Vapaa kuvaus

kiva kun kävit, hyvää päivän jatkoa.

Aloituksia

9

Kommenttia

144

  1. 1800 luvun lopun kuulleena isovanhempien itse kertomana, voin kertoa sinulle,

    99 % todennäköisyydellä kiität pankkeja, joskus myöhemmin, jos eivät nyt sinulle lainaa anna.

    vaikka korko on alhaalla, pitää huomioida myös asuntojen laskeva arvo 5-15 % vuosi, tuokin on sitä "piilokorkoa" kun nyt joudut maksamaan.

    + asuntojen "yli-inokas" korjausrakentamine, kun suuret voimat keksivät tekemistä asuntoyhtiöissä.


    ainakin minun ollessa "alalla" tuli tarjouksia ,
    "jos saatte urakan läpi yhtiössä, saatte itse tuon summan puhtaana käteen".
    luulen että samaa käytäntöä on edelleen.