http://i.imgur.com/Iy08O.jpg
Olkaa hyvä.
Keskipäivän kaakao :).
14
66
Vastaukset
- uusMarilynn
ihana oot
- vaikkane
Kiitti,pitäiskin jo hörpätä jotakin.
- uusMarilynn
määkin taidan keittää kahvia
- vikaakoneessa
Miksi näkyy vain mustaa. Eikö kaakao ole vaaleanruskeaa.
- Pimeää
Mulle näkyy kanssa vain mustaa. Ehkä Onni juo tällä kertaa pimeässä kaakaoo. Kelpaisu mulle kaakaohetki Onnin kanssa pilkko pimeässä;)
- faktatfaktoina
Pimeää kirjoitti:
Mulle näkyy kanssa vain mustaa. Ehkä Onni juo tällä kertaa pimeässä kaakaoo. Kelpaisu mulle kaakaohetki Onnin kanssa pilkko pimeässä;)
Mistä sen sitten tunnistais onniksi. Ai mut eihän sitä tunnista muutenkaan;)
- Kyllätuo
on ihan vaahdotetun kaakaon värinen. Kai koneessa vikaa jos mustana näkyy.
- unetonyöoli
Kiitos...maistuu kahvin jälkeen...:)
- Lurpsssssss
saiskos toisenkin kupillisen tuota ihanaa nallukkakaakaota ;)?
- ex-morkkis
oli todella kaunis ja ihana teos.
minua ärsyttää ihmisten huono käytös tulee mieleen äitini joka sanoo- tekee mieli mennä nettiin suoltaa suusta kaiken iljettävän ja ärsyttää(kirosana joka muokkasin)
eli kostoa toisten päälle. missä ihmisten järkeily ja inhimillisyys. - xzdsweqöskfggh
linkki aukeaa mustaan
- hälytyskello
Älkää nyt vitussa availko sen linkkejä!!!
- xsdgfhsuerlkgö
hälytyskello kirjoitti:
Älkää nyt vitussa availko sen linkkejä!!!
miksen avaisi?
- oliskinjokesä
Mä luin että KESÄPÄIVÄN kaakao ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1538989Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492689Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292481- 562469
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971865- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231743Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461285Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091197Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61146