Ajatus iltaasi

Meille kaikille on annettu kaksi lahjaa, joita meidän tulisi käyttää niin paljon kuin mahdollista - huumori ja mielikuvitus.

Mielikuvitus korvaa meille sen, mitä me emme ole ja huumori auttaa meitä hyväksymään sen mitä me olemme.

32

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ennikö

      Tästä olen samaa mieltä Onni!

      • Kiitos ja kuittaus.


    • Onnensiemen

      Tosi on.

      • Kiitos ja varmistus.


    • Ilo-yrttitee

      Jos onkin toistepäin, että huumori korvaa sen mitä emme ole ja mielikuvitus auttaa hyväksymään sen mitä olemme.

      • koitansietääitseäni

        Noin kyllä.


      • Kiitos ja asiathan ovat tulkittavissa monella tapaa.


    • annahannäyte

      Ihan hyvä. Huumori auttaa jaksamaan ja sietämään epämieluisia asioita. Siis niitä mihin sitä voi käyttää. Huumori saa unohtamaan murheita ainakin hetkellisesti ja jos näkee itsensä toisinaan huvittavana niin mikä sen hauskempaa:)

      Mutta mielikuvituksella itsensä muuksi luulottelu on jo vähän erikoisempi ajatus. Tarkoititko tuota?

      • Kiitos en taida jaksaa.


      • Edellinen
        Onnii kirjoitti:

        Kiitos en taida jaksaa.

        Ei tarvi jaksaa. Ajatuksesi tuli ymmärretyksi.


    • Kiitosonni

      Mahtava ajatus.

      • Kiitos itsellenne, olkaa hyvä.


    • iltaasiajatus

      Jokaisessa
      on hitunen
      kukkaa ja lintua
      kauneus
      haave
      elämä suu raollaan.

      • Kiitos runosta.


      • aamuusiajatus

        Kukan voi aina taittaa
        mutta kuka sen istuttaa.
        Jokainen aukeava kukka
        rumuuden jäätarhassa
        on sabotaasi.
        Elämä saa rumuuden
        loistamaan
        kukkaloistossa....


    • MinäpäSainkin

      rattikelkkan ja pitkät(teräsmies)kalsarit - mutta niitäpä toivoinkin.

      -K-

      • Hieno juttu.


    • selkis

      Huumori auttaa mielikuvituksen luomistyössä. Mielikuvitus auttaa huumorintajua ymmärtämään, että molempia tarvitaan.

      • Kyllä.


    • lahjansaaja

      Meille kaikille on annettu lahja, jonka voimme jakaa aina uudestaan ja uudestaan.

      • KynttilääköTarkoitat

      • No ei tietenkään ihan kaikille, mutta melkein kaikile ;)


    • junnukinjoties

      "köyhän ainut huvitus on vilkas mielikuvitus"...

      • Niin kyllä ehkä.


    • Onnionparas

      Onni on paras Onni on paras Onni on paras Onni on paras Onni on paras Onni on paras
      Onni on paras Onni on paras Onni on paras

      • Tahdotko lukita vastauksesi?


      • MIETAHDON
        Onnii kirjoitti:

        Tahdotko lukita vastauksesi?

        hahahhahaHHhahhahahahahaq Onni on ihan paras!!!


    • näin_on

      Ommmm

      • Näin on.


    • Vasta-ajatusPäivääsi

      Mielikuvitusta tulee käytettyä liikaakin. Valitettavasti se tuottaa välillä niin pimeitä kuvia, ettei niitä riitä selättämään minunkaan musta huumorini..

    • NiinhänSeMenee

      Tästä olen erii mieltä aloittajan kanssa. Meille kaikille ei ole todellakaan annettu huumorinlahjaa tai edes mielikuvitusta. Valitettavasti. Mutta minun empiirinen tutkimus osoittaa, että ihmisllä, joilla on vikkelä huumorintaju, he ovat myös keskimääräistä älykkäämpiä tapauksia, mielikuvituksesta puhumattakaan, sehän nimenomaan vaatii sitä älyä. Niin tai näin aina väärinpäin:D Aina, joku kitisee:DD

    • Niinkuintäällä

      Tuulen tavoittelua ja tyhjän nauramista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe