Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
es47
profiilit
es47
es47
Vapaa kuvaus
kiva kun kävit, hyvää päivän jatkoa.
Aloituksia
8
Kommenttia
122
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin minäkin ajattelin 70vuotiaana. Mutta kun alkoi tulla 86v sairauksia ja aina tuli uusi ennen kuin vanha parani. Aina oli kalenterissa lähes kymmenen menoa johonkin hoitoon.
Jos hän on kaukokatseisempi ja katselee ymmärtää eteenpäin.
Asioita ei voi muuttaa vanhana vuodessakaan, ennen nuoerna voi tänään pääättää ja viikon päästä matkutaa kiinaan tai ryhtyä opiskelemaan kieliä. Ei enää vanhana.
10.12.2023 20:28
"Aloittajalle.
Olet kertonut tään saman asian jo aika monta kertaa täällä."
Sinäkö et kirjoita mitään kahdesti. oliko tarpeellista kirjoittaa, toivottavasti sait hyvän mielen.
10.12.2023 20:24
Tiedän ainakin yhden syyn aloittajan ongelmaan.
Mahdatko sinä neuvoa heitä. Kyllä se on niin että keskimääräiset fiksut lapset kysyvät jos on tarve.
Heillä on aina ikävä tunne kun käyvät luonasi ja , jos opetat.
Kyllä he kysyvät jos tarvitsevat apua, ei aikuisia ja heidän puolisojensa elämään ole syytä puuttua.
10.12.2023 20:21
Vähän samaa mieltä aloittajan kanssa . Ei sellaiset pienet määrät paljon kustanna henkeä kohden, syksyn tulokkaat vain 5-700 euroa vuosi. Kyllä hyvinvointivaltiolla on varaa.
Tulijoiden ammattitaidolla ei kyllä ole tarvetta, niin arvelen. Sopivia töitä ei oel ainakaan viiteen vuoteen, ennen kuin ovat luoneet luottamukseen.
10.12.2023 19:48
No muutaman kuukauden kuluttua tulee uusi hallitus, ilman perussuomalaisia .
Koettakaa kestää tämä vuosi.
22.10.2023 19:12
Suomessa on hyvä terveydenhuolto. Ainakin terveystalossa on huippulääkäreitä. Olen 88v ja vielä aion saada ajokortin 90v päiväni jälkeen, vaikka en enää aja. On niin paljon jälkeläisiä, aina joku kuskaa.
03.10.2023 22:33
Tarkoitit arvatenkin itseäsi.
Missä isäsi oli kun vartuit lapsesta aikuiseksi.
18.06.2023 17:40
Mitä köyhemmästä perheestä on lapsi , sitä halvemmat ovat hänen harrastuksessa ja huvinsa.
Monella se on vain kännykkä.
25.05.2023 23:28
𝐊𝐲𝐥𝐥𝐚̈ 𝐬𝐞 𝐤𝐚̈𝐧𝐧𝐲𝐤𝐤𝐚̈𝐫𝐢𝐢𝐩𝐩𝐮𝐯𝐮𝐮𝐬 𝐨𝐧 𝐚𝐢𝐤𝐮𝐢𝐬𝐢𝐥𝐥𝐚𝐤𝐢𝐧.
𝐊𝐮𝐥𝐣𝐞𝐧 𝐮𝐬𝐞𝐢𝐧 𝐤𝐨𝐮𝐥𝐮 𝐣𝐚 𝐩𝐚̈𝐢𝐯𝐚̈𝐤𝐨𝐝𝐢𝐧 𝐨𝐡𝐢𝐭𝐬𝐞, 𝐬𝐢𝐞𝐥𝐥𝐚̈ 𝐨𝐩𝐞𝐭𝐭𝐚𝐣𝐚𝐭 𝐣𝐚 𝐯𝐚𝐥𝐯𝐨𝐣𝐚𝐭 𝐨𝐯𝐚𝐭 𝟐-𝟒 𝐡𝐞𝐧𝐠𝐞𝐧 𝐫𝐲𝐡𝐦𝐢𝐬𝐬𝐚̈ 𝐣𝐚 𝐤𝐚̈𝐲𝐭𝐚̈𝐧𝐧𝐨̈𝐬𝐬𝐚̈ 𝐣𝐨𝐤𝐚𝐢𝐬𝐞𝐥𝐥𝐚 𝐤𝐚̈𝐧𝐧𝐲𝐤𝐤𝐚̈ 𝐤𝐚̈𝐝𝐞𝐬𝐬𝐚̈.
𝐇𝐞𝐢𝐥𝐥𝐚̈ 𝐩𝐢𝐭𝐚̈𝐢𝐬𝐢 𝐨𝐥𝐥𝐚 𝐬𝐚̈𝐚̈𝐧𝐭𝐨̈, 𝐞𝐢 𝐬𝐚𝐚 𝐨𝐥𝐥𝐚 𝟏𝟓 𝐦 𝐥𝐚̈𝐡𝐞𝐦𝐩𝐚̈𝐧𝐚̈ 𝐭𝐨𝐢𝐬𝐭𝐚 𝐮𝐥𝐤𝐨𝐢𝐥𝐮𝐚 𝐯𝐚𝐥𝐯𝐨𝐯𝐚𝐚.
Meitä asia ei koska, ollaan +80 ja kaikki jälkeläiset tällä hetkellä yli 19v ikäisiä.
25.05.2023 23:25
Olen syönyt nukahtamislääkettä 30 vuotta ja yläkerrassa asuva jo yli 40 vuotta ja on 94v.
Äitini söi yli 40 vuotta ja eli yli 96v aivan omatoimisena, toki osti valmiit ruoat alakerran kaupasta ja pesula haki pyykit 2 x kuussa yms.
Kerran pyysin toista joku Mirtazapin orion 15mg. Luin netistä kuinka käyttävät.
Ensin puolitin, sitten halkaisin kynsi saksilla ja sitten vielä poikki. Eli 8 osia söin, murusia.
Ne nukutti ja aamulla nukahti uudelleen jos halusi ja heräsi pirteänä.
Väsyin murujen tekemiseen viikossa. Otin puolikkaan, heti aamulla olin valmis itse murhaan. Tekotapa vielä mietinnässä. Seuraavana aamuna sekin oli valmis, lääkärin vastaanotolle ja sytytän itseni.
Onneksi oli järki ja kaikki asiat hyvin, heitin lääkkeet kiivaasti viemäriin ja jatkoin vanhalla lääkkeelläni.
Luin kyllä että jossain muutamassa apteekissa on ehkä 5 mg tablettiakin erikoistilauksesta,
mutta en kyllä aijo paljoa enää kokeilla. Niin hurjaa oli.
19.05.2023 22:12
Olen syönyt nukahtamislääkettä 30 vuotta ja yläkerrassa asuva jo yli 40 vuotta ja on 94v.
Äitini söi yli 40 vuotta ja eli yli 96v aivan omatoimisena, toki osti valmiit ruoat alakerran kaupasta ja pesula haki pyykit 2 x kuussa yms.
Kerran pyysin toista joku Mirtazapin orion 15mg. Luin netistä kuinka käyttävät.
Ensin puolitin, sitten halkaisin kynsi saksilla ja sitten vielä poikki. Eli 8 osia söin, murusia.
Ne nukutti ja aamulla nukahti uudelleen jos halusi ja heräsi pirteänä.
Väsyin murujen tekemiseen viikossa. Otin puolikkaan, heti aamulla olin valmis itse murhaan. Tekotapa vielä mietinnässä. Seuraavana aamuna sekin oli valmis, lääkärin vastaanotolle ja sytytän itseni.
Onneksi oli järki ja kaikki asiat hyvin, heitin lääkkeet kiivaasti viemäriin ja jatkoin vanhalla lääkkeelläni.
19.05.2023 22:09
Ikävä totuus, kehitysapu on vain bisnestä. Tuskinpa perille menee rahapotista edes 10 %.
Itekin olen tehnyt aikanaan vähän samankaltaista. Rahaa paloi, mutta aikaansaannokset olivat pientä. Siitäkin 8 vuoden jaksosta ja muistoksi pieni osa eläkettä.
19.05.2023 21:33
"En ole edes miettinyt että pitäskö mies hommata.."
Kyllä lapset tarvitsisi isän. He vain eivät voi sitä keroa, siitä on kokemusta, kun iskäni kuoli olessani 3v.
Varallisuutta oli, äidillä helppo päivätyö ja kavereita leikkimässä ja joka viikonloppu yökylässä.
Ulkomaanmatkoillekin otettiin siskon lisäksi 1-3 naapurin lasta, ei sukulaisia.
Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän kaipaan isää.
13.02.2023 23:14
Ei kannusta.
13.02.2023 19:54
ehkä kirjastossa itse kopioit. ensin opettavat sitten kopioit.
13.02.2023 19:51
"NEUVON TEITÄ. TILATKAA KLAARNAN KAUTTA"
𝗧𝗮̈𝗺𝗮̈𝗻 𝘁𝗮̈𝘆𝘁𝘆𝘆 𝘁𝗮𝗮𝘀 𝗼𝗹𝗹𝗮 𝗞𝗹𝗮𝗮𝗿𝗻𝗲𝗻 𝗺𝗮𝗶𝗻𝗼𝘀. ? 😂
𝗦𝗶𝗲𝗹𝗹𝗮̈ 𝗻𝗶𝗶𝘁𝗮̈ 𝘀𝗼𝘁𝗸𝘂𝗷𝗮 𝘁𝘂𝗹𝗲𝗲𝗸𝗶𝗻. 𝗜𝘁𝗲𝗸𝗶𝗻 𝗺𝗮𝗸𝘀𝗼𝗶𝗻 𝗸𝗮𝗸𝘀𝗶 𝗮𝗶𝗵𝗲𝗲𝘁𝗼𝗻𝘁𝗮 𝗹𝗮𝘀𝗸𝘂𝗮, 𝗸𝘂𝗻 𝟰 𝗸𝗲𝗿𝗿𝗮𝗻 𝗽𝘆𝘆𝘀𝗶𝘃𝗮̈𝘁 𝗺𝗶𝗻𝘂𝗹𝘁𝗮 𝗮𝗶𝗻𝗮 𝘂𝘂𝘁𝘁𝗮 𝘁𝗶𝗲𝘁𝗼𝗮 𝗺𝘆𝘆𝗷𝗮̈𝗻 𝗸𝗮𝗻𝗻𝗮𝘀𝘁𝗮 𝗷𝗮 𝗺𝗶𝗻𝘂𝗻 𝗼𝗹𝗶𝘀𝗶 𝗽𝗶𝘁𝗮̈𝗻𝘆𝘁 𝗸𝘆𝘀𝘆𝗮̈ 𝗮𝗶𝗻𝗮 𝗹𝗶𝘀𝗮̈𝗮̈ 𝗺𝘆𝘆𝗷𝗮̈𝗹𝘁𝗮̈.
𝗠𝗮𝗸𝘀𝗼𝗶, 𝗸𝘂𝗻 𝗲𝗶 𝗼𝗹𝗲 𝘁𝗮𝗹𝗼𝘂𝘀𝘃𝗮𝗶𝗸𝗲𝘂𝗸𝘀𝗶𝗮. 𝗝𝗮 𝘁𝗼𝗶𝘀𝗲𝗻 𝘀𝗶𝘁𝘁𝗲𝗻 𝗽𝗮𝗹𝗮𝘂𝘁𝘁𝗶𝘃𝗮𝘁 𝟳-𝟵 𝗸𝗸 𝗸𝘂𝗹𝘂𝘁𝘂𝗮, 𝗸𝘆𝘀𝘆𝗶𝘃𝗮̈𝘁 𝘁𝗶𝗹𝗶𝗻𝘂𝗺𝗲𝗿𝗼𝗮. 𝗩𝗮𝗶 𝘁𝗼𝗶𝗻𝗲𝗻 𝗷𝗮̈𝗶 𝗽𝗮𝗹𝗮𝘂𝘁𝘁𝗮𝗺𝗮𝘁𝘁𝗮.
En viitsinyt huutaa isoilla kirjaimilla, koska olen fiksu. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
08.01.2023 22:20
mitä+kantaa+voi+ottaa,+mitä+hyödyttää.+Voitko+tietävämpi+Anonyymi
23.07.2022+18:35+++valaista+kun+tietoa+on.
25.08.2022 20:30
Minkä+tilaston+mukaan+3200+e.
21.08.2022 23:24
Totta+Sanna+on+paras+pääministeri,+jaksaaa,+on+Korona,+On+sota,+on+sairaanhoitajain+palkat+ja+määrä.++
Vain+Sanna+pystyy+eikä+sydän+reistaile+kuten+"petterillä"
Parempaa+ei+ole+näköpiirissä.+Kyvykästä+ja+tervettä.
21.08.2022 22:32
Minulla+ei+ole+huutonetissä+kaatunut+muuta+kuin+sen+takia,+kun+olen+valinnut+osastoja+ja+sitten+peruuttanut+osaston+VIRHEELLISESTÄ+napista.
Nykyään+valitsen+osaston+ensimmäisenä,+sitten+kuvat+ja+tekstit.
Olen+tehnyt+sielläkin+noin+kymmenellä+nimmarilla,+jotta+ei+tule+tehomyyjäksi+ja+joudu+maksamaan.+
HuutoNetissä+on+rehellisiäkin+myyjiä.
Kerran+laitoin+kultakolikon+enkä+tajunnut.++5+min+kuluttua+jo+ostettiin.+Osti+vain+suojelleekseen+minua.++Selvitti+että+pyydä+700+euroa+enemmän,+ja+perui+kaupan+jossa+oli+jotain+30+e,+tai+tarjous.
21.08.2022 20:04
1 / 7