Vapaa kuvaus

Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.. ;P

Aloituksia

68

Kommenttia

4279

1. "rakastut" on itselle ehkä tällä hetkellä tähän käyttöön liian voimallinen sana.....mutta jos saa käyttää sanaa "ihastut" tuon paikalla, niin vastaus on tietenkin sellaisiin Ihaniin naisiin, jotka ovat ihastuttavan ihania..........siitä on sitten vielä matkaa tuohon "rakastut" kohtaan, koska se on asia ihan toinen.

Sanokaa mitä sanotte, mutta mielestäni ainoaa oikeaa rakkautta on vain silloin, kun se on aidosti molemminpuolista, silloin se on tervettä, muulloin se on tavalla tai toisella sairasta ja voi altistaa jopa hyväksikäytölle yms., jos toinen on enemmän tai vähemmän empatiaan kykenemätön yksilö.......
  2. Ei rehellisyyttä tarvitse anteeksi pyytää, vaikkakin tuo empaattisuutta ja lämpöä viestiin, vaikka viestin sisältö olisikin hieman kylmää realistista totuutta........ =)

Miehenä en voi kyllä varmuudella tietää kuinka monella naisella noin on, siis jos kaikki naiset pystyisivät olemaan ensin itselleen rehellisiä ja sitten vielä kertomaan asian rehellisesti?

Tuota piirrettä arvostan, että osaa olla rehellinen ja se on kaikkein tärkeintä myös ihan suhteiden alussa - valehteleminen on loukkaavaa ja väärin toista kohtaan näissä asioissa - en pysty kauheasti arvostamaan ihmisiä ainakaan itse, jotka eivät ota toisten tunteita huomioon ja vaikka väärin joidenkin mielestä olisikin, niin minun mielestä "karman laki" saa toteutua tälläisissäkin tapauksissa, eli en kauheasti tunne sympatiaa heitä kohtaan, jos kokevat vastaa itse, kun itsekin kerran niin toimivat.

Olen pienenä "vitsinä" nyt heitellyt, että monet naiset haluavat "prinssin ja puoli valtakuntaa".....eikä se tietenkään väärin ole, mutta laittaa ajattelemaan suhteita hieman toiselta kantilta, ainakin joillakin yksilöillä.... ;D

No sanomanihan oli, että ainakin minun mielestä rehellisyys kunniaan, vaikka se olisi kuinka kylmää realismia, sekä raakaa totuutta, koska "sadut satuttaa" aina enemmän kuin totuus..........paitsi ehkä silloin jos ei huomaa olevansa keskellä satua (=valhetta), eikä satu loppuisi, vaikka usein niin käykin, jolloin se voi olla kasvanut liian suureksi taakaksi vahvimmallekaan yksilölle......

Monet puhuvat kauniita asioita sadusta, mutta monesti jo puheissakin alkaa esiintyä nopeasti ristiriitaisuuksia, sekä muutenkin ihmisestä IRL elämästä pursuava "raakadata", jota ainakin jotkut yksilöt poimivat toisista enemmän tai vähemmän, kertoo monesti sadun vastaisia asioita.

Tiedän, että rehellisyys on monesti liikaa pyydetty, mutta vaikka ainakin jotkut pystyvät "lukemaan" ja vaistoamaan asioita enemmän tai vähemmän, niin ainakin itselle tulee hieman pettynyt olo, jos ja kun ristiriidat täyttävät puheen ja "raakadatan"........eikä tämä koske pelkästään suhteita, vaan kaikkea kanssakäymistä ihmisten kesken.

Välillä turhauttaa enemmän ja välillä vähemmän......mutta elämä on laiffii...=)
  3. Aamen & peukku.... =)
  4. =)

Mukava törmätä sinuun "pitkästä" aikaa, toivottavasti sulla on mennyt kesä hyvin ja muutenkin kaikki hyvin.......

Se on ihan hyvä välillä päästellä höyryä ulos ja sun höyryilyt nyt on niin kevyttä verrattuna suurimpaan osaan muista, enkä muutenkaan tarkoittanut sun tekstiä niinkään, kun ilmaisin harmistukseni - vaan ihan mediaa, poliitikkoja yms.......välillä vaan tuntuu (usein), että onko ihmisillä oikeasti siellä päässä mitään, mukaanlukien kaikenmaailman asiantuntijat, anaalytikot, poliitikot yms., joilta työnsä puolesta pitäisi odottaa jotain muuta kuin sumutusta, p*skanjauhantaa ja sirkustemppuja, mutta se voi olla ihan tarkoituksenhakuistakin, koska eiväthän ne oikeasti voi niin tyhmiä olla, että puhutaan asiasta, puhumatta asiasta tai sitten puhutaan asian vierestä, muttei itse asiasta ja suuri osa kansaa on kuin hypnotisoitua karjalaumaa, jotka toistaa näiden mantroja.......hassun hauska maailma, noh ei auta ottaa kuin huumorilla... ;D

Yks pyyntö mulla olisi, eli muista se =), eli hymyä kiitos.....auttaa höyryilyyn, olen testannut sen ihan itse. =))