Ja käyttekö baareissa? Sellaiset miehet saa naisia jotka juovat ja käyvät baareissa usein.
Juotteko paljon alkoholia
18
<50
Vastaukset
Piti käydä kurkkaamassa yössä, mut luultavasti ei jaksa tänään, vaan se vaihtuu illan hapetukseen ja aamun virkeyteen....ehkä sitten huomenna tai sitten ei. ;)
Mutta sitten tuohon sinun vitsiisi, vitsihän tuo on, niin aika huono oli, jopa näin perjantaihin......kyllä ne on ihan muita asioita, mitkä noihin juttuihin vaikuttaa, oli sitten kyseessä mikä tahansa suhteen muoto kyseessä.- pajaa
Yleensä 40-60 kaljaa viikossa. Dokaan pe-la ja usein viikollakin yhtenäkin päivänä.
- Eräkettu
En juo yhtään...
Saan pillua kohtuu hyvin siltikkin.- Tahtootietää
Miten tuo saanti onnistuu ja missä?
- Eräkettu
Tahtootietää kirjoitti:
Miten tuo saanti onnistuu ja missä?
Normaaleissa yleisissä paikoissa...
Vaikka marketissa..
Sosiaalisissa tapahtumissa.
En juo muuta kuin joskus lasillisen shamppanjaa, jos tulen huijatuksi osallistumaan johonkin juhlistustilaisuuteen.
- panomies35
vain kovimmat panomiehet saa baarista naisia
Juon todella paljon alkoholia mutta en käy baareissa kovin usein nykyään. Naisia en ole koskaan saanut.
- Kilttiatm
Koska joskus kun alan ajatella että en koskaan löydä ketään tyttöystävää ja joudun elämään yksin koko elämäni. Olen aina yksin ja sitten juon alkoholia jotta nukkuisin paremmin koska joskus ei vaan saa unta kun mietin millaista elämä olisi jonkun toisen kanssa.
- Kilttiatm
Juon joskus koska alan ajatella että en koskaan löydä ketään tyttöystävää ja joudun elämään yksin koko elämäni. Olen aina yksin ja sitten juon alkoholia jotta nukkuisin paremmin koska joskus ei vaan saa unta kun mietin millaista elämä olisi jonkun toisen kanssa.
- Pillu.aina.mielessäin
Lopetin kaljan kittaamisen (3 litraa viikossa) kun en saanut pillua. Nytkään en saa pillua. Nuorena kävin baareissa syömässä vähintään kahdesti päivässä. Nyt en käy baareissa, koska isot annokset lihottaa. En saanut pillua ennen enkä saa nytkään.
Pillun saanti on minulle koskaan toteutumaton unelma.
- Eräkettu
En veä ressiä jostaki typeristä asioista...
Hyvin tulee uni ilman dokaustaki. No enpä mä mihinkään baariin uskalla yksin mennä kun kaikki siellä vain just kaikkea negatiivista ajattelisivat mun kaltaisesta pojankoltiaisesta.. mä ehdin sitten käydä baareissa kun mä olen saanut sen suuren kaveripiirin sitten mun parhaina nuoruusvuosinani, mistähän mä muuten löytäisin vanhempaa miesseuraa ? Mäkun sitä haluaisinkin sellaisen ihan mieskaverin joka voisi opettaa mulle yhtä sun toista.
Kyllähän sitä baareista naisia voi saada mutta että minkälaisia naisia.... :D no jokaiselle jotakin, itselle ei mitään väliä käyttääkö mies alkoholia kunhan ei rapajuoppo ole, ja baareista en kumppania lähtisi kyllä hakemaan.
- Eräkettu
Minkä vitun takia pitää joka palstalla olla homoja...
Vituttaa lukea jonku hintin panotarinoita. - Gammaromeo
Alkoholia juon keskimäärin n. 7 ravintola-annosta/viikko. Baareissa käyn silloin tällöin.
- 113241242
Noin 20-45 annosta viikossa
- Naisasialooseri1
No täytyy kyllä myöntää, että kännissä olen pilluni ja muutenkin kaikki naiseni saanut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.1964139Taisi kolahtaa....
Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä392657Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit
mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte1042176Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa
Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli861942Suomi edelleen maailman onnellisin maa
Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.2171853Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi81185Kyllä mies pakit kestää
Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n361159- 821140
- 83871
Milloin olit onnellinen? Miksi?
Mikä saa sinut onnelliseksi? Suomi on 9. kertaa maailman onnellisin maa. Kuulutko sinä onnellisten suomalaisten joukkoon152811