Oletteko kännissä

Hyvää-iltaa

Mikä on humala asteenne?

104

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hahhaa2

Tasan 0 , tyhmää hankkia krapulaa huomiseksi kun ulkonakin paska sää ja ei huvita mennä juhlimaan.

• Joops_

Totta ;D

• Enpäsoo

Juonu ollenkaa :)

• hohhoi2

Tasan 0, ei kannata hommata krapulaa huomiseksi kun ulkonakin p..ka sää ja ei huvita lähteä minnekään.

• kiItti_mies

Iso pullo kossua menny. Olen känis.

• Kilttiatm

Emmä taida selvii baariin mut ei se haittaa ku ei sieltä naisia saa. No mut huomennakin o juhannus. Kuuntelen biisei ja ihmettelen elämää.

• palstailija

Hyvä valinta jäädä kotiin. Harmittaa etten itsekin jäänyt. Oli tylyjä naisia baarissa. Pyysin yhtä naista tanssimaan, niin se sano, että hetken päästä voisi tulla. Kysyin sen kaverilta sitten: miten on juhannus mennyt? Vastaus: painu VITTUUN siitä, jollet jo huomannut, että sun seuraa me vähiten tässä kaivataan. Joopa joo,iloista juhannusta kaikille!

• Kuollutkylä

Humoristi juttuja palstalla pitää saada pää sekaisinsekaisin.

• Ex__PUA

Kossua ja olutta olen juonut.

Tulin piipahtamaan, kun tässä valmistelen sopivaa väliä lähtemiseen. Sää on ainakin parantunut.

Saa nähdä mitä tuolla aavekaupungissa on. Toivoisin siellä olevan herkullisia nuoria naisia jotka haluavat minut. Yksi yö kelpaa. En tiedä tuleeko muija huomenna tänne.

Se pitää sanoa, etten vaihtaisi tätä kyllä niiden takavuosien maaseutujussiin, vaikka se miten autentinen olisikin. Hirveä ajatuskin!

• tiesitkö.tämän

Naista voi lähestyä promillettakin.

• Miten meni aattoilta, oliko hauskaa?
        Missä oot ku on niin hiljaista, tuu jutteleen!

• Ex__PUA
        Älykkö kirjoitti:

Miten meni aattoilta, oliko hauskaa?
        Missä oot ku on niin hiljaista, tuu jutteleen!

Yrjöttää. :( Aamu mennyt halatessa vessanpönttöä.

Miten siellä?

• Ex__PUA kirjoitti:

Yrjöttää. :( Aamu mennyt halatessa vessanpönttöä.

Miten siellä?

Noni, sen siitä saa kun juo liikaa, mutta sehän vaan puhdistaa kun oksentaa, yök...
        Oliko paljonkin ihmisiä liikkeellä ravintolassa?
        Minulla on mennyt ihan hyvin, heräsin aamulla klo 6 aikoihin, mut jatkoin vielä unia, kun en kehaanut nousta ylös.
        Tää päivä on mennyt sisätiloissa, ku vettä on satanut, mutta nyt näyttää kirkastuvan!
        Herää kysymys keskustelenko ihka aidon ExPUAn kanssa vai feikki PUAn?

• eeenokkikin

Miekii etsin sopivaa väliä, vähä väliä. On mukavaa, jos saa väliä vähä väliä!

• Älykkö kirjoitti:

Noni, sen siitä saa kun juo liikaa, mutta sehän vaan puhdistaa kun oksentaa, yök...
        Minulla on mennyt ihan hyvin, heräsin aamulla klo 6 aikoihin, mut jatkoin vielä unia, kun en kehaanut nousta ylös.
        Tää päivä on mennyt sisätiloissa, ku vettä on satanut, mutta nyt näyttää kirkastuvan!

https://youtu.be/IvwyQ2raJQc
        Mörkö musikkia ole hyvä!

• Ex__PUA
        Älykkö kirjoitti:

Ihka aidon trolli-version kanssa juttelit.

Kirjoitin tänne: http://keskustelu.suomi24.fi/t/13656402

Mites sinulla tämä keskikesän sadejuhla meni? :D

Krapulaa ei ilmeisesti tullut.

Nyt itsellä on aika leuto krapula, sellainen loiventelun jälkeinen närästys fiilis.

• Ex__PUA kirjoitti:

Ihka aidon trolli-version kanssa juttelit.

Kirjoitin tänne: http://keskustelu.suomi24.fi/t/13656402

Mites sinulla tämä keskikesän sadejuhla meni? :D

Krapulaa ei ilmeisesti tullut.

Nyt itsellä on aika leuto krapula, sellainen loiventelun jälkeinen närästys fiilis.

Just tulin kotiin, kun kävin Prismassa pyöräilmässä, huh tuli hikikin "":)"""
        Kyllä mä se aistin , että jyhannustrolli pahanen oli asialla.
        Aatto meni löhöillessä ja olin aktiivisesti palstalla keskustelemassa , hyvällä fiiliksellä ;D
        Juu krapulaa en pode, olen ollut raittiina 11 vuotta joten ei edes tee mielikään!
        Tiedän mitä on alkoholiriippuvuus, kokemusta on.
        Huomasin , että olet kirjoittanut raporttia juhannus menoistasi, toivottavasti oli kuitenkin hauskaa ja hyvää seuraa, sehän se on pääasia.
        Juhannuksessa on sen verran taikaa , että se saa suomalaisen pään sekoamaan, valitettavasti sitä pitää juoda Suurella kauhalla ;D
        Mitä tykkäsit mun mörkö krapula musiikista, kuuntelitko edes ;p

• Ex__PUA
        Älykkö kirjoitti:

Just tulin kotiin, kun kävin Prismassa pyöräilmässä, huh tuli hikikin "":)"""
        Kyllä mä se aistin , että jyhannustrolli pahanen oli asialla.
        Aatto meni löhöillessä ja olin aktiivisesti palstalla keskustelemassa , hyvällä fiiliksellä ;D
        Juu krapulaa en pode, olen ollut raittiina 11 vuotta joten ei edes tee mielikään!
        Tiedän mitä on alkoholiriippuvuus, kokemusta on.
        Huomasin , että olet kirjoittanut raporttia juhannus menoistasi, toivottavasti oli kuitenkin hauskaa ja hyvää seuraa, sehän se on pääasia.
        Juhannuksessa on sen verran taikaa , että se saa suomalaisen pään sekoamaan, valitettavasti sitä pitää juoda Suurella kauhalla ;D
        Mitä tykkäsit mun mörkö krapula musiikista, kuuntelitko edes ;p

Oliko Prismassa paljon yksinäisiä aisureita, hieman ahdistuneen näköisinä ostamassa naudan jauhelihaa ja maitoa?

Hehe, huomasin että aloitit innoissasi jo vastaamaan minulle, mutta kun olin päässyt viestin loppuun, sinulle alkoi herätä epäilys että oliko se sittenkään minä. :D

Juhannus ei ollut kyllä hyvä, aaton puolesta, vaikka siinä jo nyt näkeekin jotain hyvää. Kasvattavia kokemuksia.

Kerro, miksi ihmiset olivat joko todella mukavia tai todella paskapäisiä? Mikä on Älykön analyysi tähän. Tämä erityisesti koski juhannusta.

Tosin juhannuspäivänä monella oli kivaa, ja tunnelma oli sellainen raukea. Loiventeelikohan kaikki?

PS. Minulla on suuri kauha. ;)

• Ex__PUA kirjoitti:

Oliko Prismassa paljon yksinäisiä aisureita, hieman ahdistuneen näköisinä ostamassa naudan jauhelihaa ja maitoa?

Hehe, huomasin että aloitit innoissasi jo vastaamaan minulle, mutta kun olin päässyt viestin loppuun, sinulle alkoi herätä epäilys että oliko se sittenkään minä. :D

Juhannus ei ollut kyllä hyvä, aaton puolesta, vaikka siinä jo nyt näkeekin jotain hyvää. Kasvattavia kokemuksia.

Kerro, miksi ihmiset olivat joko todella mukavia tai todella paskapäisiä? Mikä on Älykön analyysi tähän. Tämä erityisesti koski juhannusta.

Tosin juhannuspäivänä monella oli kivaa, ja tunnelma oli sellainen raukea. Loiventeelikohan kaikki?

PS. Minulla on suuri kauha. ;)

Kyllä, prismassa on aina miehiä istuskelemassa tai muuten vaan kävelemässä ja naisia kattelemassa. Minuakin tuijotetaan suoraa silmiin ja yksi mies kassalla oikein käännähti minua katsomaan ;D Yhdessä kaupassa mies tuli sanomaan minulle , että minä se vaan kaunistun päivä päivältä ja halusi tavata minua, mutta kieltäydyin ja oli niin sitkee kaveri että tuli vielä uudestaan kysymään :) annoin ystävällisesti pakit! Miehet ovat muuttuneet rohkeammaksi lähestymään myös muualla kuin pelkästään kapakassa, mikä on yllättävän mukavaa....Itsekkin olen alkanut juttelemaan yleensäkin ihmisille missä liikunkin.
        Heititpä kysymyksen, mietintä myssy päähän...hmmm.....
        Itselläkin oli hyvä fiilis ja ihmettelin sitä itsekkin, taisi olla hyviä kevyitä energioita liikkeellä !
        Se että on pahapäinen humalassa kertoo siitä sisäisestä passiivis-agresiivisesta käytöksestä ihmisissä, kun ei osata näyttää rakentavasti niitä tunteita ja padotaan pidetään vihaa asioita sisällä. On myös tiedostamatonta vihaa joka ei pääse purkautumaan ulos ja viha kääntyy itseä vastaan, sitä sitten hoidetaan esim. alkoholilla, näin kierre jatkuu vuosikausia. Humalassa se viha tulee sitten ulos väärällä tavalla ja väärälle kohteelle. Ymmärätkö mitä yritän selittää???
        Tämä viha on voinut saada alkunsa jo lapsena, mutta sille ei ole annettu oikeutta purkautua, vaan se jää kehoo asumaan vuosikausiksi!
        Yleensä vasta myöhemmällä iällä tämän vihan voi tiedostaa ja kohdata, näin hyvin ei kyllä kaikille valitattavasti käy. Ota nyt tästä sitten selvää :D
        Hmmmm.... Suuri........?...ahaaa.....hani.......

• tätäseonnykyään

No kuule lasi viiniä on aste. Vieraassa paikassa epävarmuuttaan itkevää lasta nukuttaessa ei oo eroa juhlalla ja arjella. Palsta on sosiaalinen päihteeni tässä elämäntilanteessa.

• nollaolla

0%%

• ytm-keski-suomi

Paljon rahaa mukaan baariin niin naiset lämpee.

• 0 % sirou, not alkoholic, minä selvä, koko juhannus , vain palstan huumaa, hahaa...

• vähäpöok

kakslasiiviinii

• kossumukuski

kumä en oikee muiata paljom mä oon vetäny jurrisollaaan

• vff

0,1‰ pari kaljatölkkiä, ehkä pari lisää. Ei viitti sen enempiä, kun koko alkukesä tullut hörpittyä

• Juhlat.on.juhlittu

Nollilla ollaan. Harkitsin kyllä pullon hankintaa, mutta sattuneesta syystä jätin hankkimatta.
      Julkisen perhejuhlan kokon sytytystä kävin katsomassa kuten tuhannet muutkin. Kolmesti yrittivät vesilikomärkiä risuja saada syttymään tunnin aikana, mutta ei siinä syttynyt ja palanut muu kuin sytytysneste. Läksin pois kuten suuri(n?) osa juhlakansaakin. Kaikilla kelvollisen näköisillä (ja niitä ei monta ollut, sen takaan!) naisilla oli rengas sormessa ja rengastaja mukana. Niin että hukkaan tuokin. Taas kerran.

• 1234455

Just jotain tuollaistahan se on yksinäisen miehen näkökulmasta jos ylipäätänsä johonkin menee.

• Selvin päin. Olis kyllä erittäin hyviä laatujuomia tuolla, mutta säästän ne parempia tilaisuuksia varten. Olutta tekis mieli, mutta ei ole :(

• No kai sitä pari konjakkia voi juoda......keität kahvia, niin saat "tekosyyn" jälkiruokaan. =D

• MGTOW kirjoitti:

No kai sitä pari konjakkia voi juoda......keität kahvia, niin saat "tekosyyn" jälkiruokaan. =D

Ei ollenkaan huono idea. Kahvi ja konjakki on parhaita makunautintoja.

Paitsi että äärimmäiset maistelijat pitävät pahana virheenä juoda kahvia ja konjakkia, tai kahvia maidon kanssa. Menee nimittäin maut sekaisin. Itse en ole niin äärimmäinen maistelija, vaan makujen yhdistelmät eli makuanarkiat miellyttävät.

• super-atm kirjoitti:

Ei ollenkaan huono idea. Kahvi ja konjakki on parhaita makunautintoja.

Paitsi että äärimmäiset maistelijat pitävät pahana virheenä juoda kahvia ja konjakkia, tai kahvia maidon kanssa. Menee nimittäin maut sekaisin. Itse en ole niin äärimmäinen maistelija, vaan makujen yhdistelmät eli makuanarkiat miellyttävät.

Itse otan "aina" kahvin kanssa jos konjakkia juon, mutta vain 1 tai max. 2, silloin se on "jälkiruoka" ja siitä saa makunautinnon.......tulee aika paha krapula konjakista, jos liikaa juo, ainakin itselleni...

Aika harvoin tulee nykyään "herkuteltua", vaikka pari avaamatonta Remy Martin V.S.O.P pulloa kaapissa on tälläkin hetkellä......arvaa mikä on lempparini konjakki valmistajista? ;)

• MGTOW kirjoitti:

Itse otan "aina" kahvin kanssa jos konjakkia juon, mutta vain 1 tai max. 2, silloin se on "jälkiruoka" ja siitä saa makunautinnon.......tulee aika paha krapula konjakista, jos liikaa juo, ainakin itselleni...

Aika harvoin tulee nykyään "herkuteltua", vaikka pari avaamatonta Remy Martin V.S.O.P pulloa kaapissa on tälläkin hetkellä......arvaa mikä on lempparini konjakki valmistajista? ;)

Olisko Hennessy? Sitä melko monet pitää parhaana.

• super-atm kirjoitti:

Olisko Hennessy? Sitä melko monet pitää parhaana.

Se on myös "pehmeää", mutta Remy Martin on "linnunmaitoa".......nämä tosin aina mielipide kysymyksiä.....myös Larsen on ihan hyvää...

• MGTOW kirjoitti:

Se on myös "pehmeää", mutta Remy Martin on "linnunmaitoa".......nämä tosin aina mielipide kysymyksiä.....myös Larsen on ihan hyvää...

Larsen on kyllä hyvää. Riippuen tietysti vähän siitä onko VS, VSOP vai XO. Itse olen kuitenkin sen verran viskin ystävä, että konjakissa saa olla jonkun verran myös potkua pehmeyden lisäksi.

Hienoa että palstalla on myös hyvän juoman ystävä :)

• super-atm kirjoitti:

Larsen on kyllä hyvää. Riippuen tietysti vähän siitä onko VS, VSOP vai XO. Itse olen kuitenkin sen verran viskin ystävä, että konjakissa saa olla jonkun verran myös potkua pehmeyden lisäksi.

Hienoa että palstalla on myös hyvän juoman ystävä :)

No en nyt tiedä "hyvistä" juomista, mutta onhan niitä tullut maisteltua, eikä se väärin ole kun pysyy kohtuudessa, eikä hyviä juomia kuulukaan "ryypätä", tosin tämäkin mielipide kysymys.... ;)

Whisky ei ole ikinä ollut mun juttu......joskus yritin opetella, kun kaverit tykkäs, mutta en vaan päässyt "jyvälle".

• assiantuntija
        MGTOW kirjoitti:

Etkö todella tiennyt, ettei yön vanhalla viinalla ole siunausta?! Suosittelen kaatamaan ne viemäriin, enkä tarkoita omaa kurkkua.

• assiantuntija kirjoitti:

Etkö todella tiennyt, ettei yön vanhalla viinalla ole siunausta?! Suosittelen kaatamaan ne viemäriin, enkä tarkoita omaa kurkkua.

Siellä kaapissa ne on hyvässä säilössä......"rest in peace"..... ;D

Itsellä ei ole ikinä ollut sitä ongelmaa, että "pitäisi" juoda jos kaapissa jotain on...........ehkä ennemminkin niinpäin, että joutunut kaatamaan pois, kun on vanhentunut jotkut juomat, joko sen takia että ovat olleet muita kuin "puhtaita" viinoja, eli "parasta ennen" tavaraa, sekä siksi jos avattu ja otettu hieman, niin on päässyt huonoksi.

Ei kyllä ole ollut pitkään aikaa edes tuota ongelmaa, kun ei tule keräiltyä niitä, niin kuin joskus aikoinaan.....

• aikuisten.oikeesti
        MGTOW kirjoitti:

Siellä kaapissa ne on hyvässä säilössä......"rest in peace"..... ;D

Itsellä ei ole ikinä ollut sitä ongelmaa, että "pitäisi" juoda jos kaapissa jotain on...........ehkä ennemminkin niinpäin, että joutunut kaatamaan pois, kun on vanhentunut jotkut juomat, joko sen takia että ovat olleet muita kuin "puhtaita" viinoja, eli "parasta ennen" tavaraa, sekä siksi jos avattu ja otettu hieman, niin on päässyt huonoksi.

Ei kyllä ole ollut pitkään aikaa edes tuota ongelmaa, kun ei tule keräiltyä niitä, niin kuin joskus aikoinaan.....

Parasta ennen, niin kuin viiniä. Älä heitä sitä hukkaan,
        tee vaikka kukkoa viinissä! Siis kanaa tai sen kontteja...ei haittaa pikkasen väljähtänyt makukaan siinä, siitä pitkän haudutuksen aikana haihtuu varmasti kaikki tunnistettavat maut ja alkoholipitoisuus. Voi tarjota siis vaikka lapsillekin.
        Ja on hyvää sekä edullista.

• aikuisten.oikeesti kirjoitti:

Parasta ennen, niin kuin viiniä. Älä heitä sitä hukkaan,
        tee vaikka kukkoa viinissä! Siis kanaa tai sen kontteja...ei haittaa pikkasen väljähtänyt makukaan siinä, siitä pitkän haudutuksen aikana haihtuu varmasti kaikki tunnistettavat maut ja alkoholipitoisuus. Voi tarjota siis vaikka lapsillekin.
        Ja on hyvää sekä edullista.

.....olet kyllä aika kokki.... =P`

• aikuisten.oikeesti
        MGTOW kirjoitti:

.....olet kyllä aika kokki.... =P`

Emo opettanut käyttämään kaiken kelpaavat hyödyksi ruuan valmistuksessa. Ja joka mukula osaa tehdä ainakin perus ruuat.
        Eineksillä ei mennä kuin pakosta.
        "Se on vanhaa kuollutta kemikaali ruokaa!" kaikkine säilöntä aineineen: Emo.

Emo opettanut käyttämään kaiken kelpaavat hyödyksi ruuan valmistuksessa. Ja joka mukula osaa tehdä ainakin perus ruuat.
        Eineksillä ei mennä kuin pakosta.
        "Se on vanhaa kuollutta kemikaali ruokaa!" kaikkine säilöntä aineineen: Emo.

Fiksu emo sulla on, meinasin jo liittää sanan "martta" tuohon aikaisempaan, mutta en viitsinyt, vaikka aika "martta" taidat ollakin... ;D

• Muutama olut juotu....hyi minua. ;D

• No, haitanneeko tuo mittään, ku näyttää sulla olevan hauskaa ;D
        Minä pysyn rai rai raittiina......lalalaaaa.... mul on hauskaa......;D

• Älykkö kirjoitti:

No, haitanneeko tuo mittään, ku näyttää sulla olevan hauskaa ;D
        Minä pysyn rai rai raittiina......lalalaaaa.... mul on hauskaa......;D

Jeps, mullakin ihan kohtuu fiilis. =)

Muutaman juon, eli ei mitään "pämppäämistä"... ;D

Teflon Brothers - Pämppää ft. Sahamies
        https://www.youtube.com/watch?v=nq9QWwWTYN8

• Älykkö kirjoitti:

https://youtu.be/JbSGMRZsN4Q
        Hyvää illan jatkoa ;D minne menetkin jatkoille.

Noh noh....ei kai nyt sentään vielä.... ;D

• MGTOW kirjoitti:

Noh noh....ei kai nyt sentään vielä.... ;D

Sain sen käsityksen että olet lähdössä jonnekin ?
        Olen tänä aamuna herää nyt jo 7 aikoihin , niin alkaa unitauti iskemään.
        Oon ollut tänään vauhti päällä täällä palstalla ja kirjoitellut ties mitä, ni nyt uuvuttaa jo ........runojakin oon rustannut........zzzz......mitä pidin biisistä?

• Älykkö kirjoitti:

Sain sen käsityksen että olet lähdössä jonnekin ?
        Olen tänä aamuna herää nyt jo 7 aikoihin , niin alkaa unitauti iskemään.
        Oon ollut tänään vauhti päällä täällä palstalla ja kirjoitellut ties mitä, ni nyt uuvuttaa jo ........runojakin oon rustannut........zzzz......mitä pidin biisistä?

"The Old Man Down The Road"..... =D

Mutta kohta olisi tarkoitus käydä hieman sosialisoimassa....

Hyvää yötä ja hyviä unia, kun meet nuqquu. ;)

• MGTOW kirjoitti:

Pus, pus <3 hani

• MGTOW kirjoitti:

http://m.youtube.com/watch?v=quLFDSzP0LI#
        Huomenta ;D mikä olo, otatko loiventavaa ?

• Älykkö kirjoitti:

http://m.youtube.com/watch?v=quLFDSzP0LI#
        Huomenta ;D mikä olo, otatko loiventavaa ?

En tarvitse. =D

Harmittaa tuo keli hieman, olisi saanut jäädä tuo sade tulematta. :(

...mut toisaalta hyvä "tekosyy" vain lötkötellä. ;D

• MGTOW kirjoitti:

En tarvitse. =D

Harmittaa tuo keli hieman, olisi saanut jäädä tuo sade tulematta. :(

...mut toisaalta hyvä "tekosyy" vain lötkötellä. ;D

Oot jo elävien kirjoilla :) minäkin olen laiskotellu ja syönyt jo vaikka mitä, nam...
        Täällä kans lorottaa vettä, paree pysyä sisätiloissa!
        Telkkaristakaan ei tuu mitään kivaa. Näkyillään ;D

• Älykkö kirjoitti:

Oot jo elävien kirjoilla :) minäkin olen laiskotellu ja syönyt jo vaikka mitä, nam...
        Täällä kans lorottaa vettä, paree pysyä sisätiloissa!
        Telkkaristakaan ei tuu mitään kivaa. Näkyillään ;D

Elossa ollaan oltu koko ajan ja vesisadekin on rauhoittunut....täytyypä käydä kävelyllä....

Telkkari on itsellä jostain syystä jäänyt nyt aika vähiin.....kun ei kiinnosta, niin kiinnosta...noh, tuskimpa tuosta kauheasti haittaakaan on, kunhan uutiset jaksaa aina silloin tällöin vilkaista. ;D

• Vesi linjalla..

• Valkoviini houkuttaa jääkaapissa, mutta antaa vielä olla.

• Joko valkkari on korkattu?

• Pysyi vielä avaamatta. Kesän aikana varmaan tulee vielä maisteltua, ehkä koopäivien aikaan.

• Silloin ajattelin itsekin.

• ykkös.nainen kirjoitti:

Silloin ajattelin itsekin.

Jospa törmätään jossain ja molemmilla on yhtä kivaa kuin viime vuonna. ;)

• ujo.ktm40 kirjoitti:

Jospa törmätään jossain ja molemmilla on yhtä kivaa kuin viime vuonna. ;)

Paljon mahdollista. Vai sanotaanko että ihme jos ei törmätä. :)

• Niin nyt hoksasin "viime vuonna". :D
        Äkkiä on vuosi mennyt ja tässä sitä vielä ollaan. ;)

• ykkös.nainen kirjoitti:

Niin nyt hoksasin "viime vuonna". :D
        Äkkiä on vuosi mennyt ja tässä sitä vielä ollaan. ;)

Aivan. Mun pitää alkaa nyt nukkua, kun huomenaamulla harrastuksen pariin. Keskiviikkona kisaan.

Hyviä öitä. :)

• Hyvää huomenta kun taisinpa nukahtaa jo ennen sinua.
        Kohta lähden lenkille.

• EntinenATM1

28 tölkkiä Heinekenia mennyt tänään... uusi ennätys.

• Onneksi olkoon. Joskus aikoinaan kun panostin oluen juomisessa suuriin määriin niin pääsin itsekin hyviin tuloksiin jos aloitin vapaapäivinä heti aamulla :)

• Jussiny

Päivä nro 2 menossa... Känniaste noin 3‰... Olutta aamusta, eilisen kännin päälle, koko päivän ja nyt revitään "harmaata" saunan päälle oikeen huolella! Käivärää ja saunaa koko päivä ja mukaan korillinen heinekeniä... Voiko juhannus enää paremmaksi muuttua?

• EntinenATM_1

38 Heinekenia... 6 enää jäljellä. Laiskana en jaksanut ajaa mökille, mut meneehän tää jussi näinkin.

• aikuisten.oikeesti

En ole, lasillisen valkoviiniä nautin nuotiolla, ei huvita naukkailla enempää, lupasin näet olla mukulakatraan univahtina.
      Muut aikuiset ovat ulkona,grillikatoksessa.
      Tuuli on tyyntynyt ja hyttyset ovat tulleet ruokaileen...
      Mun veljilläni sekä vieraallani näyttää juttu luistavan ja kaikki viihtyvät.
      Joten ei mulla valittamista kun istun tuvassa,enkä syötävänä.

• Ai sulla olikin "netti" mukana. =)

Kyllähän ne itikat ärsyttää, mutta nuotion vieressä kun etsii sopivan savuisen paikan, niin saa olla pahimmalta rauhassa, tosin savun tuoksun saa sitten vastalahjaksi.....

Olet vähän rauhallisen kuuloinen......toivottavasti on kuitenkin ollut mukavaa....

• aikuisten.oikeesti
        MGTOW kirjoitti:

Ai sulla olikin "netti" mukana. =)

Kyllähän ne itikat ärsyttää, mutta nuotion vieressä kun etsii sopivan savuisen paikan, niin saa olla pahimmalta rauhassa, tosin savun tuoksun saa sitten vastalahjaksi.....

Olet vähän rauhallisen kuuloinen......toivottavasti on kuitenkin ollut mukavaa....

Mulla on pieni tabletti ja tikku ja vääntöä tässä on niin vähän et illalla ei täällä yleensä yhteys onnistu, toinen hankaluus on varmaan noi lehtipuut. Talvisin täällä nettiyhteydet toimii paremmin.
        Ai olen rauhallisen kuuloinen...se oli eilen se minkä kirjoitin.
        (Tarkkaan ottaen edellispäivänä...klo oli vaille 24.00.)
        '
        Eilen illalla mulla ei ollut päivystys vuoroa mukulakatraan kanssa.
        Istuin siis grillikatoksessa muiden aikuisten kanssa seurustelemassa. Sisar päivysti vuorostaan kamarissa jossa Jere nukkui omassa sängyssään, ovi oli avoinna tupaan niin pystyi vahtimaan myös isommat mukulat.
        Yhden jälkeen mua ramaisi jo niin et toivotin hyvät yöt toisille ja menin tupaan nukkumaan. Kömmin siskonpedille mukulien joukkoon ja nukahdin...no kahdella aika tukevalla wiskimoukulla oli unettava vaikutus varmaan.
        '
        Vähän ennen kolmea veljenvaimo herätti munt,
        veli ja siskonmies tappelivat, ei mitään painia.. siis nyrkkitappelua oikein. Kännikalat pirulauta.
        Mun työkaveri oli ollut kans jo nukkumas, mutt tuli siihen soppaan sählään mukaan.
        Sain räystään alta tynnyristä ämpärillisen vettä ja heitin sen tappelijoiden päälle.
        Alkoi hirveä kiroaminen, mutt kyllä se riita siihen loppui ja alkoi yleinen mun solvaaminen. Mitä he....tiä asia mulle kuului jos miehet selvittelee välejään.
        Sanoin et kyllä se kuului ja kuului muuten varmaan pariin naapuriin asti...ÄÄLIÖT!
        Onneks Faija tuli siihen meteliin mukaan ja komensi äijät nukkumaan.. kiroillen myös.
        '
        Piti sit tuvassa puhdistaa systerin äijän kolhuja hiekasta ja mullasta sit voidella Bepanthenil ja peitellä haavalaastarilla muutamia kohtia.
        Nyt kaikki ovat nukkumassa...mua vaan ei nukuta, olen niin kiukkuinen kuin sähinkäinen.
        Nyt olen lukenut nettilehteä ja sinkkupalstaa....niin mukavaa
        mulla on täällä. EI KOSKAA ei ikinä ole ollut mitään häikkää
        näissä yhteisissä juhlissa. No pientä kinaa aina on jostain ollut,
        mut oikein nyrkkitappelua!
        Unohtui tappelu äijiltä kun saivat kylmää vettä päälleen...
        kuin kollikatit. Ja heti löytyi uus vihollinen...nainen.
        Mä tiedän ettei kukaan heistä kehtaa naista lyödä,
        se on tabu/fakta mikä pitää tässä klaanissa.
        Kyllä tämä tästä, harmittaa niin vietävästi ett vieraan piti kaikki tämä kurja tapahtuma nähdä ja kuulla.
        Öitä...ja nyt tämä "saa..nan ilveskissa" menee nukkumaan..jos uni tulis uudestaan.

Mulla on pieni tabletti ja tikku ja vääntöä tässä on niin vähän et illalla ei täällä yleensä yhteys onnistu, toinen hankaluus on varmaan noi lehtipuut. Talvisin täällä nettiyhteydet toimii paremmin.
        '
        Istuin siis grillikatoksessa muiden aikuisten kanssa seurustelemassa. Sisar päivysti vuorostaan kamarissa jossa Jere nukkui omassa sängyssään, ovi oli avoinna tupaan niin pystyi vahtimaan myös isommat mukulat.
        Yhden jälkeen mua ramaisi jo niin et toivotin hyvät yöt toisille ja menin tupaan nukkumaan. Kömmin siskonpedille mukulien joukkoon ja nukahdin...no kahdella aika tukevalla wiskimoukulla oli unettava vaikutus varmaan.
        '
        veli ja siskonmies tappelivat, ei mitään painia.. siis nyrkkitappelua oikein. Kännikalat pirulauta.
        Mun työkaveri oli ollut kans jo nukkumas, mutt tuli siihen soppaan sählään mukaan.
        Sain räystään alta tynnyristä ämpärillisen vettä ja heitin sen tappelijoiden päälle.
        Alkoi hirveä kiroaminen, mutt kyllä se riita siihen loppui ja alkoi yleinen mun solvaaminen. Mitä he....tiä asia mulle kuului jos miehet selvittelee välejään.
        Sanoin et kyllä se kuului ja kuului muuten varmaan pariin naapuriin asti...ÄÄLIÖT!
        Onneks Faija tuli siihen meteliin mukaan ja komensi äijät nukkumaan.. kiroillen myös.
        '
        Piti sit tuvassa puhdistaa systerin äijän kolhuja hiekasta ja mullasta sit voidella Bepanthenil ja peitellä haavalaastarilla muutamia kohtia.
        Nyt kaikki ovat nukkumassa...mua vaan ei nukuta, olen niin kiukkuinen kuin sähinkäinen.
        Kyllä tämä tästä, harmittaa niin vietävästi ett vieraan piti kaikki tämä kurja tapahtuma nähdä ja kuulla.
        Öitä...ja nyt tämä "saa..nan ilveskissa" menee nukkumaan..jos uni tulis uudestaan.

Huomenta, kaikkea se viina saa aikaan, kun tarpeeksi juo, niin sieltä sielunsyvyyksistä nousee kaikenlaisia sykkyrämykkyrä tunteita , kun se viina poistaa niitä estoja! Vielä jos juopi useamnan päivän, niin johan siinä alkaa piä pehmiämään ;D
        Suomalaisilla kun on tunnetusti vaikea ilmaista tunteitansa selvinpäin :(
        En tiedä opitaanko me koskaan käyttämään sitä tunneälyämme?
        Mitä veden heittoon tulee, niin reakoit minun mielestä viisaasti etkä mennyt väliin!
        Vesi puhdistaa kummasti ja taisi miehillä olla nestehukka, kun sitä vettäkin pitää juoda jos käyttää alkoholia, koska se poistaa nestettä kehosta!

'
        '
        '

8-0......ikävä kuulla. :(

Noh, taitaa pojilla olla "morkkista" tänään...

"Toverillisen" painin nyt ymmärtää, kunhan molemmat sen "kultaiset" säännöt osaavat, eikä kumpikaan provosoidu siitä liikaa, mutta niinhän se menee, että kun järki loppuu, niin voimankäyttö alkaa.....

Sun käytöksessä ei ollut mitään vikaa, mutta tiedät sen itsekin, eli varmasti harmittaa tuo tilanne....pääsit sitten vielä "lääkintämieheksi" Juhannus taistojen jälkeen....

Toivottavasti tajuavat pyytää sulta anteeksi ja vielä niin, että myös sitä tarkoittavat ja myös muilta.

Luultavasti on hieman huonot fiilikset siellä, kun vaikuttaa kuitenkin tähänkin päivään tuollainen episodi.....

"Nyt kaikki ovat nukkumassa...mua vaan ei nukuta, olen niin kiukkuinen kuin sähinkäinen.
        Nyt olen lukenut nettilehteä ja sinkkupalstaa....niin mukavaa"

=(......toivottavasti sait nukuttua edes välttävästi "pikku ilves".....

"illalla ei täällä yleensä yhteys onnistu, toinen hankaluus on varmaan noi lehtipuut."

Tukiasema varmaan ruuhkautuu siellä ja lehtipuut ovat usein tehokkaita saamaan yhteydet epävakaiksi.

Olipas sulla Juhannus.....harmittaa sun puolesta kun homma meni noin "pitkälle", niin sitä on enää vaikea saada edes "vitseillä" korjattua, niin että tästä päivästä pystyisi nauttimaan täysillä....

Tsemppiä sulle ja pojille "piiskaa". ;D

• aikuisten.oikeesti
        Älykkö kirjoitti:

Huomenta, kaikkea se viina saa aikaan, kun tarpeeksi juo, niin sieltä sielunsyvyyksistä nousee kaikenlaisia sykkyrämykkyrä tunteita , kun se viina poistaa niitä estoja! Vielä jos juopi useamnan päivän, niin johan siinä alkaa piä pehmiämään ;D
        Suomalaisilla kun on tunnetusti vaikea ilmaista tunteitansa selvinpäin :(
        En tiedä opitaanko me koskaan käyttämään sitä tunneälyämme?
        Mitä veden heittoon tulee, niin reakoit minun mielestä viisaasti etkä mennyt väliin!
        Vesi puhdistaa kummasti ja taisi miehillä olla nestehukka, kun sitä vettäkin pitää juoda jos käyttää alkoholia, koska se poistaa nestettä kehosta!

Moikka! Olen taas kotona,sain ystävästäni seuraa kotimatkaksi, ja hänkin motkotti mulle; miten ajattelematonta mun oli mennä kahden tappelevan äijän välejä selvittämään.
        Enhän mä mitään välejä selvittänyt...lopetin vaan nyrkkitappelun!
        '
        "Mitä veden heittoon tulee, niin reakoit minun mielestä viisaasti etkä mennyt väliin!"

Hulluuden huippu mun olis siihen rytäkkään ollut mennä mukaan, olisin voinut saada vahingossa nyrkistä! Siks mä heitinkin vettä ett äijät kastuivat...tuli tauko ja ehtivät unohtaa riitansa.
        Alkaen sättiä mua, joka aina työnnän nokkani mukaan joka asiaan.
        Mä joka en tiedä paikkaani...piloille lellitty kakara..saa..nan ilveskissa...kyllä miehet pärjää keskenään,ei siinä akkoja tarvita..jne
        Lisäksi Faija haukkui munt aamulla kun nolasin ystäväni silmissä:
        veljeni ja lankoni...samalla hänetkin, kun otin vapauden komennella miehiä kuin pikkupoikia.
        '
        Ainoa äijistä; joka ei aamulla pahemmin mulle kiukutellut enää
        oli lankomies.
        Ymmärsi kai ett siinä kisassa hänelle olisi saattanut käydä pahemminkin, humalassa kun olivat.
        Järki kun sammui yöllä molemmilta jotenkin.
        Broidi osaa peruusteellisest taistella ja puolustautua...
        ei lankokaan huono ole lajissa,mutt hävii kyllä broidille.
        '
        Mä puolestani tiedän ett ykskään suvun miehistä ei lyö naista kuin
        korkeintaan välittömässä vaarassa.
        Eli pitää olla aseistautunut..vaikkapa puukolla huitoa tai jotain vastaavaa.
        Minusta ei vaaraa heille ollut, pikemminkin olin kiusanhenki,
        joten tiesin etteivät rusikoi mua. Siihen siis luotin.

• aikuisten.oikeesti
        MGTOW kirjoitti:

8-0......ikävä kuulla. :(

Noh, taitaa pojilla olla "morkkista" tänään...

"Toverillisen" painin nyt ymmärtää, kunhan molemmat sen "kultaiset" säännöt osaavat, eikä kumpikaan provosoidu siitä liikaa, mutta niinhän se menee, että kun järki loppuu, niin voimankäyttö alkaa.....

Sun käytöksessä ei ollut mitään vikaa, mutta tiedät sen itsekin, eli varmasti harmittaa tuo tilanne....pääsit sitten vielä "lääkintämieheksi" Juhannus taistojen jälkeen....

Toivottavasti tajuavat pyytää sulta anteeksi ja vielä niin, että myös sitä tarkoittavat ja myös muilta.

Luultavasti on hieman huonot fiilikset siellä, kun vaikuttaa kuitenkin tähänkin päivään tuollainen episodi.....

"Nyt kaikki ovat nukkumassa...mua vaan ei nukuta, olen niin kiukkuinen kuin sähinkäinen.
        Nyt olen lukenut nettilehteä ja sinkkupalstaa....niin mukavaa"

=(......toivottavasti sait nukuttua edes välttävästi "pikku ilves".....

"illalla ei täällä yleensä yhteys onnistu, toinen hankaluus on varmaan noi lehtipuut."

Tukiasema varmaan ruuhkautuu siellä ja lehtipuut ovat usein tehokkaita saamaan yhteydet epävakaiksi.

Olipas sulla Juhannus.....harmittaa sun puolesta kun homma meni noin "pitkälle", niin sitä on enää vaikea saada edes "vitseillä" korjattua, niin että tästä päivästä pystyisi nauttimaan täysillä....

Tsemppiä sulle ja pojille "piiskaa". ;D

Moikka sullekin!
        (Noh, taitaa pojilla olla "morkkista" tänään...
        "Toverillisen" painin nyt ymmärtää, kunhan molemmat sen "kultaiset" säännöt osaavat, eikä kumpikaan provosoidu siitä liikaa, mutta niinhän se menee, että kun järki loppuu, niin voimankäyttö alkaa.....)
        Vai morkkista äijillä?
        Katin kontit...niiden mielestä mä olen tyrinnyt taas kerran,
        kun olen ylimielinen ämmä... enkä tiedä paikkaani.
        Sä ett tainnut ymmärtää miksi mä poltin päreeni sun nikken vuoksi. On näet kodinomaista kokemusta..
        Miehistä jotka kulkevat omia polkujaan, selittelemättä mitään.
        Puolustavat kyllä naisiaan ja palaavat kotiin reissuiltaan,
        mutt saattavat olla välisten muuten täysiä sikoja!
        Ja mulla on enemmän näkemystä asiasta kuin uskottekaan,
        olen nähnyt Emon ja Faijan elämää, sekä sisarusteni.
        Faija kasvatti pojat ja Emo tyttäret...
        mutt minä olen se fiasko perheessä. (tosin Emo ei ole enää varma)
        Faija taas säälii mua, kun aina teen asiat vaikeimman kautta ja kompuroiden. En kuulemma ymmärrä omaa parastani.
        Nyt lähden ulos..syömään!

Moikka sullekin!
        (Noh, taitaa pojilla olla "morkkista" tänään...
        "Toverillisen" painin nyt ymmärtää, kunhan molemmat sen "kultaiset" säännöt osaavat, eikä kumpikaan provosoidu siitä liikaa, mutta niinhän se menee, että kun järki loppuu, niin voimankäyttö alkaa.....)
        Vai morkkista äijillä?
        Katin kontit...niiden mielestä mä olen tyrinnyt taas kerran,
        kun olen ylimielinen ämmä... enkä tiedä paikkaani.
        Sä ett tainnut ymmärtää miksi mä poltin päreeni sun nikken vuoksi. On näet kodinomaista kokemusta..
        Miehistä jotka kulkevat omia polkujaan, selittelemättä mitään.
        Puolustavat kyllä naisiaan ja palaavat kotiin reissuiltaan,
        mutt saattavat olla välisten muuten täysiä sikoja!
        Ja mulla on enemmän näkemystä asiasta kuin uskottekaan,
        olen nähnyt Emon ja Faijan elämää, sekä sisarusteni.
        Faija kasvatti pojat ja Emo tyttäret...
        mutt minä olen se fiasko perheessä. (tosin Emo ei ole enää varma)
        Faija taas säälii mua, kun aina teen asiat vaikeimman kautta ja kompuroiden. En kuulemma ymmärrä omaa parastani.
        Nyt lähden ulos..syömään!

Moi....luin nuo sinun kirjoituksesi ja en edelleenkään ymmärrä noiden "äijien" asennetta. :(

Siis siskosi herätti sinut apuun ja sinä vain teit mitä pystyit, että sait nyrkkitappelun ja huudon loppumaan, siitä sitten palkinnoksi saat aimo lastin p*skaa niskaasi.....selvä?! 8-0

Olen kyllä nähnyt tuota asennetta mitä sielläkin on, välillä vain ihmettelen....ei ihan mun "taajuutta"...

Sitten siihen nimimerkki asiaan, niin minun polkuni ei sitten olekaan ihan tuota mitä silloin sitten luulit ja oletit......jokainen tyylillään, mutta joidenkin tyyli harmillisesti kylvää huonoa fiilistä ympäristöönsä, ei hyvä.....

Aww....olipas sulla ikäviä juttuja.....:(

Itselläkin hieman fiilis alhaalla, mutta kai se taas tästä.....asioiden prosessoiminen "välillä" hieman pomputtaa fiilistä.....kyllä tämä taas tästä, ehkä... =D

• atännä
        MGTOW kirjoitti:

Moi....luin nuo sinun kirjoituksesi ja en edelleenkään ymmärrä noiden "äijien" asennetta. :(

Siis siskosi herätti sinut apuun ja sinä vain teit mitä pystyit, että sait nyrkkitappelun ja huudon loppumaan, siitä sitten palkinnoksi saat aimo lastin p*skaa niskaasi.....selvä?! 8-0

Olen kyllä nähnyt tuota asennetta mitä sielläkin on, välillä vain ihmettelen....ei ihan mun "taajuutta"...

Sitten siihen nimimerkki asiaan, niin minun polkuni ei sitten olekaan ihan tuota mitä silloin sitten luulit ja oletit......jokainen tyylillään, mutta joidenkin tyyli harmillisesti kylvää huonoa fiilistä ympäristöönsä, ei hyvä.....

Itselläkin hieman fiilis alhaalla, mutta kai se taas tästä.....asioiden prosessoiminen "välillä" hieman pomputtaa fiilistä.....kyllä tämä taas tästä, ehkä... =D

"Itselläkin hieman fiilis alhaalla, mutta kai se taas tästä.....asioiden prosessoiminen "välillä" hieman pomputtaa fiilistä......kyllä tämä taas tästä, ehkä... =D"

No höh :( Nää pyhät on vähän pahan puoleisia joskus, kun on liikaa aikaa ajatella. Kaikki muut on perheineen ja kumppaneineen omissa menoissaan. Munkin piti niin lähteä nyt jussina ihmisten pariin, mutta en sitten jaksanutkaan mennä. Olin vaan rauhassa kotiympyröissä.

Tänään kävin sentään tapaamassa mulle tärkeää ihmistä, tuli hyvä fiilis. Käytiin syömässä valtavan kokoiset pitsat, ähky vieläkin :)

• aikuisten.oikeesti
        MGTOW kirjoitti:

Ny ymmärsit väärin.
        Veljen vaimo eli mun käly, herätti munt, kun pelkäs et hänen miehensä;kolhii sisarensa miehen viel pahaan kuntoon.
        Mun systeri nukkui pikkupoikansa kanssa kamarissa,
        oli illan ollut vuorostaan mukulavahti vuorossa.
        Vain veli veljen vaimo (käly) ja (lanko) sisareni mies olivat enää grillikatoksessa siihen aikaan yöstä.
        Äijät olivat vääntäneet kättä ja seurauksesena oli ollut ens pientä kinaa joka yltyi tappeluks.
        En mä mökää saanut kun kasvatettua! Hetkeks vaan hiljeni ja tappelu loppui silloin.
        Sit vast oikea mökä alkoikin kun tajusivat mun heittäneen ison ämpärillisen virvoittavaa vettä niskaan.
        Kaiken yli mä vielä huusin: Senkin ääliöt tämä nyt kuuluu ainakin lähinaapureihin!"
        Tosi fiksua multa, olin ainoa naisääni siinä farssissa! Hitto.=((
        '
        Mä en edes enää ole kiukkuinen...niin tottunut noihin kuvioihin.
        Ja täällä samat jutut akkojen vika...oli asia kuin asia.
        Meillä ei ketään kyllä huoritella, ei yhtäänkään naista, ei edes suutuspäissä.
        Emo lopetti sen tavan äkkirynnäköllä.
        Esitteli itsensä erään riidan jälkeen ensikertaa vierailulle tulleille Faijan sukulaisille.
        Hei ja terve tuloa meille, minä olen (faijan) pikkuxxxxx.
        Sitä faija sai mitä tilas!

Ny ymmärsit väärin.
        Veljen vaimo eli mun käly, herätti munt, kun pelkäs et hänen miehensä;kolhii sisarensa miehen viel pahaan kuntoon.
        Mun systeri nukkui pikkupoikansa kanssa kamarissa,
        oli illan ollut vuorostaan mukulavahti vuorossa.
        Vain veli veljen vaimo (käly) ja (lanko) sisareni mies olivat enää grillikatoksessa siihen aikaan yöstä.
        Äijät olivat vääntäneet kättä ja seurauksesena oli ollut ens pientä kinaa joka yltyi tappeluks.
        En mä mökää saanut kun kasvatettua! Hetkeks vaan hiljeni ja tappelu loppui silloin.
        Sit vast oikea mökä alkoikin kun tajusivat mun heittäneen ison ämpärillisen virvoittavaa vettä niskaan.
        Kaiken yli mä vielä huusin: Senkin ääliöt tämä nyt kuuluu ainakin lähinaapureihin!"
        Tosi fiksua multa, olin ainoa naisääni siinä farssissa! Hitto.=((
        '
        Mä en edes enää ole kiukkuinen...niin tottunut noihin kuvioihin.
        Ja täällä samat jutut akkojen vika...oli asia kuin asia.
        Meillä ei ketään kyllä huoritella, ei yhtäänkään naista, ei edes suutuspäissä.
        Emo lopetti sen tavan äkkirynnäköllä.
        Esitteli itsensä erään riidan jälkeen ensikertaa vierailulle tulleille Faijan sukulaisille.
        Hei ja terve tuloa meille, minä olen (faijan) pikkuxxxxx.
        Sitä faija sai mitä tilas!

Niinpä, eli oli "klassisesti" provosoiduttu pienestä toverihenkisestä kisailusta....Yllätys! ;D

Eihän sillä mitään väliä ole ketä sinut haki kisailun lopettajaksi....pakkohan sen oli jonkun lopettaa... :|

Nyt sitten lähdit itseäsi syyllistämään ihan turhaan....olisiko ollut parempi, että olisi mahdollisesti käynyt paljon huonommin tuossa episodissa?

"Ja täällä samat jutut akkojen vika...oli asia kuin asia."

Tiedän mistä puhut, mutta niin kuin sanottu, joskus sitä tuntee vain itsensä ulkopuoliseksi.....oikeudenmukaisuus on monella häilyvä käsite, joillekin sitten taas jotain muuta.

Tempperamenttia näyttää löytyvän sitten molemmilta vanhemmiltasi...."Pikku-Myy".... ;)

Hyvähän se on, ettei toinen ole sitten ainakaan jäänyt liikaa toisen yksipuoliseen "puristukseen".

• atännä kirjoitti:

"Itselläkin hieman fiilis alhaalla, mutta kai se taas tästä.....asioiden prosessoiminen "välillä" hieman pomputtaa fiilistä......kyllä tämä taas tästä, ehkä... =D"

No höh :( Nää pyhät on vähän pahan puoleisia joskus, kun on liikaa aikaa ajatella. Kaikki muut on perheineen ja kumppaneineen omissa menoissaan. Munkin piti niin lähteä nyt jussina ihmisten pariin, mutta en sitten jaksanutkaan mennä. Olin vaan rauhassa kotiympyröissä.

Tänään kävin sentään tapaamassa mulle tärkeää ihmistä, tuli hyvä fiilis. Käytiin syömässä valtavan kokoiset pitsat, ähky vieläkin :)

Eipähän tämä nyt ihan pyhistä johdu, jotkut asiat vain pyörivät mielessä tahtomattaankin aika usein ja vaikka aina välillä tuntuu tai ainakin toivoo, että olisi asioiden kanssa "sinut", sekä "olevinaan" päässyt eteenpäin näiden asioiden suhteen, niin sitten taas yht`äkkiä huomaakin, että "taas sitä mennään".... =D

Kuuluu varmasti ihan minukaltaiseni normaaliin "prosessiin", kun asiat on miten on ja koettu on mitä on.....

Tuli käytyä ihmisten ilmoilla, siis yöelämässä ja oli ihmeen paljon "räyhä" juomia juotu, kun menoa katseli....aika hiljaista oli verrattuna normaaliin siis ihmisiä oli vähemmän liikenteessä, mutta taas tuli huomattua sekin, kuinka tehokkaasti muuri ja pakkivalo toimii itsellä......on se varmasti helppoa niille, ketkä ovat erillaisia, kun ei tarvitse "kärvistellä" näiden asioiden ja tunteiden kanssa, sekä pystyvät elämään "hetkessä", niin ettei tarvitse miettiä asioita sen pidemmälle vaan
        1

• aikuisten.oikeesti
        MGTOW kirjoitti:

Niinpä, eli oli "klassisesti" provosoiduttu pienestä toverihenkisestä kisailusta....Yllätys! ;D

Eihän sillä mitään väliä ole ketä sinut haki kisailun lopettajaksi....pakkohan sen oli jonkun lopettaa... :|

Nyt sitten lähdit itseäsi syyllistämään ihan turhaan....olisiko ollut parempi, että olisi mahdollisesti käynyt paljon huonommin tuossa episodissa?

"Ja täällä samat jutut akkojen vika...oli asia kuin asia."

Tiedän mistä puhut, mutta niin kuin sanottu, joskus sitä tuntee vain itsensä ulkopuoliseksi.....oikeudenmukaisuus on monella häilyvä käsite, joillekin sitten taas jotain muuta.

Tempperamenttia näyttää löytyvän sitten molemmilta vanhemmiltasi...."Pikku-Myy".... ;)

Hyvähän se on, ettei toinen ole sitten ainakaan jäänyt liikaa toisen yksipuoliseen "puristukseen".

No ihan tosissaan, mulla jäi pahasti hampaan koloon noi Juhannuksen tapahtumat, eteenkin se et syy olikin taas naisissa.
        Siis minussa ja veljen vaimossa joka haki munt pihalle,
        koska tietää munt äitini tyttäreks.
        Yhtä tuittupäinen piru kun sen pään ottaa!: faija kommentti.
        '
        Tämä koko kurja tapahtumasarja on täällä siitä syystä:
        tiedän broidin lukevan täältä, sen mintä milloinkin tänne kirjoitan.
        Tekee todella kipeetä heidän taas tietää mitä olen kertonut perinteisestä perhejuhlastamme Juhannuksesta,
        nyt saavat jännittää huomaavatko naapurit ja osaavatko yhdistää.
        Paikkakunta on senverran pieni et paikallinen väestö suunnilleen tuntee kaikki paikalliset ja kauemmin paikkakunnalla mökkeilleet.
        Kuten joskus totesin, mulle sillä ei ole merkitystä mitä ihmiset juttelee...jolle kulle toiselle se saattaa olla kiusallista. =))

• MGTOW kirjoitti:

Eipähän tämä nyt ihan pyhistä johdu, jotkut asiat vain pyörivät mielessä tahtomattaankin aika usein ja vaikka aina välillä tuntuu tai ainakin toivoo, että olisi asioiden kanssa "sinut", sekä "olevinaan" päässyt eteenpäin näiden asioiden suhteen, niin sitten taas yht`äkkiä huomaakin, että "taas sitä mennään".... =D

Kuuluu varmasti ihan minukaltaiseni normaaliin "prosessiin", kun asiat on miten on ja koettu on mitä on.....

Tuli käytyä ihmisten ilmoilla, siis yöelämässä ja oli ihmeen paljon "räyhä" juomia juotu, kun menoa katseli....aika hiljaista oli verrattuna normaaliin siis ihmisiä oli vähemmän liikenteessä, mutta taas tuli huomattua sekin, kuinka tehokkaasti muuri ja pakkivalo toimii itsellä......on se varmasti helppoa niille, ketkä ovat erillaisia, kun ei tarvitse "kärvistellä" näiden asioiden ja tunteiden kanssa, sekä pystyvät elämään "hetkessä", niin ettei tarvitse miettiä asioita sen pidemmälle vaan
        1

.....kävi pieni tekninen vahinko, kun oli kahvia suu täynnä ja aivastus.... =D

"...miettiä asioita sen pidemmälle vaan"...pystyvät siihen mihin pystyvät kohtuu helposti ja "etsivät/hakevat" jotain muuta kuin itse....

Pitäisi olla jotkut anturit luotu ihmiselle, että tunnistaisi ihmisissä tiettyjä juttuja helpommin, varmemmin ja nopeammin.... ;D

Totuus tässäkin asiassa on vain se, ettei paikoissa, joissa kohtaat ihmisiä pikaisesti pienen hetken ajan taida olla kovinkaan hyviä mahdollisuuksia löytää sitä mitä jotkut "etsivät"......toisenlaisille taas ideaali paikka, koska hakevat suhteelta jotain muuta ja erillaisia "suhteita".

Pieni mahdollisuus tietenkin on jos kohtaa samoja "oikeanlaisia" yksilöitä monta kertaa, jolloin ehkä on mahdollisuus tutustua paremmin, niin että "suojia" uskaltaa laskea tarpeeksi....vaikeita juttuja....voi veljet, joskus sitä toivoo ettei asiat olisi niiiiiiin vaikeita.

No ihan tosissaan, mulla jäi pahasti hampaan koloon noi Juhannuksen tapahtumat, eteenkin se et syy olikin taas naisissa.
        Siis minussa ja veljen vaimossa joka haki munt pihalle,
        koska tietää munt äitini tyttäreks.
        Yhtä tuittupäinen piru kun sen pään ottaa!: faija kommentti.
        '
        Tämä koko kurja tapahtumasarja on täällä siitä syystä:
        tiedän broidin lukevan täältä, sen mintä milloinkin tänne kirjoitan.
        Tekee todella kipeetä heidän taas tietää mitä olen kertonut perinteisestä perhejuhlastamme Juhannuksesta,
        nyt saavat jännittää huomaavatko naapurit ja osaavatko yhdistää.
        Paikkakunta on senverran pieni et paikallinen väestö suunnilleen tuntee kaikki paikalliset ja kauemmin paikkakunnalla mökkeilleet.
        Kuten joskus totesin, mulle sillä ei ole merkitystä mitä ihmiset juttelee...jolle kulle toiselle se saattaa olla kiusallista. =))

No sulla on kyllä syytäkin tuohon hampaankolon "kipuun", näin se vaan on......jos haluaa "kisata" kunnolla, niin sitten olisi syytä tehdä se kehässä ja selvinpäin, silloinkin edes jotain "herrasmies" sääntöjä noudattaen, ettei mene ihan "eläimelliseksi" koko touhu.

Osasin aavistaa mistä syystä juuri sinut haettiin väliin....hieman jo oppinut sinua tuntemaan... ;)

"Tämä koko kurja tapahtumasarja on täällä siitä syystä:........"

Pieni "näpäytys".... ;D

• atännä
        MGTOW kirjoitti:

.....kävi pieni tekninen vahinko, kun oli kahvia suu täynnä ja aivastus.... =D

"...miettiä asioita sen pidemmälle vaan"...pystyvät siihen mihin pystyvät kohtuu helposti ja "etsivät/hakevat" jotain muuta kuin itse....

Pitäisi olla jotkut anturit luotu ihmiselle, että tunnistaisi ihmisissä tiettyjä juttuja helpommin, varmemmin ja nopeammin.... ;D

Totuus tässäkin asiassa on vain se, ettei paikoissa, joissa kohtaat ihmisiä pikaisesti pienen hetken ajan taida olla kovinkaan hyviä mahdollisuuksia löytää sitä mitä jotkut "etsivät"......toisenlaisille taas ideaali paikka, koska hakevat suhteelta jotain muuta ja erillaisia "suhteita".

Pieni mahdollisuus tietenkin on jos kohtaa samoja "oikeanlaisia" yksilöitä monta kertaa, jolloin ehkä on mahdollisuus tutustua paremmin, niin että "suojia" uskaltaa laskea tarpeeksi....vaikeita juttuja....voi veljet, joskus sitä toivoo ettei asiat olisi niiiiiiin vaikeita.

"....kävi pieni tekninen vahinko, kun oli kahvia suu täynnä ja aivastus.... =D"

Heh ;) Mulla on nyt puhdas kone, kun tärkeä asensi tähän tänään uuden virustorjuntaohjelman ja putsasi samalla. Manasi kyllä jonkin verran ;)

"Totuus tässäkin asiassa on vain se, ettei paikoissa, joissa kohtaat ihmisiä pikaisesti pienen hetken ajan taida olla kovinkaan hyviä mahdollisuuksia löytää sitä mitä jotkut "etsivät"......toisenlaisille taas ideaali paikka, koska hakevat suhteelta jotain muuta ja erillaisia "suhteita"."

Nii. Aikas syvältä, tuohon tulokseen olen tullut. Siksi ei tuonne oikein viitsisi mennä, kun joutuu tulemaan niin tyhjin mielin pois. Vääränlaisia ihmisiä parisuhteeseen minulle ja seksiseuraa olisi tarjolla vaikka kuinka. Eli jos olisi toisenlainen, niin ei olisi mitään ongelmia :) Ei vaan aina jaksa sitä touhua... Ehkä taas parin viikon päästä paremmalla ja positiivisemmalla mielellä ;)

• atännä kirjoitti:

"....kävi pieni tekninen vahinko, kun oli kahvia suu täynnä ja aivastus.... =D"

Heh ;) Mulla on nyt puhdas kone, kun tärkeä asensi tähän tänään uuden virustorjuntaohjelman ja putsasi samalla. Manasi kyllä jonkin verran ;)

"Totuus tässäkin asiassa on vain se, ettei paikoissa, joissa kohtaat ihmisiä pikaisesti pienen hetken ajan taida olla kovinkaan hyviä mahdollisuuksia löytää sitä mitä jotkut "etsivät"......toisenlaisille taas ideaali paikka, koska hakevat suhteelta jotain muuta ja erillaisia "suhteita"."

Nii. Aikas syvältä, tuohon tulokseen olen tullut. Siksi ei tuonne oikein viitsisi mennä, kun joutuu tulemaan niin tyhjin mielin pois. Vääränlaisia ihmisiä parisuhteeseen minulle ja seksiseuraa olisi tarjolla vaikka kuinka. Eli jos olisi toisenlainen, niin ei olisi mitään ongelmia :) Ei vaan aina jaksa sitä touhua... Ehkä taas parin viikon päästä paremmalla ja positiivisemmalla mielellä ;)

Nyt on sitten "suojat" kunnossa koneessakin. ;)

Saisi vain noi "suojat & muurit" toimia paremmin, joka paikassa......aika huippua olisi, jos ne suodattaisi ja eväisi "väärät" pois ja "oikeille" avautuisi portit, kuin itsestään......mutta kun ei, niin ei.... ;D

Olisihan se unelma, kun tietäisi ketä on samoilla "taajuuksilla" varmasti, eli vaikka ihan vain jutustelu olisi mukavampaa kaikinpuolin......ainakin tietyille yksilöille. =)

• näässssssss
    • NNnnnnnN

Onnellisesti huppelissa. Ihana ilta. Ihana auringonlasku. Täynnä rakkautta ja kiitollisuutta. Ja yksin nukkumaan.

• sincyan

Ei ole humalaa. Menin myös eilen ajoissa nukkumaan. Olen tylsällä ja epäsosiaalisella tuulella, onneksi kukaan ei painosta sosialisoimaan. :) Rapsuttelen elukoita ja juon aamukahvia ja nautin hiljaisuudesta.

• Intj87

Juuri edellisestä krapulasta toipunut ja uusi putki alkamassa. Kaljaa, viiniä, viskia... ja sateessa värjöttelyä mökillä hyvässä seurassa.

• kiltti-ja-kunnollinen

Olen selvänä ja yksin.

• Sdfdfdf

Olisiko kukaan sattumalta menossa esim. kesälomareissulle Ruotsin Uumajan suuntaan? Saisi mielellään käydä nykäisemässä töpselit ulos tietokoneista erään hakkerin asunnosta. Mahdollisesti sama molopää hakkeroi seuraavaksi juuri sinun tietokoneesi, matkapuhelimen, television tai vaikka auton tällä saatanan nykypäivän tekniikalla.

Seuraavksi tulee lähiaikoina vielä muutamien toisten ilkivaltaa harrastavien hakkereiden nimet ja osoitteet tälle foorumille kuvien kera, ja ne ovat ihan kotimaassa joten saattaa reissut osua paremmin kohdalleen näille. Hyvää kesää!

Andreas Frost

1969-08-13-XXXX

TELEFONNUMMER

090-13 82 72

ADRESS

Mariehemsvägen 39 E

906 52 Umeå

http://i.imgur.com/OnOs1xD.jpg

https://se.linkedin.com/pub/andreas-frost/30/a35/250

• mies_ATM

Kännääminen on junttien hommaa. Muutaman lasin viiniä voi ottaa örvellys sopii vain amiksille ja muilla vajaamielisille.

• Selvinpäin ollaan, mutta täytyy nyt katsoa, jos sitä "täytyy" lähteä käymään yössä....sitten ehkä muutama tulee juotua, mutta ei "pämpätä". ;D

• Iltaa, taasko sä lähet ? Mä en kyllä ala tätä ku sä aina oot menossa :(
        Mut hauskaa iltaa kuitenkin ;D

• Älykkö kirjoitti:

Iltaa, taasko sä lähet ? Mä en kyllä ala tätä ku sä aina oot menossa :(
        Mut hauskaa iltaa kuitenkin ;D

Mitään en oo ottanut....ainakaan vielä. =D

Täytyy kyllä sanoa, etten ole vielä ihan varma, kun ei olisi oikein fiilistä....ja huomenna pitäisi olla nätti päivä, niin olisi virkeämpi lähtemään aikaisemmin vaikka hieman patikoimaan tuonne luontoon....

Nyt piti käydä sitten sateessa hieman happea haukkaamassa, kun ei se forecan sadetutka ihan pitänytkään paikkaansa.... =)

• MGTOW kirjoitti:

Mitään en oo ottanut....ainakaan vielä. =D

Täytyy kyllä sanoa, etten ole vielä ihan varma, kun ei olisi oikein fiilistä....ja huomenna pitäisi olla nätti päivä, niin olisi virkeämpi lähtemään aikaisemmin vaikka hieman patikoimaan tuonne luontoon....

Nyt piti käydä sitten sateessa hieman happea haukkaamassa, kun ei se forecan sadetutka ihan pitänytkään paikkaansa.... =)

No hyvä kun olet selvinpäin :)
        Uni kärsii jos meinaat vielä ottaa nöin myöhään.
        Minä olen jo sängyssä nukkumaan menossa. Joten jatketaan huomenna uusin ajatuksin. Hyvää Öitä zzzzx........

• Älykkö kirjoitti:

No hyvä kun olet selvinpäin :)
        Uni kärsii jos meinaat vielä ottaa nöin myöhään.
        Minä olen jo sängyssä nukkumaan menossa. Joten jatketaan huomenna uusin ajatuksin. Hyvää Öitä zzzzx........

No voi sinua kun olet huolissasi... =D

Öitä ja unia hyviä.... =)

• MGTOW kirjoitti:

No voi sinua kun olet huolissasi... =D

Öitä ja unia hyviä.... =)

Huomenta :)
        Alanko minä kuulostamaan huolehtivalta emolta, pois se minusta :D
        TV :stä tuli ohjelma jossa kerrottiin että alkoholin juominen illalla, vaikka vain pari paukkua, niin se huonontaa unen laatua! Ja aamulla on väsynyt olotila.
        Miten on oletko itse huomannut saman asian?

• Älykkö kirjoitti:

Huomenta :)
        Alanko minä kuulostamaan huolehtivalta emolta, pois se minusta :D
        TV :stä tuli ohjelma jossa kerrottiin että alkoholin juominen illalla, vaikka vain pari paukkua, niin se huonontaa unen laatua! Ja aamulla on väsynyt olotila.
        Miten on oletko itse huomannut saman asian?

Niiiiiin moni juttu huonontaa unen laatua....tuokin on ihan "selvä" juttu.. =D

• SammunKohta

Voimakas ja tukeva humalatila vallitsee. Tässä vaiheessa pidän Päivi Räsästä järkevänä henkilönä.

• aikuisten.oikeesti

Ja aamulla sulla on melkoinen krapula, jos nyt Päivikin vaikuttaa järkevältä.
        Tietystä syystä,joka ei johdu sinusta, en tunne nyt myötätuntoa krapulaista kohtaan. Mut kyllä se siitä tai sitt ei....
        Tässä Räsäsen tädin mietelause sulle.
        Jumala tautia puolella pahentakoot,
        se kun ihan omaa tyhmyyttään hankittu!

• 16plus16

Kasipäkki loivareita menossa. Huh olihan pyhät. No aamulla töihin lepäämään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      80
      3884
    2. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      69
      3697
    3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      44
      2215
    4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      52
      2179
    5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      58
      2064
    6. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      51
      1746
    7. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      27
      1429
    8. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
      Ikävä
      115
      1173
    9. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      105
      1143
    10. Missä yleensä törmäät kaivattuusi??

Tai näet hänet!!
      Ikävä
      60
      1099
    Aihe