Onko paikalla muita jotka kokevat olevansa yksin? Ei ketään kelle puhua murheista?
En saa unta kun taas itkettää niin hitosti.. itsellä on pää täynnä murheita muttei ketään joka kuuntelisi, lohduttaisi ja auttaisi.
En kaipaa ketään ilkkumaan saati käskemään mitä tehdä.
Muita jotka ovat elämässä yksin?
24
665
Vastaukset
- qwe3rt4
100 % yksin.unohda murheesi.niin minä tein.
- Kk58
Kerro murheesi tänne. Ehkä voi olla apua...
- miten-se-toimisi
Yksin tai ei, mutta auttaa aina voi toista, jos pystyy.
Tämä on vähän huono kanava siihen kyllä.
Mä itse olen hakeutunut yksinäisemmäksi, kun en jaksa ihmisiä niin paljoa.
Olen kyllä sosiaalinen ja joudun jatkuvasti olemaan ihmisten kanssa tekemisissä.
Vapaa-aikoina ja yleensä ole mieluummin vähän sivussa kuitenkin, kun kaikkien keskellä. Rakastan rauhaa ja rauhallisuutta.
Nyt hiukan etäämpänä pystyn olemaan empaattisempi ja.. se auttaminen.
Se on osa elämää kai kaikille ihmisille.
Mitenhän voisin edes kuunnella murheitasi?
Tosin, en tiedä kestänkö kovin hurjia murheita. Ehkä kestän?
Varovainenhan näissä netti yhteyksissä täytyy olla.
Kaikenlaisia hulluja liikkeellä juonimassa. - miä.täältä
Täällä ollaan kaveri.
<3 - sammmahär
Olen minäkin yksinäinen työtön, ei paljon puhelin eikä ovikellokaan soi.
Päivän ainoat ihmiskontaktit ovat yleensä kaupankassa tai naapurin tervehdys.
Yritän psyykata jotenkin itseäni jaksamaan, yritä sinäkin. Asun yksinään kerrostalokämpässä. Äiti käy mun luona kerran viikossa. Muita ei sitten käykkään. Sain yläasteella oman puhelimen. Liittymässä oli joku uuden asiakkaan tarjous. 5 euroa kuussa ilmaiseksi puheluita kuussa. Olisko ollut vuoden ajan noin. Isä yritti patistaa soittelemaan, kun menee hukkaan viiden euron ilmaiset puhelut muuten. No kenelle olisin soitellut, kun ei ollut kavereita, joille soitella?
- jaksettaaaaa
Mullakin ois puheaikaa vaikka kuinka paljon, mut en viitti soittaa kenellekkään kun ei ole mitään kertomistakaan kun elämässä ei tapahdu mitään.
Missäpäin asut olen 25v jätkä ite asun mikkelissä ja oisin ehkä kiinnostunut ainakin netissä viestittelemään sun kanssa.
Vikernes1992 kirjoitti:
Missäpäin asut olen 25v jätkä ite asun mikkelissä ja oisin ehkä kiinnostunut ainakin netissä viestittelemään sun kanssa.
Asun länsirannikolla suht pienellä paikkakunnalla.
sami-90 kirjoitti:
Asun länsirannikolla suht pienellä paikkakunnalla.
No olisin ollut ainakin aluks netissä ollut kiinnostunut suhun oleen yhteydessä onko sulla profiiileja somessa tai missään?
- ryhmäläinen
Kannustan teitä liittymään joukkoomme. Savenvalaja Youtube-kanava ja sitten voi liittyä Savenvalaja- facebook-ryhmään. Ryhmä kristillinen mutta mukana mm. nuoria 30-kymmippisiä, eiuskovaisia . Ryhmä on muodostunut Savenvalaja, entinen Mökkihöperö- Youtubettajan katsojista ja mukana kaikenlaisia ihmisiä. Kannustan ainakin tutustumaan. Monella ryhmässä on ongelmana yksinäisyys ja kaikenlainen rikkinäisyys.
- yksinäisyys.tappaa
Tiedän tunteen. Olen kestänyt yksin murheeni ja vastoinkäymiseni jo vuosia, mutta enää en vain pysty. Liika on liikaa. Olen tällä hetkellä vaikeassa ja stressaavassa elämäntilanteessa ja tunnen hajovani, kun ei ole ketään kenelle kertoa tästä ja pyytää apua. Nytkin makaan ahdistuneena sängyssä enkä pysty edes nukkumaan. Yksinäisyys ja muut murheet ovat viemässä ilmeisesti mielenterveytenikin. On vain niin hankalaa hakea apua ja oikeasti saada sitä tässä tilanteessa, enkä usko että kukaan oikeasti edes välittää..
- tytlsitynyt44
Yksin olen minäkin, ei ketään kenen kanssa puhua. Kahviloihin ja ravintoloihin en yksin lähde, ehkä otan keskikaljaa tähän tylsyyteen ja käyn taas nukkumaan. Huomenna sama juttu.
- täältä_vain
sama täällä , lakkasin tavallaan välittämästä jne... ei mul mtn neuvoja oo :(
- Lobotomiaa
Kaikki menee perseelleen jos välittää ja puuttuu asioihin, kun muut ei ajattele samoin kuin itse. Pitäisi vain kyynistyä entistä enemmän. Onntää niin surkeeta.
- Nimimerkkiii
Hei! Olisi kyllä kivaa jutella. Onko sähköpostiosoitetta tai miten voisi kirjoitella?
- chätissä_koko_elämä
Mistä sä haluaisit jutella? Tuu suomi24 chättiin jutskailemaan.
Eipä ole ainakaan minulle kukaan kirjoittanut, vaikka ihan selkeesti hain naisseuraa nuoresta naisesta..
Luulisi, että edes leffaseura kelpaisi, jos ei ketään ole elämässä, mutta ei vaan oteta yhteyttä..Onko se ujoutta vaiko narsismia omaa itseään kohtaan?- Ketipinor-mies
Yli 7-vuotta.Erakkoelämää kerrostaloyksiössä.
Ikävä kyllä tähän on jo tottunut.Ei juurikaan ongelmaa ole.- Ketipinor-nainen
yli 3-vuotta kerrostalossa melkein erakkona, en ole nähnyt edes naapureitani, taitavat hekin olla erakoituneet. Kavereista osa kuollut tai muuttanut kauemmas. Yksinäisyyteen otan välillä alkomaholia, ihme kyllä sillon on kavereita.
- KerrostaloErakko
Nyt alkoi 8.vuosi erakkoelämää kerrostaloyksiössä.
- Bot34
Missäpäin suomea te asutte?
- odottaaa
Tämä yksinäinen kerrostaloasuja asuu Keski-Suomessa ja näin sunnuntaita vietän täällä yksin tietokoneella. Ei puhekontakteja tänään ollut yhtään edes puhelimessa. Vihaan sunnutaipäiviä.
- Jazzen
Yksinäinen minäkin. Epätoivoisen yksin, liian yksin, liian pitkään, vaikka harvoin sitä suostun itselleni tunnustamaan. Tiedä että täällä on toinen joka rämpii läpi elämän ja joka ajattelee sinua ja toivoo sinulle levollisuutta <3 Vaikka olet yksinäinen, et ole yksin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539049Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492729Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292511- 572501
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971885- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231763Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461295Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61156