Vapaa kuvaus

Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.. ;P

Aloituksia

68

Kommenttia

4279

1. Ai sulla olikin "netti" mukana. =)

Kyllähän ne itikat ärsyttää, mutta nuotion vieressä kun etsii sopivan savuisen paikan, niin saa olla pahimmalta rauhassa, tosin savun tuoksun saa sitten vastalahjaksi.....

Olet vähän rauhallisen kuuloinen......toivottavasti on kuitenkin ollut mukavaa....
  2. "Eli tulee jo kyyniseksi ja epäuskoiseksi, ei hyvä. Mutku on liian monta kertaa nähnyt, miten se "mielipide" muuttuukin matkan varrella, eli ihminen onkin jotain muuta mitä antaa aluksi ymmärtää. "

Jeps, eikä se mielipide edes (aina) muutu, vaan sen huomaa jo aika nopeasti, mitä moni arvostaa ja mitä hakee...ihan alku keskusteluista ja kysymyksistä....eli suurin osa tuntuu arvostavan samoja asioita, ainakin sellaisen käsityksen saa, koska jutut pyörivät niissä asioissa....

"Olen myös miettinyt aika paljon, mistä samoilla arvoilla eläviä ihmisiä voisi löytää."

Voi juku, niinpä, mutta tämänkin asian tiimoilta tuntuu välillä, että olisi helpompi luovuttaa, kun analyysin lopputulos tuntuu monesti päätyvän siihen, että etsii jotain liian harvinaista.....

"ahdasmielisyyttä ja kaavamaisuutta"

Pitää paikkaansa molemmissa kohdissa....

"Valitettavasti minun tyyppiset miehet eivät taida juuri ravintoloissa käydä, tai ainakaan eivät paljasta itseään."

Samaa mietin, mutta tietenkin toisinpäin.......oikeilla kysymyksillä ehkä voisi asia hieman aueta, jos ehtii keskustelemaan pidempään, mutta kun ne "muurit", sekä itsellä, että myös toisella....... ;D

"Tai sitten minä olen sen "liian pinnallisen" näköinen, jota ei sen vuoksi ne oikeat tyypit lähesty,"

Voi pitää paikkaansakin, itsekin nyt varsinkin sinkkuna tulee oltua, "ehkä" liian "pinnallisen näköinen" ravintoloissa, vaikka en "yli pukeudukkaan", vaan olen sellaisissa vaatteissa missä tykkään siellä olla, niin välillä tuntuu, että se jo antaa "vääränlaisen status" signaalin, josta voi aiheutua (ja aiheutuu) vääriä signaaleja, sekä "oikeille", että "väärille" naisille......(tästä ihan konkreettisia kokemuksia, siis "vääristä" yksilöistä, koska heidän odotuksensa ja mielikuvansa ovat paljastuneet keskustelussa aika nopeasti)

Yökerhoilu parisuhteessa, ilman kumppania on kyllä itselle ollut aina jotenkin "outo" asia, monestakin syystä.....

Tottakai se on varmaan luonnollistakin muodostaa kuva toisesta ja toisen arvostuksista näin, mutta se tekee asiasta kyllä todella haasteellista......

"Lähden viimeistään 1-2 aikaan pois, koska väki alkaa olla umpikännissä, enkä oikein pysty sitä touhua katselemaan."

Ymmärrän todella hyvin tämän ja monesti tämän huomaakin, että tietyt naiset poistuvat aikaisemmin, johtuu varmaan osalla juuri tuosta asiasta poistuminen, onhan niitä muitakin syitä varmasti......

Itse taidan mennä sitten "liian myöhään" yöelämää katsomaan, kun ei jaksaisi siellä "liian pitkään" viettää aikaa, pitäisi kokeilla ehkä aikaistaa menoa, mutta monesti ainakin täällä ihmiset ovat aika myöhään liikeenteessä, eli tuntuu että puolenyön jälkeen ihmisiä on eniten liikeenteessä....

"Mutta jos kehittelet jotain salaseuraa, niin vinkkaa, mukana ollaan ;)"

Pitäisi kehittää joku "pettämätön" testi, laatia perustussäännöt, nimi (KHE) seuralle, sekä paljon muuta..... ;D

Perkule.....jäin ruutuun kiinni, kun oli jo ulko kamat päällä, kun piti lähteä happea haukkaamaan ja nyt sataa kaatamalla....noh, forecan mukaan ei pitäisi sataa ainakaan kauan.... =D
  3. Juuri näin!
  4. "The Old Man Down The Road"..... =D

Mutta kohta olisi tarkoitus käydä hieman sosialisoimassa....

Hyvää yötä ja hyviä unia, kun meet nuqquu. ;)