Vapaa kuvaus

Bara en sten i havet.

Harrastan runoutta, matematiikkaa ja tupakointia.

Ihmisenä olen viimeisen päälle vittumainen paskiainen.

Aloituksia

67

Kommenttia

1959

  1. Kävin+Ursan+sivuilta+katsomassa,+olisiko+taivaalla+tänään+jotain.+Ei+löytynyt+mitään+erikoista.+Katsoin+sitten+tuota+videota+vähän+matkaa.+Kysymys+on+tästä:"Taivaassa+näkyi+suuri+tunnusmerkki:+nainen,+pukunaan+aurinko,+kuu+jalkojensa+alla+ja+seppeleenä+päässään+kaksitoista+tähteä.+Hän+oli+raskaana+ja+huusi+synnytyskivuissaan,+ja+hänen+oli+tuskallista+synnyttää."+(Ilm.+12:1–12)Videon+mukaan+tämä+Ilmestyskirjassa+mainittu+taivaalla+näkyvä+nainen+on+Neitsyen+tähtikuvio.+Syyskuun+23.+päivä+eli+tänään+Kuu+on+Neitsyen+tähtikuvion+"jaloissa"+ja+sen+"pään"+yläpuolella+on+12+tähteä,+kun++Merkurius,+Venus+ja+Mars+asettuvat+Leijonan+tähtikuviossa+normaalisti+näkyvien+yhdeksän+tähden+rinnalle.+Tapahtumaa+ei+näe+paljaalla+silmällä,+sillä+se+on+verhottu+auringolla,+joka+paistaa+juuri+siitä+suunnasta.Lisäksi+jo+marraskuun+lopussa+Jupiter+meni+Neitsyen+vatsaan+ja+vietti+siellä+42+viikkoa+eli+pitkittyneen+raskauden+mitan+ja+on+juuri+tullut+ulos+Neitsyen+jalkojen+välistä.Mitä+tämä+tarkoittaa,+en+tiedä,+koska+lopetin+videon+katsomisen+tähän+kohtaan.
  2. Jos+halutaan+tietää+totuus+jostakin+asiasta,+Pe.kusta+on+tavatonta+hyötyä:+jos+Pe.ku+sanoo,+että+asia+on+niin-ja-niin,+voimme+olla+varma,+että+niin-ja-niin+asia+ei+ainakaan+ole.+Pe.kun+ansiosta+emme+erehdy+etsimään+totuutta+väärästä+suunnasta.
  3. Tuntuuko+sinusta+koskaan+ohimenevästi+siltä,+että+haluaisit+ottaa+asian+omiin+käsiisi+eli+suomeksi+sanottuna+tappaa+itsesi+(vaikka+et+vakavasti+sitä+miettisikään)?+En+ole+vielä+sairastunut+(ajan+kysymyshän+se+vain+on,+ellen+sitten+kuole+tapaturmaisesti+tai+väkivaltaisesti+sitä+ennen)+enkä+siis+tiedä+kuolevani+lähitulevaisuudessa,+mutta+mietin+omatoimista+kuolemaa+vaihtoehtona+osaltaan+siksi,+että+en+halua+antaa+valtaa+kuolemalle.+Minä+haluan+vallita+kuolemaa.Kun+luin+nimimerkin+ElämäOnKuolemista+kirjoitukset+tästä+ketjusta,+tuli+mieleen:+ei+kiitos,+tahdon+kuolla+niin+kuin+elän:+yksin.+Haluan+kuolla+omilla+ehdoillani,+jossain+hiljaisessa+paikassa,+valitsemallani+hetkellä,+enkä+varsinkaan+halua+uteliaita+mulkoilevia+silmiä+ympärilleni.+Mutta+nämä+asiat+tuskin+toteutuvat,+ellen+hoida+kuolemaani+omatoimisesti.(Suoraan+sanottuna:+nimimerkin+ElämäOnKuolemista+kirjoitukset+tuntuvat+jotenkin+hävyttömiltä,+melkein+kuin+joku+olisi+salaa+katsellut+jotakuta+masturboimassa+ja+sitten+kertoisi+näkemästään+toisille.+Voisi+melkein+sanoa:+tahdon+kuolla+niin+kuin+masturboin.)En+myöskään+luota+siihen,+että+minun+sukupolveni+ihmiset+saavat+vanhuudessaan+Suomessa+hyvää+terveydenhoitoa.+Itse+asiassa+olen+jo+pitkään+ollut+siinä+ymmärryksessä,+että+julkinen+terveydenhoito+on+Suomessa+lakkautettu+rahanpuutteen+takia+(sillä+niin+kauan+kuin+voin+muistaa,+on+puhuttu,+että+ei+ole+varaa,+maksaa+liikaa,+ei+meillä+ole+tällaiseen+varaa),+ja+hämmästyn+joka+kerta,+kun+kuulen,+että+joku+on+saanut+hoitoa.+En+siis+välittäisi+elää+vanhaksi+eli+joutua+heitteille+(eutanasia+olisi+kiva,+ja+oikeastaan+pidänkin+ihan+mahdollisena,+että+eutanasia+ennen+pitkää+osittain+korvaa+vanhusten+terveydenhoidon:+kenties+jo+minun+sukupolveni+saa+nauttia+tätä+autuutta).