Onnii

![]()
Aloituksia
661
Kommenttia
2150
Ikävä tilanne, ei saisi nauraa, mutta minua
alkoi naurattamaan! Onkohan tuossa talossa takaovi? http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001926770.html ;).688- 288
Asiahan ei minulle kuulu, mutta muistatko
Babarin? https://www.youtube.com/watch?v=Q-6wPbj2YMU :).688Hyvää huomenta!
En tiedä onko ihanampaa kuin se, että saa nukkua ja herätä kun ei enää väsytä. http://static.hudo.com/images/posters/3688Viisaus iltaamme
En ole koskaan tavannut ketään, joka kuolinvuoteellaan olisi toivonut, että olisi viettänyt enemmän aikaa töissä. — Kirj5087- 1487
Saunan jälkeen maistuu kylmä juoma!
http://www.shotti.fi/resepti/long-island-iced-tea/ Saanen tarjota teillekin? ;).487Huomenta hyvää!
Mukavaa nähdä unta syvää! http://pre06.deviantart.net/eedd/th/pre/i/2012/286/b/4/coffee_snail_by_dreamcontrol371-d5hn7n385Hassunhauskaa viikonloppua kaikille!
Kolmannen kerran! https://www.youtube.com/watch?v=0xfkfc79_q4 :).085- 1384
Mukavaa alkavaa viikkoa, oudon uneni siivittämänä!
Avasin silmäni ja olin mökissä, mökissä jonka kattoa verhosi nurmipeite. Mökin seinät olivat ikivanhoja honkakeloja, ke4484- 484
Ratkaisu oravapulmaan :).
http://1.bp.blogspot.com/-kcB8ocZULTg/UaTFwmDhIvI/AAAAAAAAAOE/dAiIp4BgQ7U/s1600/persian cat.jpg Mitä sanot?1584Kuppi kuumaa kera vohvelin :).
http://www.dailytimesgazette.com/wp-content/uploads/2015/03/coffee-and-breakfast1.png Olkaa hyvä.684Kuka on Muumimaailman suosikkihahmosi?
Omia suosikkejani ovat Mörkö ja Nuuskamuikkunen. Nuuskamuikkusen henkilöhahmo perustui vasemmistolaiseen älykköön ja ka1284- 683
Kurkkaa joulukalenteriin
avaa luukku 9. http://blog.martymagic.com/wp-content/uploads/2013/12/Showoff_Santa-lizard.jpg :).383- 1283
Ratkaisu orava-pulmaan 3
http://www.themarmot.net/wp-content/uploads/2013/08/suarez_cannon.jpg Mitä sanot?983Oletteko koskaan vierailleet Valamon vanhassa
luostarissa Valamon saarella? Se voisi olla todella kaunis paikka vierailla. http://agricola.utu.fi/keskustelu/images/k383