Kahvit väärään kurkkuun tänään, Radio Aalto

Tuli kunnon aamuherätys, kun kuuntelin tänään Radio Aaltoa.

Siellä Vehviläinen ja Perho keskusteli siitä pitääkö naiselle tarjota ravintolaillallinen vai maksetaanko puoliksi.

Vehviläinen oli sitä mieltä, että jos on esim 80 € illallinen ja mies maksaa siitä vain 40 €, niin hän arvostaa naisen p*llun vain 40 € arvoiseksi. Tämä on Brittiläistä ja Amerikkalaista kulttuuria.

Itse taas olen sitä mieltä, että jos tuolla linjalla ollaan, että jos mies maksaa tuon koko aterian, on hän silloin ostamassa p*llua huoralta ja hän saattaa jopa esittää vaatimuksia tavaraa saadakseen. Jos lasku taas puolitetaan, niin kyseessä on tasa-arvoinen miehen ja naisen kohtaaminen.

Tässä taas yritetään kirsikanpoimintaa. Kopioidaan sitten koko mies-nais asetelma ko maista jos sitä niin ihaillaan, eikä vain naisia miellyttäviä osia.

55

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • radiohyökyaalto

      Ai, sä kuuntelet radio Aaltoa? Eipä olisi uskonut!

    • Ysjdhks

      Kannatan tasa-arvoa ihan periaatteesta. Puhumattakaan siitä, että jos naisen haluaa valloittaa, naisen liiallista paapomista kannattaa välttää varsinkin ennen kuin suhteessa on seksiä. Perus psykologiaa.

    • 17plus14

      Jos illallinen maksaa 80 € ja nainen maksaa siitä 40 € niin silloinhan nainen arvostaa miehen munan 40 € arvoiseksi.

      • 1017

        Se on fifty/fifty. Silloin molemmat arvostavat toisiaan saman verran.


    • Ihmisyysensin

      Mun näkemyksen mukaan jos mies maksaa laskun , niin silloin on kyse ruoasta eikä siitä kuka on muka huora ;( jotain rotia nyt ajatuksiin ihmis-arvosta.
      Jos mies maksaa laskun niin näen sen että hän arvostaa naista ihan ihmisenä.
      Toinen vaihtoehto on se kumpi pyytää syömää niin se maksaa laskun. Oikeuden mukaista !

      • Tarkoitat sius käänteisesti, että jos nainen ei maksa mitään, hän suuresti halveksii miestä?


      • BEM kirjoitti:

        Tarkoitat sius käänteisesti, että jos nainen ei maksa mitään, hän suuresti halveksii miestä?

        Siisus teitin kanssa ;D
        Hyvin oivallettu, piste siitä ;P


      • "Mun näkemyksen mukaan jos mies maksaa laskun , niin silloin on kyse ruoasta eikä siitä kuka on muka huora ;( jotain rotia nyt ajatuksiin ihmis-arvosta."

        Mun näkemyksen mukaan jos mies maksaa kokonaan tai suurimman osan perheen asunnosta, autosta, kesämökistä, matkoista yms. niin silloin on kyse asunnosta, autosta, kesämökistä ja matkoista eikä siitä kuka muka on huora ;( jotain rotia nyt ajatukseen ihmisarvosta.

        "Jos mies maksaa laskun niin näen sen että hän arvostaa naista ihan ihmisenä."

        Jos mies elättää naista parisuhteessa niin näen että hän arvostaa naista ihmisenä.


      • Älykkkö
        super-atm kirjoitti:

        "Mun näkemyksen mukaan jos mies maksaa laskun , niin silloin on kyse ruoasta eikä siitä kuka on muka huora ;( jotain rotia nyt ajatuksiin ihmis-arvosta."

        Mun näkemyksen mukaan jos mies maksaa kokonaan tai suurimman osan perheen asunnosta, autosta, kesämökistä, matkoista yms. niin silloin on kyse asunnosta, autosta, kesämökistä ja matkoista eikä siitä kuka muka on huora ;( jotain rotia nyt ajatukseen ihmisarvosta.

        "Jos mies maksaa laskun niin näen sen että hän arvostaa naista ihan ihmisenä."

        Jos mies elättää naista parisuhteessa niin näen että hän arvostaa naista ihmisenä.

        Toiston toisto? Mikä idis ?
        Ei auennut mulle ;(


      • Älykkkö kirjoitti:

        Toiston toisto? Mikä idis ?
        Ei auennut mulle ;(

        Laajensin naiselle ruuan tarjoamisen koskemaan kaikkea muutakin mitä miehen täytyy ostaa, jotta mies "arvostaa naista ihan ihmisenä."

        Nimimerkki Ihmisyysensin pitää naisen arvostamisena sitä että mies maksaa kaiken. Jos mies maksaa kaiken ja naisen osuus on olla nainen ja antaa seksiä, niin nainen on huora tai parisuhdehuora.


    • dgdfdfdfdg

      Vau, jollakin on varaa maksaa 80 euroa illallisesta.

      • Melko pieni hinta jos sillä saa lisäksi seksiä.


      • dsgggsgsg
        super-atm kirjoitti:

        Melko pieni hinta jos sillä saa lisäksi seksiä.

        No mitä trolli?


      • dsgggsgsg kirjoitti:

        No mitä trolli?

        No mitä kusipää? Onko sinulle uusi asia että naiset myyvät seksiä ja pyrkivät hyötymään rahallisesti parisuhteesta?


      • jsjsjdjdjmies
        super-atm kirjoitti:

        No mitä kusipää? Onko sinulle uusi asia että naiset myyvät seksiä ja pyrkivät hyötymään rahallisesti parisuhteesta?

        Voi pikkutrollia, kun se suutahti *puspus* Älä itke, jos sinua ei oteta tosissaan. Niin huonot on jutut, ettei niitä Erkkikään ota vakavissaan.


      • jsjsjdjdjmies kirjoitti:

        Voi pikkutrollia, kun se suutahti *puspus* Älä itke, jos sinua ei oteta tosissaan. Niin huonot on jutut, ettei niitä Erkkikään ota vakavissaan.

        No lässyn lässyn :) Olen siis trolli jos olen eri mieltä kuin feministit?


      • Miääääspuspus
        super-atm kirjoitti:

        No lässyn lässyn :) Olen siis trolli jos olen eri mieltä kuin feministit?

        Et sen takia, vaan tuon ainaisen spämmäämisen takia. Eikö sinulla ole muuta elämää kuin kirjoitella copy-pastena samanlaisia juttuja joka paikkaan. Jos on noin kova seksinhinku, niin mene maksulliseen, kun et tuolla asenteella muutakaan saa.

        Ja googletahan mitä toi feminismi oli, ennen kuin muutamat äänekkäät vääristivät koko aatteen.


      • Miääääspuspus kirjoitti:

        Et sen takia, vaan tuon ainaisen spämmäämisen takia. Eikö sinulla ole muuta elämää kuin kirjoitella copy-pastena samanlaisia juttuja joka paikkaan. Jos on noin kova seksinhinku, niin mene maksulliseen, kun et tuolla asenteella muutakaan saa.

        Ja googletahan mitä toi feminismi oli, ennen kuin muutamat äänekkäät vääristivät koko aatteen.

        "Et sen takia, vaan tuon ainaisen spämmäämisen takia."

        Ei asioista eri mieltä oleminen ole spämmäämistä.

        "Eikö sinulla ole muuta elämää kuin kirjoitella copy-pastena samanlaisia juttuja joka paikkaan."

        Kyllä on. Onko sinulla?

        "Jos on noin kova seksinhinku, niin mene maksulliseen, kun et tuolla asenteella muutakaan saa."

        Et sinä voi tietää saanko vai en. Suurin osa suomalaisista miehistä joka tapauksessa joutuu maksamaan seksistä. Useimmat parisuhteessa parisuhdehuoralle.

        "Ja googletahan mitä toi feminismi oli, ennen kuin muutamat äänekkäät vääristivät koko aatteen."

        Feminismi ei kannata tasa-arvoa. Feministit yrittävät pitää huolen ettei naisilta viedä etuoikeuksia ja yrittävät saada naisille etuoikeuksia lisää.


      • sddfffffff
        super-atm kirjoitti:

        "Et sen takia, vaan tuon ainaisen spämmäämisen takia."

        Ei asioista eri mieltä oleminen ole spämmäämistä.

        "Eikö sinulla ole muuta elämää kuin kirjoitella copy-pastena samanlaisia juttuja joka paikkaan."

        Kyllä on. Onko sinulla?

        "Jos on noin kova seksinhinku, niin mene maksulliseen, kun et tuolla asenteella muutakaan saa."

        Et sinä voi tietää saanko vai en. Suurin osa suomalaisista miehistä joka tapauksessa joutuu maksamaan seksistä. Useimmat parisuhteessa parisuhdehuoralle.

        "Ja googletahan mitä toi feminismi oli, ennen kuin muutamat äänekkäät vääristivät koko aatteen."

        Feminismi ei kannata tasa-arvoa. Feministit yrittävät pitää huolen ettei naisilta viedä etuoikeuksia ja yrittävät saada naisille etuoikeuksia lisää.

        Spämmääminen on sitä että kirjoittelet samoja juttuja joka paikkaan uudelleen ja uudelleen.
        Mielipide-erot ovat eri asia, kuten tiedät, mutta halusit vaan jatkaa.

        En minä mene skitsofreenikollekaan sanomaan, ettet ole Napoleon. Sitä varten on mielenterveysalan ammattilaisia.

        Mutta koko tuo sinun kirjoitukseksi teki kyllä selväksi että olet trolli, joten menen nyt käyttämään aikani hyödyllisemmin.


      • sddfffffff kirjoitti:

        Spämmääminen on sitä että kirjoittelet samoja juttuja joka paikkaan uudelleen ja uudelleen.
        Mielipide-erot ovat eri asia, kuten tiedät, mutta halusit vaan jatkaa.

        En minä mene skitsofreenikollekaan sanomaan, ettet ole Napoleon. Sitä varten on mielenterveysalan ammattilaisia.

        Mutta koko tuo sinun kirjoitukseksi teki kyllä selväksi että olet trolli, joten menen nyt käyttämään aikani hyödyllisemmin.

        Oletko vihainen ;) ?


    • reilu_meininki

      Herrasmiehet maksaa aina.
      Herrasmiehet myös kunnioittaa naisia.

      • YTMn_neuvot

        "Lihansyönti ei ole älykästä. Kukaan älykäs ihminen ei syö lihaa."

        "Yksikään rikas ihminen ei käy Lidlissä."

        "Lapset ovat aina ihania."

        Hoo vee.


      • super-atm

        "Herrasmiehet maksaa aina."

        Mikään ei ole ilmaista, etenkään kun naisista on kyse.

        "Herrasmiehet myös kunnioittaa naisia."

        Rahallisesti?

        Monet naiset etsivät varakkaita herrasmiehiä.


      • reilu_meininki

        Herrasmiehet osaavat käytöstavat.
        Vie syömään vain tärkeän ihmisen.
        Arvostaa naista ihmisenä.
        Usein mies tienaa enemmän kuin nainen.
        Ensitreffeillä voi tehdä muutakin kuin mennä syömään.
        Miksi tehdä asioista liian vaikeita?


    • Ex--PUA

      Jos seksiä kerran on määrä ostaa, niin sitä pitää myöskin saada tuosta hyvästä, muuten rahat takaisin.

    • naishenkilö

      Kyllä mä omat ruokani maksan treffeillä, ei ole alkuunkaan halpaa raflaruoka yhden maksaa. Parhaimpia tapaamispaikkoja ovat kahvilat, ei uppoa samaa rahaa kuin ruokalistalta valitessa. Olen myös usealle miehelle kahvila käynnin maksanut eivätkä ole sanaakaan vastaan laittaneet. Muutama ei ole suostunut mun maksavan ja ovat ehdottomasti halunneet tarjota. Kuulema se on miehen tehtävä treffeillä.
      En mä pystyisi ketään tapaamaan periaatteella että miehen on maksettava koska miehen vain kuuluu se tehdä.
      Hitsi kun en tiennyt Vehviläisen ideologiaa. Jos se ajattelutapa onkin yleinen niin on mulla jäänyt saamatta monta pientä erotiikan hippua vastineeksi pullakahveista.
      Ei ole toteutunut se tasa- arvo ;).

      • "Parhaimpia tapaamispaikkoja ovat kahvilat"

        Miksi?

        Pakko kyllä tunnustaa etten ole treffeillä tässä sinkku aikana nyt käynyt, vaan kaikki ajatustenvaihdot naisten kanssa on ollut ihan spontaaneja tilanteita, joita on eteen tullut.......

        Jos olisi treffit, niin ehkä kuitenkin suosisin jotain muuta, mutta kai tuokin voisi sopivan rauhallisessa paikassa olla ihan OK.....mutta ainakin kesällä luulisi keksivän jotain mielekkäämpää ja rennompaakin.....


      • naishenkilö
        MGTOW kirjoitti:

        "Parhaimpia tapaamispaikkoja ovat kahvilat"

        Miksi?

        Pakko kyllä tunnustaa etten ole treffeillä tässä sinkku aikana nyt käynyt, vaan kaikki ajatustenvaihdot naisten kanssa on ollut ihan spontaaneja tilanteita, joita on eteen tullut.......

        Jos olisi treffit, niin ehkä kuitenkin suosisin jotain muuta, mutta kai tuokin voisi sopivan rauhallisessa paikassa olla ihan OK.....mutta ainakin kesällä luulisi keksivän jotain mielekkäämpää ja rennompaakin.....

        Annan vastapuolelle ja itselleni mahdollisuuden ilman selittelyjä lähteä kahvi pullan jälkeen jos sille tuntuu.
        Olisi myös epämukavaa huomata ruokaravintolassa jo tilausta odotellessa ettei seura olekaan mieleistä. Kuka haluaa odottaa jopa pitkäänkin ruoka- annosta ja väkinäisesti syödä sen jos ei viihdy?
        Vaivaantunut ilmapiiri ei ole se minkä takia treffeille kukaan haluaa mennä. Mulle treffit ovat oikeasti tutustumista itse henkilöön.
        Tietty jotkut suunnittelevat useammankin tunnin treffejä ohjelmineen mutta mä itse tekisin sellaisen hieman myöhemmin ajatuksella juuri livetutustumisen perusteella.


      • naishenkilö kirjoitti:

        Annan vastapuolelle ja itselleni mahdollisuuden ilman selittelyjä lähteä kahvi pullan jälkeen jos sille tuntuu.
        Olisi myös epämukavaa huomata ruokaravintolassa jo tilausta odotellessa ettei seura olekaan mieleistä. Kuka haluaa odottaa jopa pitkäänkin ruoka- annosta ja väkinäisesti syödä sen jos ei viihdy?
        Vaivaantunut ilmapiiri ei ole se minkä takia treffeille kukaan haluaa mennä. Mulle treffit ovat oikeasti tutustumista itse henkilöön.
        Tietty jotkut suunnittelevat useammankin tunnin treffejä ohjelmineen mutta mä itse tekisin sellaisen hieman myöhemmin ajatuksella juuri livetutustumisen perusteella.

        Jeps, hyviä perusteluita, näkemysero johtui vain siitä, miten tällä hetkellä tapaamme eri sukupuolen edustajia.....


      • naishenkilö
        MGTOW kirjoitti:

        Jeps, hyviä perusteluita, näkemysero johtui vain siitä, miten tällä hetkellä tapaamme eri sukupuolen edustajia.....

        Mä itse ajattelen että usea itse aiheuttaa riittämättömyyden tunnettaan suorittamalla treffejä konkreettisilla teoilla. Tietenkin molemmilla on niitä omia kriteereitä toiselle ja niitä juuri olisi hyvä livenä iisisti tutkailla ilman ns sirkushuveja.
        Kuulee ja saa lukea paljonkin miehiltä ettei naisille ikinä mikään riitä.
        Mulle käy vaikka puiston penkki ja jäätelöt. Mä tarjoan ja hän seuraavalla kerralla jos vielä tavataan.


    • "Tässä taas yritetään kirsikanpoimintaa. Kopioidaan sitten koko mies-nais asetelma ko maista jos sitä niin ihaillaan, eikä vain naisia miellyttäviä osia."

      Viittaatko tällä tarjoamiskulttuuriin yleensä, johonkin yleiseen trendiin vai johonkin ihan muuhun?

    • tämä-selvä

      Mies maksaa laskut ja nainen antaa pillua. Se on suomessa parisuhteessa tavallista. Jos mies ei saa pilluaan niin mies pettää.

      • Ja nainen pettää vaikka aisuri maksaa laskut.


    • Kilttiatm

      On uskomatonta että naiset odottaa että mies maksaa treffeillä kahvit tai ruuat sen takia että miehen pitäis näyttää että mies on herrasmies. Ei kahvin maksaminen todista miehestä mitään. Eikä se maksaminen paranna miehen mahdollisuuksia päästä suhteeseen tai päästä nussimana naista. Jos nainen päästää miehen kahvin takia panemaan niin nainen on silloin lutka joka jakaa kaikille.

      • mitenon

        Mietis vähän minkälaisen vaikutuksen annat itsestäsi jos alat ekoilla treffeillä nyrpisteleen nenääsi kun on maksun aika..
        Turha haaveilla toisista treffeistä enää.
        Huonolla käytöksellä ei tee vaikutusta.
        Ehkä et vaan arvosta naisia?


      • 1212
        mitenon kirjoitti:

        Mietis vähän minkälaisen vaikutuksen annat itsestäsi jos alat ekoilla treffeillä nyrpisteleen nenääsi kun on maksun aika..
        Turha haaveilla toisista treffeistä enää.
        Huonolla käytöksellä ei tee vaikutusta.
        Ehkä et vaan arvosta naisia?

        Ai että "arvostaminen" = maksaminen?

        Aika huono lähkökohta suhteelle jos mies arvostaa naista mutta nainen ei arvosta ollenkaan miestä.

        Maksu puoliksi, molemmat arvostaa toisiaan.


    • Kilttiatm

      No jos nainen menettää mielenkiinnon sen takia että molempien pitää maksaa omat kahvit niin se nainen ei ole tutustumisen arvoinen. Määrääkö yksi kahvi sen että onko mies pihi ja suhteen arvoinen?

    • Kilttiatm

      Voin toki maksaa vaikka 20 kahvia jos se takaa että nainen tutustuu minuun pitempään. Yhdet treffit ei ole mitään. Ymmärrän kun naiset niitä jännämiehiä tapaa että heidän rikollisuutensa tekee naiseen vaikutuksen heti ja haarat aukeaa. Meikällä ei ole mitään muuta kuin luonne jolla tehdä vaikutus ja siihen tarvitaan monet kahvit.

    • helmiä.sioille

      Miten tästäkin yksinkertaisesta asiasta niin monimutkainen saatu?

      Se maksaa, kenellä on parempi sen hetkinen taloudellinen tilanne. Jos kummallakin hyvä, yks maksaa tuoat ja toinen juomat tai jotain sinnepäin... Tai sitten vuorotellen...

      Ilmankos ihmisillä täällä tuottaa suunnattomia vaikeuksia pariutua kun ei niinkään yksinkertaisista asioista selviä ilman insinööritiedettä... :D

      • Noin,,sieltä tuli totuus, joka on inhimillnen! ;D
        Täällä palstalla kärjistetään asiat näyttämään kylmän yksinkertaisilta :(


      • "Se maksaa, kenellä on parempi sen hetkinen taloudellinen tilanne."

        Entä jos toisella on aina parempi taloudellinen tilanne? Siinä tapauksessako hänen pitäisi elättää parisuhdehuoraa?


      • Mistäs tiedät ekoilla treffeillä, kummalla on parempi tilanne?


      • BEM kirjoitti:

        Mistäs tiedät ekoilla treffeillä, kummalla on parempi tilanne?

        Tuo kysymys minullakin heräsi. Tai toisilla tai kolmansilla tai viidensilläkymmenensillä. Ei ole vielä koskaan tullut mieleen kysyä toisen tuloja tai omaisuutta.


      • helka kirjoitti:

        Tuo kysymys minullakin heräsi. Tai toisilla tai kolmansilla tai viidensilläkymmenensillä. Ei ole vielä koskaan tullut mieleen kysyä toisen tuloja tai omaisuutta.

        "Ei ole vielä koskaan tullut mieleen kysyä toisen tuloja tai omaisuutta."

        Kyllä näitäkin on yllättävän paljon liikenteessä, vaikka sen kierrellen yrittääkin selvittää........laittaa aina hymyksi ja joskus jopa nauruksi... ;D


      • MGTOW kirjoitti:

        "Ei ole vielä koskaan tullut mieleen kysyä toisen tuloja tai omaisuutta."

        Kyllä näitäkin on yllättävän paljon liikenteessä, vaikka sen kierrellen yrittääkin selvittää........laittaa aina hymyksi ja joskus jopa nauruksi... ;D

        Minulta ainakin on treffeillä kysytty omistanko auton, omistanko kesämökin, asunko vuokralla vai omistusasunnossa.

        Nimen omaan, vaikka ei suoraan kysyisi tulojen suuruutta, niin muutamalla kysymyksellä saa aika hyvän arvion siitä olenko rikas vai köyhä.


      • super-atm kirjoitti:

        Minulta ainakin on treffeillä kysytty omistanko auton, omistanko kesämökin, asunko vuokralla vai omistusasunnossa.

        Nimen omaan, vaikka ei suoraan kysyisi tulojen suuruutta, niin muutamalla kysymyksellä saa aika hyvän arvion siitä olenko rikas vai köyhä.

        Mulla on asunto, auto ja kesämökki ja vene, mutta siitä huolimatta tai sen takia rahatilanteeni on tällä hetkellä aika huono.


      • BEM kirjoitti:

        Mulla on asunto, auto ja kesämökki ja vene, mutta siitä huolimatta tai sen takia rahatilanteeni on tällä hetkellä aika huono.

        Jeps, joillakin voi olla myös "kulissit" kunnossa ulkoisesti, mutta oikeasti kaikki velalla hommattu, jopa niin että materiaaliset ulkoiset puitteet realisoitua jäisi pahasti vielä miinukselle......

        Sitten voi olla pahasti velkaantuneitakin, mutta näistäkään eivät kaikki ole sitä täysin omasta syystä, vaan syitä on monia.


      • BEM kirjoitti:

        Mulla on asunto, auto ja kesämökki ja vene, mutta siitä huolimatta tai sen takia rahatilanteeni on tällä hetkellä aika huono.

        Velkaa tietysti on monilla jotka jotain omistavat. Naiset eivät ole yleensä kehdanneet (tai tajunneet) sentään minulta sitä kysyä onko omistamani asiat velattomia.


    • pitääkö_ensin_syödä

      Eikös sitä voi mennä naimaan nälkäisenäkin, onnistuukin paremmin, kun ei ole vatsa pömpöllä eikä röyhtäile ja piereskele. Nainen voi sitten lähteä kotiinsa syömään, jos haluaa.

    • en.maksaisi

      Minä en suostu maksamaan raflojen ruokia. Jos mies pyytäisi minua syömään, vastaisin, jos tarjoat.

      • Maksanitseni

        Minä taas tahdon maksaa oman osani. Vaikkapa siksi, että ei tarvitse olla kiitollisuudenvelassa ja tunnu siltä, että maksajalle on annettava enemmän kuin itse haluaa.


      • en.maksaisi
        Maksanitseni kirjoitti:

        Minä taas tahdon maksaa oman osani. Vaikkapa siksi, että ei tarvitse olla kiitollisuudenvelassa ja tunnu siltä, että maksajalle on annettava enemmän kuin itse haluaa.

        En koe olevani kiitollisuudenvelassa tuommoisesta tai pitäisi antaa jotakin? Jos hän halusi seurassani syödä niin se oli siinä, ei sen kummenpaa.
        Syy miksi en maksa on etten käy muutenkaan rafloissa syömässä.


    • kiku

      Toosa maksaa aina.
      Kyllä te sen vielä joskus ymmärrätte.

    • En kuullut ohjelmaa, joten en ota siihen kantaa. Ensimmäisillä treffeillä ei kannata mennä syömään, etenkään jos kyse on netissä solmituista treffeistä eikä siitä että on esim. harrastuksissa jo tutustunut ihmiseen.

      Oma periaatteeni on, etten koskaan lähde ravintolaan /tilaa ateriaa, jota en pystyisi itse maksamaan. Jos mies haluaa tarjota niin fine, minä maksan sitten juomat aterian jälkeen jossain. Jos suhteemme jatkuu, niin seuraavalla kerralla minä tarjoan ruoat.

    • hookoon_blöör

      Mä tarjoisin neidille ite grillattua makkaraa (kuten yhdessä mainoksessakin) pääruuaksi, ja jäkiruuaksi omaa "puolikypsää" makkaraa osittain kuorittuna makuuhuoneen puolella..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ylen Kela-kone näyttää alueesi maksetut tuet

      Kone näyttää erikseen jopa lääkkeisiin menevät Kela-rahat. Lieskassa syödään valtavasti lääkkeitä. Asumistukeakin menee
      Lieksa
      50
      9140
    2. Sähköpotkulautaonnettomuus

      Nyt sitten sattui ja pahasti! Uutisen mukaan 3 alle 15-vuotiasta olisi ollut samalla sähköpotkulaudalla liikkeellä. T
      Vantaa
      93
      1305
    3. Ketä kaivattusi

      muistuttaa?
      Ikävä
      55
      1152
    4. Sä oot niin mukava

      Mutta samalla niin rasittava! Ikävä on.. Oli mukava, kun olit osa mun elämää🦫
      Ikävä
      87
      1094
    5. Nainen, viime yönä ajattelin sinua ja itkin

      On vain niin ikävä, enkä tunteilleni mitään voi. Olisit minun iloni, olisit minun päiväni ja aurinkoni, mutta nyt olet p
      Ikävä
      61
      1044
    6. Seiskaan otti yhteyttä Dani-niminen taksikuski, joka erehtyi ottamaan kohuliikemiehenä tutuksi tulle

      Siis hetkinen, kaverilla on 7 kpl asuntoja Dubaissa, mutta taksiin ja hampurilaiseen ei raha riitä? Buah buah buahahhaa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      220
      1009
    7. Swastikan spiraali ja risti, molemmat auringon symboleina

      Swastikan spiraali ja risti – molemmat auringon symboleina Jälleen kerran vihamielisyys kaikkea hindulaisuuteen liittyv
      Hindulaisuus
      429
      975
    8. Ekstremistinen kristitty, menee moskeijaan raivolla pakkokäännyttämään muslimeja

      Ekstremistinen kristitty, menee moskeijaan raivolla pakkokäännyttämään muslimeja Ekstremistinen kristitty, joka terror
      Hindulaisuus
      425
      812
    9. Taidan rakastaa sua

      kaikista mahdollisista esteistä, asetelmista, tilanteista, mielenhäiriöistä, traumoista yms.huolimatta ja myös niiden ta
      Ikävä
      40
      802
    10. Kulta älä unohda minua

      Kulta en halua että katoat minulta.
      Ikävä
      31
      778
    Aihe