Naiset jakavat yt-miehille liian helposti

kunnon_mies_85

Harmittaa kun huonolla itsetunnolla varustetut naiset jakaa pillua hyväksynnän toivossa. Se onkin aikamoinen oravanpyörä kun ottavat baarista jonkun yt-miehen ja heittävät heti sakset auki ja melaa mekkoon. Aamulla yt-mies häviää vähin äänin ja nainen jää surkuttelemaan sängylle kun hän on vaan pelkkä pillu ja ei saa kunnon parisuhdetta aikaseksi.

Pikku tipsi--->älkää levittäkö niitä reisiä heti ekoilla treffeillä. Kunnon mies ei pyri heti panoille vaan halua tutustua kunnolla ensin.

40

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herää_jo

Jos helposti antavia naisia ei olisi, ätmin teoreettisetkin mahdollisuudet saada seksiä loppuisivat

• tarralenkkari999

Ehkä naisia ei kiinnosta seksistiset "kunnon" miehet.
      Kaikki parisuhteeni (jotka kaikki ovat kestäneet yli vuoden) ovat alkaneet seksillä oikeasti kunnon miesten kanssa.

• Vaihtamallakoparanee

Miksi suhteet ovat loppuneet, jos miehet kerran ovat olleet kunnollisia?

• atännä
        Vaihtamallakoparanee kirjoitti:

Miksi suhteet ovat loppuneet, jos miehet kerran ovat olleet kunnollisia?

Kummallinen kommentti.

Onko "kunnollinen" vain samalainen millainen itse on, itselle sopiva? Se, että ihmiset ovat erilaisia ei itsessään tee kenestäkään kelvotonta tai kunnollista.

Ainakin mun exät ovat olleet ihan hyviä ihmisiä ja kunnollisia omalla tavallaan.

• atännä kirjoitti:

Kummallinen kommentti.

Onko "kunnollinen" vain samalainen millainen itse on, itselle sopiva? Se, että ihmiset ovat erilaisia ei itsessään tee kenestäkään kelvotonta tai kunnollista.

Ainakin mun exät ovat olleet ihan hyviä ihmisiä ja kunnollisia omalla tavallaan.

Tuo nainen on sitoutumiskyvytön. Seksi heti ensimmäisellä tapaamisella on oire siitä.

• atännä
        HC-ätmel kirjoitti:

Tuo nainen on sitoutumiskyvytön. Seksi heti ensimmäisellä tapaamisella on oire siitä.

Vai on seksin harrastaminen oire :)

Musta on parempi olla sitoutumiskyvytön kuin sellainen joka pelkää yksinoloa ja roikkuu toisessa väkisin kuin tervattu takiainen. Siksi toisekseen, olihan tuo tarralenkkari999 seurustellut kaikkien kanssa yli vuoden, joten ei ole kyse sitoutumiskyvyttömyydestä. Ennemminkin on tervettä lopettaa suhteet, jos ne eivät enää toimi.

• atännä kirjoitti:

Vai on seksin harrastaminen oire :)

Musta on parempi olla sitoutumiskyvytön kuin sellainen joka pelkää yksinoloa ja roikkuu toisessa väkisin kuin tervattu takiainen. Siksi toisekseen, olihan tuo tarralenkkari999 seurustellut kaikkien kanssa yli vuoden, joten ei ole kyse sitoutumiskyvyttömyydestä. Ennemminkin on tervettä lopettaa suhteet, jos ne eivät enää toimi.

Vuosi on todella lyhyt aika. Seksillä tuo tyyppi on siis löytänyt vain suhteita, jotka eivät toimi.

• atännä
        HC-ätmel kirjoitti:

Vuosi on todella lyhyt aika. Seksillä tuo tyyppi on siis löytänyt vain suhteita, jotka eivät toimi.

Eih... Minä en kyllä olisi noin pitkään ilman seksiä "parisuhteessa". Et voi koskaan olla varma, että suhde kestää koko loppu elämän. Voihan se loppua milloin vaan, vaikka pihtaisit 10 ensimmäistä vuotta.

Mietis, nuukailet sitä värkkiäsi vuoden, ajattelet että nyt voisin sitten harrastaa seksiä kun muuten menee niin kivasti - ja toteat, että seksipuoli ei toimi, ei sitten millään tasolla. Parempi todeta se aikaisemmassa vaihessa, jos etsii muuta kuin kaverisuhdetta.

Ainakin mulle seksi on todella tärkeä asia parisuhteessa. Muuten se on kaverisuhde.

• atännä kirjoitti:

Eih... Minä en kyllä olisi noin pitkään ilman seksiä "parisuhteessa". Et voi koskaan olla varma, että suhde kestää koko loppu elämän. Voihan se loppua milloin vaan, vaikka pihtaisit 10 ensimmäistä vuotta.

Mietis, nuukailet sitä värkkiäsi vuoden, ajattelet että nyt voisin sitten harrastaa seksiä kun muuten menee niin kivasti - ja toteat, että seksipuoli ei toimi, ei sitten millään tasolla. Parempi todeta se aikaisemmassa vaihessa, jos etsii muuta kuin kaverisuhdetta.

Ainakin mulle seksi on todella tärkeä asia parisuhteessa. Muuten se on kaverisuhde.

Haha, en tarkoittanut että vuosi pitäisi odottaa ennen ensimmäistä seksikertaa. Tarkoitin että vuoden kestävä parisuhde on kuitenkin aika lyhyt. Siinä ehtii juuri ja juuri kokea jokaisen vuodenajan kertaalleen sen saman tyypin kanssa. Tuo nainen on mennyt parisuhteisiin aina seksi edellä ja löytänyt vain huonoja suhteita.

• ATMaisteri

Juuri näin. Keskimäärin rakkaushormonit sekoittavat pään keskimäärin kahden vuoden ajaksi. Ja ne hormonit syttyvät erityisesti seksin aikana.

Vasta tämän ajan jälkeen testataan oliko kumppanivalinta oikea ja toimiiko suhde.

Tarralenkkari on mennyt suhteisiin seksi edellä, luultavasti valiten parinsa siideripäissään klo 1 yöllä baarissa, ja valinnat eivät ole olleet oikeita.

Yllättävää? Ei.

• atännä

Naisetkin pitävät seksistä siinä kuin miehetkin.

Miksi sua kiinnostaa toisten seksielämä noin negatiiviselta kantilta? Antaa toisten panna jos panettaa. Ei ole sulta tai multa pois. Jokainen saa elää omalla tavallaan, siten miten itselle parhaiten sopii.

• Kyllä se itse asiassa voi olla pois, jos naisille toitotetaan, että heti pitää olla seksiä tai tyyppi on väärä. Naiset ovat yleensä laumasieluja ja uskovat kaiken, mitä "auktoriteetti" heille sanoo.

Jos naiset eivät tajua, etteivät itse sovi auktoriteetin määräämään muottiin, he yrittävät väkisin lähestyä pariutumista tavalla, joka ei ole heille luontainen. Deittailu tuntuu luonnottomalta ja epämukavalta, minkä takia roskakoriin lentää nekin miehet, joihin itselleen luontaisemmalla tavalla tutustumalla nainen olisi voinut tykästyäkin.

• atännä
        HC-ätmel kirjoitti:

Kyllä se itse asiassa voi olla pois, jos naisille toitotetaan, että heti pitää olla seksiä tai tyyppi on väärä. Naiset ovat yleensä laumasieluja ja uskovat kaiken, mitä "auktoriteetti" heille sanoo.

Jos naiset eivät tajua, etteivät itse sovi auktoriteetin määräämään muottiin, he yrittävät väkisin lähestyä pariutumista tavalla, joka ei ole heille luontainen. Deittailu tuntuu luonnottomalta ja epämukavalta, minkä takia roskakoriin lentää nekin miehet, joihin itselleen luontaisemmalla tavalla tutustumalla nainen olisi voinut tykästyäkin.

Joo-joo... Enemmän te ätmit laumailette kuin naiset. Täälläkin vahvistatte toistenne mitä sairaampia kuvitelmianne naisista. Ne eivät vastaa todellisuutta ja teette vain itsellenne niillä vahinkoa.

Varmasti löytyy tyhmiäkin ihmisiä, jotka uskovat mitä toiset (sinä tai se "auktoriteetti") sanovat. Sitten on niitäkin, jotka ajattelevat ihan itse, tekevät itse virheensä, oppivat niistä, kokeilevat muuta, ja lopulta löytävät sen itselleen sopivan tavan elää.

Jos joku nainen olisi niin tyhmä, että toimisi niin kuin sinä tuossa ohjeistat koska ei itse ymmärrä mitään, niin jaksaisitko oikeasti niin vajakkia naikkosta katsella??

• atännä kirjoitti:

Joo-joo... Enemmän te ätmit laumailette kuin naiset. Täälläkin vahvistatte toistenne mitä sairaampia kuvitelmianne naisista. Ne eivät vastaa todellisuutta ja teette vain itsellenne niillä vahinkoa.

Varmasti löytyy tyhmiäkin ihmisiä, jotka uskovat mitä toiset (sinä tai se "auktoriteetti") sanovat. Sitten on niitäkin, jotka ajattelevat ihan itse, tekevät itse virheensä, oppivat niistä, kokeilevat muuta, ja lopulta löytävät sen itselleen sopivan tavan elää.

Jos joku nainen olisi niin tyhmä, että toimisi niin kuin sinä tuossa ohjeistat koska ei itse ymmärrä mitään, niin jaksaisitko oikeasti niin vajakkia naikkosta katsella??

Naiset juoksevat trendien perässä. Valtava osa naisista elää sinkkuna, popsii masennuslääkkeitä kuin karkkia, hankkii pienen sylikoiran ja suurin piirtein pukee sen vauvanvaatteisiin ja juottaa tuttipullolla. Kaikki tämä vain sen takia, että joku on saanut heidät vakuutettua siitä, että on jotenkin noloa olla "stereotyyppinen" nainen, joka haluaa lapsia ja tykkää hoivata. Että heidän tulisi olla uniikkeja ja yksilöllisiä, mutta ei omalla tavallaan.

Sama juttu noissa seksihurjasteluissa. Monelle naiselle ne eivät sovi, mutta he kuitenkin yrittävät toteuttaa määrättyä muottia ja ottavat siipeensä joka kerta, kun se illalla ihana tyyppi hiipikin aamuyöstä sukkasillaan pois. Sitten he potevat syyllisyyttä siitä, etteivät kykene suhtautumaan seksiin yhtä kevyeesti kuin joku julkisuudessa uhoava instagramihme.

• atännä
        HC-ätmel kirjoitti:

Naiset juoksevat trendien perässä. Valtava osa naisista elää sinkkuna, popsii masennuslääkkeitä kuin karkkia, hankkii pienen sylikoiran ja suurin piirtein pukee sen vauvanvaatteisiin ja juottaa tuttipullolla. Kaikki tämä vain sen takia, että joku on saanut heidät vakuutettua siitä, että on jotenkin noloa olla "stereotyyppinen" nainen, joka haluaa lapsia ja tykkää hoivata. Että heidän tulisi olla uniikkeja ja yksilöllisiä, mutta ei omalla tavallaan.

Sama juttu noissa seksihurjasteluissa. Monelle naiselle ne eivät sovi, mutta he kuitenkin yrittävät toteuttaa määrättyä muottia ja ottavat siipeensä joka kerta, kun se illalla ihana tyyppi hiipikin aamuyöstä sukkasillaan pois. Sitten he potevat syyllisyyttä siitä, etteivät kykene suhtautumaan seksiin yhtä kevyeesti kuin joku julkisuudessa uhoava instagramihme.

ääh

Etsit siis jotain vajaaälyistä naista. Luulisi niitä löytyvän, mutta ehkä ne eivät osaa kaikki lukea ja kirjoittaa. Tää on siis väärä kanava :)

• atännä kirjoitti:

ääh

Etsit siis jotain vajaaälyistä naista. Luulisi niitä löytyvän, mutta ehkä ne eivät osaa kaikki lukea ja kirjoittaa. Tää on siis väärä kanava :)

Pakkohan se on, koska fiksut on jo varattu. ;-)

• atännä

:))

• miesvm_1967x
        HC-ätmel kirjoitti:

No mä en kyllä tunne yhtään tuollaista naista.. missä maassa ne asuu vai sun päässä?

• miesvm_1967x kirjoitti:

No mä en kyllä tunne yhtään tuollaista naista.. missä maassa ne asuu vai sun päässä?

Olet lähes viisikymppinen. Puhuin lisääntymisikäisistä.

• Naisasialooseri1

Nainen ei pidä seksistä, ei ainakaan jonkun rumavehkeisen karvaisen äijän kanssa.

• BlackKnight

Baareissa kyllä näyttää siltä että naiset on ehdollistettu valkkaamaan mies sen perusteella kuinka mies haltsaa siideripäissään olevan naisen viettelyn puolen yön jälkeen.

Kysymys onkin, saavatko kaikki naiset baareissa huomiota? Ja...ravaavatko kaikki naiset baareissa säännöllisesti?

• Rapinah
        HC-ätmel kirjoitti:

Missä tuollaisia akkoja on? Tulee mieleen vaan joku täyskako Tuksu. Ja kyllä, sinkkuna viihdyn minäkin. En aio enää miestä ottaa. Miehistä ei ole ollut mitään iloa naisille koskaan muuta kuin että taloudellisesti varmempaa on elää jonkun kaa. Mutta mua ei edes se raha riitä motivoimaan parisuhteisiin. Yksin on vaan niin paljon parempi olla. En yhtään ihmettele että moni nainen haluaa just rikkaan miehen koska miehissä ei vain ole mitään muuta hyvää kuin niiden fyrkat. Jos sitä rahaa ei ole niin koko miehellä ei mitään tee. Sorry kun sanoin näin suoraan..

• Rapinah kirjoitti:

Missä tuollaisia akkoja on? Tulee mieleen vaan joku täyskako Tuksu. Ja kyllä, sinkkuna viihdyn minäkin. En aio enää miestä ottaa. Miehistä ei ole ollut mitään iloa naisille koskaan muuta kuin että taloudellisesti varmempaa on elää jonkun kaa. Mutta mua ei edes se raha riitä motivoimaan parisuhteisiin. Yksin on vaan niin paljon parempi olla. En yhtään ihmettele että moni nainen haluaa just rikkaan miehen koska miehissä ei vain ole mitään muuta hyvää kuin niiden fyrkat. Jos sitä rahaa ei ole niin koko miehellä ei mitään tee. Sorry kun sanoin näin suoraan..

Ehkä olet vain tavannut vääriä miehiä. :-)

• Rapinah kirjoitti:

Ei rehellisyyttä tarvitse anteeksi pyytää, vaikkakin tuo empaattisuutta ja lämpöä viestiin, vaikka viestin sisältö olisikin hieman kylmää realistista totuutta........ =)

Miehenä en voi kyllä varmuudella tietää kuinka monella naisella noin on, siis jos kaikki naiset pystyisivät olemaan ensin itselleen rehellisiä ja sitten vielä kertomaan asian rehellisesti?

Tuota piirrettä arvostan, että osaa olla rehellinen ja se on kaikkein tärkeintä myös ihan suhteiden alussa - valehteleminen on loukkaavaa ja väärin toista kohtaan näissä asioissa - en pysty kauheasti arvostamaan ihmisiä ainakaan itse, jotka eivät ota toisten tunteita huomioon ja vaikka väärin joidenkin mielestä olisikin, niin minun mielestä "karman laki" saa toteutua tälläisissäkin tapauksissa, eli en kauheasti tunne sympatiaa heitä kohtaan, jos kokevat vastaa itse, kun itsekin kerran niin toimivat.

Olen pienenä "vitsinä" nyt heitellyt, että monet naiset haluavat "prinssin ja puoli valtakuntaa".....eikä se tietenkään väärin ole, mutta laittaa ajattelemaan suhteita hieman toiselta kantilta, ainakin joillakin yksilöillä.... ;D

No sanomanihan oli, että ainakin minun mielestä rehellisyys kunniaan, vaikka se olisi kuinka kylmää realismia, sekä raakaa totuutta, koska "sadut satuttaa" aina enemmän kuin totuus..........paitsi ehkä silloin jos ei huomaa olevansa keskellä satua (=valhetta), eikä satu loppuisi, vaikka usein niin käykin, jolloin se voi olla kasvanut liian suureksi taakaksi vahvimmallekaan yksilölle......

Monet puhuvat kauniita asioita sadusta, mutta monesti jo puheissakin alkaa esiintyä nopeasti ristiriitaisuuksia, sekä muutenkin ihmisestä IRL elämästä pursuava "raakadata", jota ainakin jotkut yksilöt poimivat toisista enemmän tai vähemmän, kertoo monesti sadun vastaisia asioita.

Tiedän, että rehellisyys on monesti liikaa pyydetty, mutta vaikka ainakin jotkut pystyvät "lukemaan" ja vaistoamaan asioita enemmän tai vähemmän, niin ainakin itselle tulee hieman pettynyt olo, jos ja kun ristiriidat täyttävät puheen ja "raakadatan"........eikä tämä koske pelkästään suhteita, vaan kaikkea kanssakäymistä ihmisten kesken.

Välillä turhauttaa enemmän ja välillä vähemmän......mutta elämä on laiffii...=)

• RumatJääAinaYksin

Miksi te laskette suhteiksi näitä alta vuoden panojuttuja. Suhde on sellainen jonka on tarkoitus kestää koko elämän. Mutta joskus käy niin että se kestääkin vain 10-20 vuotta :( ei noi säätämiset ole parisuhteita mun mittapuulla!

• atännä

Jos haluaa sellaisen elämänmittaisen suhteen, sekin pitää joskus aloittaa.

• EiOoEiTuu
        atännä kirjoitti:

Jos haluaa sellaisen elämänmittaisen suhteen, sekin pitää joskus aloittaa.

Ai niinkö? Milläs alotat :(

• atännä
        EiOoEiTuu kirjoitti:

Ai niinkö? Milläs alotat :(

Eihän sitä voi aloittaa, jos pelkää että se joskus loppuu :)

• Naisasialooseri1

Nainen, joka nauttii siitä, että joku työntää rumaa kyrpää hänen reikäänäsä on paitsi luonnonoikku ja täysin luonnoton niin myös kyrvänhimoinen lutka, joka pitäisi polttaa elävältä. Naisen ei kuulu voida kuvitellakkaan seksiä ennen kuin on tutustunut kunnolla mieheen ja eletään jo vakavassa parisuhteessa.

• KTM_kai

Aloittajalle vinkki: Älä haikaile niiden huonolla itsetunnolla varustettujen perään, on niitä parempiakin.

• mies34-tampere

Olen saanut helposti seksiä naisilta. En ole edes yrittänyt iskeä naista. Viimeksi nainen kysyi baarissa että minne menen baari illan jälkeen ja sanoin että kotiin, nainen pyysi luokseen koska saa kyydin mutta pyysin naista luokseni koska nainen asui kaukana ja itse olin fillarilla baarissa. No kotona nainen sitten alkoi pussailee minua ja kerroin meneväni suihkuun, nainen pyysi saada tulla mukaan ja homma johtikin naimiseen. En yhtään yrittänyt saada seksiä, en käy baareissa naisia edes iskemässä vaan ryyppäämässä kaverin kanssa.

• Viestisi ei ikinä mene perille, koska naiset eivät pidä kaltaisistasi "kunnon miehistä". Siksipä heille on aivan sama, mitä te heistä ja heidän tekemisistään ajattelette.

• Raivoaarne

Siksi naiset ovatkin saastaisia elukoita vailla ihmisarvoa

• Raivoaarne kirjoitti:

Siksi naiset ovatkin saastaisia elukoita vailla ihmisarvoa

Siksipä sinun kannattaa pysyä naisista kaukana eikä vaivata päätäsi naisilla, heidän moraalillaan tai seksillä.

• Rakkauttavain_vain
        Ratikkakuski kirjoitti:

Siksipä sinun kannattaa pysyä naisista kaukana eikä vaivata päätäsi naisilla, heidän moraalillaan tai seksillä.

Miksi? Jokaisella on oikeus saada rakkautta

• Laitovatlöperöjä

Loppuis jakaminen, jos lutkat ruoskittaisiin verille julkisesti keskellä toria.

• Hyujjjbb

Ja tämä on liberaali ratkaisu. Muslimit kivittävät lutkat.

• Vituttaviapikkuruisia

Tämän olisi sitten koskettava myös mieslutkia.Sehän olisi reilua,eikö?

• Mooseksestaaljaen
        Vituttaviapikkuruisia kirjoitti:

Tämän olisi sitten koskettava myös mieslutkia.Sehän olisi reilua,eikö?

Miten niin? Naisen siveys on se, millä on merkitystä ja mitä on varjeltava. Niin on aina ollut ja niin tulee aina olemaan.

• enpäallekirjoita

Muut kun saa niin se tapahtuu aina liian helposti, minä kun saan niin aina tuntuu että joudun liikaa tekemään sen eteen. Tämäkö muka on meidän nykymiesten todellisuutta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa

Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.
      Maailman menoa
      196
      4139
    2. Taisi kolahtaa....

Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä
      Maailman menoa
      39
      2657
    3. Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit

mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte
      Maailman menoa
      104
      2176
    4. Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa

Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli
      Maailman menoa
      86
      1942
    5. Suomi edelleen maailman onnellisin maa

Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.
      Maailman menoa
      217
      1853
    6. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      8
      1185
    7. Kyllä mies pakit kestää

Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n
      Ikävä
      36
      1159
    8. Mikä kaivatussasi

on eniten yllättänyt?
      Ikävä
      82
      1140
    9. Miksi ajattelet

että et riittäisi kaivatullesi?
      Ikävä
      83
      871
    10. Milloin olit onnellinen? Miksi?

Mikä saa sinut onnelliseksi? Suomi on 9. kertaa maailman onnellisin maa. Kuulutko sinä onnellisten suomalaisten joukkoon
      Sinkut
      152
      811
    Aihe