
  • 24ChatJuttele reaaliajassa

Keskustelun aiheet

Kaikki aihealueetAloita keskustelu

Suosituimmat

• Paikkakunnat
  • Suhteet
  • Yhteiskunta
  • Terveys
  • Viihde ja kulttuuri

Kaikki aiheet A–Ö

• Ajanviete
  • Ajoneuvot ja liikenne
  • Harrastukset
  • Koti ja rakentaminen
  • Lemmikit
  • Matkailu
  • Muoti ja kauneus
  • Nuoret
  • Paikkakunnat
  • Perhe
  • Ruoka ja juoma
  • Ryhmät
  • SeksiK18
  • Suhteet
  • Suomi24 Blogi ★
  • SuomiAreena
  • Talous
  • Terveys
  • Tiede ja teknologia
  • Työ ja opiskelu
  • Urheilu ja kuntoilu
  • Viihde ja kulttuuri
  • Yhteiskunta

Muuta Suomi24:ssä

• Lainaa
  • Reseptit
  • Horoskooppi
  • Hyötylinkit

Ohjeet ja palaute

• Säännöt
  • Opastus
  • Palaute
  • Keskustelu Suomi24:stä
KirjauduRekisteröidy

Ilmoitukset

Ladataan…

Näytä kaikki
    Muokkaa profiiliaJulkinen profiiliAsetukset
    Kirjaudu ulos
    • Keskustelu
    • Viihde
    • Lainaa
    • Treffit
    • Säännöt
    • Chat
    • Keskustelun etusivu
    • Aiheet listaus
    • Paikkakunnat
      • Suhteet
        • Terveys
          • Viihde ja kulttuuri
            • Yhteiskunta
              Näytä lisää
              • Ajanviete
                • Ajoneuvot ja liikenne
                  • Harrastukset
                    • Koti ja rakentaminen
                      • Lemmikit
                        • Matkailu
                          • Muoti ja kauneus
                            • Nuoret
                              • Perhe
                                • Ruoka ja juoma
                                  • Ryhmät
                                    • Seksi
                                      • Suomi24 Blogi ★
                                      • SuomiAreena
                                      • Talous
                                        • Tiede ja teknologia
                                          • Työ ja opiskelu
                                            • Urheilu ja kuntoilu
                                                1. Keskustelu24
                                                2. sami-90
                                                1. Keskustelu24
                                                2. sami-90

sami-90

sami-90 profiilikuva
                                                Joulu 2024
                                                Vapaa kuvaus

Yhden sielussa tuli on ikuinen<br />toinen jäästä sulattaa vain sen<br />joku täällä aina rakastaa<br />joku vain tahtoo unohtaa<br /><br />Yksi liikkuu leijonan askelin<br />toiselle riittää pieni haavekin<br />joku leijuu keijujen suojissa<br />toinen tanssii susien kanssa

Liittynyt 12v sitten
                                                Muokkaa profiilia
                                                37 aloitusta · 329 kommenttia
                                                Uusimmat aloituksetAloituksetSuosituimmat aloituksetSuosituimmatUusimmat kommentitKommentit
                                                • Erilaiset ihmiset joutuvat monesti muiden kiusaamiksi, sekä syrjimiksi. Pitäisi olla johonkin muotteihin sopiva, jotta voi tulla hyväksytyksi.29.12.2017 15:45
                                                • Citymarketista oon ostanut monesti Pirkka merkin säilykepapuja. Maksavat 0,79€ per purkki.26.12.2017 19:11
                                                • Kerroin aiemmassa viestissä, että jostain syystä kiehtoo ajatus oman kielen luomisesta. Oon lukenut wikipediasta keinotekoisista kielistä, kuten esperanto, Star trek-leffojen klingonin kielestä jne. Joskus tosiaan oon laittanut excel-taulukkoon jotain oman kieleni sanastoa. Sitten oon poistanut luomani sanaston koneelta, ja aloittanut saman uudestaan joskus myöhemmin.

No aloin joulun aikaan luomaan taas omaan kieleeni sanastoa. Perustin bloggeriin blogin, jossa aion ylläpitää keksimäni kielen sanakirjaa. Se on aluksi yksityinen blogi, eli vain itse voin lukea sitä. Laitan sen ehkä julkiseksi joskus. Riippuu siitä, miten pitkälle saan kieltäni luotua.

Tein jonkunlaisen esittelytekstin tapaisenkin sinne, jossa kerron tästä oman kielen luomisestani. Kerron tekstissä, että luon kieltäni siihen tyyliin, että korvaan suomen kielen sanoja omilla sanoja. Kehittelen sanoja katsomalla google translatesta, mitä joku sana on toisella kielellä, ja muokkaan sanoja kieleeni sopiviksi. Voiko sitä sitten kutsua kieleksi, kun korvaan vaan joitain suomen kielen sanoja muista kielistä lainatuilla sanoilla? Onko kyseessä vain jonkinlainen slangi?

No, huvinsa kullakin.
                                                  24.12.2017 22:02
                                                • https://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/6059/Toffee/
                                                  http://aijaa.com/5HVydO

Joskus yläasteella tehtiin kotitalouden tunnilla toffeeta. Ajattelin sitten tänä iltana googlettaa reseptin, ja tehdä toffeeta pitästä aikaa itse. Laitoin linkin reseptiin.

1 rkl voita tai margariinia
                                                  1 1/2 dl sokeria
                                                  1 1/2 dl maitoa tai kuohukermaa

Ohjeet
                                                  1. Sulata rasva puhtaassa paistinpannussa. (Jos valurautainen paistinpannu tuoksuu esimerkiksi sipulille, sen saa puhtaaksi suolalla ja vedellä.)

2. Lisää sokeri ja maito tai kerma puuhaarukalla sekoittaen.

3. Sekoita koko ajan. Keitä seosta niin kauan, että se on vaaleanruskeaa.

4. Kaada seos leivinpaperille ja leikkaa se veitsellä tai kuviomuotilla toffeepaloiksi.

Sekoitin toffeeta pannulla noin 10 minuuttia, ja kaadoin leivinpaperille. Tuli sellaista daimin tyyppistä kovaa toffeeta. Jos kokeilis ens kerralla kaataa leivinpaperille aiemmin. Oli hankala leikata siistin muotoisia palasia, niin tuli tuollaisia epämääräisen näköisiä tekeleitä. Laitoin kuvan aijaa.com-sivustolle. Linkki kuvaan on viestin alussa.21.12.2017 19:37
                                                • Asun länsirannikolla suht pienellä paikkakunnalla.20.12.2017 17:18
                                                • Jouluaattona tapaan käydä vanhempien luona. Ostin eilen joululahjat vanhemmille, ja isovanhemmille. Viime vuonna näin itse joulupukin kävelemässä kadulla, kun lähdin vanhempien luota kotiin.

Joskus lapsena sain joululahjaksi ainakin Aku Ankan taskukirjoja, ja jotain pleikkaripelejä myös. Ala-asteella säästin pleikkariin viikkorahoista, ja sain sitten ostetuksi sen. Ensimmäinen pelini on formulapeli. Edelleenkin on pleikkari tallessa. En ole raaskinut tunnearvon vuoksi pistää pois. Edellinen pelikerta tais olla joskus viime vuonna. Yksi peleistä on skeittipeli Tony Hawk pro skater 2. Siinä näkyi myös hienoja graffiteja, ja yritin itse jossain vaiheessa piirtää paperille graffiti tyylisiä piirrustuksia.
                                                  16.12.2017 21:24
                                                • Kirjoitin tammikuulla sinkut-palstalle, kun Uuno Turhapuron aviokriisi-leffassa Uuno menee Härski Hartikaisen ja Sörsselssönin luo autokorjaamolle. Hartikainen tarjoaa Uunolle leivän. Syötyään leivän Uuno pyörtyy onnesta. Hartikainen toteaa Sörsselssönille, että puute ei tuokkaan kurjuutta, vaan puute tuo onnea. Kuka osaa nauttia leivästä, niinkun Uuno. Aiemmin samana päivänä Uuno oli pyörtynyt hillomunkin syönnistä.

Hartikainen alkaa kurjistumisteorian kannattajaksi. Kun on elämässään kurjistunut tarpeeksi, niin alkaa nauttimaan pienestä leivän palastakin. Hartikainen vaatii pomoltansa, että 8000 markan palkka alennetaan 300 markkaan. Palkan alentaminen ei onnistunut, ja Hartikainen aloitti lakkon. Lakko johti potkuihin töistä. Hartikainen ajautui roskikseen asumaan.

Hartikainen lopulta palasi takaisin vanhoihin elintapoihinsa. Kun äärimmäinen kurjuus oli saavutettu, niin ei ollut enää mitään saavutettavaa. Siinä sitten vaan elettiin kurjaa elämää. Kurjuuden sijasta Hartikainen alkoi havittelemaan paljoutta. Siinähän sitä piisaa tekemistä, kun ei kuulemma tule seinää vastaan. Hartikainen lupasi ruveta lakkoon, jos ei saa palkan korotusta.

No pitääkö sitä valita jompikumpi ääripää, jotta voi elämästä nauttia? Kurjuuden maksimointi, tai paljouden tavoittelu.
                                                  15.12.2017 20:42
                                                • Huomasin, että onhan Keskolla oma K-ruoka sovellus, jossa voi foodien tapaan tehdä ostoslistoja. Molemmista näkee myös tuotteiden hintoja, joten hintavertailu onnistuu helposti kotona. Tosiaan ajattelin, että ostan Prismasta ne tuotteet, mitkä on siellä halvempia. Ja vastaavasti Citymarketista ne, mitkä on siellä halvempia. Täällä nuo kaupat on vierekkäin, ja kävelymatkan päässä kotoa. Tulee sitten sen verran plussaa/s-etua kun tulee.

Tapaan käydä kesällä rannalla istumassa, ja kierrän myös pururadalla, niinkuin aloitusviestissä kerroin. Viime kesänä otin rannalle leipää mukaan. Istuin kiven päällä syömässä eväitä. Yhdessä viestissä kerroin myös eläinaiheisesta sisustuksesta. Eläin pehmoleluja ikkunalaudalla yms. Vielä kun löytäisi pyöreän pöydän päälle jonkun eläinaiheisen pöytäliinan jostain. Kun asuin vanhempien luona, oli matka kuntouttavaan kilometrin verran työtoimintaan pitempi. Matkan varrella näin useasti erään kissan, jota silittelin.

Oon kuullut sanonnan totuus ei löydy pullon pohjalta. Punkbändi Lama teki 80-luvulla biisin "Totuus löytyy kaurapuurosta". Biisi päätyi eri esittäjän esittämänä Elovenan mainokseen. Myös Aknestikin laulussa "Suomirokkia" kerrotaan Totuuden löytyneen kaurapuurosta. Syönkin kaurapuuroa joka aamu.

Hyvää joulua ja uutta vuotta.
                                                  14.12.2017 19:15
                                                • Hintatietoisena oon alkanut enempi jakamaan ruokaostoksia eri kauppoihin. Teen ruokaostokset enimmäkseen Prismassa, sekä Citymarketissa. Syön nykyään kaksi lämmintä ateriaa päivässä. Leipää menee edelleen jonkun verran. Ostan reissumiestä, ja välillä Lidlin luomuleipää, jossa näyttäis olevan 59 prosenttia ruista. Lisäksi siinä on vehnää, sekä ohraa.

S-ryhmällä on palvelu nimeltä Foodie.fi, josta voi katsella eri s-kauppojen valikoimia, sekä tuotteiden hintoja. Joskus Citymarketissa oon katsellut jotain ruokia, ja puhelimella tarkistanut foodie.fistä Prisman hinnan tuotteelle. Helpottaa hintavertailua tuollaiset palvelut. Kun suunnittelin ruokavalion uudistusta, niin tarkistin hintoja tuolta foodiesta. Hintatietoisena oon alkanut enempi jakamaan ruokaostoksia eri kauppoihin. Teen ruokaostokset enimmäkseen Prismassa, sekä Citymarketissa. Syön nykyään kaksi lämmintä ateriaa päivässä. Leipää menee edelleen jonkun verran. Ostan reissumiestä, ja välillä Lidlin luomuleipää, jossa näyttäis olevan 59 prosenttia ruista. Lisäksi siinä on vehnää, sekä ohraa.

S-ryhmällä on palvelu nimeltä Foodie.fi, josta voi katsella eri s-kauppojen valikoimia, sekä tuotteiden hintoja. Joskus Citymarketissa oon katsellut jotain ruokia, ja puhelimella tarkistanut foodie.fistä Prisman hinnan tuotteelle. Helpottaa hintavertailua tuollaiset palvelut. Kun suunnittelin ruokavalion uudistusta, niin tarkistin hintoja tuolta foodiesta.
                                                  12.12.2017 18:50
                                                • Yhteen aikaan äitini tapasi ostaa sitä mustikkapiirakan makuista Aino-jäätelöä. Itse tykkäsin yläasteikäisenä syödä juustosnackseja. Oon laihtuessa huomannut, että mahtuu taas jotkut t-paidat, jotka olleet kaapissa vuosia käyttämättä.11.12.2017 18:51
                                                • Lapsena tykkäsin piirtää paljon. Luin Aku Ankkaa, kuuntelin walkmanin kasettisoittimella musaa. Katselin piirrettyä VHSltä.

Nyt aikuisena pelailen tabletilla Simsiä, sekä Simcityä. Mulla on myös netflix tabletissa, josta katselen leffoja, sekä sarjoja. Piirrustusharrastusta oon koittanut herätellä henkiin uudestaan. Ostin puuvärikyniä 50kpl pakkauksen perjantaina.
                                                  10.12.2017 10:31
                                                • Oon ladannut koneelle FL studion, jolla voi tehdä musiikkia. Oon opiskellut netistä, miten luetaan tabulatuureja. Wikipedia kertoo, että Tabulatuuri (usein myös muodossa tablatuuri, tabit tai täbit) on erityisesti kielisoittimelle tarkoitettu soitto-ohje, joka on verrattavissa pianon nuotteihin. Jotain tabulatuureja rummuille katselin netistä, ja tein FL studiolla omia versioita eri biiseistä. Ei niissä mun versioissa muita soittimia ole, kuin rummut. Joskus oon ajatellut yrittää tehdä Pump Up the Volumen tyylinen biisi. Biisi on kasattu erilaisista sämpleistä, eli muualta otetuista lauseista, ja muista lainatuista jutuista. Biisi on suomalaisille tuttu Pulttiboisin tunnarina. No en sitten tiedä, että saanko tuota koskaan aikaiseksi.08.12.2017 19:14
                                                • Täällä näitä ehdotuksia on tullut. Ainakin on ehdotettu opiskelemaan lähtemistä sekä henkilökohtaiseksi avustajaksi ryhtymistä. Yhdessä viestissä pohditaan, josko paikka yhteiskunnassa olisikin taiteiden parissa.

Aiemmassa viestissä kerroin nähneeni kaksi kertaa unta yrityksen perustamisesta. Mielessäni on elämän aikana liikkunut kaikenlaisia ideoita. Joskus yläaste aikoina kun kuljin kadulla, ja näin jotain vanhempia autoja, niin mietin, miten niitä tuunaisin, ja koristelisin niitä erilaisilla teippauksilla. Puutyötunnillakin oli kaikenlaisia ideoita, mitä voisi seuraavaksi väsätä. Myöhemmin olen mielessä kehitellyt omia mielikuvitusbändejä yms. Mietin mikä olisi bändini nimi, minkälaisia sanoitukset olisi, minkä näköisiä levyn kannet olisi. Jotain elokuvien/tv-sarojen juonia olen mielessäni kehitellyt. Jostain syystä kiehtoo myös ajatus oman kielen luomiseta. Joskus oon jopa aloittanut sillä, että olen kehitellyt jotain yksittäisiä sanoja excel-taulukkoon.

Lapsena tykkäsin piirtää paljon. Piirsin päiväkodissa, sekä kotona. Sain ainakin kahtena eri vuonna synttärilahjaksi vesivärit. Ainakin jotain maisemakuvia muistan piirtäneeni/maalanneeni. Auringolla oli kasvot, sekä pilvillä oli kädet. Mummon luona piirsin kerran tietokirjasta löytämiäni eri valtioiden lippuja. Aikuisena oon yrittänyt pitää piirrustusharrastusta yllä. Kotoani löytyy A4-kokoista paperia, lyijykyniä ja pyyhekumeja. Pidän lyijäreitä, ja pyyhekumeja penaalissa, jota käytin ala-asteen ekalla luokalla. Ensimmäinen penaalini siis. Innostuin tänään ostamaan puuvärikyniä 50 kpl setin peltikotelossa. Väritin aiemmin piirtämäni kuvan sarjakuvien Wagnerista. Aloitin piirtämään myös Nuuskamuikkusta googlesta löytämääni kuvaa mallina käyttäen.

Voisi kyllä olla ihan mukavaakin työskennellä taiteen parissa. Mutta elättääkö sillä itsensä, on tonen juttu. Toki joku musiikilla itsensä elättäminen siinä tapauksessa onnistuu erittäin hyvin, jos keikkaa riittää, ja biisit soi tasaiseen tahtiin radiossa. Toki voisi tehdä, niinkuin Leevi and the Leavings. Bändi ei keikkailut, tekivät vaan levyjä harrastuspohjalta.

Jos olisi vaikka joku osa-aikainen työ, niin olisi jonkunlaista tuloa. Mutta olisi aikaa myös oman taiteen tekemiselle. Mitä se oma taide sitten olisikaan. Musiikkia, piirroksia, videoita tai jotain. Laitoin tätä viestiä kirjoittaessa Leevi and the Leavingsin soimaan spotifystä.
                                                  08.12.2017 18:36
                                                • Jotkut haluaa olla vaan sen minimin neljä tuntia päivässä työtoiminnassa, kun ei kummiskaan saa sen enempää tukia, jos olisi enemmän tunteja. Itse oon kuus tuntia, ja onhan sitä jotkut sanoneet, että ei se kannata.

Liika kotona oleminenkin on huono juttu. Sen takia käynkin paljon ulkona kävelemässä, kun kotona tulee aika pitkäksi.
                                                  07.12.2017 22:57
                                                • Nimimerkki ”pienin_askelin” neuvoi täällä keskustelussa kiinnittämään huomiota ravinnon laatuun. Väärä ravintosisältö, kalorien puute, proteiineja ja riittävästi energiaa. Laadin tässä viikonlopun aikana taulukkoa exceliin siitä, millaisia ruokia syön yhden päivän aikana. Tutustuin syömieni ruokien ravintoarvoihin. Huomasin, että proteiinia tosiaankin voisi olla ruokavaliossa enempi. Kalsiumia saan myös niukasti nykyisestä ruokavaliosta.

Aloin suunittelemaan muutoksia ruokavalioon näiden ongelmien korjaamiseksi. Tein listaa tuotteista, joita uudistetussa ruokavaliossa aion suosia. Laitoin exceliin, montako pakkausta ostan mitäkin elintarviketta kuukauden aikana, mitä mikäkin maksaa jne. Yhteenlaskettu summa sitten on kuukauden ruokabudjetti.
                                                  26.11.2017 14:30
                                                • Olen 27 vuotias mieshenkilö, ja asun yksin. Olen kuntouttavassa työtoiminnassa. Aamusin herään klo 6. Syön lautasellisen puuroa. Lisäksi juon kupin kahvia. Siinä kahvia juodessa selailen netistä uutisia tabletilla. Lähden kotoa vartin yli 7 kohti työtoimintapaikkaa.

Olen takaisin kotona puoli kolme, ja laitan ruokaa. Ruuan jälkeen juon kupillisen kahvia. Jos väsyttää, otan päikkärit. Laitan puhelimen hälyttämään neljältä, ettei päikkärit venähdä liian pitkiksi. Lähden kävelylle. Kävelen keskustan alueella, ja tulen kotiin kaupan kautta, jos tarvitsee jotain ruokia ostaa. Kuuden aikoin syön jotain iltapalaa. Loppu ilta menee koneella, sekä telkkaria katsellessa.

Olen neljä päivää viikossa kuntouttavassa työtoiminnassa. Perjantait on vapaata. Siivoan perjantaisin kotona. Viikonloppuisin syön jotakuinkin samoihin aikoihin, kuin arkenakin. Käyn viikonloppusin 2-3 kertaa kävelemässä ulkona.

Kuluu ne päivät näinkin.
                                                  21.11.2017 20:49
                                                • Asun yksinään kerrostalokämpässä. Äiti käy mun luona kerran viikossa. Muita ei sitten käykkään. Sain yläasteella oman puhelimen. Liittymässä oli joku uuden asiakkaan tarjous. 5 euroa kuussa ilmaiseksi puheluita kuussa. Olisko ollut vuoden ajan noin. Isä yritti patistaa soittelemaan, kun menee hukkaan viiden euron ilmaiset puhelut muuten. No kenelle olisin soitellut, kun ei ollut kavereita, joille soitella?21.11.2017 19:31
                                                • Täällä viestiketjussa on ehdotettu kännäämistä viikonloppuisin, sekä myös rikollista uraa. Kmarket on puolen kilsan päässä, aloitanko rikollisen uran hakemalla sieltä juoksukaljat. Miten vakavan rikoksen pitää tehdä, että pääsee maamme vankiloihin ”lomailemaan”? No jos ei kuitenkaan. Menis elämä vaan huonompaan suuntaan.

Aiemmassa viestissä kerroin pyrkimyksestä vähentää muovin kulutusta. Ostin perjantaina Prismasta hedelmille kestopusseja 79 senttiä per pussi. Kolme pussia ostin nyt näin aluksi.

Panttipulloja kerätessä kadulta kesällä huomaa, että alumiiniset tölkit on huomattavasti yleisempiä, kuin muovipullot. Melko vähän tölkkeihin verrattuna löytyy muovisia ja lasisia pulloja. Ehkä kerran vuodessa löytyy yks 1,5 litran limsapullo, josta saa 40 senttiä.

Olin heinäkuun tauolla kuntouttavasta työtoiminnasta, ja kuukauden lopussa oli kertynyt pulloja seitsemän muovikassillista. Osa tosin oli itse ostettuja puolen litran limsapulloja,
                                                  19.11.2017 11:25
                                                • Kerroin aiemmassa viestissä, että syksyllä ostamassa puhelimessani oli askelmittari valmiina. Oon asettanut tavoitteeksi kävellä vuodessa askelia Suomen asukasluvun verran. Wikipedia ilmoittaa Suomen asukasluvuksi 5 509 717. Eli pitäisi kävellä päivässä keskimäärin 15095,115 aselta. Mun askelpituudella se vastaa hieman vajaata yhtätoista kilometriä päivässä.

Oon nyt 86 päivän aikana kävellyt 1 478 467 askelta. Keskimäärin 17 191,476 askelta siis. Jonkun verran tuo keskiarvo talvella tulee laskemaan, mutta kesällä kävelen taas enempi.
                                                  19.11.2017 10:32
                                                • Me käytiin Äkäslompolossa. Kiivettiin Yllästunturille, ja käytiin Jounin kaupassa. Walkmanista loppui patterit viimeisenä iltana.

Musiikkia kuuntelen laidasta laitaan. Suomi-iskelmää, metallia, räppiä, poppia jne.
                                                  18.11.2017 10:43
                                                Edellinen
                                                Sivu 7 / 17

Siirry sivulle

• 1
                                                • 2
                                                • 3
                                                • 4
                                                • 5
                                                • 6
                                                • 7
                                                • 8
                                                • 9
                                                • 10
                                                • 11
                                                • 12
                                                • 13
                                                • 14
                                                • 15
                                                • 16
                                                • 17
                                                Seuraava

Osallistu keskusteluun

• Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.93

Mitä mieltä olette asiasta?

• Pilattiin sitten Omakanta29

Omakanta uusittiin. Meni päin persiitä. Ennen sain siellä uusia reseptit, katsoa labratulokset ja lukea infoa joka käynnistä. Nyt ne sivut niin kummalliset, että uusimmat tiedot ja reseptit jossain huitsin hiidessä. hel…

• TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."22

Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. ​Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…

• Sinimustan liikkeen rasistisia tarroja on liimattu kouluihin Helsingissä117

Apulaispormestari Shawn Huff (vihr) sanoo, ettei syntyperäisenä helsinkiläisenä ole ennen nähnyt näin avointa vihaa myös lapsia ja nuoria kohtaan https://www.hs.fi/helsinki/art-2000012316928.html

• Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?12

Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle varsin härskin kommentin suorassa lähetyksessä. Vai oliko tämä paljastus uudesta TTK-romanssista? Lu…

Suomi24 Viihde

• Maajussi-Jetta lataa faktat pöytään - Yksi ennakkoluulo pulpahti esiin sulhoehdokkaistaMaajussi-Jetta etsii kumppania Maajussille morsian -ohjelmassa.
                                                • Eronnut maajussi-Asko umpirehellisenä farmiviikosta: "Totta kai nyt vähän..."Maajussille morsian sarjassa yksi maajusseista on nauravainen Asko.
                                                • Muistatko Charlien enkelit 70-luvulta? Uudelleenlämmitetyt enkelit tv:ssäCharlien enkelit näyttävät taitojaan vakoilussa, naamioinnissa ja itämaisissa taistelulajeissa.

Stara

• Puolustusvoimilta sykähdyttävä F-35A Lightning II julkaisuIlmavoimat on nyt julkaissut upean videon, jossa esitellään sen
                                                • Puolustusministeri Antti Häkkänen kielsi kiinteistökauppoja: ”Riskejä turvallisuudelle”Puolustusministeri Antti Häkkänen on estänyt jälleen kuusi kiinteistökauppaa, joissa
                                                • Neljä heijastinta testattiin – kaikissa ilmeni puutteitaHeijastimen käyttö on tärkeää syksyisin ja talvisin pimeän aikaan ulkona

Etkö löytänyt etsimääsi?

Aloita keskustelu
                                                Suomi24

Suomen suurin keskustelupalvelu

Palvelut

• 24Keskustelu
                                                • 24Treffit
                                                • 24Viihde
                                                • 24Chat
                                                • Hyötylinkit
                                                • Reseptit
                                                • Horoskooppi
                                                • Lainaa

Ohjeet ja palaute

• Palautelomake
                                                • Opastus
                                                • Säännöt
                                                • Keskustelu Suomi24:stä

Kaupallinen yhteistyö

• Auto1 Vaihtoautot
                                                • TV-ohjelmat
                                                • Sanakirja
                                                • Tietosuojaseloste
                                                • Käyttöehdot
                                                • Evästeasetukset

© 2026 Suomi24, osa City Digitalia