Juotteko paljon alkoholia

mies30-

Ja käyttekö baareissa? Sellaiset miehet saa naisia jotka juovat ja käyvät baareissa usein.

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piti käydä kurkkaamassa yössä, mut luultavasti ei jaksa tänään, vaan se vaihtuu illan hapetukseen ja aamun virkeyteen....ehkä sitten huomenna tai sitten ei. ;)

Mutta sitten tuohon sinun vitsiisi, vitsihän tuo on, niin aika huono oli, jopa näin perjantaihin......kyllä ne on ihan muita asioita, mitkä noihin juttuihin vaikuttaa, oli sitten kyseessä mikä tahansa suhteen muoto kyseessä.

• pajaa

Yleensä 40-60 kaljaa viikossa. Dokaan pe-la ja usein viikollakin yhtenäkin päivänä.

• Eräkettu

En juo yhtään...

Saan pillua kohtuu hyvin siltikkin.

• Tahtootietää

Miten tuo saanti onnistuu ja missä?

• Eräkettu
        Tahtootietää kirjoitti:

Miten tuo saanti onnistuu ja missä?

Normaaleissa yleisissä paikoissa...

Vaikka marketissa..

Sosiaalisissa tapahtumissa.

• En juo muuta kuin joskus lasillisen shamppanjaa, jos tulen huijatuksi osallistumaan johonkin juhlistustilaisuuteen.

• panomies35

vain kovimmat panomiehet saa baarista naisia

• Juon todella paljon alkoholia mutta en käy baareissa kovin usein nykyään. Naisia en ole koskaan saanut.

• Kilttiatm

Koska joskus kun alan ajatella että en koskaan löydä ketään tyttöystävää ja joudun elämään yksin koko elämäni. Olen aina yksin ja sitten juon alkoholia jotta nukkuisin paremmin koska joskus ei vaan saa unta kun mietin millaista elämä olisi jonkun toisen kanssa.

• Kilttiatm

Juon joskus koska alan ajatella että en koskaan löydä ketään tyttöystävää ja joudun elämään yksin koko elämäni. Olen aina yksin ja sitten juon alkoholia jotta nukkuisin paremmin koska joskus ei vaan saa unta kun mietin millaista elämä olisi jonkun toisen kanssa.

• Pillu.aina.mielessäin

Lopetin kaljan kittaamisen (3 litraa viikossa) kun en saanut pillua. Nytkään en saa pillua. Nuorena kävin baareissa syömässä vähintään kahdesti päivässä. Nyt en käy baareissa, koska isot annokset lihottaa. En saanut pillua ennen enkä saa nytkään.
        Pillun saanti on minulle koskaan toteutumaton unelma.

• Eräkettu

En veä ressiä jostaki typeristä asioista...

Hyvin tulee uni ilman dokaustaki.

• No enpä mä mihinkään baariin uskalla yksin mennä kun kaikki siellä vain just kaikkea negatiivista ajattelisivat mun kaltaisesta pojankoltiaisesta.. mä ehdin sitten käydä baareissa kun mä olen saanut sen suuren kaveripiirin sitten mun parhaina nuoruusvuosinani, mistähän mä muuten löytäisin vanhempaa miesseuraa ? Mäkun sitä haluaisinkin sellaisen ihan mieskaverin joka voisi opettaa mulle yhtä sun toista.

• Kyllähän sitä baareista naisia voi saada mutta että minkälaisia naisia.... :D no jokaiselle jotakin, itselle ei mitään väliä käyttääkö mies alkoholia kunhan ei rapajuoppo ole, ja baareista en kumppania lähtisi kyllä hakemaan.

• Eräkettu

Minkä vitun takia pitää joka palstalla olla homoja...

Vituttaa lukea jonku hintin panotarinoita.

• Gammaromeo

Alkoholia juon keskimäärin n. 7 ravintola-annosta/viikko. Baareissa käyn silloin tällöin.

• 113241242

Noin 20-45 annosta viikossa

• Naisasialooseri1

No täytyy kyllä myöntää, että kännissä olen pilluni ja muutenkin kaikki naiseni saanut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa

Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.
      Maailman menoa
      196
      4139
    2. Taisi kolahtaa....

Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä
      Maailman menoa
      39
      2657
    3. Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit

mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte
      Maailman menoa
      104
      2176
    4. Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa

Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli
      Maailman menoa
      86
      1942
    5. Suomi edelleen maailman onnellisin maa

Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.
      Maailman menoa
      217
      1853
    6. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      8
      1185
    7. Kyllä mies pakit kestää

Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n
      Ikävä
      36
      1159
    8. Mikä kaivatussasi

on eniten yllättänyt?
      Ikävä
      82
      1140
    9. Miksi ajattelet

että et riittäisi kaivatullesi?
      Ikävä
      83
      871
    10. Milloin olit onnellinen? Miksi?

Mikä saa sinut onnelliseksi? Suomi on 9. kertaa maailman onnellisin maa. Kuulutko sinä onnellisten suomalaisten joukkoon
      Sinkut
      152
      811
    Aihe