Tietonen valinta

MIEROLAINEN666

Naiset ei ikinä kadu pettämisiään, niinku miehet katuu.

39

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nnnnainennn

Ei pidä paikkaansa. Ainakaan umpijurrissa pettäminen ei ole kovinkaan "tietoinen valinta".

• xssdzszaszxdsaz

Känni... mikä ihana tekosyy. Jos ei osaa ottaa ilman että on riski pettämiseen, kannattaako sitten ottaa? Toki jos pettäminen on molemmille ok kun ollaan umpijurrissa, niin mikäs siinä sitten. Mutta silloin ei tarvitse kummankaan katua, vai mitä?

• etsämitäänkadu

Tottakai on tietoinen valinta. Meillä naisilla on vaan tapana selitellä itselleen asiat niin ettei tarvitse turhaan katua. Sä selität pettämisesi kännillä. Mä selittelin aikoinaan sillä, että mun mies kohteli mua huonosti. Mulla oli muka oikeus pettää häntä. Ja kännissä tietysti sen tein kun en selvinpäin uskaltanut. Eikä kaduttanut yhtään.

Tunnusta pois, säkin mietit pettämistä ja kunnon känni vapautti sun estot ja teit mitä halusit. Etkä kadu.

• nnnnainennn
        xssdzszaszxdsaz kirjoitti:

Känni... mikä ihana tekosyy. Jos ei osaa ottaa ilman että on riski pettämiseen, kannattaako sitten ottaa? Toki jos pettäminen on molemmille ok kun ollaan umpijurrissa, niin mikäs siinä sitten. Mutta silloin ei tarvitse kummankaan katua, vai mitä?

Miehet juotti mut kerran känniin ja petin. Toista kertaa eivät enää juota enkä petä. Opin kerrasta. Olen absolutisti lopunelämää.
        Tarkoitan että joskus se eka kertakin on nähtävä millaiseksi muuttuu kun juotetaan umpihumalaan pieni nainen/tai kun ITSe kaksin käsin juo (niitäkin on). Olin valitettavasti parisuhteesssa tuolloin kun ensimmäisen ja viimeisen kerran olin 19v miesporukan mukana ulkona.

• Jjnknk

Ei sitä riskiä voi tietää ennenku kokeilee miten humalassa aivosolut toimii!

• xssdzszaszxdsaz
        nnnnainennn kirjoitti:

Miehet juotti mut kerran känniin ja petin. Toista kertaa eivät enää juota enkä petä. Opin kerrasta. Olen absolutisti lopunelämää.
        Tarkoitan että joskus se eka kertakin on nähtävä millaiseksi muuttuu kun juotetaan umpihumalaan pieni nainen/tai kun ITSe kaksin käsin juo (niitäkin on). Olin valitettavasti parisuhteesssa tuolloin kun ensimmäisen ja viimeisen kerran olin 19v miesporukan mukana ulkona.

Väkisinkö ne sulle sitä viinaa juotti? Revolveri otsalla pakotettiin kaatamaan viinaa kurkkuun.

• xssdszaszxdsaz
        Jjnknk kirjoitti:

Ei sitä riskiä voi tietää ennenku kokeilee miten humalassa aivosolut toimii!

Ja humalaan on pakko päästä koska????

• nnnnainennn kirjoitti:

Juovuit ja petit ja syy alkoholin:D
        AInakaan mulla ei mene koskaan tietoisuus kännissäkään ja toisaalta se oma ajatusmailma ei muutu miksikään.= Petit koska halusit. Alkoholi vei estot ja nyt esität uhria. Näin.

• CamelBoots kirjoitti:

Juovuit ja petit ja syy alkoholin:D
        AInakaan mulla ei mene koskaan tietoisuus kännissäkään ja toisaalta se oma ajatusmailma ei muutu miksikään.= Petit koska halusit. Alkoholi vei estot ja nyt esität uhria. Näin.

CamelBoots kirjoittaa ihan asiaa....tosin jos juo liikaa, niin tietoisuus toki laskee ja joutuu tilaan, jossa voi joutua "hyväksikäytetyksi", mutta sekin on vain tekosyy jos itse on liikaa juonut ja "väärässä" paikassa.....

Pettäminen on pettämistä, siinä ei ole mitään epäselvää, "tekosyyt" ja selittelyt ovat ihan turhia....

• nnnnainennn

Väkisinkö ne sulle sitä viinaa juotti? Revolveri otsalla pakotettiin kaatamaan viinaa kurkkuun.

En todellakaan tiedä. Mutta yhtäkään juomaa en itse tilannut sinä iltana.

• eijuku

voi pojat
        illan naurut kiitos

• No_oho
        MGTOW kirjoitti:

CamelBoots kirjoittaa ihan asiaa....tosin jos juo liikaa, niin tietoisuus toki laskee ja joutuu tilaan, jossa voi joutua "hyväksikäytetyksi", mutta sekin on vain tekosyy jos itse on liikaa juonut ja "väärässä" paikassa.....

Pettäminen on pettämistä, siinä ei ole mitään epäselvää, "tekosyyt" ja selittelyt ovat ihan turhia....

Pitääkö miehiä sitten aina epäillä ja ajatella potentiaalisina raiskareina, jos on oma vika jos nainen esim. kotibileissä tuttujen kamujen kesken juo itsensä tajuttomuuden tilaan, ja herätessään huomaa että on tullut pannuksi joka reikään? Ei sillä että itselle noin olisi koskaan käynyt, koska olen absolutisti, mutta sun kommenttisi on vain aika erikoinen kun laitat hyväksikäytetty -sanaan lainausmerkit, kun puheena on nainen joka on tajuttomuuden tilassa humalan takia. Eihän sellainen nyt petä ainakaan, eikä ole juodessakaan edes tullut ajatelleeksi, että noin voisi käydä. Tuskin sinä itsekään tietoisesti olisit pettänyt puolisoasi, jos heräisit humalasta ja huomaisit tulleesi pannuksi perseeseen. Sehän tosin on surullista suomalaisten tavassa juhlia, että mikään ei ole mukamas hauskaa, jos ei ole humalassa. Yleensä kun se taitaa kuitenkin olla ihan toisinpäin.

• 650
        No_oho kirjoitti:

Pitääkö miehiä sitten aina epäillä ja ajatella potentiaalisina raiskareina, jos on oma vika jos nainen esim. kotibileissä tuttujen kamujen kesken juo itsensä tajuttomuuden tilaan, ja herätessään huomaa että on tullut pannuksi joka reikään? Ei sillä että itselle noin olisi koskaan käynyt, koska olen absolutisti, mutta sun kommenttisi on vain aika erikoinen kun laitat hyväksikäytetty -sanaan lainausmerkit, kun puheena on nainen joka on tajuttomuuden tilassa humalan takia. Eihän sellainen nyt petä ainakaan, eikä ole juodessakaan edes tullut ajatelleeksi, että noin voisi käydä. Tuskin sinä itsekään tietoisesti olisit pettänyt puolisoasi, jos heräisit humalasta ja huomaisit tulleesi pannuksi perseeseen. Sehän tosin on surullista suomalaisten tavassa juhlia, että mikään ei ole mukamas hauskaa, jos ei ole humalassa. Yleensä kun se taitaa kuitenkin olla ihan toisinpäin.

Niimpä. Itseäkin pisti silmään tuo, että edellinen hemmo tavallaan antoi miehille luvan hyväksikäyttää puolustuskyvyttömässä tilassa olevaa naista. Hemmo taitaa vielä itse kuulua siihen sakkiin joka pitää itseään kunnollisena.

Ilmeisesti jokaisen "kilttikunnollisen" sisällä sitten asuu raiskari.

• atännä
        No_oho kirjoitti:

Ei pitäisi juoda itseään sellaiseen kuntoon. Jos juominen ei pysy hanskassa, sitten ei juoda ollenkaan. Jokainen tietää, mitä voi tapahtua jos järjestää itsensä siihen tilaan.

Itse voi vaikuttaa aika paljon siihen, miten tuollaisiin tilanteisiin joutuu. En tarkoita, että se millään tavalla poistaisi hyväksikäyttäjän syyllisyyttä. Mutta koska itse siitä eniten kärsii, niin siinä suhteessa vastuu on itsellä. Noita toisia hyväksikäyttäviä ihmisiä on niin paljon, ettei se voi tulla kenellekään yllätyksenä jos jotain sattuu.

Terve itsesuojeluvaisto on paikallaan tässäkin.

• 650
        atännä kirjoitti:

Ei pitäisi juoda itseään sellaiseen kuntoon. Jos juominen ei pysy hanskassa, sitten ei juoda ollenkaan. Jokainen tietää, mitä voi tapahtua jos järjestää itsensä siihen tilaan.

Itse voi vaikuttaa aika paljon siihen, miten tuollaisiin tilanteisiin joutuu. En tarkoita, että se millään tavalla poistaisi hyväksikäyttäjän syyllisyyttä. Mutta koska itse siitä eniten kärsii, niin siinä suhteessa vastuu on itsellä. Noita toisia hyväksikäyttäviä ihmisiä on niin paljon, ettei se voi tulla kenellekään yllätyksenä jos jotain sattuu.

Tottakai.
        Ei sanaa hyväksikäyttö kuitenkaan kuulu pistää sitaatteihin silloin, kun puolustuskyvyttömässä tilassa olevaa on hyväksikäytetty. Se joka niin tekee, antaa hiljaisen hyväksynnän puolustuskyvyttömän hyväksikäytölle. Lain, ja oikeustajun mukaan kyse on rikoksesta.

• atännä
        650 kirjoitti:

Tottakai.
        Ei sanaa hyväksikäyttö kuitenkaan kuulu pistää sitaatteihin silloin, kun puolustuskyvyttömässä tilassa olevaa on hyväksikäytetty. Se joka niin tekee, antaa hiljaisen hyväksynnän puolustuskyvyttömän hyväksikäytölle. Lain, ja oikeustajun mukaan kyse on rikoksesta.

Tässä tuli sekotettua asioita. Jos juo itsensä tiedottomaksi, niin silloin on vaara joutua hyväksikäytetyksi.

Jos taas on hyvästi humalassa ja käy vieraissa, se on pettämistä, kuten em. tapauksessa. Siksi "hyväksikäyttäjä" oli sitaateissa, niin minä ainakin ymmärsin. Alkoholi ei ole puolustus, päinvastoin. Alkoholi poistaa estoja, jokainen tietää tämän.

• xssdzszasxjne
        nnnnainennn kirjoitti:

En todellakaan tiedä. Mutta yhtäkään juomaa en itse tilannut sinä iltana.

Tässä puhutaan nyt kahdesta aivan eri asiasta. Pettäminen on tietoinen valinta ja kerroit pettäneesi humalassa ja hyväksikäyttö (siis raiskaus) on aivan eri asioita. Jos sinua on käytetty hyväksi kun olet ollut sammunut/tajuton se on yhtä kuin raiskaus, ei pettämistä. En hyväksy pettämistä missään muodossa ja känni on pelkkä tekosyy.

• MGTOW
        No_oho kirjoitti:

" kotibileissä tuttujen kamujen kesken juo itsensä tajuttomuuden tilaan, ja herätessään huomaa että on tullut pannuksi joka reikään?"

Väärässä paikassa ja väärässä seurassa humala hakuista juomista.......ei mitään puolusteltavaa tuossa käytöksessä......onpas todella "hyviä kamuja"?! 8-0

Sitäpaitsi tuohan on RAISKAUS......aika sairasta toimintaa sairailta yksilöiltä, ei mitään puolusteltavaa myöskään heidän käytöksessä, en viitsi edes sanoa mitä tuollaisille p*skoille pitäisi tehdä.....

• 650 kirjoitti:

Niimpä. Itseäkin pisti silmään tuo, että edellinen hemmo tavallaan antoi miehille luvan hyväksikäyttää puolustuskyvyttömässä tilassa olevaa naista. Hemmo taitaa vielä itse kuulua siihen sakkiin joka pitää itseään kunnollisena.

Ilmeisesti jokaisen "kilttikunnollisen" sisällä sitten asuu raiskari.

Säälittävä kommentti jo ihan itsessään.......

En ole antanut kellekään lupaa yhtään mihinkään, mutta tyhmiä "tekosyitä" en jaksa kuunnella kummaltakaan sukupuolelta....

Se on ihan sama kumpaa sukupuolta ihminen on, jos on hoitanut itsensä huonoon kuntoon, sekä väärään paikkaan.....p*skoja on maailma täynnä ja he kyllä käyttävät tilanteet hyväkseen, sekä myös hyväksikäyttämistä on monta eri asiaa mitä voi käydä näissä tilanteissa....

• atännä kirjoitti:

Juuri näin!

• atännä kirjoitti:

Tässä tuli sekotettua asioita. Jos juo itsensä tiedottomaksi, niin silloin on vaara joutua hyväksikäytetyksi.

Jos taas on hyvästi humalassa ja käy vieraissa, se on pettämistä, kuten em. tapauksessa. Siksi "hyväksikäyttäjä" oli sitaateissa, niin minä ainakin ymmärsin. Alkoholi ei ole puolustus, päinvastoin. Alkoholi poistaa estoja, jokainen tietää tämän.

Jeps, ymmärsit oikein.......

• MIEROLAINEN666

Niinpä niin.... Et käniin voi aina vedota, jos pettää.

• RomanttinenAisuri

Eivät naiset tiedä romantiikasta mitään.

Ensinut nussituttavat itseään koulukiusaajilla ja muilla YT-miehillä ja sitten vielä nuolettavat vanhat mällit kilteillä aviomiehillään.

• EiKuullostaHyvältä

Kuulostaa pahasti siltä, että nainen pettää vasta sitten kun suhde on jo ohi, kun mies pettää suhteen ollessa voimissaan. Sehän selittäisi tuon eron katumisessa, vaikken nainen olekaan.

• 107

Se mitä miehet katuvat pettämistapauksissaan, on kiinni jääminen. Itse pettämistä he eivät kadu.

• miehet.psykopaatteja

Miehetpettää enemmän kuin naiset. Eivätkä kadu. Tiedän yhden tapauksen, jossa mies ei vieläkään ole pyytänyt anteeksi, vaikka vuodet vierii...

Miehissä on enemmän psykopaatteja, sillä se kai selittyy :(

• Voi se selittyä osin silläkin, että parisuhteeseen ryhdytään naistenmiesten kanssa. Vain se mies kelpaa, joka kelpaa muillekin naisille.

• ujtfjfgvn

Hah! Miehet eivät pettämistä kadu - se vaan näyttää siltä, kun iskee ankara v-tutus kiinnijäämisen myötä! Selitystä löytyy vaikka minkälaista ja vikahan on aina joko vaimossa (nalkuttava pihtari) tai pettämiskumppanissa (ovela munahaukka). Joka muuta väittää, puhuu p-askaa.

• heikompiastia

Miehet on vahvempaa tekoa fyysisesti kuin naiset. Esim. tulee känniin huonommin. Siksi miehillä kaikki alkoholin vaikutuksen alaisuudessa tehdyt pahoinpitelyt ja petokset yms. on tahallisempaa kuin naisilla. Nainen on heikompi astia, niin kuin Sanassa sanotaan. Nainen on vähän kuin lapsi, vilpitön ja helposti johdateltavissa. Tässä maailmassa on vaarallista olla nainen tai lapsi, mutta toisaalta: lasten kaltaisten on taivasten valtakunta :-)

• Awww.....mitä vastakkainasettelua, selittelyä ja "tekosyitä"......

Pettäminen on pettämistä p*rkele! =D

Ei tämä mikään sukupuoliasia ole, sekä miehissä ja naisissa on varmasti ihan yhtä paljon näitä yksilöitä.........näiden vain pitäisi "pariutua" keskenään, niin homma olisi ihan OK, voivat sitten keksiä "tekosyitä" ja selittelyjä toisilleen....

• polllly

Pitääkö naisten matkii miehii pettämisessäki?
      Nykyää naiset jo juo melkee enempi ko miehet, tai ainaki alottavat ryyppäämisen ja tupakoinnin nuorempina.

• Jussimiestäällä

Voisitko aloittaja avata hiukan lisää tätä tekstiäsi? Tutkimustuloksia, tms?

• NaisetOvatElukoita

Naiset nyt selittelevät KAIKKEA.

Yritäppä saada nainen tunnustamaan mistä tahansa asiasta että on toiminut väärin.
      Nainen pelkää elämässä eniten KASVOJEN MENETYSTÄ.

Se sama asia ajaa naiset etsimään miehiä joilla on statusta ja jotka vaikuttavat itsevarmoilta jotta heidän sosiaalinen status säilyy. Koska mikään ei ole yhtä noloa kuin olla sosiaalisesti kanssatekemisissä miehen kanssa jolla ei ole statusta.

Tietysti naisen oma status määräytyy siis tuon miehen mukaan joten naista nolottaa jos hän mokaa tuon miehen kanssa ja voi menettää sen miehen jolla on statusta.

Siten syntyy tämä "olen moraalisesti enkeli, älä tuomitse mua huarana vaikka toimisin niin koska tuomitseminen on väärin" kehäpäätelmä.

Naiset ovat yksinkertaisia ELUKOITA. Ei heidän tekemisissään älyn ja fiksuuden kanssa ole mitään tekemistä eikä varsinkaan kunnian ja oikeudenmukaisuuden.

Vaan heidän elukkamaisten ja itsekkäiden TUNTEIDEN jotka päättävät kuten pennuilla miten asioiden tulisi toimia ja jos nainen itse toimii muuten muita kohtaan huonosti tai väärin niin usko pois....selitykset kyllä löytyvät jälkikäteen.

Miehet jotka ovat fiksuja, empaattisia ja loogisia on vaikein tulla toimeen naisten kanssa koska tajuavat naisten syvällä asuvan KAKSINAAMAISUUDEN ja PETOMAISUUDEN.
      Tietysti aina löytyy niitä vässyköitä jotka sanovat "kyllä kulta" ja päätyvät siihen aisurin asemaan.

Jos joskus tapaisi naisen jolla on HENKISIÄ MUNASARJOJA seisoa sanojensa takana sekä olla olematta kaksinaismoralistinen opportunistinen PASKAPÄÄ niin sellaisen voisi viedä vihille.

Mutta sellaisia naisia EI ENÄÄ OLE. Nykyinen naiskulttuuri tuhosi heidän ja naiset alentuivat elukkamaisten vaistojensa tasolle sekä ihailemaan sosiaalisten verkostojensa statusta.
      Ne ovat tärkeämpiä naiselle kuin se että toimiko nainen väärin tai tekeekö hän oikein jotakin yksittäistä ihmistä kohtaan.

Naiset eivät ole yksilöitä, eivät fiksusti itse ajattelevia vaan muurahaismassaa.

• 1120

"Miehet jotka ovat fiksuja, empaattisia ja loogisia"
        Olisipa mielenkiintoista tavata tuollaisia poikkeusyksilöitä miesten joukossa, mutta ei, sellaiset taitavat olla vain urbaanilegendaa. :((

• LuonnehäiriököTaustalla

Pettäjä on todennäköisesti jo luonteeltaan erilaisempi kuin pitkäaikaiseen parisuhteeseen sitoutunut. Heidän luonteeseensa kuuluu tietty katumattomuus ... tyyliin, mitään en kadu elämässäni.

• ohoko

Mieheni petti minua ystäväni kanssa monta kuukautta, ihan selvinpäin. Tietoista pettämistä. Kun jäi kii, en vieläkään ole huomannut ns katumista millään tavalla....

• mitenjatkossa

Tietoista se pettäminen on myös kännissä. Vaikeaa katumusta on esittää jos ei oikeasti kadu tekemisiään. Siinä mielessä sun mies on fiksu kun ei näyttele sulle että kaduttaa. Ilmeisesti tykkäsi kovasti siitä toisesta. Mitä meinaat tehdä jatkossa? Annatko anteeksi ja uskot, ettei noin käy toiste?

• pitääpaukkansa

Ei niin, koska rakastavat.

• Känni ei kelpaa selitykseksi ylipäänsä millekään asialle, koska alkoholia ei tarvitse käyttää ollenkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      139
      13233
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      85
      3685
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      126
      2985
    4. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      1410
    5. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      37
      1393
    6. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      151
      1339
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      115
      1284
    8. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1214
    9. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      81
      1081
    10. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      205
      989
    Aihe