Vapaa kuvaus

Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.. ;P

Aloituksia

68

Kommenttia

4279

  1. "Ne jotka ovat kokeneet useita rankkoja asioita"

    Johtuisiko siitä, että jotkut yksilöt eivät koe "rankkoja" asioita vaan aiheuttavat niitä?

    Millä he pystyisivätkään niistä kertomaan, jos eivät niitä oikeastaan koe, vaan jatkavat helposti matkaa, ilman omantunnon tuskia tai mitään muutakaan, jos ovat itse olleet niitä käytöksellään aiheuttamassa jollekin/joillekin, eli jotkut yksilöt vain ovat erillaisia, kuin toiset, eivät he kaikki varmasti voi edes käsittää, kuinka pahasti ovat joitakin kohdelleet ja mitä se voi aiheuttaa.....
  2. Heips Sisko! =)

    "Käyn lähes päivittäin katsomassa mitä palstalla tapahtuu"

    Mukava kuulla, ettet ole kokonaan kadonnut täältä, vaan kurkit sentään sieltä "verhon takaa". :)

    "Pitää vaan vallata oma tila keskustelulle. Trollit ja kiihkoilijat kirjoitelkoon omiin ketjuihinsa, otsikoista näkee kannattaako niitä edes avata. Ja kun he heittävät "kommenttejaan" asiallisiin keskusteluihin, jättää ne vain omaan arvoonsa."

    Juuri näin, ihan omia ajatuksia, niin kuin muutkin ajatuksesi.....

    Iloista & aurinkoista päivänjatkoa sinulle!